Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 776 234 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 566 so 17.4. 8:1218.4. 5:49 8166
14+96 565 pá 16.4. 19:3417.4. 5:12 8166
14+96 565 čt 15.4. 19:3416.4. 5:12 8166
15+98 552 st 14.4. 21:2215.4. 5:08 8166
7+91 556 út 13.4. 20:1614.4. 4:46 8166
11+93 563 po 12.4. 19:5013.4. 4:59 8166
14+96 565 ne 11.4. 19:4712.4. 5:12 8166
5+95 555 so 10.4. 19:4311.4. 5:10 8166
14+96 565 pá 9.4. 19:3410.4. 5:12 8166
13+97 566 čt 8.4. 6:259.4. 5:49 8166
21 504 st 7.4. 15:347.4. 18:56 8166
21 502 st 7.4. 5:377.4. 14:30 8166*1
13 502 út 6.4. 7:056.4. 22:02 8166
13+97 566 ne 4.4. 8:025.4. 5:49 8166
13 503 čt 1.4. 6:541.4. 22:03 8166
22 508 út 30.3. 4:3430.3. 21:31 8259+8166
22 515 po 29.3. 5:3929.3. 22:48 8259+8166
26 508 ne 28.3. 5:0028.3. 22:39 8259+8166
14 509 so 27.3. 8:0027.3. 21:26 8259+8166
13+97 566 čt 25.3. 21:2326.3. 2:00 8166*MU
2+91 552 út 23.3. 4:4924.3. 4:56 8166
13+97 566 pá 19.3. 21:2320.3. 5:49 8166
11+96 566 čt 18.3. 19:5419.3. 4:51 8166
11+91 555 st 17.3. 19:4818.3. 4:59 8166
13+99 561 út 16.3. 20:1217.3. 5:03 8166
*1 = zablokování při stržené troleji v Radlické ul.
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.