Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8307

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 10. 2001

Výrobní číslo: 157145

Původní evidenční číslo: 6641

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 231 283 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 807 po 9.9. 6:019.9. 9:08 8307+8245
22 817 pá 6.9. 7:196.9. 19:11 8307+8245
29 807 čt 5.9. 15:375.9. 18:50 8307+8245
11 813 čt 5.9. 5:065.9. 9:09 8307+8245
29 806 st 4.9. 15:294.9. 18:45 8307+8245
12 815 st 4.9. 6:284.9. 10:17 8307+8245
29 807 út 3.9. 15:373.9. 18:50 8307+8245
11 813 út 3.9. 5:063.9. 9:09 8307+8245
 8  812 po 2.9. 4:192.9. 22:33 8307+8245
 8  803 pá 30.8. 5:1031.8. 0:49 8307+8245
29 814 čt 29.8. 6:1630.8. 0:04 8307+8245
29 807 po 26.8. 14:5326.8. 19:33 8307+8245
12 818 po 26.8. 6:3726.8. 10:35 8307+8245
12 818 pá 23.8. 15:3823.8. 22:37 8307+8245
12 818 pá 23.8. 6:3723.8. 10:35 8307+8245
 7  812 po 19.8. 15:3219.8. 19:17 8307+8245
12 812 čt 15.8. 18:1515.8. 19:10 8307+8245*Z1
 8  803 út 13.8. 5:1014.8. 0:49 8307+8245
11 803 po 12.8. 6:0613.8. 0:17 8307+8245
11 803 pá 9.8. 6:0610.8. 0:17 8307+8245
29 814 čt 8.8. 6:169.8. 0:04 8307+8245
 8  808 st 7.8. 5:357.8. 19:40 8307+8245
12 812 út 6.8. 5:347.8. 1:04 8307+8245
11 803 po 5.8. 6:066.8. 0:17 8307+8245
11 803 čt 1.8. 6:062.8. 0:17 8307+8245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.