Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 197 513 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 dnes 6:2525.1. 0:37 8235+8319
 7  813 čt 23.1. 11:4523.1. 18:39 8235+8319*Z1
 5  810 st 22.1. 22:4022.1. 23:17 8235+8319*Z2
 5  810 st 22.1. 5:5222.1. 20:30 8235+8319*MU
 7  816 út 21.1. 6:2121.1. 19:09 8235+8319
31+96 862 po 20.1. 19:0121.1. 4:58 8235
25+97 857 ne 19.1. 23:4220.1. 5:26 8235
2+91 852 so 18.1. 21:4219.1. 4:56 8235
15+98 854 pá 17.1. 23:2618.1. 5:33 8235
 7  813 pá 17.1. 6:0417.1. 18:39 8235+8242
 8  809 čt 16.1. 5:5116.1. 19:40 8235+8242
12 818 st 15.1. 6:3715.1. 22:33 8235+8242
 9  813 út 14.1. 5:4214.1. 23:53 8235+8242
 7  804 po 13.1. 4:2213.1. 20:03 8235+8242
 9  821 pá 10.1. 6:1710.1. 22:13 8235+8242
11 802 čt 9.1. 4:529.1. 21:00 8235+8242
 9  823 st 8.1. 4:298.1. 19:55 8235+8242
 8  812 út 7.1. 4:198.1. 0:12 8235+8242
 8  804 po 6.1. 5:197.1. 0:48 8235+8242
 5  808 ne 5.1. 10:076.1. 0:17 8235+8242
 9  813 pá 3.1. 6:264.1. 0:26 8235+8242
12 807 čt 2.1. 4:442.1. 20:39 8235+8242
Rok 2024
 8  808 út 31.12. 5:3331.12. 19:40 8235+8242
 9  803 po 30.12. 5:4230.12. 23:53 8235+8242
 5  808 so 28.12. 8:0729.12. 0:17 8235+8242
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8243
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.