Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 168 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 st 21.8. 6:2421.8. 21:36 8302+8235
11 806 út 20.8. 6:2420.8. 21:36 8302+8235
 1  802 po 19.8. 4:4219.8. 19:35 8302+8235
16 809 pá 16.8. 14:1516.8. 20:16 8302+8235
 8  808 st 14.8. 6:0415.8. 1:23 8227+8235
 8  805 út 13.8. 5:2513.8. 23:08 8227+8235
 9  814 pá 9.8. 15:559.8. 20:39 8236+8235
25 810 pá 9.8. 4:379.8. 9:49 8236+8235
24 810 čt 8.8. 5:328.8. 20:13 8236+8235
 9  827 st 7.8. 5:238.8. 0:16 8236+8235
25 804 út 6.8. 4:307.8. 1:24 8236+8235
 9  818 po 5.8. 6:435.8. 23:28 8236+8235
11 808 pá 2.8. 6:172.8. 20:02 8236+8235
 1  801 čt 1.8. 4:481.8. 19:42 8236+8235
24 804 st 31.7. 5:321.8. 0:24 8236+8235
 9  827 út 30.7. 5:2331.7. 0:16 8236+8235
14 814 po 29.7. 14:4729.7. 20:08 8236+8235
14 814 po 29.7. 6:3529.7. 9:43 8236+8235
11 808 pá 26.7. 6:1726.7. 20:02 8236+8235
 9  814 čt 25.7. 15:5525.7. 20:39 8236+8235
 9  808 čt 25.7. 7:1225.7. 9:35 8236+8235
13+97 866 st 24.7. 22:4825.7. 4:25 8235
24 810 st 24.7. 5:3224.7. 20:13 8236+8235
25 805 út 23.7. 4:1723.7. 23:07 8236+8235
 1  807 po 22.7. 5:5223.7. 0:50 8236+8235


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.