Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8231

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 19. 6. 2001

Výrobní číslo: 157180

Původní evidenční číslo: 6676

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 145 719 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 867 pá 13.9. 22:4414.9. 6:00 8231
29 806 pá 13.9. 15:2913.9. 18:45 8317+8231
12 815 pá 13.9. 6:2813.9. 10:17 8317+8231
22 839 čt 12.9. 6:5912.9. 22:04 8317+8231
 8  810 st 11.9. 5:3312.9. 0:29 8317+8231
22 839 út 10.9. 6:5910.9. 22:04 8317+8231
15+98 853 po 9.9. 23:0610.9. 5:03 8231
31 806 po 9.9. 15:069.9. 18:12 8231
31 806 po 9.9. 6:249.9. 9:37 8231
15+98 853 ne 8.9. 23:069.9. 5:03 8231
15+98 854 so 7.9. 23:268.9. 5:32 8231
6+90 852 pá 6.9. 20:517.9. 4:56 8231
 7  807 pá 6.9. 6:456.9. 10:29 8224+8231
2+92 854 čt 5.9. 20:256.9. 4:59 8231
1+96 862 st 4.9. 20:575.9. 4:58 8231
31 808 st 4.9. 15:244.9. 19:57 8231
31 808 st 4.9. 7:164.9. 9:27 8231
13+99 865 út 3.9. 19:194.9. 5:28 8231
31 805 út 3.9. 13:563.9. 18:10 8231
31 805 út 3.9. 5:433.9. 10:57 8231
2+91 852 po 2.9. 21:413.9. 4:56 8231
12 801 po 2.9. 7:182.9. 19:13 8231+8239
2+92 854 ne 1.9. 19:112.9. 4:59 8231
14+94 867 so 31.8. 22:441.9. 6:06 8231
6+90 852 pá 30.8. 21:0331.8. 4:56 8231


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.