Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 084 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 dnes 14:2526.9. 20:43 8256+8345
20 702 dnes 5:0726.9. 9:22 8256+8345
20 702 po 25.9. 15:0225.9. 23:45 8256+8345
 8  702 po 25.9. 5:1125.9. 9:56 8256+8345
18+97 752 pá 22.9. 22:2223.9. 1:25 8345*MU
1+96 761 čt 21.9. 20:5822.9. 5:42 8345
15+91 750 st 20.9. 20:5121.9. 5:39 8345
15+91 750 út 19.9. 20:5120.9. 5:39 8345
18+97 752 po 18.9. 22:2219.9. 5:47 8345
 2  708 po 18.9. 5:2218.9. 10:21 8345
13+97 752 so 16.9. 20:2217.9. 5:47 8345
13+97 752 pá 15.9. 19:3116.9. 5:47 8345
13+97 752 čt 14.9. 19:3115.9. 5:47 8345
 2  702 čt 31.8. 4:531.9. 0:55 8345
2+91 751 po 28.8. 5:0828.8. 23:45 8345*MU
 2  703 so 26.8. 6:5127.8. 0:16 8345
14+96 766 čt 24.8. 22:1125.8. 5:13 8345
13+97 752 st 23.8. 20:2224.8. 5:41 8345
1+96 761 út 22.8. 20:3023.8. 5:42 8345
14+96 766 po 21.8. 22:1122.8. 5:13 8345
18+91 756 ne 20.8. 22:2321.8. 5:09 8345
sjVO 701 so 19.8. 22:4320.8. 5:04 8345
2+92 755 pá 18.8. 5:3619.8. 5:24 8345
2+92 755 st 16.8. 5:3617.8. 5:24 8345
2+92 755 so 12.8. 6:1212.8. 12:15 8345*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.