Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 066 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  803 čt 4.11. 4:474.11. 11:30 8226+8227*MU
11 809 st 3.11. 5:424.11. 0:23 8226+8227
 5  802 út 2.11. 6:282.11. 23:41 8226+8227
 1  811 po 1.11. 4:531.11. 19:54 8226+8227
 5  804 ne 31.10. 5:271.11. 0:21 8226+8227
11 805 so 30.10. 4:2031.10. 0:03 8226+8227
 6  805 pá 29.10. 14:2729.10. 22:08 8226+8227
25 815 pá 29.10. 6:3029.10. 9:48 8226+8227
 9  812 st 27.10. 4:5228.10. 0:31 8226+8227
 5  802 út 26.10. 6:2826.10. 23:41 8226+8227
11 803 po 25.10. 4:4625.10. 19:36 8226+8227
 9  802 pá 22.10. 6:0322.10. 21:52 8226+8227
 8  809 čt 21.10. 14:3521.10. 19:26 8226+8227
 8  809 čt 21.10. 5:0821.10. 9:56 8226+8227
 8  814 st 20.10. 15:1221.10. 0:49 8226+8227
 5  814 st 20.10. 6:5820.10. 8:45 8226+8227
11 809 út 19.10. 5:4219.10. 16:40 8226+8227*MU
 5  802 po 18.10. 6:2818.10. 23:41 8226+8227
 1  813 pá 15.10. 5:4815.10. 19:02 8226+8227
 6  804 čt 14.10. 14:5214.10. 23:33 8226+8227
 6  804 čt 14.10. 7:0014.10. 9:13 8226+8227
1+98 855 st 13.10. 21:3314.10. 5:41 8226
 5  814 st 13.10. 15:2213.10. 19:02 8226+8227
 9  811 út 12.10. 6:4213.10. 0:21 8226+8227
 8  809 po 11.10. 14:3511.10. 19:26 8226+8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.