Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 857 113 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 461 so 7.7. 20:518.7. 4:26 8312
1+96 463 pá 6.7. 21:217.7. 5:13 8312
36+94 451 čt 5.7. 20:306.7. 5:31 8312*Z
36+94 451 čt 5.7. 4:015.7. 18:50 8312*MU
 2  411 st 4.7. 5:184.7. 21:28 8312
25+92 464 so 30.6. 21:421.7. 5:01 8312
14+93 450 pá 29.6. 20:4130.6. 5:00 8312
 2  411 pá 29.6. 5:1029.6. 19:16 8312
13 406 čt 28.6. 6:1829.6. 0:51 8312
1+96 462 st 27.6. 20:0728.6. 5:13 8312
25+92 455 út 26.6. 21:0427.6. 5:47 8312
13 410 út 26.6. 6:4326.6. 20:15 8312
1+96 463 po 25.6. 20:2226.6. 5:41 8312
21 405 po 25.6. 15:3825.6. 19:28 8312
21 402 po 25.6. 5:4125.6. 9:32 8312
11 401 ne 24.6. 4:0924.6. 22:45 8312
11 405 so 23.6. 7:3823.6. 22:46 8312
1+96 461 pá 22.6. 20:4923.6. 4:26 8312
21 405 pá 22.6. 15:3822.6. 19:28 8312
21 403 pá 22.6. 5:5022.6. 9:40 8312
14+93 452 čt 21.6. 21:4122.6. 4:30 8312
13 412 čt 21.6. 15:0721.6. 18:55 8312
13 412 čt 21.6. 6:2621.6. 9:59 8312
1+98 451 st 20.6. 20:3721.6. 5:08 8312
 2  411 st 20.6. 5:1020.6. 19:16 8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.