Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 133 028 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 811 dnes 4:4029.11. 19:59 8235+8313
 9  831 út 28.11. 6:0028.11. 23:52 8235+8313
11 804 po 27.11. 4:5227.11. 19:39 8235+8313
 9  809 pá 24.11. 15:2924.11. 19:56 8235+8313
 8  807 pá 24.11. 5:0024.11. 9:32 8235+8313
 8  807 čt 23.11. 15:0023.11. 19:39 8235+8313
11 813 čt 23.11. 5:0623.11. 9:09 8235+8313
 9  812 st 22.11. 4:4522.11. 22:32 8235+8313
 9  811 út 21.11. 6:3622.11. 0:34 8235+8313
 9  815 po 20.11. 7:2220.11. 9:43 8235+8313
99 865 ne 19.11. 20:1920.11. 5:44 8235
97 857 so 18.11. 23:1919.11. 5:23 8235
11 812 čt 16.11. 5:5716.11. 18:54 8314+8235
25 802 st 15.11. 4:5915.11. 18:49 8314+8235
 8  807 po 13.11. 17:2513.11. 19:39 8234+8235*Z1
 6  805 po 13.11. 5:2613.11. 9:54 8234+8235
 5  801 ne 12.11. 4:3612.11. 23:15 8234+8235
25 806 so 11.11. 5:2412.11. 0:46 8234+8235
 5  814 pá 10.11. 15:3910.11. 21:26 8234+8235
 9  804 pá 10.11. 6:5010.11. 9:07 8234+8235
 1  803 čt 9.11. 6:199.11. 19:24 8234+8235
 1  813 st 8.11. 15:028.11. 19:00 8234+8235
24 833 st 8.11. 6:008.11. 9:31 8234+8235
 9  818 út 7.11. 6:147.11. 19:48 8234+8235
 8  807 po 6.11. 15:006.11. 19:39 8234+8235
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.