Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 518 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 551 so 24.8. 21:0825.8. 4:34 8561
17+95 551 pá 23.8. 21:3824.8. 4:44 8561
13+95 557 čt 22.8. 13:3623.8. 4:39 8561
13 510 čt 22.8. 6:2522.8. 10:13 8561
13 510 st 21.8. 6:2521.8. 10:13 8561
 7  509 po 19.8. 4:1819.8. 22:50 8253+8561*MU*1
 6  502 ne 18.8. 4:2718.8. 23:35 8253+8561
22 501 so 17.8. 8:3118.8. 0:13 8253+8561
13 501 pá 16.8. 6:4216.8. 20:10 8561
13 502 po 12.8. 6:4212.8. 20:19 8561
17+95 553 pá 9.8. 22:0410.8. 5:41 8561
17+95 551 čt 8.8. 21:389.8. 5:09 8561
25+92 552 st 7.8. 22:018.8. 5:30 8561
25+97 562 út 6.8. 22:297.8. 5:00 8561
2+91 551 po 5.8. 19:556.8. 4:48 8561
17+95 552 ne 4.8. 22:095.8. 5:41 8561
2+91 551 so 3.8. 21:084.8. 4:34 8561
25+97 563 pá 2.8. 21:113.8. 5:00 8561
13+95 557 čt 1.8. 19:352.8. 4:39 8561
13+95 557 st 31.7. 19:351.8. 4:39 8561
24+91 557 út 30.7. 20:1531.7. 4:33 8561
25+92 552 po 29.7. 22:0130.7. 5:28 8561
25+92 552 ne 28.7. 21:2629.7. 5:28 8561
13+97 569 so 27.7. 21:2828.7. 5:33 8561
25+97 562 pá 26.7. 22:2927.7. 4:35 8561
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Andělu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.