Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 325 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 so 31.3. 4:531.4. 0:16 8226+8244
15 802 pá 30.3. 9:1531.3. 0:26 8226+8244*Z
26 809 čt 29.3. 5:3429.3. 22:03 8226+8244
3+6 803 st 28.3. 5:3229.3. 0:35 8226+8244
 1  802 út 27.3. 6:0227.3. 21:07 8226+8244
3+6 821 po 26.3. 4:2326.3. 22:11 8226+8244
15 808 ne 25.3. 6:2425.3. 21:22 8226+8244
 7  804 so 24.3. 5:0324.3. 23:31 8226+8244
3+6 821 pá 23.3. 4:2323.3. 22:11 8226+8244
3+6 803 čt 22.3. 5:3223.3. 0:35 8226+8244
 5  807 st 21.3. 5:2821.3. 22:20 8226+8244
 5  806 út 20.3. 5:2021.3. 0:47 8226+8244
3+6 803 po 19.3. 5:3220.3. 0:35 8226+8244
 9  807 ne 18.3. 12:5018.3. 23:00 8226+8244
15 808 so 17.3. 6:2417.3. 21:37 8226+8244
11 807 pá 16.3. 5:4316.3. 22:43 8226+8244
3+6 821 čt 15.3. 4:2315.3. 22:11 8226+8244
3+6 803 st 14.3. 5:3215.3. 0:35 8226+8244
 9  833 út 13.3. 7:1714.3. 0:12 8226+8244
 9  805 po 12.3. 5:2912.3. 22:09 8226+8244
3+6 821 pá 9.3. 4:239.3. 22:11 8226+8244
 5  806 čt 8.3. 5:209.3. 0:47 8226+8244
 5  806 st 7.3. 5:208.3. 0:47 8226+8244
 9  833 út 6.3. 7:177.3. 0:12 8226+8244
11 805 po 5.3. 5:445.3. 18:52 8226+8244
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.