Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 799 914 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 po 18.11. 5:5319.11. 0:52 8387+8388
26 506 pá 15.11. 5:0715.11. 20:55 8387+8388
25 506 čt 14.11. 4:1114.11. 23:17 8387+8388
22 516 st 13.11. 6:2413.11. 23:49 8387+8388
26 501 po 11.11. 4:3911.11. 10:24 8387+8388
26 504 ne 10.11. 4:5910.11. 22:41 8387+8388
22 506 pá 8.11. 5:199.11. 1:09 8387+8388
25 514 čt 7.11. 5:267.11. 22:18 8387+8388
22 512 st 6.11. 14:466.11. 20:21 8387+8388
 4  504 st 6.11. 6:286.11. 10:03 8388+8375
25+97 561 út 5.11. 22:106.11. 5:18 8388
 4  509 út 5.11. 13:095.11. 18:27 8388+8407
 4  511 út 5.11. 6:445.11. 10:23 8388+8407
7+99 564 po 4.11. 21:585.11. 5:02 8388
2+91 551 ne 3.11. 15:154.11. 4:49 8388
17+95 553 pá 1.11. 21:292.11. 5:41 8388
 4  504 pá 1.11. 14:511.11. 18:51 8388+8399
22 512 pá 1.11. 5:431.11. 10:06 8388+8399
22 518 čt 31.10. 4:3431.10. 12:10 8388+8399*MU
22 535 st 30.10. 14:2631.10. 0:49 8388+8399
26 501 st 30.10. 4:3930.10. 10:24 8388+8399
26 509 út 29.10. 15:2630.10. 1:00 8388+8399
 4  508 út 29.10. 6:3629.10. 9:23 8388+8399
22 523 po 28.10. 11:0928.10. 23:49 8388+8399
6+14 513 ne 27.10. 4:3228.10. 0:14 8388+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.