Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8456

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 30.1.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 7. 2005

Výrobní číslo: 162451

Původní evidenční číslo: 8007

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 019 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  314 pá 8.11. 5:478.11. 12:15 8456+8449*MU*1
 9  314 čt 7.11. 5:477.11. 23:46 8456+8449
 9  314 st 6.11. 5:476.11. 23:46 8456+8449
 9  314 út 5.11. 5:475.11. 23:46 8456+8449
10 315 po 4.11. 14:555.11. 0:07 8456+8449
 7  313 po 4.11. 6:434.11. 10:22 8456+8449
7+99 362 so 2.11. 2:062.11. 5:36 8456*Z1
 7  319 pá 1.11. 15:152.11. 0:23 8456+8449
 7  319 pá 1.11. 6:101.11. 9:42 8456+8449
 7  319 čt 31.10. 15:151.11. 0:23 8456+8449
 7  319 čt 31.10. 6:1031.10. 9:42 8456+8449
 7  319 st 30.10. 15:1531.10. 0:23 8456+8449
 5  304 st 30.10. 5:1930.10. 9:36 8456+8449
 7  319 út 29.10. 15:1530.10. 0:23 8456+8449
 7  319 út 29.10. 6:1029.10. 9:42 8456+8449
 9  325 pá 25.10. 4:2926.10. 0:22 8456+8449
 9  327 čt 24.10. 15:4125.10. 0:42 8456+8449
 9  327 čt 24.10. 7:0324.10. 9:25 8456+8449
20 311 st 23.10. 15:4023.10. 22:59 8456+8449
 7  319 st 23.10. 6:1023.10. 9:42 8456+8449
 9  327 út 22.10. 15:4123.10. 0:42 8456+8449
 7  319 út 22.10. 6:1022.10. 9:42 8456+8449
 9  327 po 21.10. 15:4122.10. 0:42 8456+8449
 7  319 po 21.10. 6:1021.10. 9:42 8456+8449
 7  319 pá 18.10. 15:1519.10. 0:23 8456+8449
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Chmelnice ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8453

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.