Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8333

Evidované reklamní polepy:

Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 931 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 po 24.6. 5:4724.6. 18:23 8367+8333
7+91 756 so 22.6. 22:2623.6. 5:39 8333
sjVO 701 so 22.6. 2:4322.6. 4:54 8333
 2  715 pá 21.6. 8:4521.6. 20:39 8333*Z
7+97 760 čt 20.6. 20:5221.6. 5:45 8333
25 715 čt 20.6. 4:3920.6. 18:44 8331+8333
 8  710 st 19.6. 5:5619.6. 20:08 8331+8333
25+97 763 út 18.6. 21:3119.6. 4:48 8333
20 705 út 18.6. 5:4718.6. 18:23 8331+8333
 8  702 po 17.6. 6:4617.6. 20:53 8331+8333
7+91 756 ne 16.6. 22:2617.6. 5:40 8333
14+96 765 so 15.6. 20:3216.6. 4:53 8333
7+91 755 pá 14.6. 22:0615.6. 5:09 8333
25 705 pá 14.6. 13:5014.6. 17:00 8333+8360*MU
 1  704 pá 14.6. 6:4714.6. 9:46 8333+8360
7+91 756 čt 13.6. 22:2314.6. 5:40 8333
25 715 čt 13.6. 4:3913.6. 18:44 8349+8333
22 710 st 12.6. 4:0413.6. 0:32 8349+8333
25 710 út 11.6. 14:3012.6. 1:04 8349+8333
 1  704 út 11.6. 6:4711.6. 9:46 8349+8333
1+97 769 po 10.6. 21:3911.6. 5:16 8333
 1  704 po 10.6. 14:0610.6. 18:56 8333+8361
25 705 po 10.6. 5:0210.6. 10:43 8333+8361
7+91 755 pá 7.6. 22:068.6. 2:00 8333*MU
 2  706 pá 7.6. 15:137.6. 19:44 8333
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.