Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 979 320 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 st 19.6. 6:4219.6. 20:41 8225+8213
5+94 866 út 18.6. 23:0919.6. 6:02 8225
 1  806 út 18.6. 6:2818.6. 19:41 8322+8225
11 802 po 17.6. 6:4217.6. 20:41 8322+8225
15+98 853 čt 13.6. 21:3814.6. 3:20 8225*MU
24 804 čt 13.6. 6:0413.6. 19:36 8318+8225
 9  817 st 12.6. 15:5012.6. 20:12 8318+8225*Z
 9  329 st 12.6. 8:2512.6. 9:19 8318+8225*Z1
15 814 út 11.6. 6:3111.6. 21:56 8318+8225
7+97 868 po 10.6. 22:0611.6. 4:25 8225
 9  804 po 10.6. 5:2610.6. 19:32 8225+8313
 9  809 ne 9.6. 10:1010.6. 0:56 8225+8313
 1  804 so 8.6. 4:288.6. 20:56 8225+8313
 9  833 pá 7.6. 7:178.6. 0:12 8225+8313
5+94 866 čt 6.6. 23:097.6. 6:02 8225
 9  822 čt 6.6. 4:316.6. 19:55 8240+8225
 1  802 st 5.6. 6:026.6. 1:10 8240+8225
11 807 út 4.6. 5:434.6. 21:21 8225+8223
 6  803 po 3.6. 15:294.6. 0:25 8225+8223
 1  814 po 3.6. 5:413.6. 9:48 8225+8223
25+92 851 ne 2.6. 20:443.6. 4:48 8225
25+92 852 so 1.6. 21:312.6. 5:18 8225
2+91 853 pá 31.5. 22:221.6. 5:00 8225
24 801 pá 31.5. 14:2231.5. 19:16 8303+8225
 1  814 pá 31.5. 5:4131.5. 9:48 8303+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.