Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 19. 6. 2001
Výrobní číslo: 157180
Původní evidenční číslo: 6676
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 926 269 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 818 | so 16.2. 6:37 | 16.2. 23:48 | 8221+8231 | ||
1 | 806 | pá 15.2. 4:28 | 15.2. 19:46 | 8221+8231 | ||
9 | 809 | čt 14.2. 5:37 | 15.2. 0:36 | 8221+8231 | ||
9 | 804 | st 13.2. 5:26 | 13.2. 19:32 | 8221+8231 | ||
15 | 141 | út 12.2. 5:12 | 12.2. 22:51 | 8221+8231 | ||
11 | 105 | po 11.2. 6:09 | 11.2. 21:20 | 8221+8231 | ||
7 | 109 | pá 8.2. 5:03 | 8.2. 20:55 | 8221+8231 | ||
6 | 114 | čt 7.2. 5:06 | 8.2. 0:19 | 8221+8231 | ||
7 | 110 | st 6.2. 4:43 | 7.2. 1:04 | 8221+8231 | ||
7 | 101 | út 5.2. 5:41 | 5.2. 19:37 | 8221+8231 | ||
15 | 104 | po 4.2. 6:17 | 4.2. 21:52 | 8221+8231 | ||
24 | 104 | pá 1.2. 6:06 | 1.2. 19:39 | 8221+8231 | ||
24 | 841 | čt 31.1. 5:30 | 31.1. 20:18 | 8221+8231 | ||
14 | 812 | st 30.1. 4:37 | 30.1. 20:36 | 8221+8231 | ||
9 | 811 | út 29.1. 5:48 | 30.1. 0:46 | 8221+8231 | ||
11 | 801 | po 28.1. 5:22 | 28.1. 20:30 | 8221+8231 | ||
2+91 | 853 | so 26.1. 22:19 | 27.1. 5:00 | 8231 | ||
2+99 | 869 | pá 25.1. 23:50 | 26.1. 5:40 | 8231*Z | ||
24 | 810 | pá 25.1. 5:40 | 25.1. 20:25 | 8231+8221 | ||
15 | 141 | čt 24.1. 5:12 | 24.1. 22:51 | 8231+8221 | ||
7 | 110 | st 23.1. 4:43 | 24.1. 1:04 | 8231+8221 | ||
15 | 104 | út 22.1. 10:25 | 22.1. 21:52 | 8231+8221*Z1 | ||
9 | 822 | po 21.1. 4:31 | 21.1. 18:35 | 8231+8221 | ||
11 | 805 | ne 20.1. 4:29 | 21.1. 0:51 | 8231+8221 | ||
9 | 818 | so 19.1. 6:37 | 19.1. 23:48 | 8231+8221 |