Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 740 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 866 po 19.8. 22:4020.8. 5:22 8237
15+98 851 ne 18.8. 5:1919.8. 4:14 8232+8237
25 807 so 17.8. 4:3617.8. 22:39 8232+8237
16 814 pá 16.8. 5:0116.8. 21:01 8232+8237
24 810 čt 15.8. 5:3215.8. 20:13 8232+8237
11 803 st 14.8. 6:0314.8. 21:06 8232+8237
25 809 út 13.8. 4:5713.8. 21:09 8232+8237
11 803 po 12.8. 6:0312.8. 21:06 8232+8237
 1  807 pá 9.8. 5:5210.8. 0:30 8232+8237
11 807 čt 8.8. 4:298.8. 21:24 8232+8237
 1  807 st 7.8. 5:528.8. 0:50 8232+8237
 9  818 út 6.8. 6:436.8. 23:28 8232+8237
2+92 856 po 5.8. 20:156.8. 5:18 8237
16 809 pá 2.8. 14:152.8. 20:16 8237+8306
 1  803 pá 2.8. 5:412.8. 9:25 8237+8306
 9  814 čt 1.8. 15:551.8. 20:39 8237+8306
 9  804 čt 1.8. 5:291.8. 10:00 8237+8306
 8  802 st 31.7. 14:1431.7. 20:39 8237+8306
14 814 st 31.7. 6:3531.7. 9:43 8237+8306
5+94 864 út 30.7. 20:3331.7. 4:50 8237
2+91 852 po 29.7. 20:3030.7. 5:26 8237
2+91 852 ne 28.7. 19:1829.7. 5:26 8237
2+92 855 so 27.7. 20:0128.7. 4:53 8237
15+99 866 pá 26.7. 23:1827.7. 5:23 8237
 1  803 pá 26.7. 14:0826.7. 19:59 8237+8307


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.