Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 038 645 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 805 so 4.7. 4:304.7. 22:08 8225+8224
 1  810 pá 3.7. 4:284.7. 1:12 8225+8224
 8  807 čt 2.7. 6:023.7. 1:03 8225+8224
16 802 st 1.7. 4:272.7. 0:27 8225+8224
 8  807 út 30.6. 6:021.7. 1:03 8225+8224
14 815 po 29.6. 14:4630.6. 0:19 8225+8224
25 807 po 29.6. 4:3029.6. 10:01 8225+8224
 8  801 pá 26.6. 4:5426.6. 19:40 8225+8224
16 817 čt 25.6. 14:0725.6. 23:16 8225+8224
11 815 čt 25.6. 5:4425.6. 10:04 8225+8224
 9  818 st 24.6. 5:5024.6. 20:27 8225+8224
 1  803 út 23.6. 5:3523.6. 19:42 8225+8224
14 803 po 22.6. 5:4922.6. 20:37 8225+8224
 9  821 pá 19.6. 6:1419.6. 21:09 8225+8224
14 809 čt 18.6. 4:5918.6. 21:37 8225+8224
14 808 st 17.6. 6:4517.6. 21:22 8225+8224
 9  806 út 16.6. 5:0116.6. 19:54 8225+8224
25 803 po 15.6. 4:3715.6. 20:33 8225+8224
16 817 pá 12.6. 14:0712.6. 23:16 8225+8224
 9  812 pá 12.6. 5:2812.6. 10:30 8225+8224*MU
25 806 čt 11.6. 4:5611.6. 20:53 8225+8224
 9  809 st 10.6. 5:2211.6. 0:46 8225+8224
11 811 út 9.6. 6:169.6. 20:29 8225+8224
10+98 853 po 8.6. 22:569.6. 5:31 8225
11 815 po 8.6. 5:448.6. 10:04 8224+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.