Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 268 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 808 dnes 7:1622.10. 9:27 8225
2+91 852 po 21.10. 21:4122.10. 4:56 8225
 9  820 po 21.10. 5:1521.10. 18:33 8236+8225
 5  804 ne 20.10. 7:4520.10. 23:17 8236+8225*Z1
 7  807 pá 18.10. 14:4518.10. 21:04 8236+8225
 7  807 pá 18.10. 6:4518.10. 10:29 8236+8225
15+98 853 čt 17.10. 23:0618.10. 5:03 8225
31 806 čt 17.10. 15:0617.10. 18:12 8225
31 805 čt 17.10. 5:4417.10. 10:57 8225
31 804 st 16.10. 5:2116.10. 21:13 8225
31 801 út 15.10. 4:3515.10. 20:52 8225
31 801 po 14.10. 4:3514.10. 20:52 8225
31 802 ne 13.10. 4:3514.10. 0:42 8225
31 803 so 12.10. 4:5512.10. 20:52 8225
31 804 pá 11.10. 5:2111.10. 21:13 8225
31 804 čt 10.10. 5:2110.10. 21:13 8225
31 804 st 9.10. 5:219.10. 21:13 8225
31 808 út 8.10. 15:248.10. 19:57 8225
31 808 út 8.10. 7:168.10. 9:27 8225
1+96 862 po 7.10. 20:578.10. 4:58 8225
13+99 865 ne 6.10. 20:357.10. 5:28 8225
13+99 865 so 5.10. 20:356.10. 5:28 8225
2+92 854 pá 4.10. 20:255.10. 4:59 8225
31 805 pá 4.10. 13:564.10. 18:10 8225
31 805 pá 4.10. 5:444.10. 10:57 8225
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.