Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 052 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 čt 2.12. 5:462.12. 18:56 8242+8239
 9  816 st 1.12. 7:011.12. 20:25 8242+8239
 1  807 út 30.11. 6:4930.11. 18:13 8242+8239
 1  804 po 29.11. 4:3329.11. 19:50 8242+8239
25 809 so 27.11. 4:4127.11. 22:47 8242+8239
 8  814 pá 26.11. 15:1227.11. 0:49 8242+8239
 9  805 pá 26.11. 6:3926.11. 8:59 8242+8239
 9  816 čt 25.11. 7:0125.11. 20:25 8242+8239
 1  813 st 24.11. 5:4824.11. 19:22 8242+8239
 5  812 út 23.11. 7:4623.11. 22:41 8242+8239
 1  807 po 22.11. 6:4922.11. 18:13 8242+8239
 5  811 pá 19.11. 5:5419.11. 20:31 8242+8239
 9  808 čt 18.11. 6:3118.11. 22:11 8242+8239
11 809 út 16.11. 6:0716.11. 22:35 8242+8239*MU
 9  811 po 15.11. 6:4216.11. 0:21 8242+8239
 9  808 pá 12.11. 6:3112.11. 22:11 8242+8239
 9  811 čt 11.11. 6:4212.11. 0:21 8242+8239
 5  809 po 8.11. 5:248.11. 7:15 8242+8239*MU
 1  802 pá 5.11. 6:015.11. 20:50 8242+8239
 5  802 čt 4.11. 6:284.11. 23:41 8242+8239
 1  802 st 3.11. 6:013.11. 20:50 8242+8239
 9  820 út 2.11. 5:122.11. 18:33 8242+8239
25 815 po 1.11. 14:331.11. 22:13 8242+8239
25 815 po 1.11. 6:301.11. 9:48 8242+8239
 1  802 pá 29.10. 6:0129.10. 20:50 8242+8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.