Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8561

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 14.11.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 4. 2008

Výrobní číslo: 160442

Původní evidenční číslo: 8055

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 754 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  816 čt 5.12. 5:545.12. 19:34 8561+8313
 5  803 st 4.12. 6:125.12. 0:17 8561+8313
 5  806 út 3.12. 4:373.12. 18:19 8561+8313
 8  807 po 2.12. 14:572.12. 23:54 8561+8313
 9  809 po 2.12. 7:062.12. 9:28 8561+8313
11 812 pá 29.11. 6:0629.11. 18:56 8561+8313
 5  806 čt 28.11. 4:3728.11. 18:19 8561+8313
11 804 st 27.11. 4:5127.11. 23:20 8561+8313
 9  829 út 26.11. 5:4526.11. 20:59 8561+8313
 5  803 po 25.11. 6:1226.11. 0:17 8561+8313
 5  808 ne 24.11. 10:0725.11. 0:17 8561+8313
11 808 so 23.11. 8:0224.11. 0:37 8561+8313
11 802 pá 22.11. 4:3222.11. 21:20 8561+8313
 9  812 čt 21.11. 4:4521.11. 22:33 8561+8313
 5  814 st 20.11. 15:3920.11. 21:24 8561+8313
 8  807 st 20.11. 6:4820.11. 9:33 8561+8313
11 813 út 19.11. 15:0820.11. 0:37 8561+8313
11 813 út 19.11. 5:2619.11. 9:29 8561+8313
 7  807 po 18.11. 14:4518.11. 21:04 8561+8313
12 820 po 18.11. 5:3418.11. 9:13 8561+8313
11 808 ne 17.11. 4:3217.11. 6:25 8561+8313*MU
11 808 so 16.11. 8:0217.11. 0:37 8561+8313
 7  807 pá 15.11. 14:4515.11. 21:04 8561+8313
 7  807 pá 15.11. 6:4515.11. 10:29 8561+8313
 9  823 čt 14.11. 5:2514.11. 18:43 8561+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.