Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8450

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 5. 2005

Výrobní číslo: 161446

Původní evidenční číslo: 6779 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 999 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 352 so 8.11. 20:439.11. 5:25 8450
31+98 355 pá 7.11. 22:088.11. 4:52 8450
21 305 pá 7.11. 15:437.11. 18:48 8450
21 304 pá 7.11. 6:217.11. 9:28 8450
15+98 351 čt 6.11. 20:287.11. 5:23 8450
5+94 363 st 5.11. 22:346.11. 6:00 8450
5+92 352 út 4.11. 22:145.11. 5:28 8450
21 302 út 4.11. 15:204.11. 18:24 8450
21 305 út 4.11. 6:314.11. 9:36 8450
15+98 352 po 3.11. 20:434.11. 5:25 8450
21 306 po 3.11. 15:513.11. 18:56 8450
21 301 po 3.11. 5:583.11. 9:04 8450
6+99 366 ne 2.11. 19:573.11. 4:08 8450
6+99 366 so 1.11. 19:572.11. 4:08 8450
15+98 352 pá 31.10. 20:451.11. 1:30 8450*MU
21 306 pá 31.10. 15:5131.10. 18:56 8450
21 301 pá 31.10. 5:5831.10. 9:04 8450
14+99 366 čt 30.10. 21:0631.10. 4:08 8450
7+99 362 st 29.10. 20:5130.10. 5:36 8450
5+94 363 út 28.10. 22:3429.10. 6:00 8450
15+98 351 po 27.10. 20:3028.10. 5:23 8450
7+99 362 ne 26.10. 21:1027.10. 5:36 8450
5+94 360 so 25.10. 21:1026.10. 5:36 8450
5+94 363 pá 24.10. 22:3425.10. 6:00 8450
21 301 pá 24.10. 15:1124.10. 18:16 8450
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.