Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 8. 2003

Výrobní číslo: 156201

Původní evidenční číslo: 6557

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 028 941 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 510 dnes 6:2925.9. 21:20 8379+8380
 8  506 so 23.9. 6:2723.9. 23:01 8379+8380
22 531 pá 22.9. 14:3922.9. 20:13 8379+8380
22 538 pá 22.9. 6:4122.9. 9:38 8379+8380
22 519 čt 21.9. 6:5721.9. 16:00 8379+8380*MU
22 538 st 20.9. 15:3521.9. 0:16 8379+8380
 4  508 út 19.9. 14:4919.9. 18:12 8379+8380
22 536 út 19.9. 6:2219.9. 9:22 8379+8380
 4  507 po 18.9. 14:4118.9. 18:04 8379+8380
 4  509 po 18.9. 6:2518.9. 9:50 8379+8380
 4  507 pá 15.9. 14:4115.9. 18:04 8379+8380
 4  509 pá 15.9. 6:2515.9. 9:50 8379+8380
15 503 čt 14.9. 5:0714.9. 19:54 8379+8380
 6  510 st 13.9. 14:4513.9. 20:03 8379+8380
 4  509 st 13.9. 6:2513.9. 9:50 8379+8380
22 533 út 12.9. 14:5512.9. 20:20 8379+8380
22 538 út 12.9. 6:4312.9. 9:38 8379+8380
22 518 po 11.9. 6:4111.9. 18:22 8379+8380
15 505 so 9.9. 5:079.9. 21:05 8379+8380
22 506 pá 8.9. 5:098.9. 19:35 8379+8380
26 503 čt 7.9. 4:237.9. 19:57 8379+8380
22 538 st 6.9. 15:357.9. 0:16 8379+8380
 4  508 st 6.9. 6:166.9. 9:40 8379+8380
15 508 út 5.9. 5:595.9. 20:50 8379+8380
15 506 po 4.9. 14:475.9. 0:23 8379+8380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.