Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 19. 6. 2001
Výrobní číslo: 157180
Původní evidenční číslo: 6676
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 086 049 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 811 | dnes 5:05 | 21.9. 9:59 | 8317+8231 | ||
11 | 813 | st 20.9. 15:14 | 20.9. 20:58 | 8317+8231 | ||
11 | 813 | st 20.9. 7:05 | 20.9. 8:56 | 8317+8231 | ||
15+98 | 854 | út 19.9. 23:24 | 20.9. 5:31 | 8231 | ||
1 | 814 | út 19.9. 15:10 | 19.9. 21:05 | 8231+8317 | ||
9 | 805 | út 19.9. 6:39 | 19.9. 9:00 | 8231+8317 | ||
11 | 813 | po 18.9. 15:14 | 18.9. 20:58 | 8231+8317 | ||
25 | 816 | po 18.9. 6:38 | 18.9. 9:45 | 8231+8317 | ||
15+98 | 853 | ne 17.9. 23:04 | 18.9. 5:01 | 8231 | ||
2+91 | 852 | so 16.9. 22:52 | 17.9. 4:54 | 8231 | ||
25+97 | 857 | pá 15.9. 23:21 | 16.9. 5:20 | 8231 | ||
25+97 | 857 | čt 14.9. 23:21 | 15.9. 5:20 | 8231 | ||
1 | 804 | čt 14.9. 6:32 | 14.9. 19:51 | 8231+8232 | ||
8 | 801 | st 13.9. 5:21 | 13.9. 18:36 | 8231+8232 | ||
9 | 810 | út 12.9. 6:42 | 13.9. 0:22 | 8231+8232 | ||
25 | 805 | po 11.9. 4:54 | 11.9. 18:50 | 8231+8232 | ||
25 | 803 | pá 8.9. 6:38 | 8.9. 23:07 | 8231+8232 | ||
6 | 805 | čt 7.9. 15:00 | 7.9. 16:10 | 8231+8232*MU | ||
6 | 805 | út 5.9. 15:00 | 5.9. 19:15 | 8231+8232 | ||
9 | 805 | út 5.9. 6:39 | 5.9. 9:00 | 8231+8232 | ||
9 | 819 | po 4.9. 5:06 | 4.9. 18:34 | 8231+8232 | ||
1 | 807 | ne 3.9. 4:31 | 3.9. 22:21 | 8231+8232 | ||
14 | 810 | so 2.9. 5:22 | 3.9. 1:19 | 8231+8232 | ||
7 | 810 | pá 1.9. 13:48 | 1.9. 20:40 | 8231+8232 | ||
6 | 802 | pá 1.9. 5:20 | 1.9. 9:36 | 8231+8232 |