Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8451

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 5. 2005

Výrobní číslo: 160466

Původní evidenční číslo: 6807

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 534 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 801 ne 29.11. 4:4029.11. 21:47 8442+8451
14 807 so 28.11. 4:4028.11. 22:38 8442+8451
16 814 pá 27.11. 5:1827.11. 20:31 8442+8451
25 808 čt 26.11. 5:1626.11. 21:07 8442+8451
11 808 st 25.11. 5:4425.11. 20:01 8442+8451
25 808 út 24.11. 5:1624.11. 21:07 8442+8451
 1  807 po 23.11. 6:0223.11. 20:26 8442+8451
12 806 so 21.11. 5:1921.11. 21:34 8442+8451
 9  822 pá 20.11. 6:3520.11. 20:56 8442+8451
11 808 čt 19.11. 5:4419.11. 20:01 8442+8451
 1  809 st 18.11. 6:1818.11. 20:37 8442+8451
11 812 po 16.11. 6:1716.11. 20:39 8442+8451
25 813 pá 13.11. 4:3013.11. 19:38 8442+8451
 9  829 čt 12.11. 4:3112.11. 22:08 8442+8451
11 801 st 11.11. 8:4011.11. 22:50 8442+8451*Z
 1  811 út 10.11. 4:4710.11. 16:50 8442+8451*MU
 1  811 po 9.11. 4:479.11. 23:09 8442+8451
 8  806 so 7.11. 4:347.11. 18:10 8442+8451*MU
 9  816 pá 6.11. 6:056.11. 22:56 8442+8451
 1  807 čt 5.11. 6:025.11. 20:26 8442+8451
25 808 st 4.11. 5:164.11. 21:07 8442+8451
25 808 út 3.11. 5:163.11. 21:07 8442+8451
11 801 po 2.11. 4:292.11. 22:50 8442+8451
14 801 pá 30.10. 5:5531.10. 0:18 8442+8451
11 812 čt 29.10. 6:1729.10. 10:14 8442+8451
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.