Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8231

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 19. 6. 2001

Výrobní číslo: 157180

Původní evidenční číslo: 6676

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 086 049 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  811 dnes 5:0521.9. 9:59 8317+8231
11 813 st 20.9. 15:1420.9. 20:58 8317+8231
11 813 st 20.9. 7:0520.9. 8:56 8317+8231
15+98 854 út 19.9. 23:2420.9. 5:31 8231
 1  814 út 19.9. 15:1019.9. 21:05 8231+8317
 9  805 út 19.9. 6:3919.9. 9:00 8231+8317
11 813 po 18.9. 15:1418.9. 20:58 8231+8317
25 816 po 18.9. 6:3818.9. 9:45 8231+8317
15+98 853 ne 17.9. 23:0418.9. 5:01 8231
2+91 852 so 16.9. 22:5217.9. 4:54 8231
25+97 857 pá 15.9. 23:2116.9. 5:20 8231
25+97 857 čt 14.9. 23:2115.9. 5:20 8231
 1  804 čt 14.9. 6:3214.9. 19:51 8231+8232
 8  801 st 13.9. 5:2113.9. 18:36 8231+8232
 9  810 út 12.9. 6:4213.9. 0:22 8231+8232
25 805 po 11.9. 4:5411.9. 18:50 8231+8232
25 803 pá 8.9. 6:388.9. 23:07 8231+8232
 6  805 čt 7.9. 15:007.9. 16:10 8231+8232*MU
 6  805 út 5.9. 15:005.9. 19:15 8231+8232
 9  805 út 5.9. 6:395.9. 9:00 8231+8232
 9  819 po 4.9. 5:064.9. 18:34 8231+8232
 1  807 ne 3.9. 4:313.9. 22:21 8231+8232
14 810 so 2.9. 5:223.9. 1:19 8231+8232
 7  810 pá 1.9. 13:481.9. 20:40 8231+8232
 6  802 pá 1.9. 5:201.9. 9:36 8231+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.