Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 686 805 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 209 út 23.4. 5:3123.4. 21:55 8506+8507
34 204 ne 21.4. 9:5621.4. 21:13 8507
34 203 so 20.4. 7:0320.4. 21:28 8507
34 202 pá 19.4. 7:5619.4. 21:13 8507
 3  212 pá 12.4. 4:2512.4. 18:06 8506+8507
10 209 čt 11.4. 5:3111.4. 21:55 8506+8507
14 214 st 10.4. 4:5210.4. 21:05 8506+8507
24 214 út 9.4. 15:199.4. 19:48 8506+8507
10 201 po 8.4. 11:008.4. 20:40 8506+8507*Z
17 212 pá 5.4. 9:155.4. 19:37 8506+8507*Z1
 6  101 čt 4.4. 15:004.4. 18:32 8506+8507*Z2
14 208 čt 4.4. 6:144.4. 7:50 8506+8507*MU
14 208 st 3.4. 6:143.4. 20:18 8506+8507
12 204 út 2.4. 6:252.4. 19:45 8506+8507
12 203 po 1.4. 6:171.4. 19:36 8506+8507
6+8 206 pá 29.3. 5:4829.3. 20:06 8506+8507
10 209 čt 28.3. 5:3128.3. 21:55 8506+8507
10 201 st 27.3. 7:3827.3. 20:40 8506+8507
10 211 út 26.3. 5:4226.3. 18:48 8506+8507
12 213 po 25.3. 5:2625.3. 21:08 8506+8507
12 204 ne 24.3. 5:3525.3. 0:44 8506+8507
10 211 so 23.3. 4:5623.3. 23:34 8506+8507
10 213 pá 22.3. 5:5123.3. 1:05 8506+8507
14 208 čt 21.3. 6:1421.3. 20:18 8506+8507
10 223 st 20.3. 4:1720.3. 20:08 8506+8507
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8492+8493
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.