Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8237

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 9. 2001

Výrobní číslo: 156151

Původní evidenční číslo: 6507

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 856 čt 20.6. 19:4621.6. 5:18 8237
 9  822 čt 20.6. 5:0120.6. 18:35 8237+8301
 9  830 st 19.6. 5:5819.6. 23:58 8237+8301
24 809 út 18.6. 5:3018.6. 20:14 8237+8301
 6  803 po 17.6. 15:2918.6. 0:25 8237+8301
 6  803 po 17.6. 5:2417.6. 9:50 8237+8301
 1  803 ne 16.6. 4:4716.6. 21:11 8237+8301
11 804 so 15.6. 6:2215.6. 20:51 8237+8301
 1  809 pá 14.6. 6:3914.6. 20:11 8237+8301
5+94 866 čt 13.6. 23:0914.6. 6:02 8237
 5  811 čt 13.6. 5:5913.6. 20:36 8237+8217
 1  809 st 12.6. 6:3912.6. 20:11 8237+8217
14 812 út 11.6. 4:3711.6. 20:36 8237+8217
 9  817 po 10.6. 6:1210.6. 20:12 8237+8217
15+98 853 ne 9.6. 21:3810.6. 5:31 8237
2+92 855 so 8.6. 22:069.6. 4:23 8217+8237
7+97 868 pá 7.6. 22:268.6. 4:32 8237
 9  817 pá 7.6. 6:127.6. 20:12 8243+8237
11+97 867 čt 6.6. 23:217.6. 4:54 8237
 1  809 čt 6.6. 6:396.6. 20:11 8226+8237
15+99 865 st 5.6. 20:586.6. 5:40 8237
 1  809 st 5.6. 6:395.6. 20:11 8237+8310
sjHL 801 st 5.6. 2:585.6. 4:59 8237
11 802 út 4.6. 6:424.6. 20:41 8237+8238
2+91 852 po 3.6. 6:074.6. 5:26 8237


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.