Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8388

Evidované reklamní polepy:
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 703 053 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 511 út 24.4. 6:0424.4. 22:28 8388+8389
22 503 po 23.4. 6:1124.4. 0:08 8388+8389
26 511 pá 20.4. 6:0420.4. 22:28 8388+8389
3+6 512 čt 19.4. 13:3919.4. 19:44 8388+8389
24 510 čt 19.4. 6:0719.4. 9:49 8388+8389
 4  505 st 18.4. 14:1918.4. 19:42 8388+8389
 4  504 st 18.4. 6:2818.4. 10:03 8388+8389
 4  504 út 17.4. 14:0917.4. 19:32 8388+8389
26 507 út 17.4. 6:3317.4. 9:54 8388+8389
 5  505 po 16.4. 10:1016.4. 19:39 8388+8389*Z
26 507 po 16.4. 6:3316.4. 9:54 8388+8389
 7  502 pá 13.4. 6:4714.4. 1:08 8388+8389
 4  504 čt 12.4. 14:0912.4. 19:32 8388+8389
22 512 čt 12.4. 5:4212.4. 10:06 8388+8389
 4  504 st 11.4. 14:0911.4. 19:32 8388+8389
26 507 st 11.4. 6:3311.4. 9:54 8388+8389
 5  515 po 9.4. 15:519.4. 18:39 8388+8389
 5  515 po 9.4. 4:459.4. 9:59 8388+8389
 7  501 ne 8.4. 4:158.4. 22:18 8388+8389
9+22 542 so 7.4. 7:537.4. 22:58 8388+8389
22 505 pá 6.4. 4:596.4. 22:18 8388+8389
22 525 čt 5.4. 5:525.4. 20:20 8388+8389
24 510 st 4.4. 15:304.4. 19:16 8388+8389
 4  504 st 4.4. 6:284.4. 10:03 8388+8389
22 512 út 3.4. 14:463.4. 20:21 8388+8389
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.