Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 803 st 19.6. 6:1419.6. 19:29 8317+8239
15+98 852 út 18.6. 21:1819.6. 5:00 8239
 9  826 út 18.6. 5:4818.6. 18:48 8317+8239
 9  826 po 17.6. 5:4817.6. 18:48 8317+8239
7+97 868 ne 16.6. 22:0517.6. 4:25 8239
2+91 852 so 15.6. 19:3216.6. 5:26 8239
5+94 866 pá 14.6. 23:1015.6. 6:02 8239
15 801 pá 14.6. 6:0314.6. 21:26 8239+8317
11 801 čt 13.6. 8:3513.6. 20:30 8239+8317*Z
24 804 st 12.6. 6:0412.6. 19:36 8239+8317
11+97 867 út 11.6. 23:2112.6. 4:54 8239
24 809 út 11.6. 5:3011.6. 20:14 8240+8239
15 814 po 10.6. 6:3110.6. 21:56 8240+8239
 1  803 ne 9.6. 4:479.6. 15:05 8240+8239*MU
 9  811 so 8.6. 5:528.6. 22:58 8240+8239
 9  820 pá 7.6. 6:217.6. 20:21 8240+8239
7+97 868 čt 6.6. 22:067.6. 4:25 8239
15 144 čt 6.6. 6:086.6. 19:49 8313+8239
 7  106 st 5.6. 6:295.6. 20:25 8313+8239
 7  106 út 4.6. 6:294.6. 20:25 8313+8239
 5  105 po 3.6. 5:303.6. 19:28 8313+8239
 4  118 st 29.5. 7:1329.5. 20:43 8313+8239
15 104 út 28.5. 6:1728.5. 21:52 8313+8239
15 104 po 27.5. 6:1727.5. 21:52 8313+8239
 5  841 pá 24.5. 5:5924.5. 20:17 8313+8239
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.