Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8333

Evidované reklamní polepy:
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 406 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 pá 15.2. 14:3616.2. 1:22 8333+8343
25 710 pá 15.2. 6:3115.2. 10:03 8333+8343
sjVO 701 pá 15.2. 2:3015.2. 4:54 8333
 2  708 čt 14.2. 14:3114.2. 20:09 8333
 2  708 čt 14.2. 6:4114.2. 10:01 8333
 2  706 st 13.2. 5:2013.2. 19:41 8333
2+91 754 út 12.2. 5:3913.2. 4:40 8333
14+96 764 po 11.2. 20:3712.2. 4:46 8333
 2  702 po 11.2. 5:0911.2. 19:11 8333
14+96 766 ne 10.2. 20:1811.2. 0:00 8333*MU
2+91 758 so 9.2. 19:1310.2. 3:44 8333
7+91 755 pá 8.2. 20:319.2. 5:09 8333
 1  704 pá 8.2. 14:068.2. 18:56 8369+8333
26 714 pá 8.2. 7:118.2. 10:08 8369+8333
13+97 765 čt 7.2. 19:008.2. 5:45 8333
13+97 765 st 6.2. 19:007.2. 5:45 8333
14+96 766 út 5.2. 20:176.2. 5:42 8333
20 711 út 5.2. 5:475.2. 18:31 8333+8326
25 710 po 4.2. 14:305.2. 1:03 8333+8326
26 702 pá 1.2. 5:541.2. 18:58 8333+8326
22 729 čt 31.1. 14:3931.1. 22:49 8333+8326
22 727 čt 31.1. 6:2831.1. 9:24 8333+8326
7+91 755 st 30.1. 20:3131.1. 5:10 8333
13+97 765 út 29.1. 19:0130.1. 5:45 8333
14+96 766 po 28.1. 20:0429.1. 5:42 8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.