Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 853 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 út 23.1. 6:5724.1. 0:33 8345+8357
20 706 po 22.1. 15:3723.1. 0:53 8345+8357
26 717 po 22.1. 6:2522.1. 9:19 8345+8357
20 704 pá 19.1. 6:5620.1. 0:33 8345+8357
14+96 765 čt 18.1. 20:1219.1. 5:11 8345
20 711 čt 18.1. 5:4418.1. 18:30 8344+8345
26 712 st 17.1. 15:0317.1. 21:08 8344+8345
26 712 st 17.1. 7:1217.1. 10:09 8344+8345
14+96 766 út 16.1. 20:1817.1. 5:41 8345
20 711 út 16.1. 5:4416.1. 18:30 8345+8330
25 708 po 15.1. 5:4115.1. 19:54 8345+8330
20+91 758 so 13.1. 21:3814.1. 3:24 8345
13+97 768 pá 12.1. 20:4913.1. 4:49 8345
26+91 754 čt 11.1. 21:4312.1. 4:40 8345
26+91 754 st 10.1. 21:4311.1. 4:40 8345
7+91 756 út 9.1. 22:1010.1. 5:41 8345
25+97 763 po 8.1. 21:329.1. 4:47 8345
14+96 766 ne 7.1. 20:198.1. 5:41 8345
11+96 768 so 6.1. 19:297.1. 5:11 8345
14+96 766 pá 5.1. 22:576.1. 5:41 8345
2 705 st 3.1. 5:403.1. 18:00 8345*MU
Rok 2017
sjVO 701 ne 31.12. 2:3031.12. 4:54 8345
6+97 760 pá 29.12. 20:0730.12. 5:44 8345
13+91 755 čt 28.12. 20:5929.12. 5:10 8345
26+91 754 st 27.12. 21:4328.12. 4:40 8345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.