Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8346

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 31. 10. 2002

Výrobní číslo: 157120

Původní evidenční číslo: 6616

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 144 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  702 st 17.10. 5:0917.10. 19:11 8346
 2  706 út 16.10. 5:2016.10. 19:41 8346
 2  702 po 15.10. 5:0915.10. 19:11 8346
sjVO 701 ne 14.10. 2:3014.10. 4:54 8346
2+91 758 pá 12.10. 13:5113.10. 3:44 8346
 2  704 pá 12.10. 5:1712.10. 10:41 8346
 2  704 čt 11.10. 13:5111.10. 21:43 8346
 2  704 čt 11.10. 5:1711.10. 10:41 8346
 2  704 st 10.10. 13:5110.10. 18:40 8346*MU
 2  708 st 10.10. 6:4110.10. 10:01 8346
13+97 764 út 9.10. 19:5310.10. 5:17 8346
 8  712 út 9.10. 6:139.10. 18:17 8346+8366
25 705 po 8.10. 13:508.10. 19:33 8346+8366
 1  708 po 8.10. 4:018.10. 10:26 8346+8366
29 707 ne 7.10. 8:538.10. 0:45 8346+8366
26 719 pá 5.10. 15:416.10. 0:41 8346+8366
22 734 pá 5.10. 6:525.10. 9:48 8346+8366
7+91 756 čt 4.10. 22:235.10. 5:40 8346
26 702 čt 4.10. 5:544.10. 18:58 8557+8346
22 729 st 3.10. 14:393.10. 22:49 8557+8346
 8  706 st 3.10. 5:193.10. 9:57 8557+8346
25 705 út 2.10. 13:502.10. 19:33 8557+8346
25 710 út 2.10. 6:312.10. 10:03 8557+8346
13+97 764 po 1.10. 19:532.10. 5:15 8346
 8  712 po 1.10. 6:131.10. 18:17 8346+8332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.