Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 811 903 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 pá 20.4. 6:5620.4. 22:05 8345+8383
14+96 766 čt 19.4. 20:3420.4. 5:41 8345
 1  704 čt 19.4. 14:0619.4. 18:55 8345+8325
26 712 čt 19.4. 7:1219.4. 10:09 8345+8325
14+96 766 st 18.4. 20:3419.4. 5:41 8345
25 715 st 18.4. 4:4118.4. 18:42 8345+8402
 8  701 út 17.4. 14:4717.4. 23:59 8345+8402
 8  701 út 17.4. 6:5717.4. 9:47 8345+8325
26+97 764 po 16.4. 21:5917.4. 5:14 8345
25 715 po 16.4. 4:4116.4. 18:42 8326+8345
25 712 pá 13.4. 6:1013.4. 22:57 8326+8345
 8  706 čt 12.4. 5:2012.4. 20:23 8326+8345
 8  701 st 11.4. 14:4711.4. 23:59 8326+8345
22 734 st 11.4. 6:5311.4. 9:47 8326+8345
7+91 756 út 10.4. 20:4411.4. 5:41 8345
 2  704 út 10.4. 13:5210.4. 19:20 8345
 2  704 út 10.4. 5:2110.4. 10:40 8345
 2  704 po 9.4. 13:529.4. 19:20 8345
 2  704 po 9.4. 5:219.4. 10:40 8345
 2  702 ne 8.4. 14:309.4. 0:30 8345*Z
sjVO 701 ne 8.4. 2:308.4. 4:54 8345
 2  701 so 7.4. 5:298.4. 0:20 8345
 2  709 pá 6.4. 14:327.4. 0:50 8345
26+97 765 čt 5.4. 22:326.4. 5:44 8345
 1  704 čt 5.4. 14:065.4. 18:55 8341+8345
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8382

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.