Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8333

Evidované reklamní polepy:
Samsung Corby (od 16. 12. 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 158871

Původní evidenční číslo: 6732

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 261 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 754 út 18.12. 5:3919.12. 4:40 8333
sjVO 701 ne 16.12. 2:3016.12. 4:54 8333
sjVO 701 so 15.12. 2:3015.12. 4:54 8333
 2  702 pá 14.12. 5:0914.12. 19:11 8333
 2  706 čt 13.12. 5:2013.12. 19:41 8333
 2  702 st 12.12. 5:0912.12. 19:11 8333
 2  704 út 11.12. 13:5111.12. 21:43 8333
 2  704 út 11.12. 5:1711.12. 10:41 8333
 2  708 po 10.12. 14:3110.12. 20:09 8333
 2  708 po 10.12. 6:4110.12. 10:01 8333
 2  708 pá 7.12. 14:317.12. 20:09 8333
 2  704 pá 7.12. 5:177.12. 10:41 8333
 2  704 čt 6.12. 13:516.12. 21:43 8333
 2  704 čt 6.12. 5:176.12. 10:41 8333
 2  708 st 5.12. 14:315.12. 20:09 8333
 2  708 st 5.12. 6:415.12. 10:01 8333
 8  712 út 4.12. 6:134.12. 18:17 8360+8333
14+96 765 po 3.12. 19:504.12. 5:13 8333
 2  712 po 3.12. 4:323.12. 9:15 8333*MU
 2  705 ne 2.12. 5:333.12. 1:11 8333
26 719 út 27.11. 6:2327.11. 9:18 8333+8328
25 708 po 26.11. 5:4026.11. 19:55 8333+8328
 8  708 ne 25.11. 9:3925.11. 23:19 8333+8328
20 710 so 24.11. 5:1224.11. 19:00 8333+8328
26 717 pá 23.11. 5:1824.11. 0:03 8333+8328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.