Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 985 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 ne 5.7. 6:526.7. 0:45 8226+8235
 6  806 so 4.7. 5:125.7. 0:05 8226+8235
 8  805 pá 3.7. 13:494.7. 0:43 8226+8235
25 807 pá 3.7. 4:303.7. 10:01 8226+8235
 8  805 čt 2.7. 13:493.7. 0:43 8226+8235
14 811 čt 2.7. 4:592.7. 10:11 8226+8235
16 806 st 1.7. 5:092.7. 1:07 8226+8235
16 811 út 30.6. 14:0130.6. 20:32 8226+8235
 9  822 út 30.6. 6:4830.6. 9:25 8226+8235
8+14 831 po 29.6. 9:0029.6. 20:12 8226+8235*Z
14 803 pá 26.6. 5:4926.6. 20:37 8226+8235
14 803 čt 25.6. 5:4925.6. 20:37 8226+8235
 8  806 st 24.6. 5:2924.6. 17:20 8317+8226*MU
 1  807 út 23.6. 6:0223.6. 20:26 8317+8226
3+92 855 po 22.6. 20:3023.6. 4:53 8226
 9  835 po 22.6. 6:5422.6. 9:35 8237+8226
3+92 856 ne 21.6. 21:3622.6. 5:18 8226
25+97 861 so 20.6. 22:1521.6. 5:37 8226
25+97 861 pá 19.6. 20:3320.6. 5:37 8226
16 817 čt 18.6. 4:0818.6. 10:48 8318+8226
14 803 st 17.6. 5:4917.6. 20:37 8318+8226
25 803 út 16.6. 4:3716.6. 20:33 8318+8226
 8  811 po 15.6. 4:1416.6. 1:03 8318+8226
 6  802 ne 14.6. 4:3215.6. 0:25 8318+8226
 6  803 so 13.6. 6:5214.6. 0:45 8318+8226
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.