Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8345

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 8. 11. 2002

Výrobní číslo: 156288

Původní evidenční číslo: 6606

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 132 167 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+91 756 po 21.10. 20:3622.10. 5:09 8345
7+94 760 ne 20.10. 22:4721.10. 5:22 8345
7+94 760 so 19.10. 22:4620.10. 5:22 8345
7+94 760 pá 18.10. 22:4719.10. 5:22 8345
18 709 pá 18.10. 4:4118.10. 19:55 8329+8345
 8  714 čt 17.10. 15:0518.10. 0:19 8329+8345
26 714 čt 17.10. 6:4917.10. 10:01 8329+8345
15+91 755 st 16.10. 22:0917.10. 4:39 8345
18 709 st 16.10. 4:4116.10. 19:55 8333+8345
25 707 út 15.10. 14:4716.10. 0:07 8333+8345
26 714 út 15.10. 6:4915.10. 10:01 8333+8345
15+91 755 po 14.10. 22:0915.10. 4:39 8345
18 709 po 14.10. 4:4114.10. 19:55 8333+8345
20 713 pá 11.10. 14:2812.10. 0:25 8333+8345
20 713 pá 11.10. 5:0711.10. 10:06 8333+8345
 8  711 čt 10.10. 4:5410.10. 23:25 8333+8345
18 707 st 9.10. 6:189.10. 23:33 8333+8345
26 709 út 8.10. 14:318.10. 23:35 8333+8345
 1  707 út 8.10. 5:168.10. 10:09 8333+8345
18 707 po 7.10. 6:187.10. 23:33 8333+8345
14+96 766 ne 6.10. 20:567.10. 5:12 8345
7+94 760 so 5.10. 22:476.10. 5:22 8345
7+94 760 pá 4.10. 22:475.10. 5:22 8345
18 709 pá 4.10. 4:414.10. 19:55 8332+8345
 8  714 čt 3.10. 15:054.10. 0:19 8332+8345


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.