Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8450

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 5. 2005

Výrobní číslo: 161446

Původní evidenční číslo: 6779 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 703 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 205 ne 22.7. 12:3822.7. 22:34 8450+8451
12 201 so 21.7. 4:5521.7. 21:15 8450+8451
14 203 pá 20.7. 13:5420.7. 21:24 8450+8451
24 202 pá 20.7. 6:0720.7. 10:40 8450+8451
12 208 čt 19.7. 13:2419.7. 20:13 8450+8451
24 202 čt 19.7. 6:0719.7. 10:40 8450+8451
15+16 223 st 18.7. 4:4619.7. 0:38 8450+8451
12 212 út 17.7. 5:1317.7. 21:00 8450+8451
12 206 po 16.7. 6:2816.7. 22:00 8450+8451
12 212 čt 12.7. 5:1312.7. 21:00 8450+8451
17 216 st 11.7. 6:5012.7. 0:53 8450+8451
12 212 po 9.7. 5:139.7. 21:00 8450+8451
12+93 254 st 4.7. 4:355.7. 3:53 8450+8451
3+6 210 út 3.7. 5:344.7. 0:43 8450+8451
3+6 216 po 2.7. 4:362.7. 23:38 8450+8451
14 208 ne 1.7. 4:342.7. 0:45 8450+8451
15+16 221 so 30.6. 5:0630.6. 12:20 8450+8451*MU
16 207 pá 29.6. 4:5129.6. 21:11 8450+8451
3+6 209 čt 28.6. 5:1128.6. 20:11 8450+8451
12 215 st 27.6. 5:4927.6. 21:41 8450+8451
16 203 út 26.6. 5:4126.6. 21:02 8450+8451
14 213 po 25.6. 5:5025.6. 14:25 8450+8451*MU
14 207 ne 24.6. 4:1424.6. 17:35 8450+8451*MU
17 219 so 23.6. 6:4323.6. 21:38 8450+8451
12 215 pá 22.6. 5:4923.6. 0:24 8450+8451
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.