Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 685 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+95 865 pá 1.7. 22:182.7. 4:53 8561
13+97 853 čt 30.6. 6:271.7. 4:26 8561
13 806 st 29.6. 6:3729.6. 20:50 8561
15+98 853 út 28.6. 21:0329.6. 4:59 8561
13+97 853 út 28.6. 6:2728.6. 10:20 8561*MU
25+97 855 po 27.6. 22:0328.6. 5:26 8561
7+91 854 ne 26.6. 20:3327.6. 5:00 8561
14+96 866 so 25.6. 21:1026.6. 5:18 8561
13+97 851 pá 24.6. 22:3425.6. 5:27 8561
13 806 pá 24.6. 6:3724.6. 20:50 8561
25+97 856 čt 23.6. 22:2324.6. 5:58 8561
13 807 čt 23.6. 6:4723.6. 21:05 8561
25+97 855 st 22.6. 22:0323.6. 5:26 8561
12+17 843 st 22.6. 5:5122.6. 21:01 8561+8441
 4  811 út 21.6. 14:5621.6. 18:54 8561+8441
 8  808 po 20.6. 6:0020.6. 23:49 8561+8441
 9  816 pá 17.6. 6:5917.6. 20:25 8561+8441
12+17 844 čt 16.6. 6:1816.6. 19:18 8561+8441
10 814 st 15.6. 4:3615.6. 18:38 8561+8441
12+17 844 út 14.6. 6:1814.6. 19:18 8561+8441
 8  805 po 13.6. 5:1413.6. 21:05 8561+8441
 8  808 pá 10.6. 6:0010.6. 23:49 8561+8441
 9  827 čt 9.6. 5:469.6. 18:56 8561+8441
 9  811 st 8.6. 6:429.6. 0:21 8561+8441
15+98 854 út 7.6. 21:238.6. 5:29 8561
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.