Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8398

Evidované celoplošné polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 27.5.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 1. 2004

Výrobní číslo: 157243

Původní evidenční číslo: 6692

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 125 pá 1.7. 6:582.7. 1:06 8398+8395
 7  114 čt 30.6. 4:2830.6. 19:28 8398+8395
22 112 st 29.6. 6:4129.6. 23:44 8398+8395
 7  109 po 27.6. 5:2127.6. 16:25 8398+8395*MU
22 118 pá 24.6. 4:3524.6. 22:04 8398+8395
22 115 čt 23.6. 6:5724.6. 0:47 8398+8395
16 108 st 22.6. 5:3022.6. 21:58 8398+8395
 7  114 út 21.6. 4:2821.6. 19:28 8398+8395
26 106 po 20.6. 4:4320.6. 23:43 8398+8395
 7  105 pá 17.6. 4:4817.6. 22:04 8398+8395
22 115 čt 16.6. 6:5717.6. 0:47 8398+8395
14 107 st 15.6. 5:4515.6. 21:12 8398+8395
22 139 út 14.6. 6:1114.6. 20:35 8398+8395
 6  102 po 13.6. 6:1713.6. 22:34 8398+8395
22 107 pá 10.6. 5:4610.6. 20:26 8398+8395
22 115 čt 9.6. 6:5710.6. 0:47 8398+8395
 4  109 st 8.6. 14:438.6. 18:42 8398+8395
 6  116 st 8.6. 6:338.6. 9:13 8398+8395
22 123 út 7.6. 5:167.6. 20:03 8398+8395
26 116 po 6.6. 5:597.6. 1:01 8398+8395
 6  113 pá 3.6. 5:473.6. 21:37 8398+8395
22 118 čt 2.6. 4:352.6. 22:04 8398+8395
 6  116 st 1.6. 15:062.6. 0:33 8398+8395
11 108 st 1.6. 6:081.6. 8:50 8398+8395*MU
 6  114 út 31.5. 5:571.6. 0:13 8398+8395
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.