Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 084 725 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  808 út 14.6. 6:2914.6. 10:20 8237+8239
 4  808 po 13.6. 14:3213.6. 18:30 8237+8239
 4  808 po 13.6. 6:2913.6. 11:00 8237+8239
 4  810 pá 10.6. 14:4810.6. 18:46 8237+8239
 4  813 pá 10.6. 6:2010.6. 10:10 8237+8239
 4  811 čt 9.6. 14:569.6. 18:54 8237+8239
 4  813 čt 9.6. 6:209.6. 10:10 8237+8239
 4  810 st 8.6. 14:488.6. 18:46 8237+8239
 4  813 st 8.6. 6:208.6. 10:10 8237+8239
10 811 út 7.6. 4:167.6. 20:27 8237+8239
10 809 po 6.6. 6:097.6. 0:47 8237+8239
25 801 pá 3.6. 4:223.6. 20:59 8237+8239
10 806 čt 2.6. 14:513.6. 0:27 8237+8239
 4  812 čt 2.6. 6:102.6. 10:20 8237+8239
 9  827 st 1.6. 5:461.6. 18:56 8237+8239
25 812 út 31.5. 16:4031.5. 22:20 8237+8239*Z1
12+17 844 út 31.5. 6:1831.5. 11:30 8237+8239*MU
25 814 po 30.5. 6:1130.5. 22:38 8218+8239
 9  802 pá 27.5. 6:0327.5. 21:52 8218+8239
 8  808 čt 26.5. 6:0026.5. 23:49 8218+8239
1+96 862 st 25.5. 20:4526.5. 4:55 8239
 9  827 st 25.5. 5:4625.5. 18:56 8238+8239
10 814 út 24.5. 4:3624.5. 18:38 8238+8239
10 806 po 23.5. 14:5124.5. 0:27 8238+8239
 4  813 po 23.5. 6:2023.5. 10:10 8238+8239
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.