Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 pá 29.6. 6:2929.6. 20:25 8506+8507
14 204 čt 28.6. 14:3128.6. 21:54 8506+8507
14 214 čt 28.6. 4:1628.6. 8:35 8506+8507*MU
14 206 st 27.6. 4:5328.6. 0:45 8506+8507
3+6 218 út 26.6. 4:1527.6. 0:43 8506+8507
3+6 218 po 25.6. 4:1526.6. 0:43 8506+8507
14 201 ne 24.6. 4:5425.6. 1:05 8506+8507
12 201 so 23.6. 4:5524.6. 0:04 8506+8507
17 220 pá 22.6. 4:1822.6. 22:43 8506+8507
14 203 čt 21.6. 4:3421.6. 21:39 8506+8507
3+6 218 st 20.6. 4:1521.6. 0:43 8506+8507
14 201 út 19.6. 6:1619.6. 21:10 8506+8507
15 209 po 18.6. 9:0518.6. 21:49 8506+8507*Z
14 214 pá 15.6. 4:1615.6. 18:59 8506+8507
15 205 čt 14.6. 5:5414.6. 21:19 8506+8507
17 231 st 13.6. 4:5813.6. 9:20 8506+8507
14 213 út 12.6. 5:5013.6. 1:05 8506+8507
16 226 po 11.6. 5:0611.6. 19:46 8506+8507
14 204 pá 8.6. 14:318.6. 21:54 8506+8507
24 211 pá 8.6. 5:368.6. 10:19 8506+8507
14 201 čt 7.6. 6:167.6. 21:10 8506+8507
17 220 st 6.6. 4:186.6. 22:43 8506+8507
16 216 út 5.6. 6:275.6. 21:02 8506+8507
12 208 po 4.6. 6:574.6. 20:22 8506+8507
12 213 pá 1.6. 5:261.6. 21:07 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.