Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 830 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
9 833 pá 10.11. 7:1710.11. 16:50 8215+8239*MU
1 814 čt 9.11. 14:499.11. 16:00 8215+8239*MU
1 814 čt 9.11. 5:419.11. 9:48 8215+8239
1 802 st 8.11. 6:028.11. 21:07 8215+8239
1 802 út 7.11. 6:027.11. 21:07 8215+8239
15 808 po 6.11. 4:196.11. 21:26 8215+8239
1 802 ne 5.11. 12:415.11. 21:11 8215+8239
1 802 so 4.11. 7:184.11. 21:10 8215+8239
9 811 pá 3.11. 15:304.11. 0:46 8215+8239*Z
11 803 út 24.10. 5:0324.10. 15:00 8239+8221*MU
11 807 po 23.10. 17:3023.10. 22:50 8239+8221*Z1
9 820 po 23.10. 6:2123.10. 10:00 8239+8221*MU
9 831 út 12.9. 5:0112.9. 7:30 8317+8239*MU
9 831 po 11.9. 5:0111.9. 23:59 8317+8239
9 803 ne 10.9. 12:2011.9. 0:46 8317+8239
15 803 so 9.9. 5:399.9. 14:30 8317+8239*MU
6 801 pá 8.9. 4:509.9. 0:34 8317+8239
11 803 čt 7.9. 5:038.9. 0:52 8317+8239
15 806 st 6.9. 6:387.9. 0:31 8317+8239
15 803 út 5.9. 6:135.9. 19:29 8317+8239
5 805 po 4.9. 17:004.9. 19:48 8317+8239*Z2
7+99 867 ne 3.9. 4:444.9. 4:42 8239
7+99 863 so 2.9. 8:062.9. 10:30 8239*MU
ZkJ 880 st 30.8. 8:0030.8. 12:00 8239
9 801 pá 18.8. 5:4918.8. 21:00 8242+8239*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8237
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8742+8684

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.