Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 13. 7. 2001
Výrobní číslo: 152749
Původní evidenční číslo: 6139
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 178 388 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 810 | dnes 5:17 | 9.10. 23:17 | 8444+8235 | ||
11 | 804 | út 8.10. 4:51 | 8.10. 23:20 | 8444+8235 | ||
11 | 802 | po 7.10. 4:32 | 7.10. 21:20 | 8444+8235 | ||
11 | 808 | ne 6.10. 4:32 | 7.10. 0:17 | 8444+8235 | ||
11 | 808 | so 5.10. 8:02 | 6.10. 0:37 | 8444+8235 | ||
9 | 805 | pá 4.10. 6:16 | 5.10. 0:16 | 8444+8235 | ||
7 | 816 | čt 3.10. 5:46 | 3.10. 19:35 | 8444+8235 | ||
11 | 812 | st 2.10. 6:07 | 2.10. 16:20 | 8444+8235*MU | ||
7 | 806 | út 1.10. 4:42 | 1.10. 20:51 | 8444+8235 | ||
9 | 829 | po 30.9. 5:45 | 30.9. 20:59 | 8444+8235 | ||
11 | 813 | pá 27.9. 15:08 | 28.9. 0:37 | 8444+8235 | ||
15+98 | 853 | čt 26.9. 23:06 | 27.9. 5:03 | 8235 | ||
7 | 807 | čt 26.9. 14:45 | 26.9. 21:04 | 8237+8235 | ||
8 | 807 | čt 26.9. 4:57 | 26.9. 9:33 | 8237+8235 | ||
8 | 805 | st 25.9. 6:58 | 26.9. 0:49 | 8237+8235 | ||
29 | 806 | út 24.9. 15:29 | 24.9. 18:45 | 8237+8235 | ||
29 | 806 | út 24.9. 5:25 | 24.9. 8:52 | 8237+8235 | ||
22 | 827 | po 23.9. 5:42 | 23.9. 20:21 | 8237+8235 | ||
8 | 806 | ne 22.9. 4:38 | 22.9. 23:33 | 8237+8235 | ||
Zvl | 888 | so 21.9. 20:00 | 21.9. 22:30 | 8237+8235 | ||
11 | 806 | pá 20.9. 4:51 | 21.9. 0:00 | 8237+8235 | ||
22 | 833 | čt 19.9. 6:27 | 19.9. 23:45 | 8237+8235 | ||
29 | 814 | st 18.9. 5:46 | 18.9. 22:22 | 8236+8235 | ||
12 | 805 | út 17.9. 5:14 | 17.9. 19:46 | 8236+8235 | ||
29 | 814 | po 16.9. 5:46 | 16.9. 22:22 | 8236+8235 |