Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 508 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 729 út 18.12. 4:5118.12. 10:20 8340+8345
26 712 po 17.12. 5:0317.12. 23:25 8340+8345
26 717 pá 14.12. 5:1815.12. 0:03 8340+8345
20 702 čt 13.12. 4:3113.12. 21:27 8340+8345
7+91 756 út 11.12. 22:2312.12. 5:40 8345
25 715 út 11.12. 4:4111.12. 18:44 8334+8345
 8  706 po 10.12. 14:4610.12. 23:39 8334+8345
20 705 po 10.12. 5:2510.12. 9:35 8334+8345
25 715 pá 7.12. 4:417.12. 18:44 8334+8345
 8  701 čt 6.12. 4:477.12. 0:56 8334+8345
25 709 st 5.12. 5:555.12. 22:24 8334+8345
14+96 764 út 4.12. 21:325.12. 4:46 8345
26 702 út 4.12. 5:544.12. 18:58 8332+8345
 8  712 po 3.12. 7:393.12. 18:17 8332+8345*Z
 8  712 po 3.12. 6:133.12. 7:39 8345+8332*MU
25+97 763 ne 2.12. 21:323.12. 4:48 8345
14+96 764 so 1.12. 22:442.12. 4:30 8345
sjVO 701 so 1.12. 2:301.12. 4:54 8345
22 734 pá 30.11. 15:1930.11. 23:39 8345+8344
22 734 pá 30.11. 6:5230.11. 9:48 8345+8344
14+96 766 čt 29.11. 20:3330.11. 5:42 8345
 1  704 čt 29.11. 14:0629.11. 18:56 8362+8345
22 727 čt 29.11. 6:2829.11. 9:24 8362+8345
13+97 764 st 28.11. 19:5329.11. 5:15 8345
25 715 st 28.11. 4:4128.11. 18:44 8345+8338
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8345+8332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.