Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 048 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 čt 10.9. 5:5010.9. 7:05 8225+8224*MU
 9  818 st 9.9. 5:509.9. 20:27 8225+8224
2+91 853 po 7.9. 21:068.9. 0:00 8225*MU
 6  814 po 7.9. 4:527.9. 9:09 8225+8304
11 803 pá 4.9. 4:295.9. 0:51 8225+8304
 1  809 čt 3.9. 18:303.9. 22:38 8225+8304*Z
 8  815 čt 3.9. 6:533.9. 9:28 8225+8304
sjHL 801 čt 3.9. 0:423.9. 5:11 8225
14+97 869 út 1.9. 22:392.9. 4:26 8225
15 812 út 1.9. 4:581.9. 8:51 8213+8225
14 801 po 31.8. 5:551.9. 0:19 8213+8225
16 809 pá 28.8. 5:3528.8. 19:46 8213+8225
 9  817 čt 27.8. 6:2828.8. 0:16 8213+8225
 9  829 út 25.8. 5:0125.8. 9:55 8213+8225
2+92 856 ne 23.8. 22:2723.8. 23:55 8225*MU
5+91 858 so 22.8. 20:1323.8. 5:28 8225
5+91 858 so 22.8. 0:0022.8. 5:28 8225*Z1
6+99 863 čt 20.8. 21:1420.8. 22:45 8225*MU
2+91 852 st 19.8. 19:4620.8. 4:59 8225
11+97 867 út 18.8. 21:2919.8. 5:11 8225
25+92 851 po 17.8. 20:3118.8. 5:48 8225
15+98 852 ne 16.8. 21:3817.8. 5:00 8225
25+92 851 so 15.8. 21:2916.8. 5:48 8225
5+94 864 pá 14.8. 20:2915.8. 4:50 8225
2+92 856 čt 13.8. 22:2714.8. 5:18 8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8309+8306
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.