Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 18.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 832 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 507 čt 23.3. 15:2023.3. 21:08 8507+8395
 6  516 čt 23.3. 6:4323.3. 9:01 8507+8395
11 507 st 22.3. 7:4422.3. 9:12 8507+8395
 6  504 út 21.3. 5:1121.3. 19:51 8507+8395
22 516 po 20.3. 15:4520.3. 18:04 8507+8395
22 508 po 20.3. 6:1220.3. 8:32 8507+8395
 8  507 ne 19.3. 8:3419.3. 23:15 8507+8395
14 511 so 18.3. 7:3018.3. 23:38 8507+8395
 7  115 čt 16.3. 5:0016.3. 9:23 8507+8564
26 119 st 15.3. 5:2616.3. 0:41 8507+8564
22 107 út 14.3. 5:1215.3. 0:06 8507+8564
16 110 po 13.3. 4:3513.3. 18:55 8507+8564
16 101 pá 10.3. 15:2411.3. 0:36 8507+8564
22 102 čt 9.3. 5:549.3. 23:47 8507+8564
 7  103 st 8.3. 9:358.3. 19:41 8507+8564*Z1
26 119 út 7.3. 5:268.3. 0:40 8507+8564
22 132 po 6.3. 5:036.3. 20:36 8507+8564
26 114 pá 3.3. 4:443.3. 23:43 8507+8564
26 114 čt 2.3. 4:442.3. 23:43 8507+8564
26 119 st 1.3. 5:262.3. 0:40 8507+8564
13 104 po 27.2. 15:1927.2. 18:53 8507
11 113 po 27.2. 6:3027.2. 9:11 8507
11 114 pá 24.2. 15:0524.2. 17:43 8507
11 114 pá 24.2. 6:4024.2. 9:19 8507
11 114 po 20.2. 15:0520.2. 17:43 8507
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8051+8082

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.