Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 477 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  710 st 5.9. 5:565.9. 20:08 8509+8561
 8  705 út 4.9. 5:324.9. 19:17 8509+8561
20 705 po 3.9. 15:274.9. 0:44 8509+8561
 1  708 po 3.9. 4:013.9. 10:26 8509+8561
 8  708 ne 2.9. 9:392.9. 23:19 8509+8561
 1  702 so 1.9. 4:411.9. 21:36 8509+8561
25 707 pá 31.8. 5:3831.8. 22:40 8509+8561
25 707 čt 30.8. 5:3830.8. 22:40 8509+8561
 8  704 st 29.8. 13:3829.8. 20:08 8509+8561
22 723 st 29.8. 5:2929.8. 10:30 8509+8561
22 723 út 28.8. 14:4529.8. 0:52 8509+8561
26 715 út 28.8. 6:3928.8. 9:30 8509+8561
 8  704 po 27.8. 13:3827.8. 20:08 8509+8561
22 721 po 27.8. 5:0827.8. 10:10 8509+8561
22 701 pá 24.8. 4:3824.8. 22:18 8509+8561
26 715 čt 23.8. 14:0424.8. 1:03 8509+8561
25 702 čt 23.8. 4:4023.8. 10:19 8509+8561
20 701 st 22.8. 14:3422.8. 23:54 8509+8561
22 721 st 22.8. 5:0822.8. 10:10 8509+8561
22 721 út 21.8. 14:2522.8. 0:55 8509+8561
22 721 út 21.8. 5:0821.8. 10:10 8509+8561
25 702 po 20.8. 13:2120.8. 21:39 8509+8561
22 723 po 20.8. 5:2920.8. 10:32 8509+8561
26 703 pá 17.8. 4:4317.8. 20:07 8509+8561
26 712 čt 16.8. 5:5416.8. 18:50 8509+8561*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.