Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8231

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 19. 6. 2001

Výrobní číslo: 157180

Původní evidenční číslo: 6676

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 866 so 20.10. 22:3521.10. 6:02 8231
2+92 855 pá 19.10. 4:3620.10. 5:25 8231
13 809 čt 18.10. 7:1018.10. 19:38 8231
30+98 853 st 17.10. 21:1418.10. 5:31 8231
sjZI 801 st 17.10. 3:3417.10. 5:54 8231
12+15 141 út 16.10. 6:0817.10. 0:45 8245+8231
 5  107 po 15.10. 5:5515.10. 22:02 8245+8231
 7  109 pá 12.10. 5:0312.10. 20:55 8245+8231
 7  110 čt 11.10. 4:4312.10. 1:04 8245+8231
11 105 st 10.10. 5:3810.10. 19:03 8245+8231
26 106 út 9.10. 19:209.10. 21:08 8245+8231*Z
26 106 út 9.10. 4:569.10. 9:15 8245+8231*MU
12+15 113 po 8.10. 5:088.10. 22:19 8245+8231
15 807 so 6.10. 6:386.10. 20:26 8245+8231
11 802 pá 5.10. 6:415.10. 20:41 8245+8231
15 809 út 2.10. 14:392.10. 18:31 8244+8231
 9  806 út 2.10. 6:272.10. 8:59 8244+8231
 9  813 po 1.10. 15:341.10. 19:54 8244+8231
 9  806 po 1.10. 6:271.10. 8:59 8244+8231
11 802 ne 30.9. 9:4530.9. 22:35 8244+8231
15 801 so 29.9. 4:5829.9. 20:56 8244+8231
15 801 pá 28.9. 5:5828.9. 20:56 8244+8231
 9  831 čt 27.9. 5:0128.9. 0:08 8244+8231
 1  812 st 26.9. 5:4927.9. 0:50 8244+8231
 9  822 út 25.9. 4:3125.9. 18:34 8244+8231
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.