Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 180 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 dnes 4:3222.10. 21:20 8235+8237
12 820 po 21.10. 15:2622.10. 1:22 8235+8237
 9  815 po 21.10. 7:2321.10. 9:44 8235+8237
15+98 854 ne 20.10. 23:2621.10. 5:33 8235
25+97 857 so 19.10. 21:2420.10. 5:26 8235
25+97 857 pá 18.10. 21:2419.10. 5:26 8235
2+92 854 čt 17.10. 20:2518.10. 4:59 8235
13+99 865 st 16.10. 19:1917.10. 5:28 8235
12 820 po 14.10. 5:3414.10. 9:13 8444+8235
 5  808 so 12.10. 8:0712.10. 22:00 8444+8235*MU
11 804 pá 11.10. 4:5111.10. 23:20 8444+8235
11 802 čt 10.10. 4:3210.10. 21:20 8444+8235
 5  810 st 9.10. 5:179.10. 23:17 8444+8235
11 804 út 8.10. 4:518.10. 23:20 8444+8235
11 802 po 7.10. 4:327.10. 21:20 8444+8235
11 808 ne 6.10. 4:327.10. 0:17 8444+8235
11 808 so 5.10. 8:026.10. 0:37 8444+8235
 9  805 pá 4.10. 6:165.10. 0:16 8444+8235
 7  816 čt 3.10. 5:463.10. 19:35 8444+8235
11 812 st 2.10. 6:072.10. 16:20 8444+8235*MU
 7  806 út 1.10. 4:421.10. 20:51 8444+8235
 9  829 po 30.9. 5:4530.9. 20:59 8444+8235
11 813 pá 27.9. 15:0828.9. 0:37 8444+8235
15+98 853 čt 26.9. 23:0627.9. 5:03 8235
 7  807 čt 26.9. 14:4526.9. 21:04 8237+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.