Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  810 út 26.5. 4:2727.5. 1:12 8232+8235
25 806 po 25.5. 4:5625.5. 20:53 8232+8235
25 806 pá 22.5. 4:5622.5. 20:53 8232+8235
14 809 čt 21.5. 4:5921.5. 21:37 8232+8235
 1  812 st 20.5. 6:4020.5. 21:26 8232+8235
sjHL 801 st 20.5. 0:4220.5. 5:11 8235
 9  835 út 19.5. 6:5419.5. 9:35 8232+8235
5+94 864 po 18.5. 22:2919.5. 4:50 8235
 9  836 po 18.5. 7:0218.5. 9:11 8307+8235
10+99 865 ne 17.5. 20:0218.5. 5:42 8235
25+92 851 so 16.5. 20:4417.5. 5:48 8235
sjHL 801 so 16.5. 0:4216.5. 5:11 8235
5+94 864 čt 14.5. 22:3115.5. 4:50 8235
5+94 864 st 13.5. 22:3114.5. 4:50 8235
16 812 st 13.5. 5:3313.5. 9:52 8234+8235
 9  806 út 12.5. 5:3812.5. 20:27 8234+8235
24 806 po 11.5. 5:5211.5. 19:55 8234+8235
14 807 čt 7.5. 4:397.5. 12:30 8234+8235*MU
 8  807 st 6.5. 6:046.5. 23:07 8234+8235
 5  810 út 5.5. 5:585.5. 21:15 8234+8235
 6  803 po 4.5. 4:325.5. 0:05 8234+8235
 8  809 ne 3.5. 11:543.5. 23:23 8234+8235
 5  810 čt 30.4. 5:5830.4. 21:15 8234+8235
14 810 st 29.4. 4:5929.4. 20:23 8234+8235
 6  803 út 28.4. 4:3229.4. 0:05 8234+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.