Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.10.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 969 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+17 832 pá 1.7. 5:291.7. 20:23 8169+8166
 8  808 čt 30.6. 6:0030.6. 23:49 8169+8166
 8  812 st 29.6. 6:2530.6. 0:09 8169+8166
10 805 út 28.6. 5:4028.6. 19:42 8169+8166
 9  802 po 27.6. 6:0327.6. 21:52 8169+8166
12+17 843 pá 24.6. 5:5124.6. 21:31 8169+8166
 9  823 čt 23.6. 5:2223.6. 18:42 8169+8166
 9  823 st 22.6. 5:2222.6. 18:42 8169+8166
 8  805 út 21.6. 5:1421.6. 17:30 8169+8166*MU*1
 9  811 po 20.6. 6:4221.6. 0:21 8169+8166
 4  813 pá 17.6. 15:1217.6. 19:10 8169+8166
13+97 853 pá 17.6. 6:2717.6. 9:20 8166*MU
 4  810 st 15.6. 5:5015.6. 9:42 8169+8166
10 806 út 14.6. 14:5115.6. 0:27 8169+8166
 9  812 po 13.6. 4:4614.6. 0:31 8169+8166
14 816 pá 10.6. 4:5010.6. 22:18 8169+8166
 9  805 čt 9.6. 15:1110.6. 0:12 8169+8166
 4  811 čt 9.6. 6:019.6. 9:52 8169+8166
 9  805 st 8.6. 15:119.6. 0:12 8169+8166
 4  812 st 8.6. 6:108.6. 10:00 8169+8166
 9  827 út 7.6. 5:467.6. 18:56 8169+8166
 9  808 po 6.6. 6:316.6. 22:12 8169+8166
10 803 pá 3.6. 5:163.6. 19:27 8169+8166
10 803 čt 2.6. 5:162.6. 19:27 8169+8166
 9  808 st 1.6. 6:311.6. 22:12 8169+8166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8489+8488 do 8169(+8166) za zast. Balabenka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.