Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 516 036 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 ne 21.4. 9:0922.4. 0:30 8280+8160
26 507 so 20.4. 4:2021.4. 1:00 8280+8160
22 501 pá 19.4. 7:4520.4. 0:23 8280+8160
 5  514 čt 18.4. 4:2518.4. 18:30 8280+8160
22 504 st 17.4. 4:4418.4. 0:23 8280+8160
 5  506 út 16.4. 5:3116.4. 22:01 8280+8160
26 514 po 15.4. 6:1215.4. 9:30 8280+8160*MU
22 528 pá 12.4. 6:0612.4. 18:16 8280+8160
26 507 čt 11.4. 4:5511.4. 23:20 8280+8160
22 523 st 10.4. 5:2111.4. 1:20 8280+8160
 7  508 út 9.4. 4:189.4. 20:49 8280+8160
 5  503 po 8.4. 5:039.4. 0:40 8280+8160
22 509 ne 7.4. 4:447.4. 22:58 8280+8160
26 507 so 6.4. 5:206.4. 22:50 8280+8160
22 520 pá 5.4. 4:245.4. 23:24 8280+8160
22 520 čt 4.4. 4:244.4. 23:24 8280+8160
22 520 st 3.4. 4:243.4. 23:24 8280+8160
22 520 út 2.4. 19:502.4. 23:24 8280+8160*Z
22 528 po 1.4. 6:061.4. 18:16 8280+8160
 5  514 čt 28.3. 4:2528.3. 18:39 8280+8378
22 504 st 27.3. 4:4428.3. 0:23 8280+8378
15+92 531 út 26.3. 7:1527.3. 1:36 8280+8378
 5  514 po 25.3. 4:2525.3. 18:39 8280+8378
6+8 504 ne 24.3. 5:0325.3. 0:41 8280+8378
22 503 so 23.3. 7:5324.3. 0:43 8280+8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.