Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 po 10.12. 5:5510.12. 22:02 8237+8311
26 111 pá 7.12. 5:357.12. 22:07 8237+8311
 5  105 čt 6.12. 5:306.12. 19:28 8237+8311
24 106 st 5.12. 6:245.12. 19:59 8237+8311
15 104 út 4.12. 6:174.12. 21:52 8237+8311
15 110 po 3.12. 5:323.12. 21:07 8237+8311
 7  110 pá 30.11. 4:431.12. 1:04 8237+8311
 7  110 čt 29.11. 4:4330.11. 1:04 8237+8311
 7  110 st 28.11. 4:4329.11. 1:04 8237+8311
 7  110 út 27.11. 4:4328.11. 1:04 8237+8311
 7  110 po 26.11. 4:4327.11. 1:04 8237+8311
24 107 čt 22.11. 6:4022.11. 20:09 8236+8237
 5  841 st 21.11. 5:5921.11. 20:17 8236+8237
 9  814 út 20.11. 9:0520.11. 23:08 8236+8237*Z
24 803 po 19.11. 5:5419.11. 19:26 8236+8237
39 813 ne 18.11. 8:1119.11. 0:45 8236+8237
 1  807 so 17.11. 4:2717.11. 21:41 8236+8237
11 803 pá 16.11. 5:0217.11. 0:51 8236+8237
39 811 čt 15.11. 15:0316.11. 0:45 8236+8237
39 835 čt 15.11. 5:3415.11. 10:13 8236+8237
39 818 st 14.11. 4:2914.11. 18:35 8236+8237
39 820 út 13.11. 6:4813.11. 18:50 8236+8237
11 801 po 12.11. 4:2712.11. 20:31 8236+8237
39 817 so 10.11. 4:3511.11. 0:35 8237+8218
 1  814 pá 9.11. 14:499.11. 22:38 8237+8218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.