Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8231

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 19. 6. 2001

Výrobní číslo: 157180

Původní evidenční číslo: 6676

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 899 450 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 843 čt 12.7. 6:0012.7. 8:00 8304+8231*MU
 9  814 st 11.7. 15:5511.7. 20:39 8304+8231
 9  814 st 11.7. 6:3511.7. 9:00 8304+8231
24 142 út 10.7. 6:0610.7. 20:11 8304+8231
26 114 po 9.7. 4:449.7. 22:01 8304+8231
 1  811 st 4.7. 6:194.7. 22:06 8304+8231
 9  823 po 2.7. 5:012.7. 19:08 8304+8231
11 807 pá 29.6. 5:4529.6. 22:43 8304+8231
7+99 867 čt 28.6. 21:4529.6. 4:42 8231
 9  817 čt 28.6. 6:1228.6. 20:12 8231+8304
 5  811 st 27.6. 5:5927.6. 20:44 8231+8304
 5  806 út 26.6. 5:1927.6. 0:47 8231+8304
 5  806 po 25.6. 5:1926.6. 0:47 8231+8304
3+6 802 pá 22.6. 5:2422.6. 19:51 8231+8304
 5  817 čt 21.6. 6:4621.6. 21:21 8231+8304
 9  817 st 20.6. 6:1220.6. 20:12 8231+8304
 1  812 út 19.6. 5:4919.6. 20:12 8231+8304
3+6 822 po 18.6. 14:4618.6. 19:56 8231+8304
 1  814 po 18.6. 5:4118.6. 9:48 8231+8304
11 807 pá 15.6. 5:4515.6. 22:43 8231+8304
 9  817 čt 14.6. 6:1214.6. 20:12 8231+8304
3+6 824 st 13.6. 4:5313.6. 19:12 8231+8304
 9  813 út 12.6. 15:3412.6. 19:54 8231+8304
 9  804 po 11.6. 5:2311.6. 16:30 8231+8304*MU
15 808 ne 10.6. 6:2310.6. 21:22 8231+8304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.