Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2005
V provozu od: 20. 6. 2005
Výrobní číslo: 162492
Původní evidenční číslo: 6858
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 854 394 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
4 | 302 | pá 16.4. 15:32 | 16.4. 19:30 | 8454+8453 | ||
4 | 303 | pá 16.4. 6:03 | 16.4. 9:54 | 8454+8453 | ||
4 | 302 | čt 15.4. 15:32 | 15.4. 19:30 | 8454+8453 | ||
4 | 303 | čt 15.4. 6:03 | 15.4. 9:54 | 8454+8453 | ||
5 | 303 | st 14.4. 4:29 | 14.4. 21:13 | 8454+8453 | ||
20 | 308 | út 13.4. 4:45 | 13.4. 23:31 | 8454+8453 | ||
20 | 305 | po 12.4. 4:32 | 12.4. 23:11 | 8454+8453 | ||
sjMO | 301 | so 10.4. 3:27 | 10.4. 4:11 | 8454 | ||
20 | 308 | pá 9.4. 4:45 | 9.4. 23:31 | 8454+8453 | ||
5 | 312 | čt 8.4. 5:47 | 8.4. 22:40 | 8454+8453 | ||
15 | 305 | st 7.4. 6:09 | 7.4. 20:57 | 8454+8453 | ||
5 | 303 | út 6.4. 4:29 | 6.4. 21:13 | 8454+8453 | ||
12 | 310 | čt 1.4. 4:37 | 1.4. 22:41 | 8454+8453 | ||
5 | 312 | st 31.3. 13:55 | 31.3. 22:40 | 8454+8453*Z | ||
5 | 303 | út 30.3. 4:29 | 30.3. 21:13 | 8454+8453 | ||
20 | 305 | po 29.3. 4:32 | 29.3. 23:11 | 8454+8453 | ||
13+97 | 367 | pá 26.3. 18:49 | 27.3. 5:13 | 8454 | ||
1+98 | 355 | čt 25.3. 20:26 | 26.3. 5:43 | 8454 | ||
99 | 306 | út 23.3. 22:40 | 24.3. 5:38 | 8454 | ||
21 | 306 | út 23.3. 15:09 | 23.3. 18:16 | 8454 | ||
21 | 306 | út 23.3. 6:19 | 23.3. 9:26 | 8454 | ||
21 | 308 | po 22.3. 15:30 | 22.3. 18:36 | 8454 | ||
21 | 307 | po 22.3. 6:29 | 22.3. 9:36 | 8454 | ||
15+98 | 353 | ne 21.3. 20:45 | 22.3. 4:58 | 8454 | ||
1+98 | 354 | so 20.3. 20:10 | 21.3. 5:22 | 8454 |