Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 571 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+95 557 st 30.9. 7:131.10. 4:39 8561
21 510 út 29.9. 5:2729.9. 9:25 8561
21 507 pá 25.9. 5:4425.9. 9:41 8561
 2  515 čt 24.9. 4:4924.9. 9:25 8561
21 510 st 23.9. 5:2723.9. 9:25 8561
21 507 út 22.9. 5:4422.9. 9:41 8561
21 511 po 21.9. 5:3821.9. 9:33 8561
38 506 pá 18.9. 6:0218.9. 20:13 8561
38 506 čt 17.9. 6:0217.9. 20:13 8561
38 509 út 15.9. 5:5215.9. 8:43 8561
38 506 po 14.9. 6:0214.9. 20:13 8561
22 535 pá 11.9. 6:5911.9. 9:27 8256+8561
22 542 čt 10.9. 6:3810.9. 9:39 8256+8561
22 532 st 9.9. 7:0510.9. 0:20 8256+8561
24 509 út 8.9. 13:008.9. 19:32 8256+8561*Z
26 517 út 8.9. 6:548.9. 10:29 8256+8561
15 508 po 7.9. 5:488.9. 0:15 8256+8561
25 510 ne 6.9. 10:096.9. 21:02 8256+8561
24 508 pá 4.9. 6:274.9. 19:22 8256+8561
26 513 čt 3.9. 4:214.9. 0:19 8256+8561
15 508 st 2.9. 5:483.9. 0:15 8256+8561
24 511 út 1.9. 6:511.9. 19:52 8256+8561
24 508 po 31.8. 6:2731.8. 19:22 8256+8561
22 504 ne 30.8. 9:3031.8. 0:40 8256+8561
 6  505 so 29.8. 4:4729.8. 20:54 8256+8561
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8564+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.