Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8380

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 8. 2003

Výrobní číslo: 156201

Původní evidenční číslo: 6557

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 888 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 so 26.9. 22:1227.9. 5:39 8380
7+99 564 pá 25.9. 21:3526.9. 5:03 8380
2+91 551 čt 24.9. 19:2325.9. 4:49 8380
21 506 čt 24.9. 6:0824.9. 10:05 8380
21 506 st 23.9. 6:0823.9. 10:05 8380
21 507 út 22.9. 15:1822.9. 18:16 8380
 2  515 út 22.9. 4:4922.9. 9:25 8380
37+95 558 pá 18.9. 21:1519.9. 4:39 8380
38 508 pá 18.9. 6:0518.9. 8:59 8380
24 506 pá 11.9. 6:0611.9. 19:02 8153+8380
22 512 čt 10.9. 4:2511.9. 0:29 8153+8380
22 524 st 9.9. 6:169.9. 20:19 8153+8380
22 532 út 8.9. 7:059.9. 0:20 8153+8380
22 524 po 7.9. 6:167.9. 20:19 8380+8158
 6  508 pá 4.9. 6:174.9. 20:24 8380+8158
24 506 čt 3.9. 6:063.9. 19:02 8380+8158
15 509 st 2.9. 5:582.9. 18:45 8380+8158
22 532 út 1.9. 7:052.9. 0:20 8380+8158
 6  504 po 31.8. 5:4031.8. 20:55 8380+8158
22 505 ne 30.8. 19:5031.8. 1:18 8380+8158*Z
 7  512 pá 26.6. 5:2726.6. 10:25 8380+8158
17 508 čt 25.6. 6:1725.6. 20:19 8380+8158
 6  505 st 24.6. 5:1424.6. 21:47 8380+8158
 3  516 út 23.6. 14:3824.6. 1:24 8380+8158
 6  517 út 23.6. 6:2223.6. 10:00 8380+8158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8374+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.