Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 936 780 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 807 po 11.11. 4:1711.11. 22:08 8316+8239
 6  815 pá 8.11. 4:328.11. 21:59 8316+8239
 9  811 čt 7.11. 5:488.11. 0:46 8316+8239
16 803 st 6.11. 14:296.11. 23:56 8316+8239
15 812 st 6.11. 5:516.11. 9:42 8316+8239
 1  807 út 5.11. 4:485.11. 21:41 8316+8239
 1  814 po 4.11. 14:494.11. 22:38 8316+8239
15 812 po 4.11. 5:514.11. 9:42 8316+8239
 9  809 pá 1.11. 5:372.11. 0:36 8316+8239
 9  820 čt 31.10. 6:2131.10. 20:21 8316+8239
 1  814 st 30.10. 5:4130.10. 9:48 8238+8239
 1  814 út 29.10. 5:4129.10. 9:48 8238+8239
 8  803 po 28.10. 4:3428.10. 19:55 8238+8239
11 805 ne 27.10. 4:2928.10. 0:51 8238+8239
6+14 808 so 26.10. 7:2826.10. 21:29 8238+8239
 1  812 pá 25.10. 5:4925.10. 20:42 8238+8239
 6  816 čt 24.10. 5:2424.10. 18:22 8238+8239
 9  802 st 23.10. 5:2324.10. 0:16 8238+8239
16 804 út 22.10. 4:0822.10. 21:07 8238+8239
12 818 po 21.10. 7:0122.10. 1:16 8238+8239
15+99 865 ne 20.10. 20:4021.10. 5:42 8239
2+91 853 so 19.10. 22:2320.10. 5:00 8239
13+97 867 pá 18.10. 7:1019.10. 4:44 8239
12+92 851 čt 17.10. 20:3318.10. 5:48 8239
15 809 čt 17.10. 14:3917.10. 18:31 8314+8239


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.