Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8176

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 694 595 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+15 513 ne 18.8. 6:3019.8. 0:17 8175+8176*Z
 6  504 st 14.8. 6:0214.8. 20:26 8175+8176
22 526 út 13.8. 13:4713.8. 20:59 8175+8176
22 504 út 13.8. 4:5813.8. 10:08 8175+8176
22 513 po 12.8. 6:2812.8. 23:50 8175+8176
22 508 pá 9.8. 5:429.8. 20:22 8175+8176
25 513 čt 8.8. 5:258.8. 22:29 8175+8176
22 526 st 7.8. 13:477.8. 20:59 8175+8176
26 513 st 7.8. 5:247.8. 10:20 8175+8176
 8  503 út 6.8. 5:047.8. 1:13 8175+8176
24 513 po 5.8. 13:565.8. 20:26 8175+8176
26 513 po 5.8. 5:245.8. 10:20 8175+8176
14 507 pá 2.8. 4:312.8. 21:31 8175+8176
22 518 čt 1.8. 5:392.8. 0:23 8175+8176
 5  505 st 31.7. 14:0931.7. 21:44 8175+8176
 5  505 st 31.7. 6:3231.7. 10:42 8175+8176
 6  506 út 30.7. 5:1831.7. 0:55 8175+8176
 6  506 po 29.7. 5:1830.7. 0:55 8175+8176
 8  509 ne 28.7. 11:4829.7. 1:33 8175+8176
22 520 čt 25.7. 6:1225.7. 19:52 8175+8176
22 528 st 24.7. 16:4525.7. 0:49 8175+8176*Z1
22 512 út 23.7. 5:3223.7. 22:32 8175+8176
16 501 po 22.7. 6:0722.7. 20:39 8175+8176
 9  505 ne 21.7. 7:1222.7. 0:49 8175+8176
22 519 so 20.7. 6:3120.7. 21:58 8175+8176
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8379+8378
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8404+8552

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.