Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8307

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 10. 2001

Výrobní číslo: 157145

Původní evidenční číslo: 6641

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 938 108 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+14 831 ne 26.1. 4:1627.1. 0:51 8312+8307
 6  803 so 25.1. 6:5226.1. 0:45 8312+8307
 5  813 pá 24.1. 5:5924.1. 20:36 8312+8307
13+97 866 čt 23.1. 22:4924.1. 4:27 8307
16 804 čt 23.1. 4:0823.1. 21:07 8307+8316
 6  803 st 22.1. 15:2923.1. 0:25 8307+8316
 9  806 st 22.1. 6:2722.1. 8:59 8307+8316
14+94 863 út 21.1. 20:0622.1. 4:50 8307
 1  810 út 21.1. 5:3121.1. 18:28 8307+8308
 6  815 po 20.1. 4:3220.1. 21:59 8307+8308
 8  809 ne 19.1. 11:5420.1. 1:23 8307+8308
14 802 so 18.1. 4:1618.1. 8:30 8307+8308*MU
14 807 pá 17.1. 4:1717.1. 22:08 8307+8308
 5  813 čt 16.1. 5:5917.1. 0:47 8307+8308
16 803 st 15.1. 14:2915.1. 23:56 8307+8308
 6  803 st 15.1. 6:1615.1. 9:50 8307+8308
11 809 út 14.1. 4:0914.1. 19:44 8307+8308
 9  811 po 13.1. 5:4814.1. 0:46 8307+8308
 9  802 pá 10.1. 5:2311.1. 0:16 8307+8308
11 807 čt 9.1. 5:459.1. 21:21 8307+8308
 1  809 st 8.1. 6:398.1. 20:11 8307+8308
13+97 867 út 7.1. 7:108.1. 4:57 8307
 1  806 po 6.1. 6:286.1. 19:41 8307+8314
2+92 856 ne 5.1. 20:026.1. 5:18 8307
15+98 852 so 4.1. 20:585.1. 5:00 8307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.