Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 26. 4. 2001

Výrobní číslo: 157146

Původní evidenční číslo: 6642

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 111 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 st 10.11. 6:5510.11. 9:05 8225+8215
11 813 út 9.11. 15:149.11. 20:58 8225+8215
 5  814 út 9.11. 6:589.11. 8:45 8225+8215
 5  811 po 8.11. 5:548.11. 20:31 8225+8215
 5  802 ne 7.11. 4:477.11. 23:41 8225+8215
25 815 pá 5.11. 14:335.11. 22:13 8225+8215
 6  805 pá 5.11. 5:565.11. 8:54 8225+8215
 9  805 čt 4.11. 15:115.11. 0:12 8225+8215
25 815 čt 4.11. 6:304.11. 9:48 8225+8215
 5  814 st 3.11. 15:223.11. 19:02 8225+8215
15 810 st 3.11. 6:263.11. 9:20 8225+8215*MU
 9  802 út 2.11. 6:032.11. 21:52 8225+8215
 1  802 po 1.11. 6:011.11. 20:50 8225+8215
25 815 pá 29.10. 14:3329.10. 22:13 8225+8215
 8  809 pá 29.10. 5:0829.10. 9:56 8225+8215
 1  802 st 27.10. 6:0127.10. 20:50 8225+8215
 5  809 út 26.10. 5:2426.10. 18:21 8225+8215
 1  807 po 25.10. 14:5425.10. 21:34 8225+8215
25 815 po 25.10. 6:3025.10. 9:48 8225+8215
 1  811 pá 22.10. 4:5322.10. 19:54 8225+8215
 9  827 čt 21.10. 5:4621.10. 13:35 8225+8215*MU
 9  816 st 20.10. 6:5720.10. 20:25 8225+8215
 5  809 út 19.10. 5:2419.10. 18:41 8225+8215
11 803 po 18.10. 4:4618.10. 19:36 8225+8215
 6  804 pá 15.10. 14:5215.10. 23:33 8225+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.