Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 727 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 502 út 19.11. 5:5520.11. 1:10 8166+8167
14 508 po 18.11. 6:1419.11. 1:11 8166+8167
36 511 so 16.11. 16:1816.11. 19:31 8166+8167
36 511 so 16.11. 11:3316.11. 14:46 8166+8167
22 535 pá 15.11. 14:2616.11. 0:49 8166+8167
26 509 pá 15.11. 4:2015.11. 10:16 8166+8167
22 516 čt 14.11. 6:2414.11. 23:49 8166+8167
22 528 st 13.11. 6:0513.11. 18:16 8166+8167
26 504 út 12.11. 4:5512.11. 20:37 8166+8167
25 514 po 11.11. 5:2611.11. 22:18 8166+8167
26 501 ne 10.11. 4:2011.11. 0:40 8166+8167
14 508 pá 8.11. 6:148.11. 22:44 8166+8167
26 506 čt 7.11. 5:077.11. 20:55 8166+8167
16 512 st 6.11. 5:126.11. 19:48 8166+8167
 8  508 út 5.11. 4:285.11. 22:48 8166+8167
26 509 po 4.11. 15:265.11. 1:00 8166+8167
22 535 po 4.11. 7:014.11. 9:26 8166+8167
 4  508 pá 1.11. 15:241.11. 19:23 8166+8167
 4  506 pá 1.11. 6:181.11. 9:07 8166+8167
22 530 čt 31.10. 6:1531.10. 8:35 8166+8167*MU
16 512 st 30.10. 5:1230.10. 19:48 8166+8167
14 505 út 29.10. 5:4529.10. 23:20 8166+8167
22 512 pá 25.10. 14:4625.10. 20:21 8166+8167
 4  503 pá 25.10. 5:5725.10. 9:55 8166+8167
22 528 čt 24.10. 6:0524.10. 18:16 8166+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.