Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:

mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 762 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  802 pá 18.10. 5:2319.10. 0:16 8236+8312
 9  811 čt 17.10. 5:4818.10. 0:46 8236+8312
 6  806 st 16.10. 6:1116.10. 22:24 8236+8312
24 801 út 15.10. 14:2215.10. 21:06 8236+8312
 6  816 út 15.10. 6:5515.10. 9:50 8236+8312
2+91 852 po 14.10. 20:2815.10. 5:27 8312
16 808 po 14.10. 4:2814.10. 19:08 8322+8312
2+99 869 so 12.10. 20:1713.10. 5:42 8312
15+98 853 pá 11.10. 23:3812.10. 5:29 8312
16 816 pá 11.10. 13:3811.10. 20:03 8303+8312
 9  806 pá 11.10. 6:2711.10. 8:59 8303+8312
14+94 863 čt 10.10. 22:2511.10. 4:50 8312
24 804 čt 10.10. 6:0410.10. 19:36 8227+8312
13+97 866 st 9.10. 22:4910.10. 4:27 8312
 9  813 st 9.10. 15:349.10. 20:14 8309+8312
16 803 st 9.10. 6:059.10. 9:59 8309+8312
2+92 855 út 8.10. 4:349.10. 4:53 8312
11 809 po 7.10. 4:097.10. 19:44 8312+8311
13+97 866 so 5.10. 19:296.10. 4:21 8312
2+92 855 pá 4.10. 4:345.10. 4:53 8312
15+98 852 čt 3.10. 21:183.10. 23:30 8312*MU
24 809 čt 3.10. 5:303.10. 20:44 8316+8312
16 803 st 2.10. 14:292.10. 20:59 8316+8312
 6  816 st 2.10. 6:552.10. 9:50 8316+8312
2+92 855 út 1.10. 4:341.10. 14:35 8312*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.