Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 998 025 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 807 ne 5.7. 4:485.7. 23:07 8237+8211
16 803 so 4.7. 4:075.7. 0:47 8237+8211
25 807 pá 3.7. 13:583.7. 22:23 8237+8211
16 811 pá 3.7. 6:373.7. 10:16 8237+8211
 9  809 čt 2.7. 6:202.7. 21:09 8237+8211
 1  807 st 1.7. 13:561.7. 20:26 8237+8211
11 810 st 1.7. 6:171.7. 10:05 8237+8211
 8  804 út 30.6. 5:4430.6. 20:24 8237+8211
16 804 po 29.6. 5:5030.6. 0:47 8237+8211*Z
14 805 so 27.6. 4:5927.6. 21:24 8237+8211
 8  810 pá 26.6. 6:1326.6. 23:08 8237+8211
 9  829 čt 25.6. 7:1026.6. 0:16 8237+8211
25+97 862 st 24.6. 20:1425.6. 6:08 8237
25 817 st 24.6. 4:3024.6. 10:00 8237+8211
 9  829 út 23.6. 7:1024.6. 0:16 8237+8211
25+97 862 po 22.6. 20:1423.6. 6:08 8237
 9  835 po 22.6. 6:5422.6. 9:35 8237+8226
25+92 851 ne 21.6. 20:4422.6. 5:48 8237
10+98 852 so 20.6. 20:4021.6. 5:00 8237
11+97 867 pá 19.6. 21:0320.6. 5:08 8237
 9  835 pá 19.6. 6:5419.6. 9:35 8213+8237
11+97 867 čt 18.6. 21:0319.6. 5:08 8237
 9  806 čt 18.6. 5:0118.6. 19:54 8237+8232
 9  821 st 17.6. 6:1417.6. 21:09 8237+8232
10+98 852 út 16.6. 22:3617.6. 5:00 8237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.