Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+14 831 st 15.7. 4:3915.7. 20:12 8321+8312
 8  809 út 14.7. 4:3414.7. 21:28 8321+8312
 9  817 po 13.7. 16:4514.7. 0:16 8321+8312*Z
 1  812 pá 10.7. 4:4810.7. 21:23 8321+8312
 1  810 čt 9.7. 4:2810.7. 1:12 8321+8312
14 811 st 8.7. 14:098.7. 22:00 8321+8312
 1  807 st 8.7. 5:218.7. 9:25 8321+8312
16 802 út 7.7. 4:278.7. 0:27 8321+8312
 6  806 po 6.7. 5:127.7. 0:05 8321+8312
25 808 ne 5.7. 4:555.7. 22:08 8321+8312
9+16 831 so 4.7. 4:275.7. 0:36 8321+8312
 8  809 pá 3.7. 4:343.7. 21:28 8321+8312
 9  806 čt 2.7. 6:032.7. 20:27 8321+8312
 1  812 st 1.7. 4:481.7. 21:23 8321+8312
11 806 út 30.6. 5:5830.6. 21:37 8321+8312
16 811 po 29.6. 14:0129.6. 20:32 8321+8312
16 811 po 29.6. 6:3729.6. 10:16 8321+8312
 1  803 pá 26.6. 5:3526.6. 19:42 8321+8312
25 803 čt 25.6. 4:3725.6. 20:33 8321+8312
 9  829 st 24.6. 7:1025.6. 0:16 8321+8312
10+98 852 út 23.6. 22:3624.6. 5:00 8312
 9  806 út 23.6. 5:0123.6. 19:54 8312+8321
11 803 po 22.6. 6:5222.6. 21:20 8312+8321
25+97 862 ne 21.6. 22:3522.6. 6:08 8312
3+92 856 so 20.6. 21:3621.6. 5:18 8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.