Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.9.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 409 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 po 8.3. 5:048.3. 19:34 8525+8507
22 502 pá 5.3. 5:565.3. 20:13 8525+8507
24 507 čt 4.3. 6:174.3. 19:12 8525+8507
24 505 út 2.3. 5:492.3. 18:52 8525+8507
22 515 po 1.3. 4:401.3. 20:29 8525+8507
22 502 ne 28.2. 11:1028.2. 21:29 8525+8507
25 507 so 27.2. 4:3127.2. 20:16 8525+8507
 8  511 pá 26.2. 6:3026.2. 21:38 8525+8507*Z
22 509 st 24.2. 5:0124.2. 19:32 8525+8507
16 513 út 23.2. 14:4023.2. 20:30 8525+8507*Z1
22 509 pá 19.2. 5:0119.2. 19:32 8525+8507
22 519 st 17.2. 6:3617.2. 22:19 8525+8507
22 521 út 16.2. 17:5016.2. 19:51 8525+8507*Z2
22 519 po 15.2. 6:3615.2. 22:19 8525+8507
24 507 čt 11.2. 6:1711.2. 19:12 8525+8507
22 509 st 10.2. 5:0110.2. 19:32 8525+8507
22 519 út 9.2. 6:369.2. 22:19 8525+8507
22 509 čt 4.2. 5:014.2. 19:32 8525+8507
22 502 st 3.2. 5:563.2. 20:13 8525+8507
22 517 po 1.2. 4:311.2. 22:44 8525+8507
 8  502 ne 31.1. 5:2931.1. 22:18 8525+8507
22 512 čt 28.1. 6:0328.1. 21:38 8525+8507
24 507 út 26.1. 14:2526.1. 19:12 8507+8389
Zvl 575 út 26.1. 12:3026.1. 14:25 8507+8389*1
24 507 út 26.1. 6:1726.1. 12:30 8507+8389
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8400+8399
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164+8165
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8376+8170
*1 = posílení provozu linky 22 při nehodě tram a nákl. vozu ve Strašnicích

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.