Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 887 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 764 čt 3.12. 20:164.12. 5:39 8345
91 702 st 2.12. 22:123.12. 5:12 8345
1+96 763 út 1.12. 19:472.12. 5:10 8345
91 702 po 30.11. 22:121.12. 5:12 8345
91 702 ne 29.11. 22:1230.11. 5:12 8345
97 701 so 28.11. 21:2529.11. 5:17 8345
25 711 pá 27.11. 4:3827.11. 20:39 8358+8345
22 712 čt 26.11. 4:5126.11. 22:49 8358+8345
25 710 st 25.11. 4:2125.11. 22:47 8358+8345
 1  705 út 24.11. 4:2224.11. 21:21 8358+8345
22 731 po 23.11. 5:3923.11. 22:56 8358+8345
25 711 pá 20.11. 4:3820.11. 20:39 8358+8345
22 712 čt 19.11. 4:5119.11. 22:49 8358+8345
22 712 st 18.11. 4:5118.11. 22:49 8358+8345
20 710 po 16.11. 4:3216.11. 20:03 8358+8345
25 711 pá 13.11. 4:3813.11. 20:39 8358+8345
20 712 st 11.11. 5:1011.11. 22:43 8358+8345
25 711 út 10.11. 4:3810.11. 20:39 8358+8345
 1  705 pá 6.11. 4:226.11. 21:21 8358+8345
22 712 čt 5.11. 4:515.11. 22:49 8358+8345
25 710 st 4.11. 4:214.11. 22:47 8358+8345
25 710 út 3.11. 4:213.11. 22:47 8358+8345
25 710 po 2.11. 4:212.11. 22:47 8358+8345
 1  701 pá 30.10. 5:3230.10. 9:45 8358+8345*MU
25 713 čt 29.10. 4:4329.10. 21:09 8358+8345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.