Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8239

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 10. 2001

Výrobní číslo: 155748

Původní evidenční číslo: 6502

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 776 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
ZkJ 888 po 16.7. 11:0016.7. 12:00 8239
3+6 819 po 16.7. 4:2016.7. 6:30 8301+8239*MU
22 112 čt 12.7. 5:2012.7. 22:45 8301+8239
 7  103 st 11.7. 5:3111.7. 21:39 8301+8239
 7  102 út 10.7. 5:1210.7. 21:24 8301+8239
22 115 po 9.7. 5:419.7. 20:25 8301+8239
 1  808 st 4.7. 6:024.7. 21:21 8301+8239
 9  818 út 3.7. 6:433.7. 16:15 8301+8239*MU
 9  814 pá 29.6. 5:5730.6. 0:56 8301+8239
 5  806 čt 28.6. 5:1929.6. 0:47 8301+8239
26 504 st 27.6. 16:5027.6. 20:55 8301+8239*Z
 1  810 út 26.6. 5:3126.6. 18:28 8239+8212
 5  807 po 25.6. 5:2825.6. 22:20 8239+8212
 9  807 ne 24.6. 12:5024.6. 22:58 8239+8212
11 807 pá 22.6. 5:4522.6. 22:43 8239+8212
 9  822 st 20.6. 4:3220.6. 16:10 8239+8212*MU
13 809 út 19.6. 15:5520.6. 0:27 8239*Z1
 9  827 út 19.6. 4:5219.6. 9:30 8239+8212*MU
 5  807 po 18.6. 12:4518.6. 22:20 8239+8212*Z2
 9  809 po 18.6. 5:3718.6. 7:20 8239+8212*MU
 7  804 ne 17.6. 17:0017.6. 23:31 8239+8212*Z2
 9  811 so 16.6. 5:5216.6. 15:30 8239+8212*MU
3+6 822 pá 15.6. 14:4615.6. 19:56 8239+8212
 5  811 čt 14.6. 5:5914.6. 20:44 8239+8212
2+92 851 st 13.6. 4:3614.6. 4:48 8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8548+8549
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8695
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.