Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8398

Evidované celoplošné polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 1. 2004

Výrobní číslo: 157243

Původní evidenční číslo: 6692

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 018 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 505 dnes 4:5426.3. 0:15 8542+8398
15+20 503 pá 24.3. 14:5824.3. 21:35 8542+8398
15+20 503 pá 24.3. 6:0924.3. 9:26 8542+8398
15+20 501 čt 23.3. 6:5823.3. 19:45 8542+8398
 6  504 st 22.3. 5:1122.3. 19:51 8542+8398
22 508 út 21.3. 14:4121.3. 21:33 8542+8398
26 511 út 21.3. 6:2421.3. 9:38 8542+8398
15+20 505 ne 19.3. 4:4820.3. 0:21 8542+8398
 6  508 so 18.3. 5:3818.3. 22:40 8542+8398
26 516 pá 17.3. 15:1217.3. 18:28 8542+8398
22 513 pá 17.3. 6:2017.3. 8:40 8542+8398
15+20 503 čt 16.3. 14:5816.3. 21:35 8542+8398
11 507 čt 16.3. 7:4416.3. 9:12 8542+8398
22 513 st 15.3. 15:2115.3. 19:51 8542+8398
26 511 st 15.3. 6:2415.3. 9:38 8542+8398
15+20 503 út 14.3. 14:5814.3. 21:35 8542+8398
11 507 út 14.3. 7:4414.3. 9:12 8542+8398
15+20 501 po 13.3. 6:5813.3. 19:45 8542+8398
15+20 507 ne 12.3. 10:2412.3. 21:05 8542+8398
15+20 503 so 11.3. 5:0811.3. 15:40 8398+8395*MU
 6  516 pá 10.3. 15:1510.3. 22:01 8398+8395
14 507 čt 9.3. 5:529.3. 20:46 8398+8395
 6  504 st 8.3. 5:118.3. 19:51 8398+8395
26 511 út 7.3. 14:327.3. 20:43 8398+8395
15+20 501 út 7.3. 6:587.3. 8:40 8398+8395*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.