Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 11. 9. 2001
Výrobní číslo: 156151
Původní evidenční číslo: 6507
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 023 420 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 812 | pá 15.1. 6:17 | 15.1. 20:39 | 8237+8239 | ||
16 | 814 | čt 14.1. 5:18 | 14.1. 20:31 | 8237+8239 | ||
9 | 829 | st 13.1. 4:31 | 13.1. 22:08 | 8237+8239 | ||
11 | 812 | út 12.1. 6:17 | 12.1. 20:39 | 8237+8239 | ||
1 | 809 | po 11.1. 6:18 | 11.1. 20:37 | 8237+8239 | ||
1 | 807 | so 9.1. 7:21 | 9.1. 21:23 | 8237+8239 | ||
16 | 814 | pá 8.1. 5:18 | 8.1. 20:31 | 8237+8239 | ||
11 | 812 | čt 7.1. 6:17 | 7.1. 20:39 | 8237+8239 | ||
25 | 803 | st 6.1. 4:37 | 6.1. 20:17 | 8237+8239 | ||
1 | 803 | út 5.1. 5:20 | 5.1. 19:42 | 8237+8239 | ||
11 | 812 | po 4.1. 6:17 | 4.1. 20:39 | 8237+8239 | ||
22 | 826 | pá 1.1. 10:16 | 1.1. 20:33 | 8237+8239 | ||
Rok 2020 | ||||||
11 | 811 | čt 31.12. 4:09 | 31.12. 20:29 | 8237+8239 | ||
11 | 807 | st 30.12. 5:38 | 30.12. 21:55 | 8237+8239 | ||
16 | 814 | út 29.12. 5:18 | 29.12. 20:31 | 8237+8239 | ||
1 | 807 | po 28.12. 6:02 | 28.12. 20:26 | 8237+8239 | ||
11 | 812 | st 23.12. 6:17 | 23.12. 20:39 | 8237+8239 | ||
1 | 809 | út 22.12. 6:18 | 22.12. 20:37 | 8237+8239 | ||
11 | 811 | po 21.12. 4:09 | 21.12. 20:29 | 8237+8239 | ||
1 | 803 | čt 17.12. 5:20 | 17.12. 5:45 | 8237+8234*MU | ||
1 | 803 | po 30.11. 5:20 | 30.11. 19:42 | 8237+8239 | ||
16 | 801 | so 28.11. 4:08 | 28.11. 22:00 | 8237+8239 | ||
16 | 816 | pá 27.11. 5:36 | 27.11. 23:27 | 8237+8239 | ||
9 | 829 | čt 26.11. 4:31 | 26.11. 22:08 | 8237+8239 | ||
16 | 814 | st 25.11. 5:18 | 25.11. 20:31 | 8237+8239 |