Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 030 423 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 505 út 12.11. 5:4112.11. 19:56 8528+8388
15 508 po 11.11. 4:4911.11. 21:35 8528+8388
 8  504 ne 10.11. 4:1310.11. 23:09 8528+8388
22 502 so 9.11. 4:5410.11. 0:33 8528+8388
15 511 pá 8.11. 5:098.11. 22:04 8528+8388
 4  506 čt 7.11. 6:457.11. 21:19 8528+8388
 4  512 st 6.11. 5:446.11. 19:58 8528+8388
22 512 út 5.11. 15:245.11. 23:35 8528+8388
22 512 út 5.11. 6:175.11. 9:09 8528+8388
26 507 po 4.11. 15:285.11. 0:44 8528+8388
22 510 po 4.11. 5:594.11. 8:53 8528+8388
12 504 ne 3.11. 5:034.11. 0:49 8528+8388
15 508 so 2.11. 7:562.11. 21:49 8528+8388
15 506 pá 1.11. 6:251.11. 19:30 8528+8388
26 510 čt 31.10. 5:4631.10. 13:50 8288+8388*MU
22 514 st 30.10. 15:4030.10. 18:39 8288+8388
 4  513 út 29.10. 5:5529.10. 20:08 8288+8388
26 508 ne 27.10. 9:3528.10. 0:24 8288+8388
26 509 so 26.10. 6:0627.10. 0:44 8288+8388
22 517 pá 25.10. 7:3125.10. 19:00 8288+8388
26 502 čt 24.10. 14:4924.10. 18:15 8288+8388
22 536 st 23.10. 4:4423.10. 21:26 8541+8388
26 505 út 22.10. 7:1723.10. 0:06 8541+8388
26 519 po 21.10. 6:3821.10. 20:33 8541+8388
26 519 pá 18.10. 6:3818.10. 20:33 8541+8388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.