Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 117 400 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 751 st 29.6. 14:2430.6. 5:41 8333
2+92 754 út 28.6. 5:2329.6. 5:11 8333
 2  709 po 27.6. 5:3827.6. 21:06 8333
7+91 755 so 25.6. 19:4826.6. 4:40 8333
sjVO 701 pá 24.6. 22:2525.6. 5:09 8333
13+97 752 čt 23.6. 22:1924.6. 5:45 8333
sjVO 701 st 22.6. 22:2523.6. 5:09 8333
13+91 766 út 21.6. 22:3222.6. 5:12 8333
26 717 út 21.6. 5:1121.6. 18:02 8345+8333
22 722 po 20.6. 15:1620.6. 23:33 8345+8333
26 712 po 20.6. 5:5220.6. 8:50 8345+8333
22 740 pá 17.6. 6:3217.6. 23:37 8334+8333
sjVO 701 čt 16.6. 22:2517.6. 5:09 8333
1+96 761 st 15.6. 20:4616.6. 5:39 8333
7+91 756 út 14.6. 22:2915.6. 5:12 8333
2+91 751 po 13.6. 14:2414.6. 5:41 8333
 2  711 po 13.6. 5:1013.6. 10:11 8333
 2  702 ne 12.6. 5:5013.6. 0:55 8333
 2  702 so 11.6. 5:5012.6. 0:55 8333
 2  709 pá 10.6. 5:3810.6. 21:06 8333
25 703 čt 9.6. 14:049.6. 19:51 8530+8333
25 703 čt 9.6. 6:049.6. 9:31 8530+8333
14+96 765 st 8.6. 20:189.6. 4:44 8333
13+97 752 út 7.6. 22:198.6. 5:46 8333
14+96 765 po 6.6. 20:187.6. 4:44 8333


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.