Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované reklamní polepy:

Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 964 461 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 709 st 20.11. 5:5220.11. 22:24 8333+8334
25 712 út 19.11. 6:0919.11. 23:08 8333+8334
22 701 po 18.11. 5:2318.11. 21:19 8333+8334
sjVO 701 ne 17.11. 2:4317.11. 4:54 8333
14+96 765 pá 15.11. 20:4716.11. 4:53 8333
25 708 pá 15.11. 5:4015.11. 19:55 8333+8503
26 712 čt 14.11. 10:0014.11. 23:45 8333+8503*Z
22 727 čt 14.11. 6:2814.11. 9:23 8333+8503
14+96 764 st 13.11. 21:4914.11. 4:46 8333
25 705 st 13.11. 13:5013.11. 19:32 8370+8333
 1  704 st 13.11. 6:4713.11. 9:46 8370+8333
13+97 764 út 12.11. 19:5313.11. 5:18 8333
14+96 766 po 11.11. 20:0412.11. 5:42 8333
14+96 766 ne 10.11. 21:5611.11. 5:42 8333
13+97 769 so 9.11. 19:4610.11. 4:52 8333
13+97 768 pá 8.11. 18:509.11. 5:17 8333
13+97 765 čt 7.11. 18:508.11. 5:46 8333
13+97 765 st 6.11. 18:487.11. 5:46 8333
13+97 764 út 5.11. 19:516.11. 5:18 8333
13+97 764 po 4.11. 19:515.11. 5:18 8333
20 711 po 4.11. 5:474.11. 18:31 8333+8341
2+91 754 ne 3.11. 21:304.11. 4:42 8333
2+91 759 so 2.11. 20:163.11. 4:47 8333
11+96 768 pá 1.11. 23:052.11. 5:13 8333
22 714 pá 1.11. 5:361.11. 19:58 8330+8333
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.