Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 234 po 22.1. 4:5822.1. 19:20 8506+8507
1+6 211 ne 21.1. 4:2422.1. 1:02 8506+8507
17 202 so 20.1. 4:5921.1. 0:43 8506+8507
17 216 pá 19.1. 6:2820.1. 0:54 8506+8507
17 220 čt 18.1. 4:1918.1. 22:44 8506+8507
17 213 st 17.1. 6:3218.1. 0:44 8506+8507
17 211 út 16.1. 6:2417.1. 0:24 8506+8507
12 207 po 15.1. 4:3515.1. 20:14 8506+8507
14 107 čt 11.1. 4:2412.1. 0:19 8506+8507
16 102 pá 5.1. 4:206.1. 1:04 8506+8507
14 107 čt 4.1. 22:105.1. 0:19 8506+8507*Z
25 110 čt 4.1. 14:044.1. 21:13 8506+8507
14 103 čt 4.1. 5:544.1. 10:21 8506+8507
14 103 st 3.1. 14:363.1. 21:21 8506+8507
14 103 st 3.1. 5:543.1. 10:21 8506+8507
3 214 út 2.1. 5:232.1. 22:32 8506+8507
Rok 2017
24 202 pá 29.12. 6:2529.12. 19:50 8506+8507
10 213 st 27.12. 4:3627.12. 20:40 8506+8507
17 218 út 26.12. 8:5426.12. 23:54 8506+8507
17 204 pá 22.12. 6:1122.12. 18:37 8506+8507
3 203 čt 21.12. 5:2321.12. 23:58 8506+8507
10 224 st 20.12. 5:2820.12. 22:13 8506+8507
3 203 út 19.12. 5:2319.12. 23:58 8506+8507
10 221 po 18.12. 15:0518.12. 18:27 8506+8507
10 215 po 18.12. 6:2318.12. 9:47 8506+8507
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8362

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.