Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 757 514 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 565 čt 21.1. 20:5122.1. 4:51 8166
14+96 565 st 20.1. 20:5121.1. 4:51 8166
5+94 567 út 19.1. 21:2020.1. 4:57 8166
7+91 556 po 18.1. 20:1619.1. 4:49 8166
5+94 567 ne 17.1. 21:2018.1. 4:57 8166
7+91 556 pá 15.1. 19:4616.1. 4:49 8166
2+91 552 čt 14.1. 19:5315.1. 5:19 8166
7+91 556 út 12.1. 19:3713.1. 5:19 8166
7+91 556 po 11.1. 19:3712.1. 5:19 8166
13+99 561 ne 10.1. 8:3811.1. 5:03 8166
13+99 561 čt 7.1. 6:258.1. 5:03 8166
Rok 2020
13+97 565 pá 18.12. 6:5218.12. 16:50 8166*MU*1
13+97 566 út 15.12. 6:1515.12. 20:40 8166*MU
17+95 551 ne 5.4. 22:026.4. 0:20 8166*MU*2
5+95 555 so 4.4. 20:295.4. 5:09 8166
6+95 557 pá 3.4. 22:014.4. 4:39 8166
6+95 557 čt 2.4. 22:013.4. 4:39 8166
6+95 557 st 1.4. 22:012.4. 4:39 8166
26+91 551 út 31.3. 22:001.4. 4:49 8166
26+91 551 po 30.3. 21:5431.3. 4:49 8166
17+95 552 ne 29.3. 22:0930.3. 5:41 8166
5+95 555 so 28.3. 21:3829.3. 4:39 8166
7+99 564 pá 27.3. 21:5828.3. 5:02 8166
7+99 564 čt 26.3. 21:5827.3. 5:02 8166
7+99 564 st 25.3. 21:5826.3. 5:02 8166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří
*2 = najetí 8166 do 9135 v zast. Kobylisy ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.