Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 766 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 st 27.1. 4:5927.1. 20:31 8280
 2  509 út 26.1. 4:5926.1. 20:31 8280
13 501 po 25.1. 6:5525.1. 19:46 8280
 2  504 ne 24.1. 6:0824.1. 21:15 8280
13 501 so 23.1. 8:2823.1. 20:43 8280
 2  504 čt 21.1. 5:0521.1. 21:17 8280
13 503 st 20.1. 6:5220.1. 21:59 8280
13+94 571 út 19.1. 8:4520.1. 5:19 8280*Z
15 507 po 18.1. 5:3618.1. 22:15 8280+8160
 6  509 ne 17.1. 5:0117.1. 21:54 8280+8160
 6  509 so 16.1. 5:0116.1. 21:54 8280+8160
22 503 pá 15.1. 6:0215.1. 20:51 8280+8160
 8  505 čt 14.1. 5:2014.1. 22:33 8280+8160
22 501 st 13.1. 5:4113.1. 23:08 8280+8160
14 513 út 12.1. 6:0412.1. 20:04 8280+8160
22 512 po 11.1. 4:4511.1. 22:29 8280+8160
22 502 ne 10.1. 9:0910.1. 21:21 8280+8160
14 513 po 4.1. 6:044.1. 20:04 8280+8160
26 505 ne 3.1. 4:393.1. 21:52 8280+8160
26 508 so 2.1. 5:412.1. 22:39 8280+8160
22 508 pá 1.1. 9:591.1. 23:19 8280+8160
Rok 2020
14 513 čt 31.12. 6:0431.12. 20:04 8280+8160
 8  505 st 30.12. 5:2030.12. 22:33 8280+8160
22 522 út 29.12. 5:5229.12. 19:45 8280+8160
 8  511 po 28.12. 4:2928.12. 21:38 8280+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.