Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8333

Evidované reklamní polepy:
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 čt 19.7. 14:2520.7. 0:55 8333+8328
25 702 čt 19.7. 4:4019.7. 10:19 8333+8328
25 707 st 18.7. 5:3818.7. 22:40 8333+8328
22 701 út 17.7. 4:3817.7. 22:18 8333+8328
26 715 po 16.7. 14:0417.7. 1:03 8333+8328
20 701 po 16.7. 5:0916.7. 9:26 8333+8328
25 707 pá 13.7. 5:3813.7. 22:40 8333+8328
26 712 čt 12.7. 7:3013.7. 0:41 8333+8328*Z
22 707 st 11.7. 5:4611.7. 23:09 8333+8328
26 715 út 10.7. 14:0411.7. 1:03 8333+8328
 8  704 po 9.7. 13:389.7. 20:08 8333+8328
25 702 po 9.7. 4:409.7. 10:19 8333+8328
22 721 st 4.7. 14:255.7. 0:55 8333+8328
 8  704 st 4.7. 5:394.7. 10:12 8333+8328
 8  704 út 3.7. 13:383.7. 20:08 8333+8328
 8  704 út 3.7. 5:393.7. 10:12 8333+8328
22 707 po 2.7. 5:462.7. 23:09 8333+8328
25 712 pá 29.6. 6:0929.6. 22:58 8333+8328
25 715 čt 28.6. 4:4128.6. 18:43 8333+8328
26 716 st 27.6. 5:3127.6. 21:27 8333+8328
 8  706 út 26.6. 5:1926.6. 20:23 8333+8328
22 727 po 25.6. 14:2326.6. 0:53 8333+8328
 1  708 po 25.6. 4:0125.6. 10:26 8333+8328
25 710 pá 22.6. 14:3023.6. 1:03 8333+8328
20 702 pá 22.6. 4:3022.6. 6:50 8333+8328*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8557+8344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.