Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8454

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162492

Původní evidenční číslo: 6858

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 734 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 361 so 17.8. 21:2618.8. 5:01 8454
1+96 361 pá 16.8. 22:2017.8. 5:01 8454
1+98 355 čt 15.8. 22:2916.8. 4:58 8454
7+99 367 st 14.8. 21:4415.8. 4:07 8454
13+97 364 út 13.8. 20:4614.8. 5:08 8454
7+99 364 po 12.8. 20:5313.8. 5:38 8454
15+98 356 ne 11.8. 21:1612.8. 5:22 8454
14+94 363 so 10.8. 21:2711.8. 5:29 8454
2+99 368 pá 9.8. 20:4910.8. 5:36 8454
15+98 356 čt 8.8. 23:159.8. 5:22 8454
1+96 361 st 7.8. 20:548.8. 5:04 8454
13+97 364 út 6.8. 20:427.8. 5:08 8454
15+98 351 po 5.8. 20:366.8. 5:43 8454
13+99 362 ne 4.8. 20:125.8. 5:10 8454
1+98 355 so 3.8. 22:184.8. 4:58 8454
13+99 362 pá 2.8. 19:313.8. 4:42 8454
20 709 pá 2.8. 4:352.8. 10:25 8454+8455
22 724 čt 1.8. 14:452.8. 0:32 8454+8455
22 724 čt 1.8. 5:071.8. 9:59 8454+8455
22 722 st 31.7. 14:251.8. 0:19 8454+8455
 8  704 st 31.7. 5:3931.7. 10:12 8454+8455
20 703 út 30.7. 14:2630.7. 21:55 8454+8455
18 702 út 30.7. 5:2930.7. 10:18 8454+8455
18 702 pá 26.7. 13:5726.7. 20:38 8454+8455
20 709 pá 26.7. 4:3526.7. 10:25 8454+8455


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.