Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8560

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 21. 5. 2008

Výrobní číslo: 176307

Původní evidenční číslo: 7218

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 404 830 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 528 pá 19.1. 15:3019.1. 15:40 8560+8552*Z
22 528 pá 19.1. 6:0619.1. 15:30 8552+8560*MU
7 502 čt 18.1. 6:4718.1. 22:45 8552+8560
22 528 st 17.1. 6:0617.1. 18:16 8552+8560
22 536 út 16.1. 12:0016.1. 19:27 8552+8560*Z1
4 505 út 16.1. 6:3616.1. 10:13 8552+8560
14 504 po 15.1. 7:1216.1. 0:40 8552+8560
8+91 550 so 13.1. 21:4814.1. 4:48 8560
26+91 551 pá 12.1. 21:5913.1. 4:33 8560
8+95 563 čt 11.1. 19:3312.1. 5:09 8560
5+95 564 st 10.1. 20:3011.1. 5:41 8560
26+91 552 út 9.1. 22:1810.1. 5:18 8560
8+95 562 po 8.1. 19:189.1. 4:39 8560
25+97 562 ne 7.1. 22:298.1. 5:47 8560
5+95 560 so 6.1. 21:207.1. 5:40 8560
25+97 562 pá 5.1. 22:296.1. 5:16 8560
22 524 pá 5.1. 6:175.1. 20:23 8557+8560
22 504 čt 4.1. 4:494.1. 20:59 8557+8560
7+16 532 st 3.1. 5:264.1. 1:18 8557+8560
7 508 út 2.1. 5:462.1. 21:45 8557+8560
26 510 po 1.1. 11:311.1. 22:28 8557+8560
Rok 2017
6+95 566 so 30.12. 20:0631.12. 4:04 8560
6+95 561 pá 29.12. 21:2230.12. 4:44 8560
25+97 561 čt 28.12. 22:0929.12. 5:16 8560
25+97 562 st 27.12. 22:2928.12. 5:47 8560
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8560
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.