Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8451

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 21.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 5. 2005

Výrobní číslo: 160466

Původní evidenční číslo: 6807

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 484 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 364 so 25.6. 20:4026.6. 4:07 8451
13+99 366 pá 24.6. 22:0025.6. 5:07 8451*Z1
sjMO 301 pá 24.6. 3:2724.6. 4:11 8451
13+99 364 čt 23.6. 20:1824.6. 0:35 8451*MU
21 311 čt 23.6. 15:3723.6. 18:50 8456+8451
12 315 čt 23.6. 6:2723.6. 9:05 8456+8451
6+94 362 st 22.6. 21:5923.6. 5:31 8451
16 315 st 22.6. 7:0922.6. 9:25 8448+8451
15+98 352 út 21.6. 22:0822.6. 5:43 8451
21 311 út 21.6. 15:3721.6. 18:50 8448+8451
16 307 út 21.6. 5:1621.6. 8:53 8448+8451
16 313 po 20.6. 16:0120.6. 23:36 8448+8451
10 317 po 20.6. 5:0020.6. 9:49 8448+8451
25+92 353 pá 10.6. 21:5411.6. 5:57 8451
13+99 366 út 7.6. 19:588.6. 5:07 8451
13+99 364 po 6.6. 20:187.6. 4:07 8451
25+92 352 ne 5.6. 21:506.6. 5:26 8451
15+98 352 so 4.6. 21:485.6. 5:43 8451
25+92 353 pá 3.6. 21:544.6. 5:57 8451
 9  332 pá 3.6. 16:033.6. 18:22 8451+8452
13+99 364 čt 2.6. 20:183.6. 4:07 8451
 4  302 čt 2.6. 14:592.6. 18:59 8451+8452
 9  332 čt 2.6. 7:232.6. 9:43 8451+8452
25+92 352 st 1.6. 21:502.6. 5:26 8451
 4  303 st 1.6. 15:091.6. 19:07 8451+8450
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.