Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8454

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162492

Původní evidenční číslo: 6858

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 912 954 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 308 pá 1.7. 14:291.7. 18:50 8454+8455
 9  326 pá 1.7. 5:201.7. 9:40 8454+8455
 4  303 čt 30.6. 15:0930.6. 19:07 8454+8455
10 317 čt 30.6. 5:0030.6. 9:49 8454+8455
21 311 st 29.6. 15:3729.6. 18:50 8454+8455
10 317 st 29.6. 5:0029.6. 9:49 8454+8455
21 311 út 28.6. 15:3728.6. 18:50 8454+8455
10 317 út 28.6. 5:0028.6. 9:49 8454+8455
21 302 po 27.6. 6:1527.6. 19:05 8454+8455
 9  332 pá 24.6. 16:0324.6. 18:22 8454+8455
16 307 pá 24.6. 5:1624.6. 8:53 8454+8455
 4  302 čt 23.6. 14:5923.6. 18:59 8454+8455
10 317 čt 23.6. 5:0023.6. 9:49 8454+8455
 4  302 st 22.6. 14:5922.6. 18:59 8454+8455
 7  306 st 22.6. 7:1122.6. 9:48 8454+8455
 7  302 út 21.6. 14:1921.6. 18:53 8454+8455
10 317 út 21.6. 5:0021.6. 9:49 8454+8455
16 315 po 20.6. 16:1721.6. 0:16 8454+8455
16 307 po 20.6. 5:1620.6. 8:53 8454+8455
 9  314 pá 17.6. 14:5117.6. 17:55 8454+8455*MU
10 317 pá 17.6. 5:0017.6. 9:49 8454+8455
16 313 čt 16.6. 16:0116.6. 23:36 8454+8455
6+94 363 st 15.6. 22:1916.6. 5:55 8454
16 307 st 15.6. 15:1315.6. 19:01 8454+8465
16 315 st 15.6. 7:0915.6. 9:25 8454+8465
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.