Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 075 860 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 811 po 8.3. 4:098.3. 20:29 8225+8215
 8  806 ne 7.3. 17:107.3. 23:02 8225+8215*Z
15+16 808 so 6.3. 7:356.3. 17:30 8225+8215*MU
11 808 pá 5.3. 5:445.3. 20:01 8225+8215
11 807 čt 4.3. 5:384.3. 21:55 8225+8215
25 803 st 3.3. 4:373.3. 20:17 8225+8215
16 819 út 2.3. 14:202.3. 21:16 8225+8215
16 819 út 2.3. 6:382.3. 10:48 8225+8215
11 811 po 1.3. 4:091.3. 20:29 8225+8215
25 805 ne 28.2. 4:3028.2. 22:24 8225+8215
11 804 so 27.2. 6:1027.2. 22:50 8225+8215*Z
 9  829 pá 26.2. 4:3126.2. 22:08 8225+8215
11 807 čt 25.2. 5:3825.2. 21:55 8225+8215
 9  822 st 24.2. 6:3524.2. 20:55 8225+8215
 9  806 út 23.2. 5:0123.2. 19:54 8225+8215
11 801 po 22.2. 4:2922.2. 22:50 8225+8215
11 811 pá 19.2. 4:0919.2. 20:29 8225+8215
11 801 čt 18.2. 4:2918.2. 22:50 8225+8215
 9  818 st 17.2. 6:1517.2. 20:26 8225+8215
 9  806 út 16.2. 5:0116.2. 19:54 8225+8215
11 811 pá 12.2. 4:0912.2. 20:29 8225+8215
 9  816 čt 11.2. 6:0511.2. 22:56 8225+8215
 9  829 st 10.2. 4:3110.2. 22:08 8225+8215
 9  829 út 9.2. 4:319.2. 22:08 8225+8215
 9  806 po 8.2. 5:018.2. 19:54 8225+8215
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.