Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8388

Evidované reklamní polepy:

CN Group (od 16. 11. 2014 do 6. 12. 2015)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 10. 11. 2003

Výrobní číslo: 157136

Původní evidenční číslo: 6632

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 781 539 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 so 24.8. 21:2325.8. 5:09 8388
25+97 563 pá 23.8. 21:1124.8. 5:00 8388
2+91 551 čt 22.8. 19:5523.8. 4:48 8388
 7  502 út 20.8. 5:1220.8. 15:25 8388+8383*MU
 7  502 pá 16.8. 5:1216.8. 21:33 8388+8389
 6  513 čt 15.8. 15:1015.8. 21:54 8388+8389
 6  513 čt 15.8. 5:3115.8. 11:12 8388+8389
22 518 po 12.8. 5:3913.8. 0:23 8388+8389
22 506 so 10.8. 4:3511.8. 0:53 8388+8389
 8  505 pá 9.8. 5:199.8. 23:18 8388+8389
 6  513 čt 8.8. 15:109.8. 0:35 8388+8389
5+7 509 čt 8.8. 4:598.8. 9:32 8388+8389
 6  501 st 7.8. 6:207.8. 22:09 8388+8389
 6  513 út 6.8. 15:107.8. 0:35 8388+8389
5+7 509 út 6.8. 4:596.8. 9:32 8388+8389
16 508 po 5.8. 5:485.8. 20:57 8388+8389
17+95 551 so 3.8. 21:354.8. 4:44 8388
17+95 551 pá 2.8. 22:043.8. 4:44 8388
22 504 st 31.7. 4:5831.7. 10:08 8388+8399
14 503 út 30.7. 6:1530.7. 20:46 8388+8399
22 526 po 29.7. 13:4729.7. 20:59 8388+8399
16 505 pá 26.7. 5:4927.7. 0:58 8388+8399
14 510 čt 25.7. 5:0525.7. 19:39 8388+8399
 8  503 čt 25.7. 0:1025.7. 1:13 8388+8399*Z
16 508 st 24.7. 5:1224.7. 21:40 8388+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8527

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.