Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8450

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 5. 2005

Výrobní číslo: 161446

Původní evidenční číslo: 6779 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 731 752 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 207 pá 22.2. 5:2223.2. 0:45 8450+8451
10 202 čt 21.2. 4:3622.2. 0:05 8450+8451
10 207 st 20.2. 5:2221.2. 0:45 8450+8451
10 207 út 19.2. 5:2220.2. 0:45 8450+8451
12 201 po 18.2. 5:3019.2. 0:00 8450+8451
12 204 ne 17.2. 4:3517.2. 23:00 8450+8451
10 206 so 16.2. 4:1616.2. 22:54 8450+8451
12 205 pá 15.2. 4:3515.2. 23:00 8450+8451
10 202 čt 14.2. 4:3615.2. 0:05 8450+8451
10 213 st 13.2. 5:5114.2. 1:05 8450+8451
17 208 út 12.2. 5:2912.2. 7:55 8450+8451*MU
10 202 po 11.2. 4:3612.2. 0:05 8450+8451
10 210 ne 10.2. 4:1610.2. 22:54 8450+8451
10 209 so 9.2. 4:369.2. 23:46 8450+8451
12 209 pá 8.2. 4:558.2. 18:16 8450+8451
10 205 čt 7.2. 14:438.2. 0:25 8450+8451
17 202 čt 7.2. 5:187.2. 9:56 8450+8451
14 207 st 6.2. 5:176.2. 20:29 8450+8451
12 208 út 5.2. 6:575.2. 20:22 8450+8451
12 204 po 4.2. 6:254.2. 19:45 8450+8451
10 217 pá 1.2. 6:351.2. 19:36 8450+8451
12 213 čt 31.1. 5:2631.1. 18:05 8450+8451*MU
10 204 st 30.1. 4:5730.1. 21:10 8450+8451
12 205 út 29.1. 15:1330.1. 0:44 8450+8451
10 205 út 29.1. 6:0929.1. 9:28 8450+8451
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.