Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8451

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 21.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 5. 2005

Výrobní číslo: 160466

Původní evidenční číslo: 6807

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 129 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+95 268 so 13.7. 23:3014.7. 1:00 8451*Z1
sjMO 301 po 1.7. 3:271.7. 4:10 8451
sjMO 301 ne 30.6. 3:2730.6. 4:10 8451
sjMO 301 so 29.6. 3:2729.6. 4:10 8451
sjMO 301 pá 28.6. 3:2428.6. 4:11 8451
sjMO 301 čt 27.6. 3:2427.6. 4:11 8451
sjMO 301 st 26.6. 3:2426.6. 4:11 8451
sjMO 301 út 25.6. 3:2425.6. 4:11 8451
15+98 351 ne 23.6. 21:0824.6. 5:23 8451
15+98 352 so 22.6. 21:2823.6. 5:23 8451
13+99 365 pá 21.6. 20:4722.6. 5:08 8451
7+94 363 čt 20.6. 22:4721.6. 6:03 8451
15 309 čt 20.6. 15:1420.6. 18:52 8453+8451
 5  304 čt 20.6. 6:3220.6. 10:00 8453+8451
31+98 357 st 19.6. 18:4220.6. 4:52 8451
15+98 352 út 18.6. 20:2319.6. 5:24 8451
22 304 út 18.6. 5:1318.6. 19:54 8451+8452
 5  304 po 17.6. 15:2217.6. 19:43 8451+8452
 9  322 po 17.6. 6:3517.6. 9:01 8451+8452
20 311 pá 14.6. 15:4014.6. 23:00 8451+8452
 7  319 pá 14.6. 6:0814.6. 9:42 8451+8452
10 315 čt 13.6. 14:5514.6. 0:08 8451+8452
 4  310 čt 13.6. 5:1613.6. 10:19 8451+8452
 9  325 st 12.6. 4:3013.6. 0:22 8451+8452
 7  319 út 11.6. 15:1512.6. 0:44 8451+8452
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8488

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.