Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 075 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 101 pá 14.12. 5:5814.12. 21:37 8226+8313
24 841 čt 13.12. 5:3013.12. 20:18 8226+8313
 1  806 st 12.12. 6:2812.12. 19:41 8226+8313
sjZI 801 st 12.12. 3:3412.12. 5:54 8226
 9  802 út 11.12. 5:2312.12. 0:16 8313+8226
15 142 po 10.12. 6:2510.12. 21:56 8313+8226
24 106 pá 7.12. 6:247.12. 19:59 8313+8226
 7  106 čt 6.12. 6:296.12. 20:25 8313+8226
26 111 st 5.12. 5:355.12. 22:07 8313+8226
15 106 út 4.12. 6:414.12. 20:08 8313+8226
 5  105 po 3.12. 5:303.12. 19:28 8313+8226
 6  806 ne 2.12. 4:232.12. 13:20 8313+8226*MU
 6  803 pá 30.11. 6:5030.11. 20:53 8313+8226
 9  820 čt 29.11. 6:2129.11. 20:21 8313+8226
 1  809 st 28.11. 6:3928.11. 20:11 8218+8226
sjHL 801 st 28.11. 3:0228.11. 5:00 8226
 1  802 út 27.11. 6:0228.11. 1:10 8226+8218
 1  806 po 26.11. 6:2826.11. 19:41 8226+8218
3+92 855 ne 25.11. 20:3226.11. 4:48 8226
15+98 852 so 24.11. 20:4025.11. 5:00 8226
15+98 852 pá 23.11. 23:1824.11. 5:00 8226
11 805 pá 23.11. 6:3023.11. 19:35 8226+8218
39 803 čt 22.11. 6:1323.11. 0:15 8226+8218
39 802 st 21.11. 14:5821.11. 23:58 8226+8218
39 802 st 21.11. 5:4221.11. 9:31 8226+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.