Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 14.11.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 805 dnes 5:4724.7. 21:34 8561+8327
12 812 út 23.7. 5:3424.7. 1:04 8561+8327
29 814 po 22.7. 6:1623.7. 0:04 8561+8327
Zvl 889 ne 14.7. 17:4514.7. 21:30 8561+8327
12 809 pá 12.7. 5:1412.7. 21:06 8561+8327
29 805 čt 11.7. 5:4711.7. 21:34 8561+8327
29 811 st 10.7. 5:4410.7. 20:20 8561+8327
11 809 út 9.7. 4:529.7. 19:30 8561+8327
 8  803 po 8.7. 5:109.7. 0:49 8561+8327
29 808 čt 4.7. 6:195.7. 0:26 8561+8327
11 806 st 3.7. 6:263.7. 21:00 8561+8327
11 809 út 2.7. 4:522.7. 19:30 8561+8327
11 809 po 1.7. 4:521.7. 19:30 8561+8327
12 809 ne 30.6. 9:3730.6. 23:24 8561+8327
12 808 so 29.6. 16:4530.6. 0:04 8561+8327*Z1
11 812 pá 28.6. 5:5728.6. 18:55 8561+8327
 9  804 čt 27.6. 15:0928.6. 0:06 8561+8327
12 820 čt 27.6. 5:3427.6. 9:13 8561+8327
 9  809 st 26.6. 15:2926.6. 19:57 8561+8327
 9  804 st 26.6. 6:5226.6. 9:08 8561+8327
 9  823 út 25.6. 5:2525.6. 18:43 8561+8327
 9  812 po 24.6. 4:4524.6. 22:33 8561+8327
12 804 ne 23.6. 5:1124.6. 0:44 8561+8327
11 806 so 22.6. 7:4423.6. 0:17 8561+8327
 9  805 pá 21.6. 6:1622.6. 0:16 8561+8327
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.