Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 173 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 714 st 7.6. 13:327.6. 21:34 8333+8166
 1  706 st 7.6. 6:397.6. 9:46 8333+8166
20 702 út 6.6. 15:016.6. 23:39 8333+8166
25 714 út 6.6. 6:036.6. 9:32 8333+8166
sjVO 701 po 5.6. 22:366.6. 5:04 8333
25 712 po 5.6. 4:455.6. 19:01 8329+8333
 2  703 ne 4.6. 5:384.6. 20:51 8333
 2  702 so 3.6. 7:054.6. 0:54 8333
 2  702 pá 2.6. 14:012.6. 21:34 8333
 2  702 pá 2.6. 4:552.6. 10:00 8333
 2  702 čt 1.6. 14:011.6. 21:34 8333
 2  702 čt 1.6. 4:551.6. 10:00 8333
 2  705 st 31.5. 14:511.6. 0:56 8333
 2  705 st 31.5. 6:0531.5. 9:30 8333
19+93 754 út 30.5. 20:0631.5. 5:03 8333
25 712 út 30.5. 4:4430.5. 19:01 8333+8323
26 717 po 29.5. 15:2730.5. 0:04 8333+8323
22 727 po 29.5. 6:3129.5. 9:33 8333+8323
7+91 756 ne 28.5. 22:2429.5. 5:09 8333
14+96 765 so 27.5. 20:0328.5. 4:44 8333
13+97 752 pá 26.5. 21:4927.5. 5:44 8333
 1  709 čt 25.5. 14:2825.5. 21:57 8326+8333
26 711 čt 25.5. 6:0225.5. 8:56 8326+8333
25 712 st 24.5. 4:4424.5. 19:01 8326+8333
22 444 út 23.5. 5:0724.5. 0:12 8326+8333


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.