Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 081 835 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 714 st 8.12. 4:528.12. 20:01 8329+8333
7+91 756 po 6.12. 22:417.12. 5:12 8333
2+92 754 ne 5.12. 5:306.12. 5:12 8333
 2  706 so 4.12. 6:505.12. 0:15 8333
 2  710 pá 3.12. 5:414.12. 0:55 8333
 2  712 čt 2.12. 5:102.12. 10:11 8333
 2  707 st 1.12. 5:222.12. 0:15 8333
 2  710 út 30.11. 5:411.12. 0:55 8333
2+92 754 st 24.11. 5:3824.11. 8:40 8333*MU
 2  712 út 23.11. 4:5523.11. 9:51 8333
 2  710 po 22.11. 5:4123.11. 0:55 8333
7+91 755 ne 21.11. 19:4722.11. 4:40 8333
18 709 pá 19.11. 14:3319.11. 20:56 8382+8333
 8  702 pá 19.11. 4:5419.11. 9:46 8382+8333
20 710 čt 18.11. 4:4218.11. 20:32 8382+8333
18 706 út 16.11. 4:4317.11. 0:49 8382+8333
20 707 po 15.11. 6:1616.11. 0:43 8382+8333
25 703 pá 12.11. 14:0412.11. 19:51 8382+8333
18 709 pá 12.11. 5:1512.11. 9:51 8382+8333
20 704 čt 11.11. 5:4611.11. 19:27 8382+8333
 1  705 st 10.11. 14:1910.11. 19:26 8382+8333
 8  702 st 10.11. 4:5410.11. 9:46 8382+8333
20 712 út 9.11. 5:029.11. 23:23 8382+8333
20 710 po 8.11. 4:428.11. 20:32 8382+8333
18 701 pá 5.11. 4:235.11. 19:56 8382+8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.