Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8456

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 7. 2005

Výrobní číslo: 162451

Původní evidenční číslo: 8007

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 797 432 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 356 po 6.4. 19:167.4. 5:22 8456
1+96 361 ne 5.4. 20:426.4. 5:01 8456
11+98 355 so 4.4. 20:175.4. 4:58 8456
7+99 366 pá 3.4. 21:424.4. 4:07 8456
Cvič 373 po 30.3. 6:0030.3. 14:00 8456+8457
sjMO 301 so 21.3. 3:2721.3. 4:11 8456+8457
17 324 pá 20.3. 5:5220.3. 22:53 8456+8457
 7  302 čt 19.3. 4:4219.3. 19:03 8456+8457
17 324 st 18.3. 5:5218.3. 22:53 8456+8457
 7  302 út 17.3. 4:4217.3. 19:03 8456+8457
 9  334 po 16.3. 15:5716.3. 20:30 8456+8457
 9  329 po 16.3. 4:4316.3. 9:19 8456+8457
 9  326 pá 13.3. 5:4014.3. 0:49 8456+8457
 9  307 čt 12.3. 4:3312.3. 21:00 8456+8457
 9  326 st 11.3. 5:4012.3. 0:49 8456+8457
 7  302 út 10.3. 4:4110.3. 19:04 8456+8457
 5  306 po 9.3. 5:579.3. 21:09 8456+8457
 7  302 pá 6.3. 4:446.3. 19:01 8456+8457
12 312 čt 5.3. 14:356.3. 1:03 8456+8457
15 305 čt 5.3. 6:085.3. 10:01 8456+8457
 5  315 st 4.3. 4:564.3. 22:28 8456+8457
20 303 út 3.3. 5:124.3. 1:33 8456+8457
 9  326 po 2.3. 5:403.3. 0:49 8456+8457
 5  306 pá 28.2. 5:5728.2. 21:09 8456+8457
 9  307 čt 27.2. 4:3327.2. 21:00 8456+8457


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.