Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8176

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 993 393 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 dnes 5:3621.11. 8:29 8556+8176
15 505 st 20.11. 6:1520.11. 21:20 8556+8176
15 501 út 19.11. 5:4019.11. 18:53 8556+8176
15 506 po 18.11. 8:2018.11. 19:30 8556+8176*Z1
22 514 po 11.11. 6:3611.11. 9:33 8752+8176
26 510 pá 8.11. 5:468.11. 19:17 8752+8176
4+12 531 čt 7.11. 5:137.11. 20:59 8752+8176
 4  503 st 6.11. 6:266.11. 20:49 8752+8176
22 517 út 5.11. 7:315.11. 19:00 8752+8176
22 534 po 4.11. 6:564.11. 18:19 8752+8176
26 508 ne 3.11. 9:354.11. 0:24 8752+8176
26 509 so 2.11. 6:063.11. 0:44 8752+8176
22 516 pá 1.11. 15:562.11. 0:12 8752+8176
22 516 pá 1.11. 6:541.11. 9:49 8752+8176
26 506 čt 31.10. 4:461.11. 0:24 8752+8176
 4  506 st 30.10. 6:4530.10. 21:19 8752+8176
 4  503 út 29.10. 6:2629.10. 20:49 8752+8176
15 505 so 26.10. 10:3026.10. 21:20 8280+8176*Z2
26 502 pá 25.10. 14:4925.10. 18:15 8280+8176
26 510 pá 25.10. 5:4625.10. 7:00 8280+8176*MU
15 506 čt 24.10. 10:1524.10. 19:30 8280+8176*Z3
 4  503 čt 24.10. 6:2624.10. 7:00 8280+8176*MU*1
 4  501 st 23.10. 14:4523.10. 20:18 8280+8176
26 506 út 22.10. 4:4623.10. 0:26 8280+8176
22 519 po 21.10. 16:2022.10. 0:13 8280+8176
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8404
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8761+8377
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8570+8154
*1 = technická závada na Čechově nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.