Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 990 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 po 26.10. 5:2227.10. 0:46 8234+8235
14 804 ne 25.10. 5:0025.10. 21:32 8234+8235
11 804 so 24.10. 6:2224.10. 20:51 8234+8235
16 806 pá 23.10. 7:0624.10. 0:47 8234+8235
 6  814 út 20.10. 4:5320.10. 9:08 8234+8235
16 815 po 19.10. 4:0819.10. 10:48 8234+8235*MU
 8  806 ne 18.10. 4:3418.10. 23:28 8234+8235
15 814 pá 16.10. 6:0516.10. 9:39 8234+8235
16 813 čt 15.10. 5:1915.10. 20:31 8234+8235
14 806 st 14.10. 6:4514.10. 21:16 8234+8235
 9  818 út 13.10. 5:5013.10. 20:27 8234+8235
11 804 po 12.10. 6:4112.10. 20:29 8234+8235
 9  806 pá 9.10. 5:019.10. 19:54 8234+8235
 8  808 čt 8.10. 4:149.10. 1:03 8234+8235
11 812 st 7.10. 6:177.10. 10:14 8234+8235
 9  821 út 6.10. 13:006.10. 21:04 8234+8235*Z
 8  811 út 6.10. 5:236.10. 10:08 8234+8235
11 803 po 5.10. 4:296.10. 0:51 8234+8235
14 805 ne 4.10. 5:204.10. 21:47 8234+8235
14 803 so 3.10. 5:003.10. 21:25 8234+8235
 8  808 pá 2.10. 4:143.10. 1:03 8234+8235
14 806 čt 1.10. 6:451.10. 21:16 8234+8235
25 803 út 29.9. 4:3729.9. 20:33 8234+8235
14 801 po 28.9. 4:4029.9. 0:18 8234+8235
 8  805 ne 27.9. 4:1428.9. 1:03 8234+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8232+8233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.