Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 887 298 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjZI 801 po 8.4. 3:348.4. 5:54 8235
11 802 pá 5.4. 6:425.4. 22:21 8237+8235
25+92 851 čt 4.4. 21:325.4. 5:48 8235
11 801 čt 4.4. 4:294.4. 14:45 8235+8237*MU
 9  809 st 3.4. 5:374.4. 0:36 8235+8237
 1  805 út 2.4. 4:282.4. 21:26 8235+8237
 1  802 po 1.4. 6:022.4. 1:10 8235+8237
sjHL 801 po 1.4. 2:581.4. 4:59 8235
15+92 858 so 30.3. 19:4031.3. 5:18 8235
15+98 852 pá 29.3. 23:1830.3. 5:00 8235
 1  809 pá 29.3. 6:3929.3. 20:11 8235+8213
sjZI 801 pá 29.3. 3:3429.3. 5:54 8235
 1  812 čt 28.3. 5:4929.3. 0:50 8224+8235
 1  809 st 27.3. 6:3927.3. 20:11 8224+8235
sjHL 801 st 27.3. 2:5327.3. 5:04 8235
 1  802 út 26.3. 6:0227.3. 1:10 8235+8224
 9  817 po 25.3. 6:1225.3. 20:12 8235+8224
2+91 853 ne 24.3. 22:1825.3. 5:00 8235
2+99 863 so 23.3. 19:1624.3. 4:15 8235
2+92 856 so 23.3. 1:4523.3. 4:41 8235*Z
 9  833 pá 22.3. 7:1723.3. 0:12 8235+8225
5+94 866 čt 21.3. 22:4822.3. 6:02 8235
11 802 čt 21.3. 6:4221.3. 20:41 8235+8224
5+94 866 st 20.3. 22:4821.3. 6:02 8235
 9  817 st 20.3. 6:1220.3. 20:12 8235+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.