Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8541

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 8. 2007

Výrobní číslo: 162541

Původní evidenční číslo: 6907

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 688 242 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 pá 17.1. 6:5717.1. 22:45 8540+8541
12 203 čt 16.1. 6:1716.1. 19:36 8540+8541
12 208 st 15.1. 6:5715.1. 22:45 8540+8541
10 223 út 14.1. 4:1714.1. 20:08 8540+8541
10 205 po 13.1. 14:4314.1. 0:25 8540+8541
12 205 po 13.1. 5:1313.1. 9:52 8540+8541
12 207 pá 10.1. 4:3510.1. 20:13 8540+8541
17 220 čt 9.1. 14:3610.1. 1:08 8540+8541
14 204 čt 9.1. 5:079.1. 10:30 8540+8541
 3  217 st 8.1. 4:459.1. 0:56 8540+8541
10 213 út 7.1. 5:518.1. 1:05 8540+8541
10 207 po 6.1. 5:227.1. 0:45 8540+8541
12 208 so 4.1. 4:354.1. 23:04 8540+8541
12 208 pá 3.1. 13:244.1. 0:44 8540+8541
12 201 pá 3.1. 5:383.1. 10:16 8540+8541
12 210 čt 2.1. 4:552.1. 22:50 8540+8541
10+93 257 st 1.1. 1:501.1. 6:35 8540+8541*Z
Rok 2019
10+93 254 út 31.12. 6:3131.12. 19:30 8540+8541*MU
10 213 po 30.12. 4:3730.12. 20:40 8540+8541
12 208 ne 29.12. 4:3529.12. 23:04 8540+8541
12 204 so 28.12. 5:3529.12. 0:44 8540+8541
12 201 pá 27.12. 14:3828.12. 0:04 8540+8541
12 208 pá 27.12. 6:5827.12. 9:25 8540+8541
12 203 pá 20.12. 6:1720.12. 19:36 8540+8541
12 203 čt 19.12. 6:1719.12. 19:36 8540+8541
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8472+8473
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.