Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8456

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 30.1.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 7. 2005

Výrobní číslo: 162451

Původní evidenční číslo: 8007

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 931 218 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  321 po 18.9. 6:4018.9. 9:00 8456+8449
 9  314 pá 15.9. 14:5415.9. 23:51 8456+8449
 9  332 pá 15.9. 7:2415.9. 9:44 8456+8449
 9  318 čt 14.9. 6:2414.9. 8:44 8456+8449
 7  319 st 13.9. 14:4513.9. 20:45 8456+8449
10 320 st 13.9. 7:1513.9. 10:29 8456+8449
 4  302 út 12.9. 14:5812.9. 18:48 8456+8449
 9  332 út 12.9. 7:2412.9. 9:44 8456+8449
 9  314 po 11.9. 14:5411.9. 23:51 8456+8449
 9  332 po 11.9. 7:2411.9. 9:44 8456+8449
 4  303 pá 8.9. 15:068.9. 18:57 8456+8449
 9  318 pá 8.9. 6:248.9. 8:44 8456+8449
 4  302 čt 7.9. 14:587.9. 18:48 8456+8449
12 305 čt 7.9. 6:357.9. 9:13 8456+8449
 9  321 st 6.9. 15:227.9. 0:11 8456+8449
 9  328 st 6.9. 6:576.9. 9:16 8456+8449
 9  321 út 5.9. 15:226.9. 0:11 8456+8449
12 305 út 5.9. 6:355.9. 9:13 8456+8449
12 302 po 4.9. 4:454.9. 21:45 8456+8449
1+96 361 pá 14.7. 20:4915.7. 5:56 8456
7+94 363 čt 13.7. 22:5314.7. 5:55 8456
25+97 357 st 12.7. 22:5213.7. 5:17 8456
14+96 366 út 11.7. 22:4112.7. 5:27 8456
7+99 362 po 10.7. 20:2311.7. 5:36 8456
7+94 363 ne 9.7. 22:5310.7. 5:55 8456


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.