Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8675

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 2.6.2016)

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 18. 7. 2016

Výrobní číslo: 179980

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 098 193 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
7+58 854 ne 17.7. 11:3218.7. 5:30 8675
14+24 823 so 16.7. 8:0116.7. 23:46 8675
 1  810 pá 15.7. 4:4715.7. 19:47 8694+8675
14+24 817 čt 14.7. 4:5114.7. 21:53 8694+8675
14+24 817 st 13.7. 4:5113.7. 21:53 8694+8675
 9  825 út 12.7. 5:3213.7. 0:05 8694+8675
 3  805 ne 10.7. 4:5311.7. 0:31 8675
14+24 803 so 9.7. 8:199.7. 19:45 8675
25+57 864 čt 7.7. 20:338.7. 4:57 8675
25+57 867 út 5.7. 20:196.7. 5:42 8675
34+59 861 po 4.7. 5:545.7. 4:48 8675
14+24 807 ne 3.7. 11:313.7. 23:06 8675
25+57 867 pá 1.7. 19:562.7. 5:42 8675
16+54 857 čt 30.6. 21:471.7. 4:53 8675
7+58 853 st 29.6. 20:2230.6. 5:00 8675
26+51 851 út 28.6. 21:5629.6. 5:07 8675
7+58 853 po 27.6. 20:2228.6. 5:00 8675
 6  813 po 27.6. 6:4927.6. 9:18 8675
7+59 862 ne 26.6. 12:4527.6. 5:37 8675
14+24 821 pá 24.6. 5:5124.6. 18:55 8683+8675
 5  807 čt 23.6. 6:0123.6. 20:12 8683+8675
12 802 st 22.6. 5:5922.6. 19:44 8683+8675
12 805 út 21.6. 6:1921.6. 20:12 8683+8675
14+24 824 po 20.6. 4:4920.6. 23:46 8683+8675
14+24 824 ne 19.6. 12:5619.6. 20:00 8675


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.