Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8176

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 664 075 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 út 18.12. 4:4419.12. 0:23 8176+8177
22 503 po 17.12. 6:1118.12. 0:08 8176+8177
24 503 pá 14.12. 6:0714.12. 19:16 8176+8177
22 513 čt 13.12. 6:3913.12. 20:42 8176+8177
22 512 st 12.12. 14:4612.12. 20:21 8176+8177
22 535 st 12.12. 5:0412.12. 9:26 8176+8177
22 518 út 11.12. 4:0511.12. 18:30 8176+8177
26 509 po 10.12. 15:2611.12. 0:40 8176+8177
 6  508 po 10.12. 5:0110.12. 9:23 8176+8177
26 501 so 8.12. 6:409.12. 0:40 8251+8176
 4  511 pá 7.12. 13:297.12. 18:43 8251+8176
 4  505 pá 7.12. 6:367.12. 10:13 8251+8176
 4  505 čt 6.12. 14:196.12. 19:42 8251+8176
 4  505 čt 6.12. 6:366.12. 10:13 8251+8176
 5  514 st 5.12. 4:255.12. 18:30 8251+8176
15 508 út 4.12. 7:154.12. 22:13 8251+8176
22 528 po 3.12. 13:203.12. 18:16 8251+8176*Z
22 509 ne 2.12. 4:442.12. 11:00 8251+8176*MU
26 709 so 1.12. 12:251.12. 13:30 8251+8176*Z1
22 521 so 1.12. 4:051.12. 7:30 8251+8176*MU
 7  508 pá 30.11. 4:181.12. 0:48 8251+8176
 5  506 čt 29.11. 5:3129.11. 22:01 8251+8176
 7  508 st 28.11. 4:1829.11. 0:48 8251+8176
15 508 út 27.11. 7:1527.11. 22:13 8251+8176
22 520 po 26.11. 4:2426.11. 21:00 8251+8176*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.