Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8699

Evidované reklamní polepy:
ING (od ledna 2012 do 29. 1. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180101

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 125 349 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 812 čt 18.10. 5:5118.10. 9:42 8695+8699
13+97 866 st 17.10. 22:4918.10. 4:25 8699
12+15 810 st 17.10. 15:1117.10. 18:51 8700+8699
11 812 st 17.10. 6:1617.10. 10:10 8700+8699*MU
24 801 út 16.10. 14:2216.10. 19:16 8700+8699
24 801 út 16.10. 5:4416.10. 10:36 8700+8699
29 803 po 15.10. 5:5715.10. 19:50 8700+8699
13+97 866 ne 14.10. 22:4915.10. 4:25 8699
2+99 868 so 13.10. 19:5914.10. 4:48 8699
30+94 866 pá 12.10. 23:2213.10. 6:02 8699
11 807 pá 12.10. 5:4512.10. 21:22 8742+8699
 9  801 čt 11.10. 5:5912.10. 0:37 8742+8699
29 803 st 10.10. 5:5710.10. 19:50 8687+8699
11 802 út 9.10. 6:429.10. 20:41 8687+8699
13+97 866 po 8.10. 22:499.10. 4:25 8699
 1  805 po 8.10. 4:288.10. 21:26 8687+8699
16 106 po 8.10. 0:208.10. 1:14 8687+8699*Z
13+97 866 pá 5.10. 22:496.10. 1:00 8699*MU
11 807 pá 5.10. 5:455.10. 21:21 8695+8699
 9  822 čt 4.10. 4:314.10. 18:34 8695+8699
 9  833 st 3.10. 7:174.10. 0:12 8695+8699
 9  827 út 2.10. 11:402.10. 18:52 8695+8699*Z1
15 809 po 1.10. 4:581.10. 9:02 8710+8699
15 804 ne 30.9. 9:3830.9. 21:41 8710+8699
 1  807 so 29.9. 7:2129.9. 19:15 8710+8699*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9061
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8741+8727

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.