Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8166

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 4. 2005

Výrobní číslo: 037/2004

Původní evidenční číslo: 6727

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 475 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 út 23.1. 5:4623.1. 18:15 8166+8165
22 528 po 22.1. 5:3822.1. 20:15 8166+8165
22 522 pá 19.1. 5:5819.1. 19:29 8166+8165
22 532 čt 18.1. 6:2219.1. 0:09 8166+8165
6 509 st 17.1. 4:4017.1. 18:50 8166+8165
22 535 út 16.1. 14:2617.1. 0:49 8166+8165
26 507 út 16.1. 6:2016.1. 9:54 8166+8165
5 509 po 15.1. 15:0116.1. 1:10 8166+8165
4 505 po 15.1. 6:3615.1. 10:13 8166+8165
26 507 pá 12.1. 6:0713.1. 0:22 8166+8165
5 501 čt 11.1. 4:4411.1. 21:43 8166+8165
22 522 st 10.1. 5:5910.1. 20:36 8166+8165
5 503 pá 5.1. 14:305.1. 19:39 8166+8165
4 509 pá 5.1. 6:435.1. 10:23 8166+8165
5 507 čt 4.1. 5:534.1. 20:21 8166+8165
7 506 st 3.1. 5:123.1. 21:30 8166+8165
22 512 út 2.1. 5:312.1. 22:32 8166+8165
22 502 po 1.1. 8:011.1. 22:08 8166+8165
Rok 2017
26 507 so 30.12. 4:2030.12. 15:40 8166+8165*MU
22 528 pá 29.12. 4:4530.12. 0:49 8166+8165
26 504 čt 28.12. 5:4528.12. 21:43 8166+8165
26 507 st 27.12. 6:1427.12. 22:10 8166+8165
22 504 po 25.12. 13:4826.12. 1:19 8166+8165
7 501 ne 24.12. 4:1524.12. 18:19 8166+8165
22 502 so 23.12. 7:5123.12. 22:08 8166+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.