Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 11. 9. 2001
Výrobní číslo: 156151
Původní evidenční číslo: 6507
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 172 625 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 802 | dnes 6:29 | 29.11. 22:48 | 8237+8236 | ||
11 | 808 | út 28.11. 7:08 | 29.11. 0:15 | 8237+8236 | ||
9 | 828 | po 27.11. 5:43 | 27.11. 19:02 | 8237+8236 | ||
25 | 813 | pá 24.11. 4:24 | 24.11. 22:43 | 8237+8236 | ||
8 | 805 | čt 23.11. 7:00 | 24.11. 0:49 | 8237+8236 | ||
11 | 804 | st 22.11. 4:52 | 22.11. 19:39 | 8237+8236 | ||
25 | 807 | út 21.11. 5:35 | 21.11. 21:45 | 8237+8236 | ||
9 | 812 | po 20.11. 4:45 | 20.11. 22:32 | 8237+8236 | ||
5 | 801 | ne 19.11. 4:36 | 19.11. 23:15 | 8237+8236 | ||
5 | 804 | so 18.11. 5:36 | 19.11. 0:15 | 8237+8236 | ||
5 | 804 | pá 17.11. 5:36 | 18.11. 0:15 | 8237+8236 | ||
25 | 807 | čt 16.11. 5:35 | 16.11. 21:45 | 8237+8236 | ||
25 | 807 | st 15.11. 5:35 | 15.11. 21:45 | 8237+8236 | ||
11 | 802 | út 14.11. 4:32 | 14.11. 23:19 | 8237+8236 | ||
1 | 811 | po 13.11. 5:41 | 13.11. 20:48 | 8237+8236 | ||
9 | 812 | pá 10.11. 4:45 | 10.11. 22:32 | 8237+8236 | ||
11 | 802 | čt 9.11. 4:32 | 9.11. 23:19 | 8237+8236 | ||
9 | 814 | st 8.11. 4:29 | 8.11. 20:11 | 8237+8236 | ||
11 | 813 | út 7.11. 15:08 | 8.11. 0:35 | 8237+8236 | ||
8 | 807 | út 7.11. 5:01 | 7.11. 9:32 | 8237+8236 | ||
9 | 805 | po 6.11. 5:07 | 7.11. 0:22 | 8237+8236 | ||
9 | 801 | pá 3.11. 4:49 | 3.11. 23:46 | 8237+8236 | ||
9 | 805 | čt 2.11. 5:07 | 3.11. 0:22 | 8237+8236 | ||
1 | 813 | st 1.11. 15:02 | 1.11. 19:00 | 8237+8236 | ||
1 | 813 | st 1.11. 6:01 | 1.11. 9:58 | 8237+8236 |