Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8454

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162492

Původní evidenční číslo: 6858

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 pá 26.11. 4:3026.11. 19:55 8456+8454
16 317 čt 25.11. 16:1725.11. 18:42 8456+8454
16 317 čt 25.11. 6:3725.11. 9:09 8456+8454
 9  325 st 24.11. 4:3024.11. 19:55 8456+8454
 9  325 út 23.11. 4:3023.11. 17:30 8456+8454*MU
 9  325 po 22.11. 13:0522.11. 19:55 8456+8454*Z1
10 312 po 22.11. 6:2022.11. 9:59 8456+8454
 5  308 pá 19.11. 14:5019.11. 20:05 8456+8454
 5  308 pá 19.11. 4:1819.11. 10:44 8456+8454
16 316 čt 18.11. 16:0918.11. 22:37 8456+8454
 9  332 čt 18.11. 7:2318.11. 9:43 8456+8454
 4  302 út 16.11. 14:5916.11. 18:58 8456+8454
16 314 út 16.11. 5:1516.11. 9:25 8456+8454
 9  325 po 15.11. 4:3015.11. 19:55 8456+8454
 4  304 pá 12.11. 15:1512.11. 19:14 8456+8454
 9  332 pá 12.11. 7:2312.11. 9:43 8456+8454
 9  325 čt 11.11. 4:3011.11. 19:55 8456+8454
 9  325 st 10.11. 4:3010.11. 19:55 8456+8454
sjMO 383 út 9.11. 23:0010.11. 0:00 8456+8454*1
 4  303 út 9.11. 15:099.11. 19:07 8456+8454
 9  332 út 9.11. 7:239.11. 9:43 8456+8454
 4  302 po 8.11. 14:598.11. 18:58 8456+8454
 5  308 po 8.11. 4:188.11. 10:44 8456+8454
10 312 pá 5.11. 15:165.11. 22:00 8456+8454
 5  308 pá 5.11. 4:185.11. 10:44 8456+8454
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8431+8446
*1 = smer VO

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.