Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 003 247 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 866 po 28.9. 9:3829.9. 4:26 8226
sjHL 801 ne 27.9. 0:4227.9. 5:18 8226
25+92 851 pá 25.9. 20:5526.9. 5:48 8226
sjHL 801 pá 25.9. 0:4225.9. 5:18 8226
13+97 866 st 23.9. 20:1424.9. 4:26 8226
11 812 st 23.9. 6:1723.9. 10:14 8226+8235
 1  803 út 22.9. 5:3522.9. 19:42 8226+8235
16 815 po 21.9. 14:0721.9. 23:27 8226+8235
16 815 po 21.9. 4:0821.9. 10:48 8226+8235
14 804 ne 20.9. 5:0020.9. 21:32 8226+8235
 1  807 so 19.9. 7:2119.9. 21:38 8226+8235
25 808 pá 18.9. 5:1618.9. 21:07 8226+8235
 9  806 čt 17.9. 5:0117.9. 19:54 8226+8235
25 817 st 16.9. 4:3016.9. 10:00 8226+8235
11 809 út 15.9. 12:5015.9. 21:35 8226+8235*Z
25 817 út 15.9. 4:3015.9. 10:00 8226+8235
15 814 po 14.9. 5:5114.9. 9:40 8226+8235
 1  807 so 12.9. 7:2112.9. 21:38 8226+8235
 9  809 pá 11.9. 7:5012.9. 0:46 8226+8235*Z1
 9  330 pá 11.9. 6:4511.9. 7:50 8226+8235*Z1
 9  809 pá 11.9. 5:2211.9. 6:45 8226+8235*MU
11 801 čt 10.9. 5:5810.9. 20:01 8226+8235
25 803 st 9.9. 4:379.9. 20:33 8226+8235
16 815 út 8.9. 5:198.9. 20:31 8226+8235
11 808 po 7.9. 5:387.9. 21:21 8226+8235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8219
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.