Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 147 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 807 dnes 4:5723.3. 20:39 8312+8314
 9  808 st 22.3. 6:2922.3. 22:12 8312+8314
 4  809 út 21.3. 14:4021.3. 18:38 8312+8314
 4  812 út 21.3. 6:1421.3. 10:00 8312+8314
 4  810 po 20.3. 14:4820.3. 18:46 8312+8314
 4  813 po 20.3. 6:2120.3. 10:10 8312+8314
 9  801 pá 17.3. 5:1717.3. 19:39 8312+8314
10 802 čt 16.3. 6:2516.3. 19:41 8312+8314
 9  813 st 15.3. 6:0215.3. 18:09 8312+8314
 4  812 út 14.3. 15:0414.3. 19:02 8312+8314
 4  813 út 14.3. 6:2114.3. 10:10 8312+8314
 8  808 po 13.3. 5:5313.3. 21:42 8312+8314
 4  809 pá 10.3. 14:4010.3. 18:38 8312+8314
10 804 pá 10.3. 5:1210.3. 9:47 8312+8314
 9  811 čt 9.3. 6:4110.3. 0:21 8312+8314
 9  830 st 8.3. 5:578.3. 23:52 8312+8314
10 807 út 7.3. 4:577.3. 20:39 8312+8314
 9  812 po 6.3. 4:437.3. 0:31 8312+8314
11 804 ne 5.3. 9:306.3. 0:15 8312+8314
25 805 so 4.3. 8:194.3. 19:45 8312+8314*MU
 9  805 pá 3.3. 15:104.3. 0:12 8312+8314
10 815 pá 3.3. 5:123.3. 9:45 8312+8314*MU
 4  812 čt 2.3. 15:042.3. 19:02 8312+8314
 4  809 čt 2.3. 6:562.3. 9:10 8312+8314
 4  810 st 1.3. 14:481.3. 18:46 8312+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.