Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 888 855 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 814 út 31.3. 6:1431.3. 20:08 8237+8222
14 807 po 30.3. 4:3930.3. 19:56 8237+8222
 9  804 pá 27.3. 5:2927.3. 23:08 8237+8222
 8  807 čt 26.3. 6:0426.3. 23:07 8237+8222
11 803 st 25.3. 5:4525.3. 20:25 8237+8222
 1  808 út 24.3. 14:0824.3. 22:38 8237+8222
 8  805 út 24.3. 5:3424.3. 10:33 8237+8222
 9  823 po 23.3. 14:5524.3. 0:36 8237+8222
 8  805 po 23.3. 5:3423.3. 10:33 8237+8222
 9  811 pá 20.3. 5:4821.3. 0:46 8237+8222
11 804 čt 19.3. 5:4519.3. 20:30 8237+8222
 6  812 st 18.3. 5:3619.3. 0:45 8237+8222
 9  809 út 17.3. 5:3718.3. 0:36 8237+8222
 6  803 po 16.3. 15:2917.3. 0:25 8237+8222
 9  813 po 16.3. 6:4916.3. 9:19 8237+8222
 8  803 ne 15.3. 4:3415.3. 19:55 8237+8222
11 801 pá 13.3. 4:2913.3. 20:30 8237+8222
11 803 čt 12.3. 20:2013.3. 0:51 8237+8222*Z
14 808 čt 12.3. 4:5912.3. 19:37 8237+8222
 1  812 st 11.3. 5:4912.3. 0:50 8237+8222
11 801 út 10.3. 4:2910.3. 20:30 8237+8222
 8  805 po 9.3. 14:0510.3. 1:23 8237+8222
 9  811 po 9.3. 5:489.3. 8:30 8237+8222*MU
24 809 pá 6.3. 5:306.3. 20:14 8237+8222
 6  813 čt 5.3. 5:465.3. 20:09 8237+8222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8461+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.