Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 527 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 so 15.6. 6:2416.6. 0:30 8280+8380
26 516 pá 14.6. 6:1814.6. 19:48 8280+8380
 5  503 čt 13.6. 5:0314.6. 0:40 8280+8380
 5  514 st 12.6. 4:2512.6. 18:30 8280+8380
 4  505 út 11.6. 14:1911.6. 19:42 8280+8380
22 512 út 11.6. 5:4311.6. 10:06 8280+8380
22 533 po 10.6. 6:2711.6. 0:32 8280+8380
 6  507 ne 9.6. 4:4110.6. 0:21 8280+8380
 7  502 so 8.6. 4:388.6. 22:48 8280+8380
 7  514 pá 7.6. 15:197.6. 21:48 8280+8380
26 503 pá 7.6. 4:397.6. 10:24 8280+8380
22 537 čt 6.6. 6:507.6. 0:43 8280+8380
15 510 st 5.6. 5:425.6. 20:56 8280+8380
22 528 út 4.6. 6:064.6. 18:16 8280+8380
 6  512 po 3.6. 15:573.6. 20:27 8280+8380
 6  508 po 3.6. 5:013.6. 9:23 8280+8380
 5  503 ne 2.6. 5:052.6. 20:28 8280+8380
 7  508 so 1.6. 7:571.6. 22:18 8280+8380
22 528 pá 31.5. 6:0631.5. 18:16 8280+8380
26 503 čt 30.5. 14:3730.5. 20:27 8280+8380
 5  514 čt 30.5. 4:4530.5. 9:59 8280+8380
22 533 st 29.5. 6:2730.5. 0:30 8280+8380
26 515 út 28.5. 6:1028.5. 19:36 8280+8380
22 528 po 27.5. 6:0627.5. 18:16 8280+8380
22 523 ne 26.5. 11:0326.5. 23:49 8280+8380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.