Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 611 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 po 22.10. 5:0223.10. 0:51 8230+8235
 1  803 ne 21.10. 4:4721.10. 21:11 8230+8235
11 804 so 20.10. 6:2320.10. 20:51 8230+8235
15 141 pá 19.10. 5:1219.10. 20:40 8230+8235
39 841 čt 18.10. 6:3518.10. 20:34 8230+8235
 9  804 st 17.10. 15:1217.10. 20:30 8230+8235
29 804 st 17.10. 5:0117.10. 9:35 8230+8235
29 812 út 16.10. 4:5017.10. 0:08 8230+8235
11 802 po 15.10. 6:4215.10. 15:00 8230+8235*MU
sjHL 801 po 15.10. 2:5815.10. 4:59 8235
sjHL 801 so 13.10. 2:5813.10. 4:59 8235
7+99 362 pá 12.10. 0:5012.10. 2:37 8235*Z
 2  801 čt 11.10. 8:0511.10. 20:08 8235*Z1
29 812 st 10.10. 4:5011.10. 0:08 8235+8313
11 807 út 9.10. 11:409.10. 21:22 8235+8313*Z2
29 801 po 8.10. 5:399.10. 0:48 8235+8313
24 107 pá 5.10. 6:405.10. 20:09 8235+8313
 7  106 čt 4.10. 6:294.10. 17:00 8235+8313*MU
24 106 st 3.10. 6:243.10. 19:59 8235+8313
26 116 út 2.10. 6:082.10. 20:01 8235+8313
24 841 po 1.10. 5:301.10. 20:18 8235+8313
15 802 ne 30.9. 4:5830.9. 21:11 8235+8313
15 805 so 29.9. 5:5829.9. 22:12 8235+8313
15 803 pá 28.9. 6:3828.9. 21:26 8235+8313
15 141 čt 27.9. 5:2227.9. 11:15 8235+8313*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8659
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8704

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.