Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8560

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 21. 5. 2008

Výrobní číslo: 176307

Původní evidenční číslo: 7218

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 478 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 út 23.4. 4:4424.4. 0:23 8252+8560
26 507 po 22.4. 4:4023.4. 1:00 8252+8560
22 508 ne 21.4. 4:0522.4. 1:09 8252+8560
26 505 so 20.4. 5:4021.4. 0:40 8252+8560
22 522 pá 19.4. 4:2420.4. 1:09 8252+8560
26 512 čt 18.4. 9:0018.4. 18:24 8252+8560*Z
 5  503 st 17.4. 5:0318.4. 0:40 8252+8560
22 537 út 16.4. 6:5017.4. 0:43 8252+8560
 7  514 po 15.4. 5:5115.4. 10:05 8252+8560
22 512 ne 14.4. 10:4815.4. 0:43 8252+8560
26 504 so 13.4. 4:5914.4. 1:00 8252+8560
 7  514 pá 12.4. 15:1912.4. 21:48 8252+8560
22 731 pá 12.4. 8:5412.4. 10:00 8252+8560*Z1
26 513 st 3.4. 6:044.4. 1:00 8252+8560
22 537 út 2.4. 6:503.4. 0:43 8252+8560
22 511 ne 31.3. 5:0431.3. 22:08 8270+8560
 5  501 so 30.3. 4:2530.3. 22:28 8270+8560
 5  514 pá 29.3. 4:2529.3. 18:39 8270+8560
15+92 531 čt 28.3. 7:1529.3. 1:36 8270+8560
22 528 st 27.3. 6:0627.3. 18:16 8270+8560
22 504 út 26.3. 4:4427.3. 0:23 8270+8560
22 537 po 25.3. 6:5026.3. 0:43 8270+8560
22 511 ne 24.3. 5:0424.3. 22:08 8270+8560
26 502 so 23.3. 4:2024.3. 1:00 8270+8560
 7  514 pá 22.3. 15:1922.3. 21:48 8270+8560
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.