Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 104 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  812 pá 24.6. 6:2525.6. 0:09 8312+8313
 4  811 čt 23.6. 14:5623.6. 18:54 8312+8313
 4  810 čt 23.6. 5:5023.6. 9:42 8312+8313
 9  811 st 22.6. 6:4223.6. 0:21 8312+8313
25+97 855 út 21.6. 22:0322.6. 5:26 8312
 9  820 út 21.6. 5:0421.6. 18:33 8306+8312
 9  816 po 20.6. 6:5920.6. 20:25 8306+8312
1+96 862 ne 19.6. 20:3120.6. 4:55 8312
1+96 862 so 18.6. 20:3119.6. 4:55 8312
13+97 853 pá 17.6. 9:2018.6. 4:26 8312*Z1
13 811 pá 17.6. 7:1917.6. 8:53 8312
13+99 865 čt 16.6. 15:1917.6. 5:43 8312
13 811 čt 16.6. 7:1916.6. 8:53 8312
25+97 856 st 15.6. 22:2316.6. 5:58 8312
13 806 st 15.6. 6:3715.6. 20:50 8312
1+96 862 út 14.6. 20:4515.6. 4:55 8312
25+97 856 po 13.6. 22:2314.6. 5:58 8312
10 811 po 13.6. 4:1613.6. 20:27 8313+8312
36 807 so 11.6. 4:5811.6. 21:51 8313+8312
 9  811 pá 10.6. 6:4211.6. 0:21 8313+8312
7+95 868 čt 9.6. 19:4710.6. 4:53 8312
15+98 854 st 8.6. 21:239.6. 5:29 8312
10 805 st 8.6. 5:408.6. 19:42 8312+8313
12+17 841 út 7.6. 4:278.6. 0:13 8312+8313
 9  811 po 6.6. 6:427.6. 0:21 8312+8313
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.