Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Motol (od 30.1.2020)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2005
V provozu od: 12. 7. 2005
Výrobní číslo: 162451
Původní evidenční číslo: 8007
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 019 658 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 314 | pá 8.11. 5:47 | 8.11. 12:15 | 8456+8449*MU*1 | ||
9 | 314 | čt 7.11. 5:47 | 7.11. 23:46 | 8456+8449 | ||
9 | 314 | st 6.11. 5:47 | 6.11. 23:46 | 8456+8449 | ||
9 | 314 | út 5.11. 5:47 | 5.11. 23:46 | 8456+8449 | ||
10 | 315 | po 4.11. 14:55 | 5.11. 0:07 | 8456+8449 | ||
7 | 313 | po 4.11. 6:43 | 4.11. 10:22 | 8456+8449 | ||
7+99 | 362 | so 2.11. 2:06 | 2.11. 5:36 | 8456*Z1 | ||
7 | 319 | pá 1.11. 15:15 | 2.11. 0:23 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | pá 1.11. 6:10 | 1.11. 9:42 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | čt 31.10. 15:15 | 1.11. 0:23 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | čt 31.10. 6:10 | 31.10. 9:42 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | st 30.10. 15:15 | 31.10. 0:23 | 8456+8449 | ||
5 | 304 | st 30.10. 5:19 | 30.10. 9:36 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | út 29.10. 15:15 | 30.10. 0:23 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | út 29.10. 6:10 | 29.10. 9:42 | 8456+8449 | ||
9 | 325 | pá 25.10. 4:29 | 26.10. 0:22 | 8456+8449 | ||
9 | 327 | čt 24.10. 15:41 | 25.10. 0:42 | 8456+8449 | ||
9 | 327 | čt 24.10. 7:03 | 24.10. 9:25 | 8456+8449 | ||
20 | 311 | st 23.10. 15:40 | 23.10. 22:59 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | st 23.10. 6:10 | 23.10. 9:42 | 8456+8449 | ||
9 | 327 | út 22.10. 15:41 | 23.10. 0:42 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | út 22.10. 6:10 | 22.10. 9:42 | 8456+8449 | ||
9 | 327 | po 21.10. 15:41 | 22.10. 0:42 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | po 21.10. 6:10 | 21.10. 9:42 | 8456+8449 | ||
7 | 319 | pá 18.10. 15:15 | 19.10. 0:23 | 8456+8449 |