Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8456

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 7. 2005

Výrobní číslo: 162451

Původní evidenční číslo: 8007

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 356 st 1.7. 22:392.7. 5:22 8456
1+98 355 út 30.6. 20:121.7. 4:58 8456
21 302 po 22.6. 6:3122.6. 9:48 8456
1+98 355 ne 21.6. 19:1722.6. 4:58 8456
10+98 351 so 20.6. 20:2021.6. 5:43 8456
1+98 355 pá 19.6. 20:2420.6. 4:58 8456
21 312 pá 19.6. 6:5319.6. 10:16 8456
1+96 361 čt 18.6. 21:4719.6. 5:05 8456
21 303 čt 18.6. 15:2018.6. 18:26 8456
21 301 čt 18.6. 6:2318.6. 9:40 8456
21 304 út 16.6. 15:3016.6. 16:45 8456*MU
21 305 út 16.6. 6:1216.6. 9:24 8456
21 305 po 15.6. 15:3915.6. 18:46 8456
15 313 po 15.6. 5:3615.6. 9:13 8456
15 304 ne 14.6. 5:3714.6. 22:40 8456
15 307 so 13.6. 5:3713.6. 23:00 8456
15 303 pá 12.6. 5:5612.6. 22:40 8456
15 303 čt 11.6. 5:5611.6. 22:40 8456
15 303 st 10.6. 5:5610.6. 22:40 8456
15 303 út 9.6. 5:569.6. 22:40 8456
15 303 po 8.6. 5:568.6. 22:40 8456
15 304 ne 7.6. 5:377.6. 22:40 8456
15 307 so 6.6. 5:376.6. 23:00 8456
15 305 pá 5.6. 6:175.6. 23:00 8456
15 310 čt 4.6. 7:064.6. 22:01 8456
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.