Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8332

Evidované reklamní polepy:
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 6. 2002

Výrobní číslo: 152840

Původní evidenční číslo: 6230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 198 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 pá 15.2. 5:1816.2. 0:03 8329+8332
26 717 čt 14.2. 5:1815.2. 0:03 8329+8332
22 734 st 13.2. 15:1913.2. 23:40 8329+8332
 1  704 st 13.2. 6:4713.2. 9:46 8329+8332
26 702 út 12.2. 5:5412.2. 18:58 8329+8332
26 702 po 11.2. 5:5411.2. 18:58 8329+8332
 8  706 pá 8.2. 14:468.2. 23:39 8329+8332
 1  704 pá 8.2. 6:478.2. 9:46 8329+8332
26 702 čt 7.2. 5:547.2. 18:58 8329+8332
sjVO 701 čt 7.2. 2:237.2. 4:59 8332
 2  712 st 6.2. 4:327.2. 1:11 8332
 2  704 út 5.2. 13:515.2. 21:43 8332
 2  704 út 5.2. 5:175.2. 10:41 8332
 2  708 po 4.2. 14:314.2. 20:09 8332
 2  708 po 4.2. 6:414.2. 10:01 8332
14+96 765 so 2.2. 20:503.2. 4:53 8332
11+96 768 pá 1.2. 23:062.2. 5:13 8332
25 715 pá 1.2. 4:411.2. 18:44 8347+8332
 8  701 čt 31.1. 4:471.2. 0:56 8347+8332
 8  702 st 30.1. 6:4630.1. 20:53 8347+8332
 1  704 út 29.1. 14:0629.1. 18:56 8347+8332
25 710 út 29.1. 6:3129.1. 10:03 8347+8332
14+96 764 po 28.1. 21:4929.1. 4:46 8332
25 715 po 28.1. 4:4128.1. 18:44 8332+8357
22 706 so 26.1. 18:5027.1. 0:56 8332+8357*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.