Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8450

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 5. 2005

Výrobní číslo: 161446

Původní evidenční číslo: 6779 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 805 st 21.8. 4:1721.8. 23:07 8450+8451
 8  810 út 20.8. 4:3421.8. 0:23 8450+8451
25 813 po 19.8. 5:3119.8. 22:19 8450+8451
25 809 pá 16.8. 4:5716.8. 21:09 8450+8451
16 814 čt 15.8. 5:0115.8. 21:01 8450+8451
16 810 st 14.8. 4:2815.8. 1:28 8450+8451
16 809 út 13.8. 14:1513.8. 20:16 8450+8451
 1  810 út 13.8. 6:2613.8. 9:46 8450+8451
14 814 po 12.8. 14:4712.8. 20:08 8450+8451
 1  810 po 12.8. 6:2612.8. 9:46 8450+8451
25 807 so 10.8. 4:3610.8. 22:39 8450+8451
25 804 pá 9.8. 21:109.8. 22:53 8450+8451*Z
24 804 pá 9.8. 5:449.8. 20:28 8450+8451
 9  811 čt 8.8. 6:158.8. 20:04 8450+8451
11 805 st 7.8. 6:007.8. 15:35 8450+8451*MU
 1  807 út 6.8. 5:527.8. 0:50 8450+8451
11 807 po 5.8. 4:295.8. 21:24 8450+8451
11+14 832 ne 4.8. 4:294.8. 21:06 8450+8451
25 810 so 3.8. 17:303.8. 23:20 8450+8451*Z1
 8  802 pá 2.8. 14:142.8. 20:39 8450+8451
 8  802 pá 2.8. 5:352.8. 10:08 8450+8451
11 811 čt 1.8. 5:331.8. 20:31 8450+8451
24 814 st 31.7. 4:3831.7. 21:54 8450+8451
 5  810 út 30.7. 5:5930.7. 21:09 8450+8451
 9  811 po 29.7. 6:1529.7. 20:04 8450+8451
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.