Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8176

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 769 953 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
13+97 565 so 7.11. 8:148.11. 5:18 8176
21 503 pá 6.11. 15:286.11. 18:26 8176
21 503 pá 6.11. 5:486.11. 9:36 8176
21 502 čt 5.11. 15:185.11. 18:16 8176
21 504 čt 5.11. 5:585.11. 9:46 8176
21 502 st 4.11. 15:184.11. 18:16 8176
21 504 st 4.11. 5:584.11. 9:46 8176
13+99 561 po 2.11. 6:243.11. 5:03 8176
25+97 562 ne 1.11. 20:522.11. 5:49 8176
7+99 564 so 31.10. 21:351.11. 5:03 8176
17+93 564 pá 30.10. 22:0231.10. 4:59 8176
25+92 552 čt 29.10. 21:2930.10. 5:29 8176
21 508 čt 29.10. 5:5329.10. 9:49 8176
21 507 út 27.10. 15:1827.10. 18:16 8176
21 507 út 27.10. 5:4427.10. 9:41 8176
21 510 po 26.10. 5:2726.10. 9:25 8176
11 505 so 24.10. 4:1225.10. 0:39 8431+8176
15 506 pá 23.10. 7:2023.10. 21:56 8431+8176*Z
1+96 562 čt 22.10. 20:3823.10. 5:16 8176
13 506 čt 22.10. 6:4922.10. 10:19 8176
1+96 563 st 21.10. 20:5722.10. 5:44 8176
14+94 562 út 20.10. 20:0321.10. 5:19 8176
1+96 562 po 19.10. 20:3820.10. 5:16 8176
17+95 551 ne 18.10. 22:0519.10. 5:09 8176
25+97 561 so 17.10. 22:1018.10. 5:18 8176
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8559+8558

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.