Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 13.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 892 509 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 pá 3.12. 7:403.12. 20:20 8388+8399
 3  213 čt 2.12. 4:292.12. 21:34 8388+8399
 8  211 st 1.12. 6:502.12. 0:02 8388+8399
12 209 po 29.11. 4:2529.11. 18:51 8388+8399
12 208 pá 26.11. 6:2026.11. 21:06 8388+8399
10 206 čt 25.11. 4:1625.11. 19:23 8388+8399
10 203 st 24.11. 6:1925.11. 1:08 8388+8399
 6  207 út 23.11. 5:0823.11. 19:45 8388+8399
 8  207 po 22.11. 6:2522.11. 23:42 8388+8399
10 213 pá 19.11. 7:4019.11. 20:20 8388+8399
 8  207 čt 18.11. 6:2518.11. 23:42 8388+8399
10 213 út 16.11. 7:4016.11. 20:20 8388+8399
 6  207 po 15.11. 5:0815.11. 19:45 8388+8399
12 202 pá 12.11. 5:3313.11. 0:44 8388+8399
 3  213 čt 11.11. 4:2911.11. 21:34 8388+8399
 3  215 st 10.11. 6:3111.11. 0:00 8388+8399
10 213 út 9.11. 7:409.11. 20:20 8388+8399
10 203 po 8.11. 6:198.11. 13:00 8388+8399*MU
 8  204 pá 5.11. 5:445.11. 20:42 8388+8399
 3  213 čt 4.11. 4:294.11. 21:34 8388+8399
10 203 st 3.11. 6:194.11. 1:08 8388+8399
24 209 út 2.11. 14:432.11. 20:10 8388+8399
17 209 út 2.11. 5:502.11. 9:39 8388+8399
12+14 207 pá 29.10. 6:2230.10. 0:48 8388+8399
12+14 204 st 27.10. 6:0627.10. 19:36 8388+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.