Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8333

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 165 124 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+91 755 st 27.3. 22:0928.3. 4:39 8333
26 714 st 27.3. 15:1127.3. 21:32 8333+8329
26 714 st 27.3. 6:4927.3. 10:02 8333+8329
sjVO 701 út 26.3. 22:4327.3. 5:16 8333
26 714 út 26.3. 15:1126.3. 21:32 8333+8329
22 725 út 26.3. 6:1726.3. 9:33 8333+8329
22 721 po 25.3. 15:0525.3. 23:49 8333+8329
20 713 po 25.3. 5:0725.3. 10:07 8333+8329
18 701 so 23.3. 4:4223.3. 21:16 8262+8333
22 703 pá 22.3. 6:4223.3. 0:19 8262+8333
25 704 st 20.3. 6:4120.3. 19:33 8262+8333
20 712 út 19.3. 5:5019.3. 19:16 8262+8333
18 702 po 18.3. 4:4318.3. 19:25 8262+8333
26 709 pá 15.3. 14:3115.3. 23:37 8262+8333
22 735 pá 15.3. 5:5515.3. 8:14 8262+8333*MU
18 713 čt 14.3. 6:1814.3. 22:53 8262+8333
20 713 st 13.3. 14:2814.3. 0:27 8262+8333
20 716 st 13.3. 6:4313.3. 9:26 8262+8333
20 706 út 12.3. 6:5712.3. 20:54 8262+8333
25+94 761 po 11.3. 22:0412.3. 5:28 8333
14+96 766 ne 10.3. 22:1911.3. 5:13 8333
5+94 766 so 9.3. 20:3310.3. 5:28 8333
18+91 756 pá 8.3. 22:129.3. 5:09 8333
 8  714 pá 8.3. 15:048.3. 19:48 8333+8332
20 716 pá 8.3. 6:438.3. 9:26 8333+8332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.