Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 938 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 801 ne 8.7. 3:058.7. 4:59 8225
36 807 so 7.7. 7:577.7. 20:40 8225
sjHL 801 so 7.7. 3:057.7. 4:59 8225
36 811 pá 6.7. 5:056.7. 21:41 8225
36 807 čt 5.7. 7:575.7. 20:40 8225
36 812 ne 1.7. 12:571.7. 21:10 8225
36 808 so 30.6. 5:3630.6. 20:55 8225
3+6 824 pá 29.6. 4:5329.6. 19:12 8225+8244
13 809 čt 28.6. 7:1029.6. 0:27 8225
sjHL 801 čt 28.6. 2:4528.6. 4:59 8225
 5  807 st 27.6. 5:2827.6. 22:20 8225+8318
 5  811 út 26.6. 5:5926.6. 20:44 8225+8318
 9  831 po 25.6. 5:0126.6. 0:08 8225+8318
3+6 809 ne 24.6. 4:3325.6. 0:29 8225+8318
 9  808 so 23.6. 7:4024.6. 0:46 8225+8318
 9  831 pá 22.6. 5:0123.6. 0:08 8225+8318
 9  802 čt 21.6. 5:1822.6. 0:16 8225+8318
 5  806 st 20.6. 5:1921.6. 0:47 8225+8318
 5  817 út 19.6. 6:4619.6. 21:21 8225+8318
11 812 po 18.6. 6:1618.6. 20:02 8225+8318
 9  804 pá 15.6. 5:2315.6. 19:32 8225+8318
3+6 803 čt 14.6. 5:3215.6. 0:35 8225+8318
 9  806 st 13.6. 15:0614.6. 0:26 8225+8318
 9  813 st 13.6. 6:4913.6. 9:19 8225+8318
26 809 út 12.6. 5:3412.6. 22:03 8225+8318


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.