Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 521 646 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 503 so 18.5. 12:3018.5. 14:00 8280+8380*1
22 520 pá 17.5. 4:2417.5. 23:24 8280+8380
 6  505 čt 16.5. 4:3316.5. 23:59 8280+8380
 5  513 st 15.5. 4:2515.5. 19:00 8280+8160
 6  501 út 14.5. 5:2315.5. 0:59 8280+8160
 4  502 po 13.5. 5:0613.5. 7:45 8280+8160*MU
 5  501 ne 12.5. 4:2513.5. 1:14 8280+8160
22 504 pá 10.5. 4:4411.5. 0:23 8280+8160
22 523 čt 9.5. 17:0510.5. 1:20 8280+8160*Z
22 512 čt 9.5. 5:439.5. 10:06 8280+8160
 7  501 st 8.5. 4:188.5. 20:33 8280+8160
 5  514 út 7.5. 4:257.5. 18:50 8280+8160
 5  506 po 6.5. 5:316.5. 22:01 8280+8160
26 507 ne 5.5. 5:205.5. 22:50 8280+8160
22 511 so 4.5. 7:535.5. 0:08 8280+8160
 7  508 pá 3.5. 4:183.5. 20:49 8280+8160
 5  506 čt 2.5. 5:312.5. 22:01 8280+8160
26 504 st 1.5. 4:591.5. 22:41 8280+8160
26 505 út 30.4. 4:5530.4. 20:48 8280+8160
22 524 po 29.4. 17:3029.4. 22:53 8280+8160*Z1
 6  507 po 29.4. 4:5229.4. 9:26 8280+8160
22 506 ne 28.4. 9:3929.4. 0:49 8280+8160
 7  508 so 27.4. 7:5727.4. 22:18 8280+8160
 6  507 pá 26.4. 4:5226.4. 9:26 8280+8160
26 513 čt 25.4. 6:0426.4. 1:00 8280+8160
*1 = krytí výpadku linky 12+14 při požáru v Michelské ul.
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8579
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.