Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8235

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 7. 2001

Výrobní číslo: 152749

Původní evidenční číslo: 6139

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 214 343 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  814 dnes 15:3930.4. 21:25 8237+8235
 9  809 dnes 7:0630.4. 9:28 8237+8235
 4  809 út 29.4. 5:2029.4. 20:19 8237+8235
11 813 po 28.4. 15:0829.4. 0:37 8237+8235
 6  812 po 28.4. 6:0828.4. 9:44 8237+8235
11 813 pá 25.4. 15:0826.4. 0:37 8237+8235
 9  820 pá 25.4. 5:1525.4. 12:00 8237+8235*MU
31 802 čt 24.4. 4:3525.4. 0:42 8237+8235
 4  811 st 23.4. 5:4523.4. 20:39 8237+8235
 9  817 út 22.4. 7:0122.4. 20:32 8237+8235
2+91 852 po 21.4. 18:5622.4. 4:56 8235
7+99 869 ne 20.4. 19:4421.4. 5:29 8235
7+99 869 so 19.4. 19:4420.4. 5:29 8235
7+99 869 pá 18.4. 19:4419.4. 5:29 8235
7+99 869 čt 17.4. 19:2518.4. 5:29 8235
15+98 853 st 16.4. 23:0617.4. 5:03 8235
 9  809 st 16.4. 15:2916.4. 19:58 8235+8239
 6  812 st 16.4. 6:0816.4. 9:44 8235+8239
 9  830 út 15.4. 5:5415.4. 21:23 8235+8239
22 820 po 14.4. 5:3514.4. 19:38 8235+8239
 9  817 pá 11.4. 7:0111.4. 20:32 8235+8239
 9  817 čt 10.4. 7:0110.4. 20:32 8235+8239
1+96 862 st 9.4. 20:1210.4. 4:58 8235
 9  818 út 8.4. 5:018.4. 20:34 8235+8319
26 813 po 7.4. 5:487.4. 23:05 8235+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.