Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 092 810 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  806 pá 11.6. 5:3611.6. 22:49 8225+8215
25 803 čt 10.6. 4:3710.6. 20:17 8225+8215
 8  811 st 9.6. 4:3410.6. 0:07 8225+8215
 8  811 út 8.6. 4:349.6. 0:07 8225+8215
 8  808 po 7.6. 4:147.6. 23:24 8225+8215
 8  806 ne 6.6. 4:346.6. 23:22 8225+8215
14 808 so 5.6. 4:405.6. 20:48 8225+8215
11 806 pá 4.6. 5:214.6. 21:36 8225+8215
 1  809 čt 3.6. 6:183.6. 20:41 8225+8215
11 810 st 2.6. 5:582.6. 20:06 8225+8215
11 806 út 1.6. 5:211.6. 21:36 8225+8215
 1  803 po 31.5. 5:2031.5. 19:42 8225+8215
11 810 pá 28.5. 5:5828.5. 20:06 8225+8215
36 806 čt 27.5. 5:5727.5. 21:00 8225+8215
11 806 st 26.5. 5:2126.5. 21:36 8225+8215
25 808 út 25.5. 5:2325.5. 21:19 8225+8215
25 808 po 24.5. 5:2324.5. 21:19 8225+8215
11 806 pá 21.5. 5:2121.5. 11:36 8225+8215*MU
11 812 čt 20.5. 6:1620.5. 20:26 8225+8215
16 814 st 19.5. 5:1519.5. 20:32 8225+8215
 1  811 út 18.5. 4:4718.5. 21:08 8225+8215
 9  818 po 17.5. 6:1517.5. 23:16 8225+8215
16 808 pá 14.5. 7:0714.5. 19:40 8225+8215
 9  809 čt 13.5. 5:2113.5. 10:20 8225+8215*MU
 9  818 st 12.5. 6:1512.5. 23:16 8225+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.