Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8331

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 6. 2002

Výrobní číslo: 155374

Původní evidenční číslo: 6439

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 777 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 719 po 10.9. 6:2310.9. 9:18 8364+8331
 8  702 pá 7.9. 6:467.9. 20:53 8364+8331
13+97 765 čt 6.9. 19:017.9. 5:45 8331
20 711 čt 6.9. 5:476.9. 18:31 8331+8326
14+96 764 st 5.9. 21:326.9. 4:46 8331
20 711 st 5.9. 5:475.9. 18:31 8331+8370
20 706 út 4.9. 4:524.9. 19:56 8331+8370
22 727 po 3.9. 14:234.9. 0:53 8331+8370
25 705 po 3.9. 5:023.9. 10:43 8331+8370
 8  704 pá 31.8. 13:3831.8. 20:08 8331+8370
26 715 pá 31.8. 6:3931.8. 9:30 8331+8370
25 702 čt 30.8. 13:2130.8. 21:39 8331+8370
36+97 764 út 28.8. 20:0129.8. 5:15 8331
2+91 751 po 27.8. 5:2128.8. 4:40 8331
 2  703 ne 26.8. 6:2927.8. 1:11 8331
2+91 764 so 25.8. 5:4925.8. 12:25 8331*MU
 2  706 pá 24.8. 13:5624.8. 21:29 8331
 2  706 pá 24.8. 5:1024.8. 10:30 8331
 2  710 st 22.8. 5:1022.8. 10:30 8331
 2  704 út 21.8. 4:5321.8. 21:09 8331
 2  704 po 13.8. 4:5313.8. 21:09 8331
 2  703 ne 12.8. 5:2913.8. 1:11 8331
36+97 765 pá 10.8. 20:1611.8. 5:45 8331
36+97 765 čt 9.8. 20:1610.8. 5:45 8331
2+91 751 st 8.8. 5:219.8. 4:40 8331
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.