Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 738 664 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 403 pá 3.7. 5:063.7. 10:55 8506+8507
22 418 čt 2.7. 14:072.7. 23:16 8506+8507
14 403 čt 2.7. 5:062.7. 10:55 8506+8507
 7  406 st 1.7. 14:501.7. 15:40 8506+8507*MU
22 412 st 1.7. 6:121.7. 9:33 8506+8507
17 431 pá 26.6. 6:1426.6. 9:19 8506+8507
22 438 čt 25.6. 5:1725.6. 8:33 8506+8507
14 415 st 24.6. 4:3824.6. 10:08 8506+8507
22 423 út 23.6. 5:3323.6. 20:41 8506+8507
 4  405 po 22.6. 15:3222.6. 18:07 8506+8507
22 442 po 22.6. 5:5822.6. 9:17 8506+8507
22 423 pá 19.6. 5:3319.6. 17:20 8506+8507*MU
22 413 čt 18.6. 4:3218.6. 20:18 8506+8507
22 415 st 17.6. 4:4617.6. 20:39 8506+8507
22 415 út 16.6. 4:4616.6. 20:39 8506+8507
 4  402 po 15.6. 6:1715.6. 10:00 8506+8507
22 444 pá 12.6. 6:4012.6. 9:53 8506+8507
18 414 čt 11.6. 5:3011.6. 9:09 8506+8507
 4  403 st 10.6. 6:2510.6. 10:08 8506+8507
22 442 út 9.6. 5:589.6. 9:17 8506+8507
17 431 po 8.6. 6:148.6. 9:19 8506+8507
 4  403 pá 5.6. 6:255.6. 10:08 8506+8507
14 415 čt 4.6. 4:384.6. 10:08 8506+8507
 4  402 st 3.6. 6:173.6. 10:00 8506+8507
11 413 út 2.6. 4:152.6. 10:33 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.