Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 091 043 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+17 833 čt 18.8. 5:5718.8. 18:46 8234+8235*MU
15 812 čt 11.8. 15:2611.8. 19:38 8234+8235
 9  806 čt 11.8. 4:4611.8. 9:12 8234+8235
 9  812 st 10.8. 15:4910.8. 22:42 8234+8235
 9  812 st 10.8. 5:2210.8. 9:42 8234+8235
 9  812 út 9.8. 15:499.8. 22:42 8234+8235
 9  806 út 9.8. 4:469.8. 9:12 8234+8235
 8  811 po 8.8. 5:139.8. 1:05 8234+8235
 8  811 čt 28.7. 6:4529.7. 1:03 8234+8235*Z1
12+17 833 po 25.7. 5:5725.7. 18:46 8234+8235
 9  806 st 20.7. 15:1920.7. 19:40 8234+8235*MU
 9  806 st 20.7. 4:4620.7. 9:12 8234+8235
10 808 út 19.7. 15:0520.7. 0:46 8234+8235
 9  806 út 19.7. 4:4619.7. 9:12 8234+8235
25 802 po 18.7. 5:0918.7. 22:03 8234+8235
10 803 ne 17.7. 16:0017.7. 23:46 8234+8235*Z2
10 803 pá 15.7. 5:1116.7. 0:26 8234+8235
 9  812 st 13.7. 5:2213.7. 9:42 8234+8235
 9  806 út 12.7. 15:1912.7. 22:12 8234+8235
10 808 út 12.7. 6:2512.7. 9:11 8234+8235
 9  806 po 11.7. 4:4611.7. 9:12 8234+8235
25 805 pá 8.7. 5:568.7. 22:47 8234+8235
25 802 čt 7.7. 5:097.7. 22:03 8234+8235
 9  811 čt 30.6. 6:421.7. 0:21 8234+8235
 9  827 st 29.6. 5:4629.6. 18:56 8234+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8475
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8400+8175

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.