Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8332

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 6. 2002

Výrobní číslo: 152840

Původní evidenční číslo: 6230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 134 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  705 pá 1.7. 5:122.7. 0:54 8332
 2  709 čt 30.6. 5:3830.6. 21:06 8332
 2  702 st 29.6. 5:5529.6. 19:21 8332
7+91 755 út 28.6. 20:1929.6. 4:40 8332
13+97 752 po 27.6. 22:1928.6. 5:45 8332
19+93 754 ne 26.6. 21:4927.6. 5:03 8332
2+92 754 so 25.6. 5:3026.6. 5:11 8332
 2  710 pá 24.6. 5:4125.6. 0:55 8332
2+91 751 st 22.6. 14:2423.6. 5:41 8332
 2  711 st 22.6. 5:1022.6. 10:11 8332
 2  710 út 21.6. 5:4122.6. 0:55 8332
 2  702 po 20.6. 5:5520.6. 19:21 8332
18 703 pá 17.6. 6:1818.6. 0:14 8332+8335
18 703 čt 16.6. 6:1817.6. 0:14 8332+8335
18 706 st 15.6. 4:4316.6. 0:49 8332+8335
18 706 út 14.6. 4:4315.6. 0:49 8332+8335
20 710 po 13.6. 4:4213.6. 20:32 8332+8335
18 703 pá 10.6. 6:1811.6. 0:14 8332+8335
20 712 čt 9.6. 5:029.6. 23:23 8332+8335
18 706 st 8.6. 4:439.6. 0:49 8332+8335
18 703 út 7.6. 6:188.6. 0:14 8332+8335
26 717 po 6.6. 5:116.6. 18:02 8332+8335
13+97 752 čt 2.6. 22:193.6. 5:46 8332
19+93 754 st 1.6. 21:492.6. 5:03 8332
1+96 761 út 31.5. 20:461.6. 5:39 8332


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.