Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8226

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 5. 2001

Výrobní číslo: 157170

Původní evidenční číslo: 6666

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 019 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 807 po 25.1. 5:3825.1. 21:55 8226+8227
 1  809 pá 22.1. 6:1822.1. 20:37 8226+8227
 9  818 čt 21.1. 6:1521.1. 20:27 8226+8227
11 807 st 20.1. 15:4020.1. 21:55 8226+8227*Z
 9  806 út 19.1. 5:0119.1. 19:54 8226+8227
 1  803 st 13.1. 5:2013.1. 19:42 8226+8227
 9  806 út 12.1. 5:0112.1. 19:54 8226+8227
 9  806 po 11.1. 5:0111.1. 19:54 8226+8227
 9  818 pá 8.1. 6:158.1. 20:27 8226+8227
16 814 st 6.1. 5:186.1. 20:31 8226+8227
15 804 út 5.1. 4:585.1. 19:45 8226+8227
14 801 po 4.1. 5:564.1. 22:18 8226+8227
Rok 2020
16 814 čt 31.12. 5:1831.12. 20:31 8226+8227
11 808 st 30.12. 5:4430.12. 20:01 8226+8227
 1  807 út 29.12. 6:0229.12. 20:26 8226+8227
98 806 čt 24.12. 21:4625.12. 6:58 8226+8227
25 803 st 23.12. 4:3723.12. 20:17 8226+8227
14 806 po 21.12. 11:1021.12. 18:10 8226+8227*MU
 9  818 pá 18.12. 6:1518.12. 20:27 8226+8227
 9  809 čt 17.12. 5:2117.12. 22:27 8226+8227
 9  809 st 16.12. 12:4516.12. 22:27 8226+8227*Z1
14 806 út 15.12. 6:1915.12. 7:00 8226+8227*MU
25 813 po 14.12. 4:3014.12. 19:38 8226+8227
 8  803 ne 13.12. 9:4313.12. 22:24 8226+8227
 9  809 čt 10.12. 5:2110.12. 22:27 8226+8227
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.