Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 273 620 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 807 dnes 6:4621.11. 23:21 8225
2+92 854 st 20.11. 20:2521.11. 4:59 8225
13+99 865 út 19.11. 19:1920.11. 5:28 8225
 9  804 út 19.11. 6:5219.11. 9:08 8225+8235
15+98 854 po 18.11. 23:2619.11. 5:33 8225
 9  815 po 18.11. 15:5318.11. 20:18 8301+8225
 8  807 po 18.11. 6:4818.11. 9:33 8301+8225
 9  801 pá 15.11. 6:0315.11. 23:56 8301+8225
 7  806 čt 14.11. 4:4214.11. 20:51 8301+8225
 8  807 st 13.11. 14:5813.11. 23:55 8301+8225
 8  807 st 13.11. 6:4813.11. 9:33 8301+8225
15+98 853 út 12.11. 23:0613.11. 5:03 8225
 5  814 út 12.11. 15:3912.11. 21:24 8225+8243
12 820 út 12.11. 5:3412.11. 9:13 8225+8243
 9  818 po 11.11. 5:0011.11. 20:32 8225+8243
 5  808 so 9.11. 8:0710.11. 0:17 8225+8243
 9  811 pá 8.11. 6:379.11. 0:36 8225+8243
 9  815 čt 7.11. 15:537.11. 20:18 8225+8243
 5  814 čt 7.11. 7:477.11. 9:39 8225+8243
 5  814 st 6.11. 15:396.11. 17:30 8225+8243*MU
12 820 st 6.11. 5:346.11. 9:13 8225+8243
 9  812 út 5.11. 4:455.11. 22:33 8225+8243
11 808 po 4.11. 7:065.11. 0:17 8225+8243
31 808 pá 1.11. 15:241.11. 19:52 8225
31 808 pá 1.11. 7:161.11. 9:27 8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.