Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8331

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 6. 2002

Výrobní číslo: 155374

Původní evidenční číslo: 6439

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 070 100 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 pá 24.6. 4:4325.6. 0:49 8343+8331
20 710 čt 23.6. 4:4223.6. 20:32 8343+8331
 8  702 st 22.6. 14:3823.6. 0:06 8343+8331
18 709 st 22.6. 5:1522.6. 9:51 8343+8331
22 741 út 21.6. 6:0521.6. 20:56 8343+8331
22 741 po 20.6. 6:0520.6. 22:41 8343+8331
13+97 752 so 18.6. 22:1919.6. 5:45 8331
2+91 751 so 18.6. 1:4518.6. 5:41 8331*Z1
13+97 752 st 15.6. 22:1916.6. 5:45 8331
1+96 761 út 14.6. 20:4615.6. 5:39 8331
sjVO 701 po 13.6. 22:2514.6. 5:09 8331
26 717 po 13.6. 5:1113.6. 18:02 8331+8383
22 720 pá 10.6. 15:0011.6. 0:13 8331+8383
22 720 pá 10.6. 6:2310.6. 9:41 8331+8383
19+91 755 čt 9.6. 22:1010.6. 4:40 8331
13+97 752 st 8.6. 22:199.6. 5:46 8331
7+91 755 út 7.6. 20:368.6. 4:40 8331
7+91 756 po 6.6. 22:497.6. 5:12 8331
14+96 765 ne 5.6. 20:076.6. 4:44 8331
2+91 751 so 4.6. 6:305.6. 5:41 8331
2+91 751 čt 2.6. 14:243.6. 5:41 8331
 2  711 čt 2.6. 5:102.6. 10:41 8331
 2  710 st 1.6. 5:412.6. 0:55 8331
7+91 755 po 30.5. 20:3631.5. 4:40 8331
2+92 754 ne 29.5. 5:3030.5. 5:11 8331
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.