Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 pá 15.1. 5:0415.1. 19:33 8388+8177
24 509 čt 14.1. 6:3714.1. 19:32 8388+8177
24 506 út 12.1. 6:0612.1. 14:40 8388+8177*MU
22 516 po 11.1. 5:5311.1. 8:30 8388+8177*MU
 6  502 pá 8.1. 16:308.1. 20:44 8388+8177*Z
24 509 po 4.1. 6:374.1. 7:50 8388+8177*MU
Rok 2020
22+97 562 čt 31.12. 6:181.1. 7:18 8388+8177
22 529 st 30.12. 6:4130.12. 20:58 8388+8177
16 513 po 28.12. 5:0328.12. 20:30 8388+8177
24 509 st 23.12. 6:3723.12. 19:32 8388+8177
15 506 út 22.12. 5:2222.12. 21:56 8388+8177
22 527 po 21.12. 6:1821.12. 20:28 8388+8177
26 508 pá 18.12. 6:2318.12. 20:25 8388+8177
24 505 út 15.12. 5:4915.12. 18:52 8388+8177
22 523 po 14.12. 5:5314.12. 22:30 8388+8177
22 515 čt 10.12. 4:3410.12. 21:44 8388+8177
22 529 st 9.12. 6:419.12. 20:58 8388+8177
22 515 út 8.12. 4:348.12. 21:45 8388+8177
22 505 po 7.12. 5:567.12. 22:21 8388+8177
5+94 564 so 5.12. 20:286.12. 5:19 8388+8177
7+91 555 pá 4.12. 19:275.12. 4:49 8388+8177
24 505 čt 3.12. 5:493.12. 18:52 8388+8177
16 513 st 2.12. 5:032.12. 20:30 8388+8177
22 517 út 1.12. 5:041.12. 21:48 8388+8177
24 511 po 30.11. 6:5730.11. 19:52 8388+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8553+8564

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.