Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8307

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 10. 2001

Výrobní číslo: 157145

Původní evidenční číslo: 6641

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 999 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 pá 15.1. 4:3715.1. 20:17 8306+8307
11 811 čt 14.1. 4:0914.1. 20:29 8306+8307
 1  811 st 13.1. 4:4713.1. 23:09 8306+8307
11 801 út 12.1. 4:2912.1. 22:50 8306+8307
11 801 po 11.1. 4:2911.1. 22:50 8306+8307
 1  811 pá 8.1. 8:508.1. 23:09 8306+8307*Z
 1  809 čt 7.1. 6:187.1. 20:37 8306+8307
Rok 2020
25+97 861 čt 31.12. 5:161.1. 6:56 8308+8307
 1  807 st 30.12. 6:0230.12. 20:26 8308+8307
 9  818 út 29.12. 6:1529.12. 20:27 8308+8307
 8  812 po 28.12. 4:5328.12. 19:40 8308+8307
25 805 ne 27.12. 4:3027.12. 22:24 8308+8307
11 804 so 26.12. 4:2926.12. 22:50 8308+8307
16 801 pá 25.12. 7:0825.12. 22:00 8308+8307
25+92 851 čt 24.12. 7:2724.12. 20:55 8308+8307
11 807 st 23.12. 5:3823.12. 21:55 8308+8307
16 814 út 22.12. 5:1822.12. 20:31 8308+8307
11 808 po 21.12. 5:4421.12. 20:01 8308+8307
15 807 čt 17.12. 5:3217.12. 22:14 8308+8307
11 807 st 16.12. 5:3816.12. 21:55 8308+8307
11 807 út 15.12. 5:3815.12. 21:55 8308+8307
11 807 čt 10.12. 5:3810.12. 15:00 8308+8307*MU
11 808 st 9.12. 5:449.12. 20:01 8308+8307
 9  829 út 8.12. 4:318.12. 21:58 8308+8307
11 808 po 7.12. 5:447.12. 20:01 8308+8307
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.