Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 849 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 802 so 21.7. 4:3121.7. 20:06 8235
3+6 822 pá 20.7. 5:0821.7. 0:35 8235+8241
 9  827 čt 19.7. 5:2320.7. 0:16 8235+8241
 9  814 st 18.7. 15:5518.7. 20:39 8235+8241
 9  814 st 18.7. 6:3518.7. 9:00 8235+8241
 1  811 po 16.7. 6:1916.7. 21:41 8235+8241
 9  811 so 14.7. 5:5214.7. 22:58 8235+8241
 9  827 pá 13.7. 5:2314.7. 0:16 8235+8241
 9  821 čt 12.7. 4:5212.7. 23:48 8235+8241
 9  811 st 11.7. 6:1511.7. 20:04 8235+8241
3+6 822 út 10.7. 5:0810.7. 16:20 8235+8241*MU
 9  811 po 9.7. 6:159.7. 23:04 8235+8241
 9  811 pá 6.7. 5:526.7. 15:30 8235+8241*MU
 9  808 čt 5.7. 7:406.7. 0:46 8235+8241
 9  811 st 4.7. 15:204.7. 18:00 8241+8235*Z
3+6 819 út 3.7. 4:203.7. 13:08 8241+8235*MU
 9  811 po 2.7. 6:152.7. 20:04 8241+8235
 9  811 pá 29.6. 5:4830.6. 0:46 8241+8235
3+6 802 čt 28.6. 5:2428.6. 19:51 8241+8235
 5  817 st 27.6. 6:4627.6. 21:21 8241+8235
 9  822 út 26.6. 4:3226.6. 18:34 8241+8235
3+6 803 po 25.6. 12:4525.6. 20:00 8241+8235*Z1
 5  811 pá 22.6. 5:5922.6. 20:44 8241+8235
 9  820 čt 21.6. 6:2121.6. 9:05 8241+8235*MU
 9  822 st 20.6. 16:1020.6. 18:34 8241+8235*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8313
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.