Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:

mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 277 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 801 st 26.6. 14:2226.6. 19:16 8312+8313
11 803 út 25.6. 5:0826.6. 0:51 8312+8313
 1  812 po 24.6. 5:4925.6. 0:50 8312+8313
11 803 so 22.6. 4:2923.6. 0:50 8312+8313
 9  805 čt 20.6. 6:3420.6. 8:59 8313+8312
15+98 852 st 19.6. 21:1820.6. 5:00 8312
 6  803 st 19.6. 5:2419.6. 9:50 8244+8312
11 812 út 18.6. 6:1818.6. 20:02 8244+8312
11 807 po 17.6. 5:4317.6. 21:21 8244+8312
2+92 855 ne 16.6. 19:3317.6. 4:48 8312
11+97 867 so 15.6. 23:0216.6. 4:41 8312
15+98 857 pá 14.6. 21:1815.6. 3:15 8312
 9  822 pá 14.6. 4:3114.6. 18:35 8312+8244
 1  805 čt 13.6. 4:2813.6. 21:26 8312+8244
 9  802 st 12.6. 5:2313.6. 0:16 8312+8244
 6  803 út 11.6. 5:2411.6. 9:50 8312+8314
 9  813 po 10.6. 15:3410.6. 19:54 8312+8314
 9  806 po 10.6. 6:2710.6. 8:59 8312+8314
92 802 ne 9.6. 23:4810.6. 5:18 8312
15+92 858 so 8.6. 19:409.6. 2:45 8312+8314*MU
2+92 856 pá 7.6. 22:278.6. 5:18 8312
11 812 pá 7.6. 6:187.6. 20:02 8312+8307
15 143 čt 6.6. 5:586.6. 21:26 8312+8307
 7  105 st 5.6. 6:215.6. 22:14 8312+8307
 5  105 pá 31.5. 5:3031.5. 19:28 8312+8307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.