Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 189 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 818 čt 23.3. 5:0723.3. 22:32 8229+8225
 9  827 st 22.3. 5:4222.3. 18:57 8229+8225
25 810 út 21.3. 5:1721.3. 19:45 8229+8225*MU
 4  808 po 20.3. 14:3220.3. 18:30 8229+8225
 9  810 po 20.3. 6:4520.3. 9:21 8229+8225
10 810 pá 17.3. 5:2417.3. 18:18 8229+8225
10 815 čt 16.3. 6:0016.3. 19:11 8229+8225
 4  811 st 15.3. 14:5615.3. 18:54 8229+8225
 4  810 st 15.3. 5:5115.3. 9:42 8229+8225
25 810 út 14.3. 5:1314.3. 22:10 8229+8225
10 807 po 13.3. 4:5713.3. 20:39 8229+8225
 4  811 pá 10.3. 14:5610.3. 18:54 8229+8225
 4  809 pá 10.3. 6:5610.3. 9:10 8229+8225
10 807 čt 9.3. 4:579.3. 20:39 8229+8225
10 805 st 8.3. 4:409.3. 0:46 8229+8225
25 802 út 7.3. 6:067.3. 23:06 8229+8225
10 802 po 6.3. 6:256.3. 19:41 8229+8225
 9  820 pá 3.3. 5:063.3. 18:31 8229+8225
 9  827 čt 2.3. 5:422.3. 18:57 8229+8225
 9  816 st 1.3. 6:581.3. 20:20 8229+8225
 9  820 út 28.2. 5:0628.2. 18:31 8229+8225
 9  805 po 27.2. 15:1028.2. 0:12 8229+8225
 4  812 po 27.2. 6:1427.2. 10:00 8229+8225
 9  816 pá 24.2. 6:5824.2. 20:20 8229+8225
 4  809 čt 23.2. 14:4023.2. 18:38 8229+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.