Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8456

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 30.1.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 12. 7. 2005

Výrobní číslo: 162451

Původní evidenční číslo: 8007

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 931 427 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 352 pá 24.6. 22:0825.6. 5:43 8456
13+99 366 čt 23.6. 19:5824.6. 5:07 8456
21 311 čt 23.6. 15:3723.6. 18:50 8456+8451
12 315 čt 23.6. 6:2723.6. 9:05 8456+8451
25+92 353 st 22.6. 21:5423.6. 5:57 8456
 9  332 st 22.6. 16:0322.6. 18:22 8456+8449
 7  302 st 22.6. 6:3722.6. 9:13 8456+8449
7+99 363 út 21.6. 22:3122.6. 5:36 8456
 9  332 út 21.6. 16:0321.6. 18:22 8456+8467
 9  322 út 21.6. 6:3821.6. 8:59 8456+8467
13+99 364 po 20.6. 20:1821.6. 4:07 8456
16 313 po 20.6. 6:4720.6. 9:01 8457+8456
25+92 352 ne 19.6. 19:5720.6. 5:26 8456
13+99 364 so 18.6. 20:4019.6. 4:07 8456
25+97 357 pá 17.6. 22:5218.6. 5:15 8456
 7  302 pá 17.6. 14:1917.6. 18:53 8456+8457
 9  332 pá 17.6. 7:2317.6. 9:43 8456+8457
7+99 361 čt 16.6. 20:2517.6. 5:36 8456
7+99 361 st 15.6. 20:2516.6. 5:36 8456
16 313 st 15.6. 6:4715.6. 9:01 8456+8450
15+98 352 út 14.6. 22:0815.6. 5:43 8456
 9  332 út 14.6. 16:0314.6. 18:22 8456+8459
16 313 út 14.6. 6:4714.6. 9:01 8456+8459
25+92 353 po 13.6. 21:5414.6. 5:57 8456
 7  302 po 13.6. 14:1913.6. 18:53 8456+8457


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.