Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8329

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 6. 2002

Výrobní číslo: 156250

Původní evidenční číslo: 6571

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 765 ne 18.8. 20:5719.8. 5:13 8329+8327
7+91 755 so 17.8. 20:1418.8. 5:09 8329
sjVO 701 so 17.8. 2:4317.8. 4:54 8329
17+93 764 st 14.8. 21:4315.8. 0:45 8329*MU
17+93 764 út 13.8. 21:4314.8. 5:02 8329
14+96 764 po 12.8. 20:2413.8. 4:46 8329
17+93 764 ne 11.8. 21:3812.8. 5:02 8329
11+96 768 so 10.8. 23:0011.8. 5:13 8329
11+93 765 pá 9.8. 19:3210.8. 5:02 8329
13+97 766 čt 8.8. 19:339.8. 5:45 8329
17+93 764 st 7.8. 21:438.8. 5:02 8329
14+96 765 út 6.8. 21:037.8. 5:13 8329
2+91 754 po 5.8. 6:076.8. 4:40 8329
sjVO 701 so 3.8. 2:433.8. 4:54 8329
 2  706 pá 2.8. 5:192.8. 21:43 8329
 2  705 čt 1.8. 13:561.8. 21:28 8329
 2  705 čt 1.8. 5:091.8. 10:30 8329
 2  706 st 31.7. 5:1931.7. 21:43 8329
 2  705 út 30.7. 13:5630.7. 21:28 8329
 2  704 pá 26.7. 5:1726.7. 14:25 8329*MU
 2  706 st 24.7. 5:1924.7. 16:45 8329*MU
 2  705 út 23.7. 13:5623.7. 21:28 8329
13+97 768 so 20.7. 20:3321.7. 5:16 8329
7+91 755 pá 19.7. 19:2520.7. 5:09 8329
14+96 765 čt 18.7. 21:0619.7. 5:13 8329
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.