Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8176

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 24. 5. 2006

Výrobní číslo: 050/2005

Původní evidenční číslo: 6754

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 933 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 105 dnes 6:0410.12. 0:06 8527+8176
26 106 čt 8.12. 4:448.12. 23:43 8527+8176
16 101 st 7.12. 15:248.12. 0:36 8527+8176
22 117 st 7.12. 4:537.12. 11:00 8527+8176*MU
16 110 út 6.12. 4:356.12. 18:55 8527+8176
26 113 po 5.12. 5:246.12. 0:40 8527+8176
11 101 pá 2.12. 6:122.12. 19:23 8527+8176
13 105 čt 1.12. 5:081.12. 19:42 8527+8176
13 106 st 30.11. 5:1830.11. 22:34 8527+8176
 7  102 út 29.11. 5:1529.11. 21:29 8527+8176
16 111 po 28.11. 6:3628.11. 23:56 8527+8176
 7  106 ne 27.11. 4:4627.11. 20:59 8527+8176
16 104 so 26.11. 5:3527.11. 0:36 8527+8176
22 133 pá 25.11. 5:3525.11. 20:19 8527+8176
22 103 čt 24.11. 6:1824.11. 20:49 8527+8176
22 124 st 23.11. 7:0623.11. 18:52 8527+8176
16 104 út 22.11. 5:2522.11. 20:31 8527+8176
26 106 po 21.11. 4:4421.11. 23:43 8527+8176
7+99 168 so 19.11. 22:2620.11. 5:04 8176
13+95 161 pá 18.11. 11:0019.11. 5:29 8176*Z1
22 131 út 15.11. 5:5015.11. 19:57 8527+8176
22 131 po 14.11. 5:5014.11. 19:57 8527+8176
22 119 pá 11.11. 5:1611.11. 20:05 8527+8176
 6  110 čt 10.11. 5:5610.11. 22:21 8527+8176
22 134 st 9.11. 6:259.11. 23:14 8527+8176
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.