Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8450

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 5. 2005

Výrobní číslo: 161446

Původní evidenční číslo: 6779 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 813 pá 11.6. 4:3011.6. 19:37 8451+8450
 1  811 čt 10.6. 4:4710.6. 21:08 8451+8450
 8  809 st 9.6. 6:029.6. 23:43 8451+8450
 8  812 út 8.6. 4:548.6. 19:40 8451+8450
 1  812 po 7.6. 13:007.6. 21:23 8451+8450*Z1
 1  803 pá 4.6. 5:204.6. 19:42 8451+8450
 1  803 čt 3.6. 15:303.6. 19:42 8451+8450*Z2
36 814 st 2.6. 7:072.6. 22:15 8451+8450
1+98 855 út 1.6. 21:082.6. 5:32 8451+8450
11 810 út 1.6. 5:581.6. 20:06 8451+8450
1+96 863 po 31.5. 20:481.6. 4:50 8451+8450
 6  803 pá 28.5. 4:5328.5. 23:24 8451+8450
 1  809 čt 27.5. 6:1827.5. 20:41 8451+8450
36 806 út 25.5. 5:5725.5. 21:00 8451+8450
 8  804 po 24.5. 5:2224.5. 22:08 8451+8450
11 806 pá 21.5. 11:3621.5. 21:36 8451+8450*Z3
25 813 st 19.5. 4:3019.5. 19:38 8451+8450
16 814 út 18.5. 5:1518.5. 20:32 8451+8450
 1  812 po 17.5. 5:0617.5. 21:22 8451+8450
 1  809 pá 14.5. 6:1814.5. 20:41 8451+8450
 1  803 čt 13.5. 5:2013.5. 19:42 8451+8450
16 811 st 12.5. 4:4612.5. 20:05 8451+8450
14 806 út 11.5. 6:2011.5. 21:09 8451+8450
16 811 po 10.5. 4:4610.5. 20:05 8451+8450
 8  806 ne 9.5. 4:349.5. 23:02 8451+8450
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8223
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8304
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.