Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 015 640 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 713 pá 15.1. 5:1015.1. 22:43 8326+8333
20 711 čt 14.1. 4:3214.1. 20:03 8326+8333
22 718 st 13.1. 5:2013.1. 22:10 8326+8333
 1  701 út 12.1. 5:3212.1. 20:54 8326+8333
20 711 po 11.1. 4:3211.1. 20:03 8326+8333
 1  705 pá 8.1. 4:228.1. 21:21 8326+8333
22 718 čt 7.1. 5:207.1. 22:10 8326+8333
 1  705 st 6.1. 4:226.1. 21:21 8326+8333
18 709 út 5.1. 4:375.1. 21:23 8326+8333
25 710 po 4.1. 4:214.1. 22:47 8326+8333
Rok 2020
1+96 762 čt 31.12. 4:221.1. 1:30 8326+8333*MU
18 709 út 29.12. 4:3729.12. 21:23 8326+8333
 1  701 po 28.12. 5:3228.12. 20:54 8326+8333
18 709 st 23.12. 4:3723.12. 21:23 8326+8333
 1  705 út 22.12. 4:2222.12. 21:21 8326+8333
20 711 po 21.12. 4:3221.12. 20:03 8326+8333
 2  708 pá 18.12. 4:5018.12. 22:51 8326+8333
25 711 čt 17.12. 4:3817.12. 20:39 8326+8333
 8  715 st 16.12. 6:5316.12. 20:18 8326+8333
20 711 út 15.12. 4:3215.12. 20:03 8326+8333
 2  708 po 14.12. 4:5014.12. 22:51 8326+8333
 1  705 pá 11.12. 4:2211.12. 21:21 8326+8333
25 711 čt 10.12. 4:3810.12. 20:39 8326+8333
25 711 st 9.12. 4:389.12. 20:39 8326+8333
20 713 po 7.12. 5:107.12. 22:43 8326+8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.