Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 145 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 út 30.7. 6:4330.7. 17:30 8239+8213*MU*1
2+92 856 ne 28.7. 21:2629.7. 5:18 8239
25+92 851 so 27.7. 21:4128.7. 5:48 8239
15+92 858 pá 26.7. 20:5827.7. 4:23 8239
2+92 856 čt 25.7. 20:1526.7. 5:18 8239
25+92 851 st 24.7. 20:5925.7. 5:48 8239
 9  803 st 24.7. 6:3424.7. 19:18 8239+8242
11 808 út 23.7. 13:3523.7. 20:02 8239+8242*Z
 9  803 út 23.7. 6:3423.7. 8:30 8239+8242*MU
 9  819 po 22.7. 16:1022.7. 19:03 8239+8242
7+91 857 so 20.7. 21:3221.7. 4:39 8239
15+98 857 pá 19.7. 21:3820.7. 5:00 8239
 9  817 pá 19.7. 4:5319.7. 20:25 8239+8317
 5  810 čt 18.7. 5:5918.7. 21:09 8239+8317
24 805 st 17.7. 5:5417.7. 20:37 8239+8317
11 808 út 16.7. 6:1716.7. 14:20 8239+8317*MU
1+98 854 po 15.7. 21:0916.7. 4:30 8239
5+94 864 ne 14.7. 20:3315.7. 4:50 8239
15+92 858 so 13.7. 21:5814.7. 4:23 8239
7+99 868 pá 12.7. 20:3113.7. 4:15 8239
1+98 854 čt 11.7. 21:0912.7. 4:30 8239
 1  803 čt 11.7. 14:0811.7. 19:59 8239+8242
16 813 čt 11.7. 5:3111.7. 10:56 8239+8242
 9  817 st 10.7. 4:5310.7. 20:25 8239+8242
25 804 út 9.7. 4:3010.7. 1:24 8239+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení u vozovny Motol
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.