Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 987 555 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 801 st 7.8. 0:327.8. 5:11 8225
 9  816 út 6.8. 4:316.8. 20:27 8243+8225
16 815 po 5.8. 4:475.8. 21:46 8243+8225
 1  803 pá 2.8. 14:082.8. 19:59 8243+8225
14 814 pá 2.8. 6:352.8. 9:43 8243+8225
14 814 čt 1.8. 14:471.8. 20:08 8243+8225
 9  814 čt 1.8. 6:361.8. 9:00 8243+8225
 9  823 st 31.7. 5:0131.7. 19:08 8243+8225
16 809 út 30.7. 14:1530.7. 20:16 8243+8225
14 814 út 30.7. 6:3530.7. 9:43 8243+8225
 9  827 po 29.7. 5:2330.7. 0:16 8243+8225
14 802 so 27.7. 4:1627.7. 21:06 8243+8225
 9  808 pá 26.7. 15:2527.7. 0:56 8243+8225
 9  808 pá 26.7. 7:1226.7. 9:35 8243+8225
2+91 852 čt 25.7. 20:3026.7. 0:15 8225*MU
2+91 853 st 24.7. 20:4725.7. 0:30 8225*MU
16 805 út 23.7. 13:3723.7. 21:00 8214+8225
16 813 út 23.7. 5:3123.7. 10:56 8214+8225
24 804 po 22.7. 5:4422.7. 20:28 8214+8225
14 814 pá 19.7. 14:4719.7. 20:08 8214+8225
 9  807 pá 19.7. 6:5219.7. 10:08 8214+8225
 9  809 čt 18.7. 6:5919.7. 0:32 8214+8225
11 807 st 17.7. 4:2917.7. 16:00 8214+8225*MU
25 804 út 16.7. 4:3017.7. 1:24 8214+8225
 8  808 út 16.7. 0:1016.7. 1:23 8214+8225*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.