Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8231

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 19. 6. 2001

Výrobní číslo: 157180

Původní evidenční číslo: 6676

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 924 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 812 út 18.12. 11:4018.12. 20:36 8245+8231*Z
 1  814 út 18.12. 5:4118.12. 9:48 8245+8231
15 142 po 17.12. 6:2517.12. 21:56 8245+8231
11 105 pá 14.12. 5:5214.12. 19:02 8245+8231
26 116 čt 13.12. 6:0713.12. 20:01 8245+8231
 5  841 st 12.12. 5:5912.12. 20:17 8245+8231
14 812 út 11.12. 4:3711.12. 20:36 8245+8231
 9  802 po 10.12. 5:2310.12. 19:05 8245+8231*MU
15 804 ne 9.12. 9:389.12. 21:41 8245+8231
15 807 so 8.12. 6:388.12. 20:26 8245+8231
 9  833 pá 7.12. 7:178.12. 0:12 8245+8231
 9  833 čt 6.12. 7:177.12. 0:12 8245+8231
11 801 st 5.12. 5:225.12. 20:30 8245+8231
15 142 út 4.12. 6:254.12. 21:56 8245+8231
15 101 po 3.12. 5:583.12. 21:37 8245+8231
24 841 pá 30.11. 5:3030.11. 20:18 8245+8231
 6  806 čt 29.11. 5:0229.11. 23:46 8245+8231
 1  812 st 28.11. 5:4929.11. 0:50 8245+8231
11 803 út 27.11. 8:2527.11. 21:21 8245+8231*Z1
15 142 po 26.11. 6:2526.11. 21:56 8245+8231
 5  107 pá 23.11. 15:0023.11. 22:02 8245+8231*Z2
24 810 čt 22.11. 5:4022.11. 20:25 8245+8231
 9  814 st 21.11. 4:5221.11. 18:00 8231+8245*MU
39 802 út 20.11. 14:5820.11. 23:58 8231+8245
39 802 út 20.11. 5:4220.11. 9:31 8231+8245
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8709
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244+8306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.