Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 930 314 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 556 dnes 19:3921.7. 5:46 8166
7+99 569 pá 19.7. 22:0520.7. 5:20 8166
7+99 569 čt 18.7. 22:0519.7. 5:20 8166
25+97 556 st 17.7. 19:5118.7. 5:46 8166
13 503 út 16.7. 8:2916.7. 19:45 8166
13 502 pá 12.7. 6:2912.7. 21:04 8166
13 501 čt 11.7. 6:2011.7. 19:15 8166
13 502 st 10.7. 6:2910.7. 21:04 8166
13 503 út 9.7. 8:299.7. 19:45 8166
25+97 556 ne 7.7. 19:388.7. 5:46 8166
13 502 pá 5.7. 7:525.7. 21:04 8166
13 503 čt 4.7. 8:294.7. 19:45 8166
13 502 út 2.7. 6:292.7. 21:04 8166
26 507 pá 28.6. 15:2829.6. 0:46 8166+8178
22 518 pá 28.6. 6:3328.6. 9:01 8166+8178
22 512 čt 27.6. 15:1727.6. 17:46 8166+8178
22 518 čt 27.6. 6:3327.6. 9:01 8166+8178
22 512 st 26.6. 15:1726.6. 17:46 8166+8178
22 518 st 26.6. 6:3326.6. 9:01 8166+8178
22 512 út 25.6. 15:1725.6. 17:46 8166+8178
22 512 út 25.6. 5:5425.6. 8:29 8166+8178
26 502 po 24.6. 14:4924.6. 18:15 8166+8178
22 518 po 24.6. 6:3324.6. 9:01 8166+8178
33 506 ne 23.6. 4:3424.6. 0:14 8166+8178
33 503 pá 21.6. 13:5522.6. 0:54 8166+8178*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.