Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 497 114 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  503 út 11.12. 5:5711.12. 20:16 8280
 2  507 po 10.12. 4:3311.12. 1:07 8280
 2  514 pá 7.12. 14:457.12. 21:12 8280
21 506 pá 7.12. 6:137.12. 9:41 8280
21 506 čt 6.12. 15:406.12. 19:35 8280
21 501 čt 6.12. 5:276.12. 9:26 8280
13 505 st 5.12. 14:565.12. 22:12 8280
13 505 st 5.12. 6:455.12. 10:26 8280
13 508 út 4.12. 7:194.12. 20:01 8280
31 532 so 1.12. 5:032.12. 1:50 8280
13 508 pá 30.11. 7:1930.11. 19:59 8280
36 506 ne 22.7. 4:2323.7. 1:17 8280
22 502 pá 20.7. 6:2120.7. 23:49 8280+8408
26 507 čt 19.7. 6:1419.7. 21:39 8280+8408
22 522 st 18.7. 5:5918.7. 20:36 8280+8408
22 503 út 17.7. 4:0518.7. 0:09 8280+8408
22 529 po 16.7. 5:2217.7. 0:43 8280+8408
22 520 ne 15.7. 6:2416.7. 0:49 8280+8408
22 503 so 14.7. 7:5315.7. 0:43 8280+8408
22 520 pá 13.7. 5:5113.7. 22:58 8280+8408
 7  509 čt 12.7. 4:1513.7. 0:55 8280+8408
36 515 st 11.7. 15:2112.7. 1:17 8280+8408
3+6 521 po 9.7. 5:119.7. 20:00 8280+8408
26 507 ne 8.7. 5:208.7. 22:50 8280+8408
22 519 so 7.7. 6:317.7. 21:58 8280+8408


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.