Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 993 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 571 út 1.12. 1:301.12. 4:30 8312*Z
 9  816 pá 27.11. 6:0527.11. 22:56 8311+8312
 9  809 čt 26.11. 5:2126.11. 22:27 8311+8312
16 801 st 25.11. 14:2025.11. 21:16 8311+8312
25 803 út 24.11. 4:3724.11. 20:17 8312+8222
 1  811 po 23.11. 4:4723.11. 23:09 8312+8222
14 801 ne 22.11. 4:4022.11. 22:38 8312+8222
12 803 so 21.11. 4:2221.11. 22:40 8312+8222
16 814 čt 19.11. 5:1819.11. 11:45 8312+8313*MU
 9  816 st 18.11. 6:0518.11. 22:56 8312+8313
 9  818 po 16.11. 6:1516.11. 20:27 8312+8313
25 803 pá 13.11. 4:3713.11. 20:17 8312+8313
25 808 čt 12.11. 5:1612.11. 21:07 8312+8313
25 813 út 10.11. 4:3010.11. 19:38 8312+8313
16 801 po 9.11. 14:209.11. 21:16 8312+8313
16 801 po 9.11. 6:389.11. 10:48 8312+8313
25 803 pá 6.11. 4:376.11. 20:17 8312+8313
16 801 čt 5.11. 6:385.11. 10:48 8312+8313
16 814 st 4.11. 5:184.11. 20:31 8312+8313
 9  809 út 3.11. 5:213.11. 22:27 8312+8313
16 814 po 2.11. 5:182.11. 20:31 8312+8313
25 819 pá 30.10. 8:3030.10. 10:27 8312+8313*Z1
25 702 pá 30.10. 7:2030.10. 8:30 8312+8313*Z2
25 819 pá 30.10. 6:4030.10. 7:20 8312+8313*MU
 1  803 čt 29.10. 5:3529.10. 19:42 8312+8313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.