Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8329

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 6. 2002

Výrobní číslo: 156250

Původní evidenční číslo: 6571

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 073 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 po 18.9. 5:2518.9. 8:44 8328+8329
26 714 pá 15.9. 14:4915.9. 19:53 8328+8329
20 707 pá 15.9. 4:4615.9. 8:42 8328+8329
25 714 čt 14.9. 13:3114.9. 21:34 8328+8329
25 708 čt 14.9. 6:4214.9. 10:12 8328+8329
25 714 st 13.9. 13:3113.9. 21:34 8328+8329
 8  702 st 13.9. 5:1013.9. 9:56 8328+8329
22 729 út 12.9. 15:3013.9. 0:53 8328+8329
 1  706 út 12.9. 6:3612.9. 9:46 8328+8329
18+91 756 po 11.9. 22:4012.9. 5:00 8329
2+92 755 ne 10.9. 6:0711.9. 5:24 8329
 2  705 pá 8.9. 5:099.9. 0:48 8329
 2  702 čt 7.9. 6:047.9. 21:49 8329
 2  703 st 6.9. 4:556.9. 18:51 8329
 2  704 út 5.9. 14:345.9. 20:04 8329
 2  704 út 5.9. 6:165.9. 9:41 8329
sjVO 701 po 4.9. 22:425.9. 4:57 8329
 1  706 po 4.9. 14:384.9. 19:36 8326+8329
18 705 po 4.9. 6:344.9. 10:00 8326+8329
15+91 755 ne 3.9. 19:584.9. 4:30 8329
19+93 754 so 2.9. 21:323.9. 5:03 8329
13+97 752 pá 1.9. 20:222.9. 5:41 8329
2+91 751 čt 31.8. 16:201.9. 5:39 8329*Z1
14+96 766 so 26.8. 22:1127.8. 5:13 8329
sjVO 701 pá 25.8. 22:4326.8. 5:04 8329
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8331

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.