Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 168 830 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 813 dnes 6:3929.11. 0:42 8225+8211
13+99 865 so 26.11. 8:0927.11. 5:43 8225
13+95 862 čt 24.11. 6:0524.11. 17:00 8225*MU
13+95 863 čt 24.11. 2:0024.11. 4:53 8225*Z1
 9  816 st 23.11. 6:5823.11. 20:20 8215+8225
1+96 862 út 22.11. 20:4523.11. 4:55 8225
 4  810 út 22.11. 14:4822.11. 18:46 8215+8225
 4  810 út 22.11. 5:5122.11. 9:42 8215+8225
 4  808 po 21.11. 14:3221.11. 18:30 8215+8225
 4  808 po 21.11. 6:3021.11. 10:20 8215+8225
13+95 863 ne 20.11. 7:4921.11. 4:53 8225
13+95 862 pá 18.11. 5:5919.11. 4:23 8225
1+96 862 čt 17.11. 19:5618.11. 4:55 8225
13+99 865 st 16.11. 6:2017.11. 5:43 8225
13+95 862 út 15.11. 6:0516.11. 4:23 8225
13+95 863 po 14.11. 6:1315.11. 4:53 8225
1+96 862 ne 13.11. 19:5614.11. 4:55 8225
25+94 864 so 12.11. 21:2213.11. 5:05 8225
15+98 853 pá 11.11. 21:0712.11. 4:59 8225
15 801 pá 11.11. 6:2611.11. 19:38 8233+8225
1+96 862 čt 10.11. 20:4511.11. 4:55 8225
 4  811 čt 10.11. 14:5610.11. 18:54 8212+8225
 4  810 čt 10.11. 5:5110.11. 9:42 8212+8225
15 801 st 9.11. 6:269.11. 19:38 8212+8225
 9  820 út 8.11. 5:068.11. 18:31 8212+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.