Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 732 791 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 535 st 19.10. 6:1119.10. 8:39 8280+8574
22 539 út 18.10. 15:2918.10. 20:51 8280+8574
22 535 út 18.10. 6:1118.10. 8:39 8280+8574
22 541 po 17.10. 15:4518.10. 0:13 8280+8574
22 539 po 17.10. 6:5217.10. 9:27 8280+8574
 6  511 ne 16.10. 5:1317.10. 0:20 8280+8574
 6  511 so 15.10. 4:5316.10. 0:20 8280+8574
22 537 pá 14.10. 15:1314.10. 23:21 8280+8574
22 537 pá 14.10. 6:2114.10. 8:55 8280+8574
22 539 čt 13.10. 15:2913.10. 20:51 8280+8574
22 537 čt 13.10. 6:2113.10. 8:55 8280+8574
22 539 st 12.10. 15:2912.10. 20:51 8280+8574
22 539 st 12.10. 6:5212.10. 9:27 8280+8574
22 535 út 11.10. 14:5711.10. 20:21 8280+8574
22 541 út 11.10. 6:5611.10. 9:35 8280+8574
22 537 pá 7.10. 15:137.10. 23:21 8280+8574
26 502 pá 7.10. 5:547.10. 9:08 8280+8574
26 505 čt 6.10. 4:406.10. 12:30 8280+8574*MU
22 541 st 5.10. 15:455.10. 18:21 8280+8574*MU
22 537 út 4.10. 15:134.10. 23:21 8280+8574
22 539 út 4.10. 6:524.10. 9:27 8280+8574
 6  519 po 3.10. 15:073.10. 20:38 8280+8574
 6  519 po 3.10. 6:353.10. 9:17 8280+8574
 6  507 ne 2.10. 9:352.10. 23:20 8280+8574
 6  510 so 1.10. 7:352.10. 0:00 8280+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.