Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8280

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 16. 6. 2010

Výrobní číslo: 095/2009

Původní evidenční číslo: 8024

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 663 051 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 čt 22.4. 4:2122.4. 20:53 8280+8571
15 506 st 21.4. 5:2221.4. 21:55 8280+8571
14 513 út 20.4. 6:0420.4. 20:05 8280+8571
24 508 po 19.4. 6:2719.4. 19:22 8280+8571
22 511 ne 18.4. 8:2818.4. 22:48 8280+8571
26 505 so 17.4. 4:5917.4. 21:52 8280+8571
15 506 pá 16.4. 5:2216.4. 21:55 8280+8571
24 508 čt 15.4. 6:2715.4. 19:22 8280+8571
11 507 st 14.4. 4:2414.4. 20:12 8280+8571
 8  505 út 13.4. 5:2013.4. 22:33 8280+8571
22 506 po 12.4. 6:2812.4. 21:17 8280+8571
22 520 ne 11.4. 4:4511.4. 22:15 8280+8571
14 509 so 10.4. 8:0010.4. 21:26 8280+8571
24 508 pá 9.4. 6:279.4. 19:22 8280+8571
22 508 čt 8.4. 15:158.4. 21:31 8280+8571*Z
22 503 út 6.4. 6:026.4. 20:51 8280+8571
22 504 po 5.4. 4:345.4. 22:08 8280+8571
22 511 ne 4.4. 8:284.4. 22:48 8280+8571
22 512 st 31.3. 4:4531.3. 15:50 8280+8571*MU
22 501 út 30.3. 5:4130.3. 23:08 8280+8571
26 506 po 29.3. 6:0529.3. 22:58 8280+8571
22 511 ne 28.3. 8:2828.3. 22:48 8280+8571
22 502 so 27.3. 6:0527.3. 21:22 8280+8571
22 511 pá 26.3. 4:2526.3. 22:15 8280+8571
22 512 čt 25.3. 4:4525.3. 22:30 8280+8571
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.