Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8312

Evidované reklamní polepy:

mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 156180

Původní evidenční číslo: 6536

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 167 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 st 21.8. 20:3022.8. 5:26 8312
5+94 864 út 20.8. 20:3321.8. 4:50 8312
2+92 856 po 19.8. 20:1520.8. 5:18 8312
5+94 864 ne 18.8. 20:3319.8. 4:50 8312+8236
2+92 856 so 17.8. 22:2618.8. 5:24 8312
14+94 860 pá 16.8. 21:0717.8. 3:05 8312
15+98 852 čt 15.8. 21:1816.8. 4:44 8312
5+94 864 st 14.8. 20:3315.8. 4:50 8312
25+97 861 út 13.8. 22:1514.8. 4:42 8312
7+99 866 po 12.8. 22:4013.8. 5:22 8312
15+98 852 ne 11.8. 21:1812.8. 4:44 8312
2+92 856 so 10.8. 22:2611.8. 5:18 8312
16+99 866 pá 9.8. 20:4910.8. 5:22 8312
14 814 čt 8.8. 14:478.8. 20:08 8312+8308
14 814 čt 8.8. 6:358.8. 9:43 8312+8308
 9  823 st 7.8. 7:307.8. 19:08 8312+8308*Z
15 809 út 6.8. 4:186.8. 20:18 8312+8308
 1  807 po 5.8. 5:526.8. 0:50 8312+8308
25+92 851 so 3.8. 21:414.8. 5:48 8312
15+98 853 pá 2.8. 22:583.8. 5:29 8312
 1  801 pá 2.8. 4:482.8. 19:42 8317+8312
 9  818 čt 1.8. 6:431.8. 23:28 8317+8312
15 809 st 31.7. 4:1831.7. 20:18 8317+8312
25 805 út 30.7. 4:1730.7. 23:07 8317+8312
25 804 po 29.7. 4:3030.7. 1:24 8317+8312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448+8449

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.