Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 024 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 854 so 12.6. 20:3013.6. 5:00 8312
19+93 866 pá 11.6. 21:4212.6. 4:40 8312
25+97 861 čt 10.6. 21:1811.6. 4:26 8312
1+98 855 st 9.6. 21:0810.6. 5:32 8312
 8  803 út 8.6. 5:058.6. 20:11 8310+8312
 8  812 po 7.6. 4:547.6. 19:40 8310+8312
 1  809 pá 4.6. 6:184.6. 20:41 8310+8312
 1  803 st 2.6. 5:202.6. 19:42 8310+8312
 1  809 út 1.6. 6:181.6. 20:41 8310+8312
1+98 854 po 31.5. 20:301.6. 5:00 8310+8312
1+96 863 ne 30.5. 20:4831.5. 4:50 8312
1+98 855 so 29.5. 21:0830.5. 5:32 8312
1+98 854 pá 28.5. 20:3029.5. 5:00 8312
14+94 861 čt 27.5. 19:4528.5. 6:02 8312
14+94 861 út 25.5. 19:4526.5. 6:02 8312
11 806 po 24.5. 5:2124.5. 21:36 8237+8312
11 804 so 22.5. 6:2322.5. 14:45 8237+8312*MU
36 801 pá 21.5. 5:1721.5. 22:36 8237+8312
36 808 čt 20.5. 4:0720.5. 21:15 8237+8312
 9  828 st 19.5. 4:3120.5. 0:04 8237+8312
 9  822 út 18.5. 6:3518.5. 23:36 8237+8312
 9  809 po 17.5. 5:2117.5. 19:44 8237+8312
15 807 pá 14.5. 5:3214.5. 22:14 8237+8312
 9  822 čt 13.5. 6:3513.5. 23:36 8237+8312
11 812 st 12.5. 6:1612.5. 18:30 8237+8312*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.