Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 815 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+95 467 út 23.1. 21:5924.1. 4:57 8312
2+96 463 po 22.1. 18:0023.1. 5:41 8312*Z
11+98 451 ne 21.1. 11:5722.1. 5:10 8312
12+93 453 pá 19.1. 21:4720.1. 4:30 8312
13 401 pá 19.1. 7:0719.1. 20:42 8312
14+92 463 čt 18.1. 22:5319.1. 5:47 8312
21 402 čt 18.1. 15:1418.1. 19:03 8312
13 412 čt 18.1. 6:2318.1. 10:15 8312
2+96 463 st 17.1. 5:4318.1. 5:41 8312
13 412 út 16.1. 15:1516.1. 22:22 8312
21 405 út 16.1. 6:0516.1. 9:57 8312
12+93 452 po 15.1. 21:4716.1. 4:30 8312
2 410 po 15.1. 5:1015.1. 19:16 8312
11 407 so 13.1. 5:0213.1. 11:45 8312*MU
21 406 pá 12.1. 15:1812.1. 19:04 8312
21 406 pá 12.1. 5:5312.1. 9:40 8312
13 402 čt 11.1. 6:4411.1. 21:52 8312
12+93 452 st 10.1. 21:3011.1. 4:30 8312
21 407 st 10.1. 15:2810.1. 19:14 8312
2 409 st 10.1. 6:4210.1. 9:15 8312
12+93 453 út 9.1. 20:5710.1. 5:00 8312
2 409 po 8.1. 14:498.1. 19:45 8312
13 406 po 8.1. 6:358.1. 10:26 8312
5 406 ne 7.1. 4:397.1. 22:26 8312
13 401 so 6.1. 7:367.1. 0:54 8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.