Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 006 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 813 po 8.3. 15:408.3. 19:38 8313+8312*Z
25 813 po 8.3. 4:308.3. 13:00 8313+8312*MU*1
25 807 pá 5.3. 5:165.3. 20:52 8313+8312
16 808 st 3.3. 7:073.3. 19:39 8313+8312
 1  807 po 1.3. 6:021.3. 20:26 8313+8312
 1  807 pá 26.2. 6:0226.2. 20:26 8313+8312
25 813 st 24.2. 4:3024.2. 19:38 8313+8312
 1  811 út 23.2. 4:4723.2. 23:09 8313+8312
 1  807 po 22.2. 6:0222.2. 20:26 8313+8312
16 814 pá 19.2. 5:1519.2. 20:31 8313+8312
25 807 čt 18.2. 5:1618.2. 20:52 8313+8312
 1  803 st 17.2. 5:2017.2. 19:42 8313+8312
14 806 út 16.2. 6:1916.2. 21:08 8313+8312
15 804 pá 12.2. 4:5812.2. 19:44 8313+8312
25 803 čt 11.2. 14:2711.2. 20:17 8313+8312*Z1
15 804 st 10.2. 4:5810.2. 14:20 8313+8312*MU
 1  811 út 9.2. 4:479.2. 23:09 8313+8312
16 808 po 8.2. 7:078.2. 19:39 8313+8312
14 801 pá 5.2. 5:565.2. 22:18 8313+8312
15 804 čt 4.2. 4:584.2. 19:44 8313+8312
16 814 st 3.2. 5:153.2. 20:31 8313+8312
15 804 po 1.2. 4:581.2. 19:44 8313+8312
15 804 pá 29.1. 16:1529.1. 19:45 8313+8312*Z
16 808 čt 28.1. 7:0728.1. 19:39 8313+8312
11 812 st 27.1. 6:1727.1. 20:39 8313+8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Pražské tržnici DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.