Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 826 899 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+99 563 čt 25.6. 20:3726.6. 5:09 8388
25+92 553 st 24.6. 21:2625.6. 5:56 8388
15 514 st 24.6. 6:0924.6. 7:50 8388*MU
15 509 út 23.6. 5:5823.6. 18:46 8388
21 508 po 22.6. 15:2622.6. 18:28 8388
21 508 po 22.6. 5:4722.6. 9:14 8388
25 119 st 17.6. 6:2417.6. 10:46 8382+8388
14 114 út 16.6. 5:2916.6. 20:27 8382+8388
 5  113 po 15.6. 6:5115.6. 10:14 8382+8388
14 117 pá 12.6. 5:0312.6. 10:33 8382+8388
 6  110 čt 11.6. 5:5011.6. 20:36 8382+8388
14 114 st 10.6. 5:2910.6. 20:27 8382+8388
26 113 út 9.6. 5:209.6. 9:57 8382+8388
14 114 po 8.6. 5:298.6. 20:27 8382+8388
26 113 pá 5.6. 5:205.6. 9:57 8382+8388
 5  106 čt 4.6. 4:494.6. 22:53 8382+8388
22 121 st 3.6. 4:483.6. 23:41 8382+8388
22 103 út 2.6. 5:312.6. 21:54 8382+8388
25 114 po 1.6. 5:571.6. 19:57 8382+8388
16 120 pá 29.5. 5:3929.5. 10:27 8382+8388
25 119 st 27.5. 6:2427.5. 10:46 8382+8388
16 120 út 26.5. 5:3926.5. 10:27 8382+8388
 5  113 po 25.5. 6:5125.5. 10:14 8382+8388
16 122 pá 22.5. 6:0822.5. 11:00 8382+8388
26 113 čt 21.5. 5:2021.5. 9:57 8382+8388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.