Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Vyřazení: 19. 6. 2024

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 057 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 út 18.6. 5:5718.6. 18:55 8312+8226
 7  804 po 17.6. 4:2117.6. 20:39 8312+8226
 7  807 pá 14.6. 14:4514.6. 21:04 8312+8301
 7  807 pá 14.6. 6:4514.6. 10:29 8312+8301
 7  816 čt 13.6. 5:4513.6. 19:35 8312+8301
 9  804 st 12.6. 20:1013.6. 0:06 8312+8301*Z1
 5  304 st 12.6. 18:1212.6. 20:03 8312+8301*Z2
31 801 út 11.6. 4:3511.6. 6:00 8312*MU
31 803 po 10.6. 4:5511.6. 0:41 8312
31 803 ne 9.6. 4:559.6. 20:55 8312
31 803 so 8.6. 4:558.6. 20:55 8312
31 803 pá 7.6. 4:558.6. 0:41 8312
31 803 čt 6.6. 4:557.6. 0:41 8312
31 803 st 5.6. 4:556.6. 0:41 8312
 9  812 út 4.6. 4:454.6. 22:33 8307+8312
12 815 po 3.6. 14:494.6. 0:44 8307+8312
 9  809 po 3.6. 7:083.6. 9:28 8307+8312
25+97 857 ne 2.6. 21:593.6. 5:25 8312
31 803 ne 2.6. 4:552.6. 20:55 8312
31 803 so 1.6. 4:551.6. 20:56 8312
31 801 pá 31.5. 4:3531.5. 20:10 8312
31 803 čt 30.5. 4:5531.5. 0:41 8312
31 801 st 29.5. 4:3529.5. 20:10 8312
31 801 út 28.5. 4:3528.5. 20:10 8312
31 803 po 27.5. 4:5528.5. 0:41 8312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8222
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8555+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.