Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 8. 2003

Výrobní číslo: 156201

Původní evidenční číslo: 6557

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 073 011 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 513 dnes 15:4017.6. 19:15 8280+8380
3+26 513 dnes 6:3017.6. 7:15 8280+8380*MU
22 511 ne 16.6. 4:3316.6. 23:55 8280+8380
22 505 so 15.6. 5:1015.6. 22:54 8280+8380
22 523 pá 14.6. 14:5714.6. 20:27 8280+8380
 7  503 pá 14.6. 4:5614.6. 10:15 8280+8380*MU
6+14 507 čt 13.6. 6:2114.6. 0:16 8280+8380
22 523 st 12.6. 14:5712.6. 20:27 8280+8380
6+14 507 út 11.6. 6:2111.6. 7:30 8280+8380*MU
 4  513 po 10.6. 5:5610.6. 20:09 8280+8380
22 503 ne 9.6. 7:5710.6. 0:53 8280+8380
22 532 pá 7.6. 4:447.6. 19:02 8280+8380
3+26 507 čt 6.6. 14:446.6. 20:34 8280+8380
3+26 513 čt 6.6. 6:306.6. 9:46 8280+8380
6+14 507 st 5.6. 6:216.6. 0:16 8280+8380
3+26 516 út 4.6. 5:024.6. 21:53 8280+8380
6+14 509 po 3.6. 6:404.6. 0:32 8280+8380
22 538 pá 31.5. 5:0831.5. 19:56 8280+8380
22 526 st 29.5. 18:3029.5. 19:45 8280+8380*Z1
22 523 st 29.5. 6:3829.5. 9:28 8280+8380
22 510 út 28.5. 6:4829.5. 0:33 8280+8380
22 538 po 27.5. 5:0827.5. 19:56 8280+8380
22 519 ne 26.5. 5:0826.5. 22:36 8280+8380
24 501 pá 24.5. 5:1024.5. 19:25 8280+8380
6+14 509 čt 23.5. 6:4024.5. 0:43 8280+8380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8553+8185

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.