Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 608 196 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  103 út 14.7. 7:1614.7. 21:08 8280+8185
 2  107 po 6.7. 5:406.7. 20:47 8280
 2  101 ne 5.7. 6:005.7. 21:17 8280
35+36 101 so 4.7. 7:374.7. 21:02 8280
 2  101 pá 3.7. 5:233.7. 22:09 8280
 2  107 čt 2.7. 4:272.7. 21:17 8280
 2  111 st 1.7. 5:011.7. 21:47 8280
 2  109 út 30.6. 4:4130.6. 21:32 8280
15 101 po 29.6. 5:2430.6. 0:27 8280
15 102 ne 28.6. 5:1228.6. 21:08 8280
 2  102 so 27.6. 6:3127.6. 21:32 8280
 2  501 pá 26.6. 5:2126.6. 21:02 8280
 2  510 čt 25.6. 5:5425.6. 23:16 8280
 2  504 st 24.6. 5:1624.6. 23:12 8280
 2  507 út 23.6. 5:2323.6. 23:43 8280
 2  507 po 22.6. 5:2322.6. 23:43 8280
 2  505 ne 21.6. 6:1021.6. 22:55 8280
 2  502 so 20.6. 6:4120.6. 23:16 8280
 2  501 pá 19.6. 5:2119.6. 20:51 8280
15 501 čt 18.6. 6:2818.6. 21:10 8280
 6  515 st 10.6. 4:5710.6. 10:40 8280+8579
17 506 út 9.6. 4:0410.6. 1:20 8280+8579
 3  507 po 8.6. 4:178.6. 22:14 8280+8579
17 507 ne 7.6. 7:308.6. 1:11 8280+8579
17 504 čt 4.6. 5:424.6. 22:10 8280+8579


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.