Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8340

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Notebooky Lenovo (od 5. 7. 2010 do 18. 1. 2011)
 
 
 
Hornbach (od 14. 12. 2007 do 19. 1. 2010)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 9. 2002

Výrobní číslo: 157157

Původní evidenční číslo: 6653

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 977 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 764 so 17.4. 20:1218.4. 5:39 8340
2+91 754 pá 16.4. 5:1117.4. 5:12 8340
97 702 st 14.4. 22:0315.4. 5:46 8340
96 703 út 13.4. 22:4014.4. 5:10 8340
25+92 752 po 12.4. 20:2713.4. 5:12 8340
25+92 752 ne 11.4. 20:2712.4. 5:12 8340
25+92 752 so 10.4. 20:2711.4. 5:12 8340
97 702 pá 9.4. 22:0310.4. 5:46 8340
sjVO 701 čt 8.4. 20:459.4. 5:09 8340
25+92 752 st 7.4. 20:278.4. 5:12 8340
2+91 753 út 6.4. 4:507.4. 4:40 8340
97 702 ne 4.4. 22:035.4. 5:46 8340
25+92 752 so 3.4. 20:274.4. 5:12 8340
7+91 755 pá 2.4. 19:193.4. 5:41 8340
14+96 764 čt 1.4. 20:162.4. 5:39 8340
2+91 751 st 31.3. 5:171.4. 5:41 8340
 2  705 út 30.3. 4:3330.3. 22:31 8340
 2  705 po 29.3. 4:3329.3. 22:31 8340
 2  708 so 27.3. 6:2727.3. 19:27 8340
2+91 751 ne 21.3. 6:2921.3. 21:50 8340*MU
20 713 po 15.3. 5:1015.3. 11:45 8340+8334*MU
25 711 pá 12.3. 4:3812.3. 20:32 8340+8334
18 709 čt 11.3. 4:3711.3. 21:23 8340+8334
25 710 st 10.3. 4:2010.3. 20:26 8340+8334
20 713 út 9.3. 5:109.3. 22:43 8340+8334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.