Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 669 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 406 pá 20.3. 14:0720.3. 23:44 8506+8507
14 406 pá 20.3. 5:2620.3. 11:07 8506+8507
14 411 čt 19.3. 14:4619.3. 22:24 8506+8507
 3  413 čt 19.3. 6:0919.3. 9:39 8506+8507
11 411 st 18.3. 4:1519.3. 0:54 8506+8507
 3  411 út 17.3. 4:4117.3. 19:38 8506+8507
 3  411 po 16.3. 4:4116.3. 19:39 8506+8507
 4  406 pá 13.3. 14:2213.3. 19:38 8506+8507
14 409 pá 13.3. 5:3513.3. 10:28 8506+8507
 3  415 čt 12.3. 14:2912.3. 22:21 8506+8507
14 409 čt 12.3. 5:3512.3. 10:28 8506+8507
 3  411 st 11.3. 4:4111.3. 19:39 8506+8507
 3  415 út 10.3. 14:2910.3. 22:21 8506+8507
14 402 út 10.3. 4:5810.3. 9:58 8506+8507
11 410 po 9.3. 14:319.3. 21:08 8506+8507
11 410 po 9.3. 4:099.3. 10:43 8506+8507
17 425 pá 6.3. 6:077.3. 1:33 8506+8507
11 410 čt 5.3. 14:315.3. 21:08 8506+8507
14 409 čt 5.3. 5:355.3. 10:28 8506+8507
11 410 st 4.3. 14:314.3. 21:08 8506+8507
 6  412 st 4.3. 5:194.3. 10:30 8506+8507
11 410 út 3.3. 14:313.3. 21:08 8506+8507
11 410 út 3.3. 4:093.3. 10:43 8506+8507
17 425 po 2.3. 6:073.3. 1:33 8506+8507
18 410 pá 28.2. 14:5429.2. 0:48 8506+8507


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.