Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8176

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 952 983 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 dnes 5:1028.2. 0:23 8543+8176
26 503 po 26.2. 7:0026.2. 23:46 8543+8176
26 510 pá 23.2. 5:4623.2. 19:17 8543+8176
 8  512 čt 22.2. 4:1823.2. 0:40 8543+8176
26 507 st 21.2. 15:2822.2. 0:46 8543+8176
26 502 st 21.2. 5:4421.2. 9:03 8543+8176
 7  516 út 20.2. 5:3820.2. 19:55 8543+8176
24 506 po 19.2. 6:1819.2. 19:54 8543+8176
22 513 pá 16.2. 5:5416.2. 22:24 8176+8170
1+6 517 čt 15.2. 7:1115.2. 22:08 8176+8170
1+6 517 po 12.2. 7:1112.2. 22:08 8176+8170
1+6 504 čt 8.2. 5:108.2. 19:56 8176+8170
22 507 st 7.2. 5:117.2. 23:55 8176+8170
5+15 513 út 6.2. 4:576.2. 21:38 8176+8170
1+6 507 po 5.2. 5:325.2. 23:27 8176+8170
22 520 pá 2.2. 6:192.2. 23:54 8175+8176
 7  509 st 31.1. 6:2831.1. 20:14 8175+8176
22 503 út 30.1. 4:4430.1. 23:14 8175+8176
 7  509 po 29.1. 6:2829.1. 20:14 8175+8176
 7  501 ne 28.1. 9:1628.1. 21:40 8175+8176
14 510 pá 26.1. 4:4626.1. 23:42 8175+8176
 7  512 čt 25.1. 6:5425.1. 21:20 8175+8176
 6  511 st 24.1. 4:4524.1. 19:57 8175+8176
5+15 513 út 23.1. 4:5723.1. 21:38 8175+8176
22 516 po 22.1. 6:2522.1. 20:11 8175+8176


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.