Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8746

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 25. 1. 2018

Výrobní číslo: 180242

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 863 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
 9  813 čt 25.1. 6:4925.1. 9:19 8746+8719
 9  813 st 24.1. 6:4924.1. 9:19 8746+8719
 9  813 út 23.1. 6:4923.1. 9:19 8746+8719
 9  813 po 22.1. 15:3322.1. 19:54 8746+8719
 9  806 po 22.1. 6:2722.1. 8:59 8746+8706
 9  813 pá 19.1. 15:3319.1. 19:54 8746+8706
 9  806 pá 19.1. 6:2719.1. 8:59 8746+8706
 9  813 čt 18.1. 15:3318.1. 19:54 8746+8706
15 805 čt 18.1. 5:5118.1. 9:42 8746+8706
11 801 st 17.1. 14:5817.1. 20:36 8746+8706
15 805 st 17.1. 5:5117.1. 9:42 8746+8706
15 810 út 16.1. 13:5816.1. 19:48 8746+8706
14 802 út 16.1. 5:5316.1. 10:47 8746+8706
 9  813 po 15.1. 15:3315.1. 19:54 8746+8706
15 805 po 15.1. 5:5115.1. 9:42 8746+8706
1+10 818 po 8.1. 10:309.1. 0:34 8746+8706*Z1
Rok 2017
 9  813 pá 22.12. 15:3322.12. 19:54 8746+8706
15 805 pá 22.12. 5:5122.12. 9:42 8746+8706
15 810 čt 21.12. 13:5821.12. 19:48 8746+8706
 1  814 čt 21.12. 5:4121.12. 9:48 8746+8699
24 804 st 20.12. 6:0620.12. 19:36 8746+8699
 1  809 út 19.12. 6:3919.12. 20:11 8746+8699
 6  815 po 18.12. 15:1218.12. 17:49 8746+8699
 6  808 po 18.12. 6:4018.12. 9:17 8746+8733
7+98 859 ne 17.12. 21:1518.12. 5:31 8746
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.