Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  510 dnes 4:3620.7. 13:45 8280+8380*MU
22 507 pá 19.7. 4:3320.7. 0:13 8280+8380
22 511 čt 18.7. 5:0819.7. 0:53 8280+8380
26 509 st 17.7. 5:1717.7. 23:46 8280+8380
 6  505 út 16.7. 4:5416.7. 20:30 8280+8380
26 509 po 15.7. 5:1715.7. 23:46 8280+8380
26 502 ne 14.7. 5:0614.7. 22:33 8280+8380
22 501 so 13.7. 4:3314.7. 0:36 8280+8380
22 507 pá 12.7. 4:3313.7. 0:13 8280+8380
22 506 čt 11.7. 15:4611.7. 23:55 8280+8380
26 514 čt 11.7. 6:1411.7. 9:41 8280+8380
 6  508 st 10.7. 4:3410.7. 20:15 8280+8380
22 523 po 8.7. 4:449.7. 0:33 8280+8380
26 506 ne 7.7. 5:268.7. 0:06 8280+8380
15 505 so 6.7. 5:096.7. 21:20 8280+8380
13+97 577 čt 4.7. 21:185.7. 4:17 8280+8380
 2  507 čt 4.7. 5:194.7. 9:59 8280
 2  504 st 3.7. 5:073.7. 20:26 8280
 2  504 út 2.7. 5:072.7. 20:26 8280
 2  504 po 1.7. 5:071.7. 20:26 8280
2+99 579 ne 30.6. 5:591.7. 4:50 8280
19 502 so 29.6. 8:4629.6. 21:01 8280
22 518 pá 28.6. 16:0528.6. 18:34 8280+8380
 4  504 pá 28.6. 6:1628.6. 10:00 8280+8380
26 506 čt 27.6. 10:5528.6. 0:26 8280+8380*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8296+8396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.