Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  106 po 15.10. 6:2915.10. 20:25 8224+8237
 5  841 pá 12.10. 6:0012.10. 20:32 8224+8237
11 801 čt 11.10. 4:2911.10. 20:31 8224+8237
12+15 141 st 10.10. 6:0811.10. 0:45 8224+8237
12+15 113 út 9.10. 16:459.10. 22:19 8224+8237*Z
12+15 810 po 8.10. 15:118.10. 18:51 8224+8237
12+15 810 po 8.10. 6:118.10. 9:54 8224+8237
 1  804 so 6.10. 4:286.10. 20:56 8224+8237
 6  803 pá 5.10. 15:296.10. 0:25 8224+8237
 9  806 pá 5.10. 6:275.10. 8:59 8224+8237
15 141 čt 4.10. 5:124.10. 22:54 8224+8237
15 104 st 3.10. 6:173.10. 21:52 8224+8237
 6  142 út 2.10. 6:282.10. 21:00 8224+8237
 7  104 po 1.10. 6:131.10. 16:33 8224+8237*MU
 7  112 čt 27.9. 5:1727.9. 21:29 8224+8237
11 105 st 26.9. 5:3826.9. 19:03 8224+8237
 7  104 út 25.9. 6:1325.9. 20:07 8224+8237
 5  841 po 24.9. 5:5924.9. 21:47 8224+8237
 9  808 ne 23.9. 5:3224.9. 0:46 8224+8237
 9  811 so 22.9. 5:5222.9. 22:58 8224+8237
 9  809 pá 21.9. 5:3722.9. 0:36 8224+8237
15 142 čt 20.9. 5:4620.9. 21:41 8224+8237
15 103 st 19.9. 6:3319.9. 20:42 8224+8237
15 110 út 18.9. 12:0018.9. 22:07 8224+8237*Z1
 1  814 út 18.9. 5:4118.9. 9:48 8224+8237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.