Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 172 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 pá 14.6. 21:4115.6. 4:54 8239
 9  817 pá 14.6. 7:0214.6. 20:31 8239+8225
1+96 862 čt 13.6. 20:5114.6. 4:58 8239
15+98 853 st 12.6. 23:0813.6. 5:03 8239
 7  807 st 12.6. 14:4512.6. 21:04 8239+8240
 7  807 st 12.6. 6:4512.6. 10:29 8239+8240
1+96 862 út 11.6. 20:5112.6. 4:58 8239
 5  806 út 11.6. 4:3611.6. 18:19 8239+8240
 5  803 po 10.6. 6:1210.6. 19:52 8239+8240
 7  804 pá 7.6. 4:217.6. 20:39 8239+8240
12 815 čt 6.6. 14:497.6. 0:44 8239+8240
 8  807 čt 6.6. 4:596.6. 9:32 8239+8240
 7  807 st 5.6. 14:455.6. 21:04 8239+8240
 7  807 st 5.6. 6:455.6. 10:29 8239+8240
 9  831 út 4.6. 6:004.6. 23:53 8239+8240
 9  817 po 3.6. 7:023.6. 20:31 8239+8240
 5  806 pá 31.5. 4:3631.5. 8:30 8239+8240*MU
12 805 čt 30.5. 5:1430.5. 22:37 8239+8240
 9  811 st 29.5. 6:3730.5. 0:36 8239+8240
 5  806 út 28.5. 4:3628.5. 18:19 8239+8240
 5  814 po 27.5. 15:3927.5. 23:37 8239+8240
12 815 po 27.5. 6:2827.5. 10:16 8239+8240
 9  820 pá 24.5. 5:1524.5. 18:33 8239+8240
 5  814 čt 23.5. 7:4723.5. 9:39 8239+8240
11 812 st 22.5. 5:5722.5. 18:55 8239+8240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.