Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8560

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 21. 5. 2008

Výrobní číslo: 176307

Původní evidenční číslo: 7218

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 484 254 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  511 pá 15.11. 6:4415.11. 10:23 8560+8175
25+92 552 čt 14.11. 21:4015.11. 5:30 8560
22 522 čt 14.11. 6:0814.11. 19:50 8560+8163
25+92 552 st 13.11. 21:4014.11. 5:30 8560
17+95 551 út 12.11. 21:3813.11. 5:09 8560
13+95 557 po 11.11. 20:2712.11. 3:00 8560*MU
2+91 551 čt 16.5. 18:5117.5. 4:48 8560
 4  519 čt 16.5. 6:2816.5. 9:13 8158+8560
25+97 561 st 15.5. 22:1016.5. 5:16 8560
7+99 564 út 14.5. 21:0115.5. 5:00 8560
5+90 551 po 13.5. 21:3614.5. 5:41 8560
5+90 553 ne 12.5. 22:1213.5. 5:09 8560
2+91 550 so 11.5. 19:1812.5. 4:48 8560
25+97 563 pá 10.5. 21:1211.5. 5:46 8560
14+95 557 čt 9.5. 21:1110.5. 4:39 8560
7+99 564 st 8.5. 20:159.5. 5:00 8560
22 535 út 7.5. 14:268.5. 0:49 8252+8560
 6  507 út 7.5. 4:527.5. 9:26 8252+8560
26 505 po 6.5. 18:006.5. 20:48 8252+8560*Z
22 501 so 4.5. 6:254.5. 21:50 8252+8560
 7  514 pá 3.5. 15:193.5. 21:48 8252+8560
 7  514 pá 3.5. 5:513.5. 10:05 8252+8560
26 515 čt 2.5. 6:122.5. 19:36 8252+8560
 7  501 st 1.5. 8:301.5. 20:33 8252+8560*Z1
 5  517 út 30.4. 14:0030.4. 21:14 8252+8560*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8564
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8181

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.