Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 035 932 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 čt 13.5. 5:0613.5. 21:22 8226+8227
25 813 út 11.5. 4:3011.5. 19:38 8226+8227
25 808 po 10.5. 5:1610.5. 21:07 8226+8227
15 809 pá 7.5. 5:547.5. 18:47 8226+8227
15 807 čt 6.5. 5:326.5. 22:14 8226+8227
15 809 st 5.5. 5:545.5. 18:47 8226+8227
15 809 út 4.5. 5:544.5. 18:47 8226+8227
15 807 po 3.5. 5:323.5. 22:14 8226+8227
16 808 pá 30.4. 7:0730.4. 19:40 8226+8227
 1  809 čt 29.4. 6:1829.4. 20:37 8226+8227
 1  803 st 28.4. 5:2028.4. 19:42 8226+8227
 1  803 út 27.4. 5:2027.4. 19:42 8226+8227
14 802 ne 25.4. 4:4025.4. 21:48 8226+8227
 8  806 so 24.4. 4:3424.4. 23:02 8226+8227
16 811 pá 23.4. 4:4623.4. 12:30 8226+8227*MU
15 807 čt 22.4. 5:3222.4. 22:14 8226+8227
14 801 st 21.4. 5:5721.4. 22:18 8226+8227
25 803 út 20.4. 4:3720.4. 20:17 8226+8227
16 811 po 19.4. 4:4619.4. 23:09 8226+8227
 1  811 pá 16.4. 4:4716.4. 23:09 8226+8227
25 803 čt 15.4. 4:3715.4. 20:17 8226+8227
25 808 st 14.4. 5:1614.4. 21:07 8226+8227
 1  811 út 13.4. 4:4713.4. 23:09 8226+8227
15 802 po 12.4. 6:3412.4. 21:26 8226+8227
25 808 pá 9.4. 5:169.4. 21:07 8226+8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.