Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8541

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 17.8.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 8. 2007

Výrobní číslo: 162541

Původní evidenční číslo: 6907

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 840 346 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 7  111 po 3.10. 4:453.10. 22:26 8472+8541
22 105 pá 30.9. 5:541.10. 0:06 8472+8541
21 109 čt 29.9. 5:2229.9. 20:07 8472+8541
22 111 út 27.9. 6:4128.9. 0:27 8472+8541
16 101 po 26.9. 5:1026.9. 9:40 8472+8541
22 134 pá 23.9. 6:2523.9. 23:14 8472+8541
26 109 čt 22.9. 5:0022.9. 18:41 8472+8541
26 108 st 21.9. 7:2222.9. 0:20 8472+8541
26 109 út 20.9. 5:0020.9. 18:41 8472+8541
 6  113 po 19.9. 17:0520.9. 0:13 8472+8541*Z1
 6  112 po 19.9. 5:3619.9. 6:35 8541+8540*MU
22 118 ne 18.9. 7:4018.9. 22:19 8541+8540
22 110 so 17.9. 6:1817.9. 22:16 8541+8540
22 119 pá 16.9. 5:1016.9. 20:05 8541+8540
16 110 čt 15.9. 4:3615.9. 19:04 8541+8540
26 106 st 14.9. 4:4514.9. 23:43 8541+8540
 7  111 út 13.9. 4:4613.9. 22:25 8541+8540
 6  110 po 12.9. 5:1212.9. 21:24 8541+8540
16 112 pá 9.9. 4:5610.9. 0:15 8541+8540
 4  111 čt 8.9. 14:588.9. 18:58 8541+8540
 4  111 čt 8.9. 6:058.9. 9:56 8541+8540
 6  112 st 7.9. 5:367.9. 21:02 8541+8540
22 119 út 6.9. 5:106.9. 20:05 8541+8540
16 108 po 5.9. 6:125.9. 23:35 8541+8540
22 116 pá 2.9. 5:302.9. 19:43 8541+8540
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9209
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.