Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8398

Evidované reklamní polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 1. 2004

Výrobní číslo: 157243

Původní evidenční číslo: 6692

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 309 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 514 út 19.11. 5:2619.11. 22:18 8398+8399
25 514 po 18.11. 5:2618.11. 22:18 8398+8399
26 504 ne 17.11. 4:5917.11. 22:41 8398+8399
16 505 so 16.11. 4:5517.11. 0:27 8398+8399
25 502 pá 15.11. 5:5516.11. 1:10 8398+8399
26 504 čt 14.11. 4:5514.11. 20:37 8398+8399
 8  504 st 13.11. 5:5814.11. 0:33 8398+8399
22 524 út 12.11. 5:3812.11. 22:28 8398+8399
14 508 po 11.11. 6:1412.11. 1:11 8398+8399
22 506 st 6.11. 5:196.11. 21:50 8399+8398*MU*1
22 535 út 5.11. 14:266.11. 0:49 8399+8398
26 501 út 5.11. 4:395.11. 10:24 8399+8398
16 517 po 4.11. 5:424.11. 23:08 8399+8398
25+92 552 so 2.11. 21:253.11. 0:25 8398*MU
25+97 562 pá 1.11. 22:302.11. 5:18 8398
 4  502 pá 1.11. 14:351.11. 18:35 8379+8398
 4  503 pá 1.11. 5:571.11. 9:55 8379+8398
16 512 čt 31.10. 5:1231.10. 19:48 8379+8398
22 506 st 30.10. 5:1931.10. 1:09 8379+8398
22 521 út 29.10. 5:5930.10. 0:42 8379+8398
16 517 pá 25.10. 5:4225.10. 23:08 8379+8398
16 511 čt 24.10. 5:0325.10. 1:18 8379+8398
22 516 st 23.10. 6:2423.10. 23:49 8379+8398
2+91 551 út 22.10. 19:0023.10. 4:49 8398
16 517 út 22.10. 5:4222.10. 8:30 8398+8350*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Náměstí I. P. Pavlova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.