Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Vyřazení: 18. 12. 2024

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 948 180 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2024
sjZI 888 st 18.12. 8:0018.12. 9:00 8225*1
2+92 854 ne 1.12. 19:112.12. 4:59 8225
15+98 854 so 30.11. 23:261.12. 5:33 8225
15+98 854 pá 29.11. 23:2630.11. 5:33 8225
31 807 pá 29.11. 6:4629.11. 19:30 8225
31 805 čt 28.11. 13:5628.11. 18:10 8225
31 805 čt 28.11. 5:4428.11. 10:57 8225
31 808 st 27.11. 15:2627.11. 19:52 8225
15+98 854 út 26.11. 23:2627.11. 5:33 8225
31 801 út 26.11. 4:3526.11. 20:52 8225
31 804 po 25.11. 5:2125.11. 21:16 8225
31 804 pá 22.11. 5:2122.11. 21:16 8225
31 807 čt 21.11. 6:4621.11. 23:21 8225
2+92 854 st 20.11. 20:2521.11. 4:59 8225
13+99 865 út 19.11. 19:1920.11. 5:28 8225
 9  804 út 19.11. 6:5219.11. 9:08 8225+8235
15+98 854 po 18.11. 23:2619.11. 5:33 8225
 9  815 po 18.11. 15:5318.11. 20:18 8301+8225
 8  807 po 18.11. 6:4818.11. 9:33 8301+8225
 9  801 pá 15.11. 6:0315.11. 23:56 8301+8225
 7  806 čt 14.11. 4:4214.11. 20:51 8301+8225
 8  807 st 13.11. 14:5813.11. 23:55 8301+8225
 8  807 st 13.11. 6:4813.11. 9:33 8301+8225
15+98 853 út 12.11. 23:0613.11. 5:03 8225
 5  814 út 12.11. 15:3912.11. 21:24 8225+8243
*1 = převoz vozu do ÚDDP k likvidaci

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.