Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.9.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 772 744 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 554 so 12.6. 21:1013.6. 5:28 8529+8507*Z1
36 504 pá 11.6. 5:2211.6. 21:48 8529+8507
14 505 čt 10.6. 4:5610.6. 21:05 8529+8507
 6  509 st 9.6. 4:419.6. 23:19 8529+8507
 6  502 út 8.6. 5:458.6. 21:41 8529+8507
 7  506 po 7.6. 4:587.6. 21:48 8529+8507
14 503 so 5.6. 5:145.6. 20:54 8529+8507
24 509 pá 4.6. 6:374.6. 19:32 8529+8507
7+95 554 čt 3.6. 20:364.6. 5:40 8529+8507
17+95 553 st 2.6. 21:333.6. 5:10 8507
22 525 po 31.5. 5:041.6. 0:18 8525+8507
22 507 pá 28.5. 5:2328.5. 20:06 8525+8507
 6  509 čt 27.5. 4:4127.5. 23:19 8525+8507
22 525 st 26.5. 5:0427.5. 0:18 8525+8507
14 512 út 25.5. 4:1125.5. 21:14 8525+8507
22 508 po 24.5. 5:0024.5. 23:08 8525+8507
 6  503 ne 23.5. 6:4723.5. 23:39 8525+8507
14 508 so 22.5. 5:2022.5. 22:29 8525+8507
22 508 pá 21.5. 5:0021.5. 23:08 8525+8507
22 525 čt 20.5. 5:0421.5. 0:18 8525+8507
22 530 st 19.5. 5:5520.5. 0:07 8525+8507
22 518 út 18.5. 6:1818.5. 18:53 8525+8507
22 517 po 17.5. 5:3917.5. 22:49 8525+8507
26 505 so 15.5. 4:3915.5. 21:52 8525+8507
22 506 pá 14.5. 6:1214.5. 23:48 8525+8507
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8376+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.