Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8507

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 18.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 11. 10. 2006

Výrobní číslo: 162448

Původní evidenční číslo: 6814

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 dnes 4:4427.2. 23:55 8532+8507
26 505 po 26.2. 7:1727.2. 0:06 8532+8507
 6  508 pá 23.2. 5:1523.2. 19:06 8532+8507
26 507 čt 22.2. 15:2823.2. 0:46 8532+8507
22 514 čt 22.2. 6:3622.2. 9:33 8532+8507
24 505 st 21.2. 6:0721.2. 14:50 8532+8507*MU
 7  515 út 20.2. 5:3120.2. 19:40 8532+8507
 4  501 po 19.2. 14:4519.2. 20:19 8532+8507
 4  504 po 19.2. 6:1719.2. 10:00 8532+8507
22 521 so 17.2. 7:3718.2. 0:16 8532+8507
22 503 čt 15.2. 4:4415.2. 23:14 8532+8507
22 511 st 14.2. 5:3314.2. 22:00 8532+8507*MU
 8  503 út 13.2. 5:0614.2. 0:57 8532+8507
14 508 po 12.2. 4:4912.2. 19:59 8532+8507
1+6 505 ne 11.2. 10:0112.2. 0:27 8532+8507
1+6 509 pá 9.2. 5:529.2. 20:40 8532+8507
26 507 čt 8.2. 5:038.2. 23:46 8532+8507
26 507 st 7.2. 5:037.2. 23:46 8532+8507
1+6 517 út 6.2. 7:116.2. 22:08 8532+8507
1+6 508 ne 4.2. 4:394.2. 22:08 8532+8507
 7  506 so 3.2. 4:194.2. 0:39 8532+8507
22 523 pá 2.2. 6:493.2. 0:33 8532+8507
26 510 čt 1.2. 6:571.2. 19:08 8532+8507
1+6 504 st 31.1. 5:1031.1. 19:56 8532+8507
14 504 út 30.1. 5:0530.1. 20:33 8532+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.