Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8553

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 173116

Původní evidenční číslo: 7032

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 850 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 dnes 6:0725.9. 20:05 8553+8378
22 511 ne 24.9. 16:2025.9. 0:14 8553+8378*Z1
 6  510 pá 22.9. 14:4522.9. 20:03 8553+8378
 4  507 pá 22.9. 6:0422.9. 9:32 8553+8378
 6  503 čt 21.9. 6:3721.9. 23:56 8553+8378
 4  507 st 20.9. 14:4120.9. 18:04 8553+8378
 4  510 st 20.9. 6:3420.9. 10:00 8553+8378
26 518 út 19.9. 6:1420.9. 0:47 8553+8378
26 514 po 18.9. 5:3619.9. 0:07 8553+8378
22 519 pá 15.9. 6:5715.9. 23:55 8553+8378
22 509 čt 14.9. 6:0714.9. 20:05 8553+8378
15 501 st 13.9. 4:4713.9. 19:35 8553+8378
15 510 út 12.9. 6:2912.9. 21:20 8553+8378
 4  508 po 11.9. 14:4911.9. 18:12 8553+8378
26 505 po 11.9. 6:2311.9. 9:37 8553+8378
15 504 ne 10.9. 5:0710.9. 21:05 8553+8378
14 507 so 9.9. 6:239.9. 23:13 8553+8378
22 519 pá 8.9. 6:578.9. 23:55 8553+8378
22 538 čt 7.9. 15:358.9. 0:16 8553+8378
 4  508 čt 7.9. 6:167.9. 9:40 8553+8378
22 506 st 6.9. 5:096.9. 19:35 8553+8378
22 506 út 5.9. 5:095.9. 19:35 8553+8378
14 508 po 4.9. 5:034.9. 20:28 8553+8378
22 507 ne 3.9. 5:084.9. 0:34 8553+8378
22 524 pá 1.9. 15:071.9. 20:35 8553+8378
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.