Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 615 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 807 ne 5.7. 4:365.7. 22:41 8227+8239
 6  808 so 4.7. 7:574.7. 21:30 8227+8239
 9  804 pá 3.7. 5:523.7. 20:32 8227+8239
14 811 čt 2.7. 14:092.7. 22:00 8227+8239
 6  802 čt 2.7. 6:442.7. 8:59 8227+8239
 8  809 st 1.7. 17:201.7. 21:28 8227+8239*Z
16 801 út 30.6. 4:0830.6. 21:37 8227+8239
 8  807 po 29.6. 6:0230.6. 1:03 8227+8239
11 804 ne 28.6. 4:2928.6. 20:51 8227+8239
 8  801 so 27.6. 5:1427.6. 21:53 8227+8239
 8  806 pá 26.6. 5:2927.6. 0:23 8227+8239
14 806 čt 25.6. 4:3925.6. 21:07 8227+8239
 6  806 st 24.6. 4:5225.6. 0:45 8227+8239
16 817 út 23.6. 14:0723.6. 23:16 8235+8239
 9  836 út 23.6. 7:0223.6. 9:11 8235+8239
10+98 853 po 22.6. 22:5623.6. 5:31 8239
10+98 852 ne 21.6. 20:4022.6. 5:00 8239
26+91 853 so 20.6. 21:0821.6. 4:59 8239
5+94 864 pá 19.6. 22:2920.6. 4:50 8239
 9  806 pá 19.6. 5:0119.6. 19:54 8238+8239
 1  807 čt 18.6. 6:0218.6. 20:26 8238+8239
25 808 st 17.6. 5:1617.6. 21:08 8238+8239
11 808 út 16.6. 5:3816.6. 20:01 8238+8239
25 808 po 15.6. 5:1615.6. 21:08 8238+8239
 8  807 so 13.6. 4:5413.6. 23:28 8238+8239
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.