Domovská vozovna: Motol
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2005
V provozu od: 31. 5. 2005
Výrobní číslo: 161446
Původní evidenční číslo: 6779 II
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 958 693 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 315 | dnes 14:55 | 1.5. 0:07 | 8450+8451 | ||
7 | 313 | dnes 6:50 | 30.4. 10:21 | 8450+8451 | ||
9 | 322 | út 29.4. 15:21 | 30.4. 0:11 | 8450+8451 | ||
7 | 313 | út 29.4. 6:50 | 29.4. 10:21 | 8450+8451 | ||
10 | 310 | po 28.4. 6:09 | 28.4. 20:20 | 8450+8451 | ||
5 | 304 | pá 25.4. 15:22 | 25.4. 19:43 | 8450+8451 | ||
15+98 | 351 | čt 24.4. 21:09 | 25.4. 5:23 | 8450 | ||
21 | 306 | čt 24.4. 5:58 | 24.4. 18:48 | 8450 | ||
13+99 | 364 | st 23.4. 20:32 | 24.4. 4:08 | 8450 | ||
16 | 303 | st 23.4. 8:08 | 23.4. 10:40 | 8450+8453*Z1 | ||
7+92 | 352 | út 22.4. 22:27 | 23.4. 5:28 | 8450 | ||
21 | 304 | út 22.4. 6:36 | 22.4. 18:32 | 8450 | ||
15+98 | 351 | po 21.4. 21:09 | 22.4. 5:23 | 8450 | ||
15+98 | 352 | ne 20.4. 21:28 | 21.4. 5:23 | 8450 | ||
15+98 | 352 | so 19.4. 21:28 | 20.4. 5:23 | 8450 | ||
31+98 | 357 | pá 18.4. 22:07 | 19.4. 4:52 | 8450 | ||
7+94 | 361 | čt 17.4. 22:09 | 18.4. 5:36 | 8450 | ||
21 | 301 | čt 17.4. 5:58 | 17.4. 18:45 | 8450 | ||
13+99 | 364 | st 16.4. 20:32 | 17.4. 4:08 | 8450 | ||
7+92 | 352 | út 15.4. 22:27 | 16.4. 5:28 | 8450 | ||
21 | 302 | út 15.4. 6:21 | 15.4. 18:16 | 8450 | ||
15+98 | 351 | po 14.4. 21:11 | 15.4. 5:23 | 8450 | ||
21 | 301 | po 14.4. 6:12 | 14.4. 19:05 | 8450 | ||
31+98 | 357 | ne 13.4. 22:07 | 14.4. 4:52 | 8450 | ||
7+99 | 362 | so 12.4. 20:22 | 13.4. 5:36 | 8450 |