Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 14.11.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 711 953 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 803 pá 2.12. 5:443.12. 0:21 8561+8405
 4  812 čt 1.12. 15:041.12. 19:02 8561+8405
 4  812 st 30.11. 15:0430.11. 19:02 8561+8405
 4  811 st 30.11. 6:0330.11. 9:52 8561+8405
 4  810 út 29.11. 14:4829.11. 18:46 8561+8405
10 804 út 29.11. 5:1329.11. 9:47 8561+8405
22 805 po 28.11. 6:2429.11. 0:41 8561+8405
10 815 pá 25.11. 5:1125.11. 19:11 8561+8405
15 805 čt 24.11. 5:0425.11. 0:23 8561+8405
10 812 st 23.11. 6:4924.11. 0:06 8561+8405
10 809 út 22.11. 4:2022.11. 18:28 8561+8405
10 805 po 21.11. 15:1122.11. 0:46 8561+8405
 9  805 po 21.11. 6:3921.11. 9:10 8561+8405
11 804 pá 18.11. 4:5018.11. 19:49 8561+8405
25 814 st 16.11. 4:3516.11. 22:37 8561+8405
 9  811 út 15.11. 6:4116.11. 0:21 8561+8405
10 815 po 14.11. 16:5514.11. 19:31 8561+8405*Z1
 9  322 po 14.11. 6:3914.11. 8:58 8561+8465
 4  304 pá 11.11. 15:1511.11. 19:15 8561+8465
 4  305 pá 11.11. 6:0011.11. 9:59 8561+8465
 4  304 čt 10.11. 15:1510.11. 19:15 8561+8465
 4  306 čt 10.11. 6:1010.11. 10:08 8561+8465
 4  303 st 9.11. 15:099.11. 19:08 8561+8465
 9  329 st 9.11. 6:579.11. 9:14 8561+8465
12+14 305 út 8.11. 15:139.11. 0:31 8561+8465
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.