Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8329

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 6. 2002

Výrobní číslo: 156250

Původní evidenční číslo: 6571

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 400 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 pá 26.11. 5:4227.11. 0:23 8329+8330
20 710 čt 25.11. 4:4225.11. 20:32 8329+8330
18 706 st 24.11. 4:4325.11. 0:49 8329+8330
26 714 út 23.11. 4:5323.11. 20:01 8329+8330
 8  702 po 22.11. 14:3823.11. 0:06 8329+8330
sjVO 701 pá 19.11. 22:2520.11. 5:09 8329
sjVO 701 čt 18.11. 22:2519.11. 5:09 8329
7+91 756 st 17.11. 22:4818.11. 5:12 8329
26 717 út 16.11. 5:1116.11. 18:42 8327+8329
20 710 po 15.11. 4:4215.11. 21:12 8327+8329
20 712 pá 12.11. 5:0212.11. 23:23 8327+8329
26 714 čt 11.11. 4:5311.11. 20:01 8327+8329
20 703 st 10.11. 5:4211.11. 0:23 8327+8329
 1  705 út 9.11. 14:199.11. 19:26 8327+8329
 1  705 út 9.11. 4:489.11. 9:46 8327+8329
20 703 po 8.11. 5:429.11. 0:23 8327+8329
20 712 pá 5.11. 5:025.11. 23:23 8327+8329
20 703 čt 4.11. 5:425.11. 0:23 8327+8329
25 703 st 3.11. 13:543.11. 19:31 8327+8329*MU*1
 2  702 pá 29.10. 5:2429.10. 19:52 8329
 2  707 st 27.10. 5:2328.10. 0:15 8329
 2  710 út 26.10. 5:4127.10. 0:55 8329
1+96 761 ne 24.10. 21:0525.10. 5:39 8329
13+97 751 so 23.10. 19:2624.10. 5:17 8329
2+91 751 pá 22.10. 14:2423.10. 5:40 8329
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada před zast. Podkovářská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.