Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 056 782 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 pá 3.12. 21:034.12. 4:59 8312
11 813 pá 3.12. 5:053.12. 9:05 8312+8316
 1  810 čt 2.12. 14:303.12. 0:35 8312+8316
 1  814 čt 2.12. 7:172.12. 9:33 8312+8316
1+98 855 st 1.12. 21:332.12. 5:42 8312
 8  809 st 1.12. 14:351.12. 19:26 8312+8322
 1  814 st 1.12. 7:171.12. 9:33 8312+8322
 6  815 út 30.11. 14:5230.11. 19:16 8312+8322
 6  815 út 30.11. 6:4430.11. 9:04 8312+8322
15+98 854 po 29.11. 21:2330.11. 5:29 8312
 6  815 po 29.11. 14:5229.11. 19:16 8311+8312
11 813 po 29.11. 6:5529.11. 9:05 8311+8312
2+92 856 ne 28.11. 22:3229.11. 5:18 8312
2+92 856 so 27.11. 22:3228.11. 5:18 8312
1+98 855 pá 26.11. 21:3327.11. 5:42 8312
14 807 pá 26.11. 14:5826.11. 20:08 8315+8312
 6  804 pá 26.11. 7:0026.11. 9:12 8315+8312
1+98 855 čt 25.11. 21:3326.11. 5:42 8312
15+98 854 st 24.11. 21:2325.11. 5:29 8312
14 811 st 24.11. 5:5324.11. 18:32 8312+8311
 5  802 út 23.11. 6:2823.11. 23:41 8312+8311
 6  804 po 22.11. 14:5222.11. 23:33 8312+8311
 1  814 po 22.11. 7:1722.11. 9:33 8312+8311
7+94 867 ne 21.11. 23:0222.11. 6:02 8312
13+97 851 so 20.11. 22:3421.11. 5:25 8312


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.