Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.10.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 867 689 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  810 pá 31.3. 14:4831.3. 18:46 8171+8166
10 804 pá 31.3. 5:1231.3. 9:47 8171+8166
 4  808 čt 30.3. 14:3230.3. 18:30 8171+8166
 9  805 út 28.3. 6:3928.3. 9:00 8171+8166
 4  811 po 27.3. 14:5627.3. 18:54 8171+8166
 4  810 po 27.3. 5:5227.3. 9:42 8171+8166
25 807 so 25.3. 4:3425.3. 22:39 8171+8166
 9  812 pá 24.3. 4:4325.3. 0:31 8171+8166
25 805 čt 23.3. 10:0523.3. 19:08 8171+8166*Z1
14 818 st 22.3. 5:0722.3. 22:32 8171+8166
 9  830 út 21.3. 5:5721.3. 23:52 8171+8166
 9  814 po 20.3. 6:0620.3. 20:30 8171+8166
 9  801 ne 19.3. 9:4019.3. 22:57 8171+8166
11 802 so 18.3. 8:3018.3. 20:54 8171+8166
10 807 pá 17.3. 4:5717.3. 20:39 8171+8166
 9  827 čt 16.3. 4:4117.3. 0:07 8171+8166
10 804 st 15.3. 15:0916.3. 0:26 8171+8166
 9  810 st 15.3. 6:4515.3. 9:21 8171+8166
 4  812 út 14.3. 6:1414.3. 10:00 8171+8166
 4  812 po 13.3. 15:0413.3. 19:02 8171+8166
14 816 po 6.3. 17:306.3. 22:17 8166+8405*Z2
 8  808 po 6.3. 5:586.3. 9:08 8166+8405*MU
25 805 pá 3.3. 4:363.3. 19:08 8413+8166
 9  830 čt 2.3. 5:572.3. 23:52 8413+8166
10 805 st 1.3. 15:091.3. 20:09 8413+8166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.