Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 002 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  802 so 23.1. 5:3423.1. 22:09 8235+8234
11 801 pá 22.1. 4:2922.1. 22:50 8235+8234
25 807 čt 21.1. 5:1621.1. 20:52 8235+8234
14 806 st 20.1. 6:1920.1. 21:08 8235+8234
 1  803 út 19.1. 5:2019.1. 19:42 8235+8234
11 801 po 18.1. 4:2918.1. 22:50 8235+8234
 1  807 so 16.1. 7:2116.1. 21:23 8235+8234
14 806 pá 15.1. 6:1915.1. 21:08 8235+8234
25 803 čt 14.1. 4:3714.1. 20:17 8235+8234
15 807 st 13.1. 5:3213.1. 22:14 8235+8234
 1  807 út 12.1. 6:0212.1. 20:26 8235+8234
11 811 po 11.1. 4:0911.1. 20:29 8235+8234
 8  806 ne 10.1. 4:3410.1. 23:03 8235+8234
25 813 čt 7.1. 4:307.1. 19:38 8235+8234
 9  809 st 6.1. 5:216.1. 22:27 8235+8234
 9  809 út 5.1. 5:215.1. 22:27 8235+8234
 1  807 po 4.1. 6:024.1. 20:26 8235+8234
Rok 2020
93 802 čt 24.12. 20:4625.12. 6:40 8235+8234
25 808 st 23.12. 5:1623.12. 21:07 8235+8234
14 801 út 22.12. 5:5622.12. 22:18 8235+8234
 1  801 ne 20.12. 9:0020.12. 21:23 8235+8234
 8  806 so 19.12. 4:3419.12. 23:03 8235+8234
 9  816 pá 18.12. 6:0518.12. 22:56 8235+8234
 1  811 út 15.12. 4:4715.12. 16:50 8235+8234*MU
11 801 st 9.12. 4:299.12. 22:50 8235+8234
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.