Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 682 360 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  510 ne 16.12. 6:4116.12. 22:13 8166+8167
 5  505 so 15.12. 5:0515.12. 20:58 8166+8167
22 512 pá 14.12. 14:4614.12. 20:21 8166+8167
22 535 pá 14.12. 5:0414.12. 9:26 8166+8167
26 509 čt 13.12. 15:2614.12. 0:40 8166+8167
 5  509 čt 13.12. 6:2613.12. 9:11 8166+8167
24 503 st 12.12. 6:0712.12. 19:16 8166+8167
22 524 út 11.12. 5:3711.12. 22:53 8166+8167
22 537 po 10.12. 6:5011.12. 0:43 8166+8167
 6  509 so 8.12. 5:018.12. 22:42 8166+8167
22 505 pá 7.12. 4:597.12. 22:18 8166+8167
22 513 čt 6.12. 6:396.12. 20:42 8166+8167
22 503 st 5.12. 6:116.12. 0:08 8166+8167
22 525 út 4.12. 5:524.12. 20:20 8166+8167
22 522 po 3.12. 6:083.12. 19:29 8166+8167
 5  502 ne 2.12. 4:452.12. 22:45 8166+8167
 5  505 so 1.12. 5:051.12. 20:58 8166+8167
22 536 pá 30.11. 9:4030.11. 19:27 8166+8167*Z
 5  509 pá 30.11. 6:2630.11. 9:11 8166+8167
22 530 čt 29.11. 6:1629.11. 20:26 8166+8167
22 520 st 28.11. 4:2428.11. 23:24 8166+8167
22 508 út 27.11. 6:4328.11. 1:09 8166+8167
 5  509 po 26.11. 15:0127.11. 1:10 8166+8167
 5  515 po 26.11. 4:4526.11. 9:59 8166+8167
 5  508 ne 25.11. 11:2026.11. 0:40 8166+8167
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.