Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 025 985 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 811 čt 13.5. 4:4613.5. 20:05 8240+8239
25 808 st 12.5. 5:1612.5. 21:07 8240+8239
 1  809 út 11.5. 6:1811.5. 20:41 8240+8239
 9  818 po 10.5. 6:1510.5. 23:16 8240+8239
 1  803 pá 7.5. 5:207.5. 19:42 8240+8239
15 809 čt 6.5. 5:546.5. 18:47 8240+8239
 1  811 st 5.5. 4:475.5. 23:09 8240+8239
16 811 út 4.5. 4:464.5. 23:09 8240+8239
16 814 po 3.5. 5:153.5. 20:32 8240+8239
25 808 pá 30.4. 5:1630.4. 21:07 8240+8239
25 813 čt 29.4. 4:3029.4. 19:38 8240+8239
 9  822 st 28.4. 6:3528.4. 20:55 8240+8239
 1  803 po 26.4. 5:2026.4. 19:42 8240+8239
15 802 čt 22.4. 6:3422.4. 7:45 8240+8239*MU
 1  811 út 20.4. 4:4720.4. 23:09 8240+8239
 1  809 po 19.4. 6:1819.4. 20:37 8240+8239
25 813 pá 16.4. 4:3016.4. 19:38 8240+8239
16 814 čt 15.4. 5:1515.4. 20:32 8240+8239
 6  801 st 14.4. 4:3314.4. 22:44 8240+8239
25 808 út 13.4. 5:1613.4. 21:07 8240+8239
16 814 po 12.4. 5:1512.4. 20:32 8240+8239
 6  801 pá 9.4. 4:339.4. 22:44 8240+8239
14 801 čt 8.4. 10:458.4. 22:18 8240+8239*Z
 6  801 st 7.4. 4:337.4. 22:44 8240+8239
25 803 út 6.4. 4:376.4. 20:17 8240+8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8228+8233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.