Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 139 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 514 pá 29.9. 6:1529.9. 23:34 8166+8375
 8  506 čt 28.9. 6:2728.9. 23:01 8166+8375
 4  507 st 27.9. 14:4127.9. 18:04 8166+8375
15 506 st 27.9. 5:5027.9. 9:36 8166+8375
15 503 út 26.9. 5:0726.9. 19:54 8166+8375
 4  512 po 25.9. 15:2125.9. 18:44 8166+8375
 6  510 po 25.9. 6:2825.9. 8:34 8166+8375
 4  511 pá 22.9. 15:1322.9. 18:36 8166+8375
 4  510 pá 22.9. 6:3422.9. 10:00 8166+8375
22 501 čt 21.9. 7:1822.9. 0:54 8166+8375
 4  511 st 20.9. 15:1320.9. 18:36 8166+8375
 4  511 st 20.9. 6:4220.9. 10:10 8166+8375
26 517 út 19.9. 6:0520.9. 0:27 8166+8375
26 517 po 18.9. 6:0519.9. 0:27 8166+8375
22 518 ne 17.9. 17:5717.9. 23:54 8166+8375
22 506 pá 15.9. 5:0915.9. 19:35 8166+8375
 4  512 čt 14.9. 15:2114.9. 18:44 8166+8375
 4  510 čt 14.9. 6:3414.9. 10:00 8166+8375
15 311 út 22.8. 16:4022.8. 17:40 8165+8166*Z1
26 510 po 21.8. 6:3621.8. 8:15 8165+8166*MU
22 501 so 19.8. 4:4920.8. 0:14 8275+8166
32 514 pá 18.8. 15:2918.8. 23:55 8164+8166
15 506 čt 17.8. 4:4717.8. 21:20 8164+8166
22 506 st 16.8. 15:4317.8. 0:14 8164+8166
26 510 st 16.8. 6:3616.8. 9:49 8164+8166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.