Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8307

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 10. 2001

Výrobní číslo: 157145

Původní evidenční číslo: 6641

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 099 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 st 29.6. 23:1530.6. 4:59 8307*Z1
12+17 843 st 29.6. 5:5129.6. 21:01 8307+8223
10 803 út 28.6. 5:1628.6. 19:27 8307+8223
12+17 843 po 27.6. 5:5127.6. 21:01 8307+8223
25 807 so 25.6. 4:1725.6. 22:38 8307+8223
 9  812 pá 24.6. 4:4625.6. 0:31 8307+8223
10+15 834 čt 23.6. 14:5123.6. 22:01 8307+8223
 4  809 čt 23.6. 6:5823.6. 9:10 8307+8223
 4  808 st 22.6. 14:3222.6. 18:30 8307+8223
 9  805 st 22.6. 6:3922.6. 9:00 8307+8223
10 805 út 21.6. 5:4021.6. 19:42 8307+8223
12+17 843 po 20.6. 5:5120.6. 21:01 8307+8223
 4  808 pá 17.6. 14:3217.6. 18:30 8307+8223
 4  810 pá 17.6. 5:5017.6. 9:42 8307+8223
 9  812 čt 16.6. 4:4617.6. 0:31 8307+8223
10 805 st 15.6. 5:4015.6. 19:42 8307+8223
10 803 út 14.6. 5:1614.6. 19:27 8307+8223
25 801 po 13.6. 4:2213.6. 20:59 8307+8223
10 805 pá 10.6. 5:4010.6. 19:42 8307+8223
12+17 843 čt 9.6. 5:519.6. 21:01 8307+8223
10 806 st 8.6. 14:519.6. 0:27 8307+8223
10 806 st 8.6. 6:388.6. 9:18 8307+8223
 9  823 út 7.6. 5:227.6. 18:42 8307+8223
 9  827 po 6.6. 5:466.6. 18:56 8307+8223
25 814 pá 3.6. 6:113.6. 22:38 8307+8223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.