Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 970 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  105 út 23.4. 14:2523.4. 22:14 8225+8322*Z
15 141 út 23.4. 5:1223.4. 8:20 8225+8322*MU
24 104 čt 18.4. 6:0618.4. 19:39 8225+8322
 5  105 st 17.4. 14:5017.4. 19:28 8225+8322*Z1
11 812 st 17.4. 6:1817.4. 10:20 8225+8322*MU
2+91 852 út 16.4. 20:2917.4. 5:26 8225
7+97 868 po 15.4. 22:0616.4. 4:25 8225
 9  817 po 15.4. 6:1215.4. 20:12 8218+8225
sjHL 801 po 15.4. 2:5815.4. 4:59 8225
11+97 867 so 13.4. 23:0214.4. 4:41 8225
2+99 868 pá 12.4. 18:3313.4. 4:48 8225
25+92 851 čt 11.4. 21:3212.4. 5:48 8225
 1  803 čt 11.4. 5:0411.4. 18:38 8225+8243
 9  820 st 10.4. 6:2110.4. 13:45 8225+8243*MU*1
2+92 856 út 9.4. 19:1610.4. 5:18 8225
2+91 853 po 8.4. 22:229.4. 5:00 8225
 9  822 po 8.4. 4:318.4. 18:35 8225+8241
11 804 ne 7.4. 4:097.4. 20:36 8225+8241
9+22 809 so 6.4. 5:307.4. 0:56 8225+8241
 9  806 pá 5.4. 15:066.4. 0:26 8225+8241
 9  813 pá 5.4. 6:495.4. 9:19 8225+8241
2+92 856 čt 4.4. 19:165.4. 5:18 8225
15+98 852 st 3.4. 21:183.4. 22:30 8225*MU
11 812 st 3.4. 6:183.4. 20:02 8225+8241
15+98 853 út 2.4. 21:383.4. 5:31 8225
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8243+8242
*1 = Porucha OIS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.