Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8694

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 14. 2. 2018

Výrobní číslo: 180096

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 113 357 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
 9  813 st 14.2. 6:4914.2. 9:19 8681+8694
 9  813 út 13.2. 6:4913.2. 9:19 8681+8694
 8  809 po 12.2. 14:1212.2. 20:56 8681+8694
 9  813 po 12.2. 6:4912.2. 9:19 8681+8694
 9  813 pá 9.2. 15:339.2. 19:54 8681+8694
 9  806 pá 9.2. 6:279.2. 8:59 8681+8694
 9  813 čt 8.2. 15:338.2. 19:54 8681+8694
 9  806 čt 8.2. 6:278.2. 8:59 8681+8694
 9  817 st 7.2. 6:127.2. 20:12 8681+8694
11 805 út 6.2. 5:446.2. 8:30 8681+8694*MU
3+31 806 po 5.2. 14:115.2. 19:34 8681+8694
11 802 po 5.2. 6:415.2. 8:00 8681+8694*MU
24 805 pá 2.2. 5:502.2. 20:38 8681+8694
 9  813 čt 1.2. 15:331.2. 19:54 8681+8694
3+31 806 čt 1.2. 4:141.2. 9:37 8694+8672
 9  811 st 31.1. 5:481.2. 0:46 8694+8672
3+31 806 út 30.1. 14:1130.1. 19:34 8694+8672
 8  809 út 30.1. 6:0430.1. 10:02 8694+8672
11 805 po 29.1. 5:4429.1. 18:52 8694+8672
 5  817 pá 26.1. 9:3026.1. 21:06 8694+8672*Z1
16 837 čt 25.1. 19:1026.1. 0:39 8694+8672*Z2
16 831 čt 25.1. 5:2425.1. 15:15 8694+8672*MU
16 831 st 24.1. 5:2424.1. 23:39 8694+8672
11 801 út 23.1. 4:2923.1. 20:31 8694+8672
 9  827 po 22.1. 15:5022.1. 18:52 8694+8672*Z3
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8718+8684
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8308
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8735

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.