Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 142 535 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  819 dnes 5:067.6. 18:33 8236+8237
 9  803 út 6.6. 6:166.6. 21:51 8236+8237
14 807 po 5.6. 14:585.6. 22:27 8236+8237
 9  805 po 5.6. 6:395.6. 9:00 8236+8237
 9  830 pá 2.6. 5:562.6. 23:52 8236+8237
25 802 čt 1.6. 6:061.6. 23:06 8236+8237
 8  804 st 31.5. 5:0331.5. 18:54 8236+8237
10 805 út 30.5. 17:4531.5. 0:46 8236+8237*Z1
22 816 út 30.5. 4:5230.5. 7:15 8236+8237*MU
 4  808 pá 26.5. 14:3226.5. 18:30 8236+8237
10 804 pá 26.5. 5:1226.5. 9:47 8236+8237
14 816 čt 25.5. 4:5125.5. 22:17 8236+8237
10 802 st 24.5. 6:2524.5. 19:41 8236+8237
25 805 út 23.5. 4:3623.5. 19:08 8236+8237
 9  812 po 22.5. 4:4323.5. 0:31 8236+8237
14 818 pá 19.5. 5:0719.5. 22:32 8236+8237
10 815 čt 18.5. 6:0018.5. 19:11 8236+8237
14 818 st 17.5. 5:0717.5. 22:32 8236+8237
 8  810 út 16.5. 6:1616.5. 23:49 8236+8237
10 815 po 15.5. 6:0015.5. 19:11 8236+8237
 9  827 pá 12.5. 5:4212.5. 18:57 8236+8237
25 802 čt 11.5. 6:0611.5. 23:06 8236+8237
 9  827 st 10.5. 5:4210.5. 18:57 8236+8237
 4  813 út 9.5. 15:129.5. 19:10 8236+8237
10 804 út 9.5. 5:129.5. 9:47 8236+8237
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8475+8474
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.