Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 910 397 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 st 19.6. 20:3120.6. 5:26 8226
 9  805 st 19.6. 6:3419.6. 8:59 8227+8226
 1  814 út 18.6. 14:4918.6. 22:38 8227+8226
 9  805 út 18.6. 6:3418.6. 8:59 8227+8226
 1  805 po 17.6. 4:2817.6. 21:26 8227+8226
15 802 ne 16.6. 4:5816.6. 21:11 8227+8226
22 525 pá 14.6. 14:2014.6. 20:20 8227+8226*Z
11 807 pá 14.6. 5:4314.6. 9:45 8227+8226*MU
 1  809 čt 13.6. 6:3913.6. 20:11 8227+8226
11+97 867 st 12.6. 23:2113.6. 4:54 8226
15 814 st 12.6. 6:3112.6. 21:56 8226+8227
 1  805 út 11.6. 4:2811.6. 21:26 8226+8227
11 802 po 10.6. 6:4210.6. 20:41 8226+8227
14+92 857 so 8.6. 19:139.6. 4:54 8226+8227
 1  809 pá 7.6. 6:397.6. 20:11 8322+8226
15+98 853 čt 6.6. 21:387.6. 5:31 8226
 1  809 čt 6.6. 6:396.6. 20:11 8226+8237
25+92 853 st 5.6. 21:336.6. 5:48 8226
24 801 st 5.6. 14:225.6. 19:16 8235+8226
 9  813 st 5.6. 6:495.6. 9:19 8235+8226
7+97 868 út 4.6. 22:065.6. 4:25 8226
14 812 út 4.6. 4:374.6. 20:36 8226+8235
 9  822 po 3.6. 4:313.6. 18:35 8226+8235
 9  808 ne 2.6. 5:323.6. 0:46 8226+8235
15 801 so 1.6. 4:581.6. 20:56 8226+8235
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8389+8410
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.