Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 102 290 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 čt 23.3. 5:4223.3. 18:57 8239+8238
 8  805 st 22.3. 5:1422.3. 21:06 8239+8238
 4  812 út 21.3. 15:0421.3. 19:02 8239+8238
 4  809 út 21.3. 6:5621.3. 9:10 8239+8238
 9  818 po 20.3. 6:1920.3. 18:29 8239+8238
 9  810 pá 17.3. 15:2617.3. 22:57 8239+8238
 9  824 pá 17.3. 4:2117.3. 7:50 8239+8238*MU
 9  803 čt 16.3. 5:2917.3. 0:36 8239+8238
10 802 st 15.3. 6:2515.3. 19:41 8239+8238
 9  814 út 14.3. 6:0614.3. 20:30 8239+8238
14 816 po 13.3. 4:4613.3. 22:22 8239+8238
25 805 ne 12.3. 4:4212.3. 23:06 8239+8238
25 807 so 11.3. 4:3411.3. 22:39 8239+8238
 9  805 pá 10.3. 15:1011.3. 0:12 8239+8238
 4  812 pá 10.3. 6:1410.3. 10:00 8239+8238
 4  813 čt 9.3. 15:129.3. 19:10 8239+8238
25 804 st 8.3. 4:218.3. 23:25 8239+8238
10 804 út 7.3. 15:098.3. 0:26 8239+8238
 4  812 út 7.3. 6:147.3. 10:00 8239+8238
 4  808 po 6.3. 14:326.3. 18:30 8239+8238
 4  812 po 6.3. 6:146.3. 10:00 8239+8238
10 812 pá 3.3. 4:203.3. 23:54 8239+8238
10 815 čt 2.3. 5:122.3. 21:46 8239+8238
10 803 st 1.3. 5:442.3. 0:32 8239+8238
 9  802 út 28.2. 6:0128.2. 21:52 8239+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.