Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8560

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 21. 5. 2008

Výrobní číslo: 176307

Původní evidenční číslo: 7218

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 441 835 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 ne 22.7. 8:5023.7. 0:09 8252+8560
22 516 so 21.7. 8:3922.7. 0:09 8252+8560
26 507 pá 20.7. 6:1420.7. 21:39 8252+8560
24 507 čt 19.7. 6:0719.7. 9:46 8252+8560
26 507 st 18.7. 6:1418.7. 21:39 8252+8560
3+6 521 út 17.7. 5:1117.7. 20:00 8252+8560
26 501 po 16.7. 5:0917.7. 0:00 8252+8560
22 522 ne 15.7. 4:0516.7. 1:09 8252+8560
22 501 so 14.7. 7:4515.7. 0:23 8252+8560
17 517 pá 13.7. 5:0813.7. 20:00 8252+8560
22 520 čt 12.7. 17:4512.7. 22:58 8252+8560*Z
3+6 502 čt 12.7. 5:0112.7. 11:04 8252+8560
 7  501 st 11.7. 4:4712.7. 1:18 8252+8560
26 501 út 10.7. 5:0911.7. 0:00 8252+8560
22 522 po 9.7. 5:599.7. 20:36 8252+8560
22 502 ne 8.7. 5:048.7. 22:08 8252+8560
3+6 505 so 7.7. 4:357.7. 22:03 8252+8560
22 511 pá 6.7. 7:337.7. 0:08 8252+8560
22 502 st 4.7. 6:214.7. 23:49 8252+8560
17 519 út 3.7. 5:273.7. 20:13 8252+8560
22 502 po 2.7. 15:202.7. 23:49 8252+8560*Z1
36 105 po 2.7. 7:302.7. 12:50 8252+8560*Z2
2+91 562 so 30.6. 19:101.7. 4:13 8560
11+95 567 pá 29.6. 21:3830.6. 4:04 8560
22 528 pá 29.6. 6:0629.6. 18:16 8555+8560
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8564
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8409
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8079+8077

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.