Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 562 986 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 504 pá 22.11. 6:5222.11. 20:12 8280
13 501 čt 21.11. 6:2321.11. 19:45 8280
32 501 st 20.11. 5:4620.11. 20:33 8280
13 503 út 19.11. 6:3719.11. 22:30 8280
13 510 po 18.11. 6:1218.11. 19:35 8280
 2  507 ne 17.11. 6:3217.11. 22:40 8280
 2  505 so 16.11. 6:1216.11. 20:34 8280
13 504 pá 15.11. 6:5215.11. 20:12 8280
13 508 čt 14.11. 7:1914.11. 20:57 8280
13 504 st 13.11. 6:5213.11. 20:12 8280
13 504 út 12.11. 6:5212.11. 20:12 8280
13 508 po 11.11. 7:1911.11. 20:57 8280
 2  502 ne 10.11. 5:4910.11. 20:31 8280
 2  503 so 9.11. 5:299.11. 21:46 8280
13 510 pá 8.11. 6:128.11. 20:17 8280
 2  505 čt 7.11. 6:107.11. 21:46 8280
13 505 st 6.11. 15:256.11. 22:12 8280
22 535 st 6.11. 7:016.11. 9:26 8280+8159
22 536 út 5.11. 6:495.11. 19:27 8280+8159
 4  501 po 4.11. 13:394.11. 19:02 8280+8159
26 501 po 4.11. 4:394.11. 10:24 8280+8159
 8  507 ne 3.11. 5:284.11. 1:13 8280+8159
22 520 so 2.11. 6:353.11. 0:49 8280+8159
25 507 pá 1.11. 4:301.11. 20:58 8280+8159
22 523 čt 31.10. 5:2031.10. 19:33 8280+8159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.