Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 774 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 557 so 26.9. 21:5227.9. 4:30 8388
14+94 562 pá 25.9. 20:0326.9. 5:19 8388
25+92 552 čt 24.9. 21:2925.9. 5:29 8388
17+93 564 st 23.9. 22:0224.9. 4:59 8388
25+97 561 út 22.9. 19:5423.9. 5:18 8388
Cvič 174 út 22.9. 6:0022.9. 14:00 8388+8377
25+97 562 po 21.9. 22:4822.9. 5:49 8388
7+91 557 ne 20.9. 21:5221.9. 4:30 8388
14+94 562 so 19.9. 20:1720.9. 5:19 8388
17+95 552 pá 18.9. 21:4719.9. 5:39 8388
38 514 pá 18.9. 6:3818.9. 8:00 8388*MU
24 505 pá 11.9. 5:4911.9. 18:52 8388+8395
22 503 čt 10.9. 5:3211.9. 1:18 8388+8395
26 511 st 9.9. 6:509.9. 20:49 8388+8395
25+97 562 út 8.9. 20:099.9. 5:49 8388
25+97 562 po 7.9. 20:098.9. 5:49 8388
7+91 557 ne 6.9. 22:037.9. 4:30 8388
25+97 561 so 5.9. 22:106.9. 5:18 8388
7+99 564 pá 4.9. 21:565.9. 5:03 8388
24 507 čt 3.9. 6:183.9. 19:12 8543+8388
15 502 st 2.9. 6:362.9. 21:26 8543+8388
22 527 út 1.9. 6:301.9. 23:48 8543+8388
 8  507 po 31.8. 5:291.9. 0:52 8543+8388
6+99 563 čt 25.6. 20:3726.6. 5:09 8388
25+92 553 st 24.6. 21:2625.6. 5:56 8388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.