Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 658 128 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 216 po 23.4. 6:2923.4. 21:01 8506+8507
14 213 pá 20.4. 5:5120.4. 18:50 8506+8507
16 216 čt 19.4. 6:2919.4. 21:01 8506+8507
16 216 st 18.4. 6:2918.4. 21:01 8506+8507
16 203 út 17.4. 5:4217.4. 21:01 8506+8507
15 216 po 16.4. 4:5916.4. 22:34 8506+8507
12 204 ne 15.4. 12:5615.4. 22:15 8506+8507
 8  214 pá 13.4. 4:4613.4. 21:39 8506+8507
12 215 čt 12.4. 5:4912.4. 21:41 8506+8507
14 203 st 11.4. 4:3611.4. 21:39 8506+8507
14 214 út 10.4. 4:1711.4. 1:03 8506+8507
14 206 po 9.4. 11:2510.4. 0:43 8506+8507*Z
16 202 pá 6.4. 4:416.4. 20:33 8506+8507
14 204 čt 5.4. 6:425.4. 21:54 8506+8507
15 201 st 4.4. 5:454.4. 21:48 8506+8507
15 209 út 3.4. 6:433.4. 22:34 8506+8507
16 216 čt 29.3. 6:2929.3. 21:01 8506+8507
16 207 st 28.3. 4:5228.3. 21:10 8506+8507
16 208 út 27.3. 5:5727.3. 23:11 8506+8507
15 209 po 26.3. 6:4326.3. 22:34 8506+8507
17 223 pá 23.3. 7:1223.3. 11:30 8507+8506*MU
14 205 čt 22.3. 14:4222.3. 17:20 8506+8507*MU
12 207 st 21.3. 4:3521.3. 20:13 8506+8507
16 202 út 20.3. 4:4120.3. 20:33 8506+8507
14 214 po 19.3. 4:1719.3. 14:30 8506+8507*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8443+8482
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.