Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 574 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 509 pá 24.1. 15:2624.1. 21:39 8280+8160
 4  501 pá 24.1. 6:0924.1. 9:47 8280+8160
22 513 čt 23.1. 6:3923.1. 20:29 8280+8160
 8  508 st 22.1. 5:5622.1. 19:35 8280+8160
22 528 út 21.1. 6:0521.1. 18:16 8280+8160
14 513 po 20.1. 5:4120.1. 22:57 8280+8160
14 504 ne 19.1. 7:0519.1. 23:08 8280+8160
22 514 so 18.1. 5:0418.1. 23:49 8280+8160
 8  513 pá 17.1. 5:2918.1. 1:13 8280+8160
22 536 čt 16.1. 6:4916.1. 19:27 8280+8160
22 507 st 15.1. 5:5615.1. 19:03 8280+8160
22 507 út 14.1. 5:5614.1. 19:03 8280+8160
22 523 po 13.1. 5:2013.1. 19:33 8280+8160
 8  507 ne 12.1. 5:2813.1. 1:13 8280+8160
 6  506 so 11.1. 11:0011.1. 23:35 8280+8160*Z
 5  315 pá 10.1. 13:5010.1. 22:12 8280+8160*Z1
22 512 čt 9.1. 16:559.1. 20:21 8280+8160*Z2
22 513 čt 9.1. 6:399.1. 16:20 8280+8160*MU
22 523 st 8.1. 5:208.1. 19:33 8280+8160
25 507 út 7.1. 4:307.1. 20:58 8280+8160
 4  501 po 6.1. 13:396.1. 19:02 8280+8160
 4  501 po 6.1. 6:096.1. 9:47 8280+8160
 8  507 ne 5.1. 5:286.1. 1:13 8280+8160
16 504 so 4.1. 5:034.1. 22:47 8280+8160
 6  505 pá 3.1. 4:464.1. 0:55 8280+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8452+8453
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.