Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 440 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
6 808 po 23.10. 18:5023.10. 21:06 8319+8237*Z
11 807 po 23.10. 5:4323.10. 17:30 8319+8237*MU
9 804 ne 22.10. 6:1323.10. 0:56 8319+8237
9 811 so 21.10. 5:5321.10. 22:59 8319+8237
9 820 pá 20.10. 6:2120.10. 20:21 8319+8237
9 820 čt 19.10. 6:2119.10. 20:21 8319+8237
1 806 st 18.10. 6:2818.10. 21:22 8319+8237
7 803 út 17.10. 6:2217.10. 21:45 8319+8237
15 811 po 16.10. 4:3916.10. 19:58 8319+8237
9 803 ne 15.10. 12:2016.10. 0:46 8319+8237
1 806 so 14.10. 7:4114.10. 22:07 8319+8237
1 806 pá 13.10. 6:2813.10. 21:22 8319+8237
5 805 čt 12.10. 5:0712.10. 19:48 8307+8237
11 803 st 11.10. 5:0312.10. 0:52 8307+8237
9 831 út 10.10. 5:0110.10. 23:59 8307+8237
9 809 po 9.10. 5:3710.10. 0:36 8307+8237
1 803 so 7.10. 7:187.10. 21:22 8243+8237
11 812 pá 6.10. 6:166.10. 20:02 8243+8237
15 811 čt 5.10. 4:395.10. 19:58 8243+8237
9 809 st 4.10. 5:375.10. 0:36 8243+8237
9 804 út 3.10. 5:233.10. 19:32 8243+8237
7 803 po 2.10. 6:222.10. 21:45 8243+8237
9 817 ne 1.10. 4:532.10. 0:09 8243+8237
1 806 so 30.9. 7:4130.9. 22:07 8243+8237
9 833 pá 29.9. 7:1730.9. 0:09 8243+8237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.