Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8332

Evidované reklamní polepy:
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 6. 2002

Výrobní číslo: 152840

Původní evidenční číslo: 6230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 903 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 712 út 18.12. 6:0918.12. 22:58 8369+8332
20 707 po 17.12. 5:1117.12. 20:05 8369+8332
22 715 ne 16.12. 8:0817.12. 0:56 8369+8332
20 706 so 15.12. 4:3215.12. 22:44 8369+8332
25 710 pá 14.12. 14:3015.12. 1:03 8369+8332
22 734 pá 14.12. 6:5214.12. 9:48 8369+8332
14+96 765 čt 13.12. 19:5014.12. 5:13 8332
22 729 čt 13.12. 4:5113.12. 10:20 8332+8394
 8  710 st 12.12. 5:5612.12. 20:08 8332+8394
 1  704 út 11.12. 14:0611.12. 18:56 8332+8394
25 705 út 11.12. 5:0211.12. 10:43 8332+8394
 1  708 po 10.12. 14:3611.12. 1:22 8332+8394
25 705 po 10.12. 5:0210.12. 10:43 8332+8394
 8  705 pá 7.12. 5:327.12. 19:17 8332+8394
 8  705 čt 6.12. 5:326.12. 19:17 8332+8394
20 705 st 5.12. 15:276.12. 0:44 8332+8394
26 719 st 5.12. 6:235.12. 9:18 8332+8394
5+91 755 út 4.12. 21:375.12. 5:10 8332
26 702 út 4.12. 5:544.12. 18:58 8332+8345
 8  712 po 3.12. 7:393.12. 18:17 8332+8345*Z
 8  712 po 3.12. 6:133.12. 7:39 8345+8332*MU
sjVO 701 po 3.12. 2:303.12. 4:54 8332
2+91 758 so 1.12. 19:132.12. 3:44 8332
13+97 768 pá 30.11. 20:331.12. 5:15 8332
 8  712 pá 30.11. 6:1330.11. 18:17 8332+8341
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8345+8332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.