Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8454

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162492

Původní evidenční číslo: 6858

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 257 po 5.3. 21:126.3. 5:46 8454
12 203 po 5.3. 6:175.3. 19:36 8443+8454
12+93 254 ne 4.3. 22:155.3. 4:13 8454
16+94 259 pá 2.3. 22:433.3. 5:13 8454
16 234 pá 2.3. 4:582.3. 19:20 8454+8455
12 204 čt 1.3. 6:261.3. 19:45 8454+8455
25 202 st 28.2. 5:3628.2. 20:29 8454+8455
14 212 út 27.2. 4:5227.2. 20:20 8454+8455
12 213 po 26.2. 5:2426.2. 21:07 8454+8455
sjKO 201 ne 25.2. 2:5925.2. 4:50 8454
sjKO 201 so 24.2. 2:5924.2. 4:50 8454
12 205 pá 23.2. 15:1423.2. 22:17 8454+8455
17 231 pá 23.2. 4:5923.2. 9:20 8454+8455
1+6 209 čt 22.2. 6:1023.2. 1:02 8454+8455
25+94 253 čt 22.2. 0:0022.2. 5:23 8454*Z
25 202 st 21.2. 5:3621.2. 20:29 8454+8455
 8  207 út 20.2. 5:5920.2. 20:54 8454+8455
14 206 po 19.2. 14:5620.2. 0:09 8454+8455
12 202 po 19.2. 4:3519.2. 10:16 8454+8455
14 208 pá 16.2. 4:3216.2. 22:03 8454+8455
14 213 čt 15.2. 5:1216.2. 0:49 8454+8455
12 209 st 14.2. 14:4714.2. 20:23 8454+8455
12 209 st 14.2. 5:4514.2. 9:44 8454+8455
12 202 út 13.2. 15:3713.2. 19:28 8454+8455
 8  207 po 12.2. 5:5912.2. 20:54 8454+8455
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.