Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 716 212 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 525 čt 20.6. 6:0220.6. 23:14 8166+8409
26 503 st 19.6. 14:3719.6. 20:27 8166+8409
22 535 st 19.6. 5:0419.6. 9:26 8166+8409
26 509 út 18.6. 15:2619.6. 0:40 8166+8409
22 535 út 18.6. 5:0418.6. 9:26 8166+8409
 4  505 po 17.6. 14:1917.6. 19:42 8166+8409
 4  504 po 17.6. 6:2817.6. 10:03 8166+8409
25+97 562 ne 16.6. 22:2917.6. 5:47 8166
2+91 550 so 15.6. 19:2316.6. 4:48 8166
25+97 562 pá 14.6. 22:3015.6. 5:16 8166
22 536 pá 14.6. 6:4914.6. 19:27 8166+8388
17+95 552 čt 13.6. 21:4414.6. 5:41 8166
 4  504 čt 13.6. 14:0913.6. 19:32 8166+8409
 4  505 čt 13.6. 6:3613.6. 10:13 8166+8409
25+97 561 st 12.6. 22:1013.6. 5:16 8166
 4  511 st 12.6. 13:2912.6. 18:43 8166+8377
 4  511 st 12.6. 6:4412.6. 10:23 8166+8377
25+97 561 út 11.6. 22:1012.6. 5:16 8166
22 518 út 11.6. 4:0511.6. 18:30 8166+8552
22 535 po 10.6. 14:2611.6. 0:49 8166+8552
 4  511 po 10.6. 6:4410.6. 10:23 8166+8552
25+97 561 ne 9.6. 22:1010.6. 5:16 8166
25+97 561 pá 7.6. 22:108.6. 4:51 8166
 5  517 pá 7.6. 6:587.6. 21:14 8404+8166
22 519 čt 6.6. 6:556.6. 21:08 8404+8166


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.