Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 535 131 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 508 út 23.7. 6:2223.7. 22:12 8280
 2  509 po 22.7. 4:5722.7. 20:27 8280
 2  507 ne 21.7. 9:4021.7. 22:16 8280
 2  506 so 20.7. 6:0920.7. 20:31 8280
 2  507 pá 19.7. 4:3319.7. 20:54 8280
13 508 čt 18.7. 6:2218.7. 22:12 8280
 2  509 st 17.7. 4:5717.7. 20:27 8280
13 503 út 16.7. 6:4216.7. 20:19 8280
 2  501 po 15.7. 14:4315.7. 19:47 8280
13 502 po 15.7. 6:2515.7. 10:13 8280
13 502 pá 12.7. 13:4712.7. 20:10 8280
13 506 pá 12.7. 6:3512.7. 10:10 8280*MU
13 503 čt 11.7. 6:4211.7. 20:19 8280
 2  501 st 10.7. 6:2610.7. 9:07 8280
13 504 út 9.7. 6:069.7. 20:30 8280
 2  502 po 8.7. 5:378.7. 21:12 8280
22 520 ne 7.7. 10:108.7. 0:08 8280+8380
26 507 so 6.7. 5:206.7. 22:50 8280+8380
 6  507 pá 5.7. 4:416.7. 0:41 8280+8380
 8  503 čt 4.7. 5:045.7. 1:13 8280+8380
22 526 út 2.7. 5:432.7. 10:07 8280+8380
22 511 po 1.7. 5:402.7. 1:09 8280+8380
 6  508 ne 30.6. 4:411.7. 0:41 8280+8380
22 516 so 29.6. 8:3930.6. 0:09 8280+8380
26 515 pá 28.6. 6:1228.6. 19:36 8280+8380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.