Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8340

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Notebooky Lenovo (od 5. 7. 2010 do 18. 1. 2011)
 
 
 
Hornbach (od 14. 12. 2007 do 19. 1. 2010)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 9. 2002

Výrobní číslo: 157157

Původní evidenční číslo: 6653

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 096 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 út 17.10. 4:4717.10. 12:00 8340+8323*MU*1
25 714 po 16.10. 13:3216.10. 21:34 8340+8323
22 729 po 16.10. 6:1516.10. 9:40 8340+8323
sjVO 701 ne 15.10. 22:4316.10. 5:04 8340
sjVO 701 so 14.10. 22:4315.10. 5:04 8340
96 766 pá 13.10. 22:4914.10. 5:13 8340
96 761 čt 12.10. 20:5813.10. 5:42 8340
96 766 st 11.10. 22:4912.10. 5:13 8340
26 713 st 11.10. 15:0611.10. 18:48 8347+8340
22 723 st 11.10. 5:3311.10. 9:00 8347+8340
 8  702 út 10.10. 14:3011.10. 0:06 8347+8340
22 726 út 10.10. 6:0210.10. 9:24 8347+8340
93 754 po 9.10. 21:2810.10. 5:03 8340
26 713 po 9.10. 15:069.10. 18:48 8347+8340
 8  702 po 9.10. 5:119.10. 9:56 8347+8340
 1  706 pá 6.10. 14:396.10. 19:36 8347+8340
22 723 pá 6.10. 5:336.10. 9:00 8256+8340
20 704 čt 5.10. 4:476.10. 0:05 8256+8340
 8  702 st 4.10. 14:305.10. 0:07 8256+8340
26 715 st 4.10. 6:374.10. 9:33 8256+8340
91 751 út 3.10. 5:374.10. 5:39 8340
22 723 po 2.10. 14:432.10. 23:56 8340+8323
20 702 po 2.10. 5:072.10. 9:22 8340+8323
20 704 pá 29.9. 4:4730.9. 0:05 8340+8323
22 741 st 27.9. 5:4527.9. 20:34 8340+8323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8340+8323 do 8157+8158 ve smyčce Divoká Šárka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.