Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8541

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 8. 2007

Výrobní číslo: 162541

Původní evidenční číslo: 6907

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 688 696 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 206 pá 3.4. 6:274.4. 0:29 8540+8541
10 221 pá 20.3. 7:0720.3. 20:13 8540+8541
10 201 čt 19.3. 7:3819.3. 20:41 8540+8541
12 202 st 18.3. 4:3918.3. 18:18 8540+8541
10 213 út 17.3. 5:5118.3. 1:06 8540+8541
10 205 po 16.3. 14:4317.3. 0:25 8540+8541
12 211 po 16.3. 5:3316.3. 10:17 8540+8541
12 205 pá 13.3. 15:1314.3. 0:44 8540+8541
12 205 pá 13.3. 5:1313.3. 9:52 8540+8541
14 201 čt 12.3. 5:5812.3. 20:53 8540+8541
10 205 st 11.3. 14:4312.3. 0:25 8540+8541
10 210 st 11.3. 6:4811.3. 10:08 8540+8541
10 201 út 10.3. 7:3810.3. 20:40 8540+8541
12 209 po 9.3. 4:559.3. 18:16 8540+8541
17 208 pá 6.3. 15:126.3. 21:37 8540+8541
10 210 pá 6.3. 6:486.3. 10:08 8540+8541
10 220 čt 5.3. 4:145.3. 20:02 8540+8541
10 213 st 4.3. 5:515.3. 1:05 8540+8541
14 210 út 3.3. 5:124.3. 0:29 8540+8541
12 205 po 2.3. 15:133.3. 0:44 8540+8541
 3  209 po 2.3. 5:052.3. 9:50 8540+8541
12 215 pá 28.2. 5:4929.2. 0:04 8540+8541
14 204 čt 27.2. 14:2228.2. 0:14 8540+8541
10 210 čt 27.2. 6:4827.2. 10:08 8540+8541
10 221 st 26.2. 7:0726.2. 20:12 8540+8541


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.