Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8454

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 6. 2005

Výrobní číslo: 162492

Původní evidenční číslo: 6858

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 802 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 361 so 26.9. 7:1727.9. 5:10 8454
13+99 361 pá 25.9. 5:4826.9. 5:10 8454
1+96 361 čt 24.9. 21:4625.9. 5:05 8454
 2  313 čt 24.9. 13:3024.9. 20:31 8454*Z
7+99 367 st 23.9. 22:0324.9. 4:37 8454
21 304 st 23.9. 15:3023.9. 18:36 8454
21 301 st 23.9. 6:2323.9. 9:40 8454
1+98 356 út 22.9. 20:2723.9. 5:22 8454
21 303 út 22.9. 15:2022.9. 18:26 8454
21 303 út 22.9. 6:3822.9. 9:56 8454
1+98 356 po 21.9. 20:2722.9. 5:22 8454
21 302 po 21.9. 15:0921.9. 18:16 8454
21 303 po 21.9. 6:3821.9. 9:56 8454
14+94 363 ne 20.9. 20:5521.9. 5:29 8454
13+99 363 so 19.9. 7:4720.9. 5:25 8454
7+99 367 pá 18.9. 21:4319.9. 4:37 8454
21 305 pá 18.9. 15:3918.9. 18:46 8454
21 301 pá 18.9. 6:2318.9. 9:40 8454
7+99 363 čt 17.9. 21:2218.9. 4:37 8454
21 305 čt 17.9. 15:3917.9. 18:46 8454
21 305 čt 17.9. 6:2017.9. 9:32 8454
7+99 365 st 16.9. 21:4317.9. 3:37 8454
21 304 st 16.9. 15:3016.9. 18:36 8454
21 302 st 16.9. 6:3116.9. 9:48 8454
1+98 355 út 15.9. 20:0416.9. 4:58 8454
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.