Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8331

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 6. 2002

Výrobní číslo: 155374

Původní evidenční číslo: 6439

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 753 po 23.7. 12:0524.7. 5:40 8331*Z
2+91 752 ne 22.7. 20:3023.7. 5:10 8331
14+96 765 so 21.7. 22:4422.7. 4:53 8331
36+91 763 pá 20.7. 19:1421.7. 3:24 8331
25+97 763 út 17.7. 21:3218.7. 4:48 8331
2+91 752 po 16.7. 13:5617.7. 5:10 8331
36+97 765 ne 15.7. 20:1516.7. 5:45 8331
2+91 753 so 14.7. 6:4915.7. 5:39 8331
2+91 752 út 10.7. 13:5611.7. 5:10 8331
14+96 764 po 9.7. 20:3910.7. 4:46 8331
2+91 752 ne 8.7. 20:309.7. 5:10 8331
11+97 758 so 7.7. 19:018.7. 5:15 8331
14+96 765 pá 6.7. 22:447.7. 4:53 8331
20+91 765 čt 5.7. 21:386.7. 4:45 8331
2+91 751 st 4.7. 20:145.7. 4:24 8331+8345
25+97 763 út 3.7. 21:324.7. 4:48 8331
25+97 763 po 2.7. 21:323.7. 4:48 8331
sjVO 701 po 2.7. 2:302.7. 4:54 8331
 2  703 ne 1.7. 5:292.7. 1:11 8331
 2  702 so 30.6. 5:2930.6. 20:28 8331
 2  713 pá 29.6. 4:3230.6. 1:11 8331
 2  709 čt 28.6. 14:3129.6. 0:51 8331
 2  709 čt 28.6. 6:4128.6. 10:01 8331
sjVO 701 čt 28.6. 2:3028.6. 4:54 8331
 2  709 st 27.6. 14:3128.6. 0:51 8331
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8330

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.