Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 998 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 dnes 5:482.10. 8:56 8276+8388
26 505 ne 1.10. 14:002.10. 0:47 8276+8388*Z1
 2  701 so 30.9. 8:3030.9. 9:35 8276+8388*Z2
15 504 pá 29.9. 5:2129.9. 21:35 8276+8388
26 502 čt 28.9. 4:2328.9. 21:17 8276+8388
14 502 st 27.9. 5:0227.9. 23:50 8276+8388
 6  504 út 26.9. 4:5427.9. 0:16 8276+8388
22 515 po 25.9. 6:2525.9. 23:35 8276+8388
14 507 ne 24.9. 4:5724.9. 23:30 8276+8388
14 506 so 23.9. 4:5723.9. 21:18 8276+8388
14 513 pá 22.9. 6:2722.9. 23:10 8276+8388
22 533 čt 21.9. 14:5521.9. 20:20 8276+8388
26 507 st 20.9. 4:3820.9. 20:26 8276+8388
26 509 út 19.9. 4:5119.9. 23:10 8276+8388
26 509 po 18.9. 19:5518.9. 23:10 8276+8388*Z3
26 502 po 18.9. 4:2318.9. 19:41 8276+8388
22 520 ne 17.9. 5:0618.9. 0:34 8276+8388
 7  511 so 16.9. 5:1217.9. 0:37 8276+8388
26 513 pá 15.9. 5:3816.9. 0:27 8276+8388
22 531 čt 14.9. 14:3914.9. 20:13 8276+8388
22 538 čt 14.9. 6:4314.9. 9:38 8276+8388
26 505 st 13.9. 14:2613.9. 20:16 8276+8388
26 506 út 12.9. 4:3812.9. 23:10 8276+8388
22 515 po 11.9. 6:2411.9. 23:35 8276+8388
 7  510 ne 10.9. 16:0010.9. 21:22 8276+8388*Z4
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8386
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8385
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.