Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 199 732 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  804 dnes 4:2117.6. 20:39 8312+8226
 9  805 pá 14.6. 6:1615.6. 0:16 8221+8226
 9  817 čt 13.6. 7:0213.6. 20:31 8221+8226
 9  820 st 12.6. 5:1512.6. 18:33 8221+8226
11 802 út 11.6. 4:3211.6. 21:15 8221+8226
 5  808 po 10.6. 6:5910.6. 20:24 8221+8226
 5  806 ne 9.6. 5:169.6. 21:24 8221+8226
11 806 so 8.6. 7:449.6. 0:17 8221+8226
11 802 pá 7.6. 4:327.6. 21:15 8221+8226
 5  814 čt 6.6. 15:396.6. 23:37 8221+8226
 5  814 čt 6.6. 7:476.6. 9:39 8221+8226
2+91 852 st 5.6. 21:416.6. 4:54 8226
 9  820 st 5.6. 5:155.6. 18:33 8225+8226
 9  820 út 4.6. 5:154.6. 18:33 8225+8226
 9  804 po 3.6. 15:094.6. 0:06 8225+8226
 8  807 po 3.6. 4:593.6. 9:32 8225+8226
11 802 pá 31.5. 4:3231.5. 21:15 8225+8226
 8  807 čt 30.5. 14:5830.5. 23:53 8225+8226
 8  807 čt 30.5. 4:5930.5. 9:32 8225+8226
 7  807 st 29.5. 14:4529.5. 21:04 8225+8226
12 815 st 29.5. 6:2829.5. 10:16 8225+8226
 9  823 út 28.5. 5:2528.5. 18:43 8225+8226
 8  807 po 27.5. 14:5827.5. 23:53 8225+8226
 7  807 po 27.5. 6:4527.5. 10:29 8225+8226
 7  804 čt 23.5. 12:2023.5. 15:45 8226+8218*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8519+8445

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.