Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8538

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 3.7.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 8. 2007

Výrobní číslo: 162528

Původní evidenční číslo: 6894

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 901 099 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 518 pá 19.7. 15:5119.7. 19:23 8538+8176
26 518 pá 19.7. 6:5419.7. 9:35 8538+8176*MU
15 507 čt 18.7. 6:0518.7. 21:35 8538+8176
15 507 st 17.7. 6:0517.7. 21:35 8538+8176
 6  504 út 16.7. 4:3416.7. 20:15 8538+8176
15 508 po 15.7. 6:1515.7. 21:49 8538+8176
26 514 pá 12.7. 15:0412.7. 19:30 8538+8176*MU
26 518 pá 12.7. 6:5412.7. 10:23 8538+8176
 4  505 pá 28.6. 4:3928.6. 15:27 8538+8176*MU
22 506 čt 27.6. 4:4428.6. 0:32 8538+8176
33 505 st 26.6. 4:5326.6. 23:24 8538+8176
33 513 út 25.6. 6:0626.6. 0:14 8538+8176
33 510 po 24.6. 5:3624.6. 21:27 8538+8176
22 509 pá 21.6. 17:0021.6. 19:51 8538+8176*Z1
22 509 pá 21.6. 7:1121.6. 15:00 8538+8176*MU
2+91 551 st 19.6. 22:5520.6. 5:22 8538
13 503 st 19.6. 6:2019.6. 19:25 8538
 2  508 út 18.6. 5:1918.6. 21:26 8538
 2  508 po 17.6. 5:1917.6. 21:26 8538
13 502 ne 16.6. 7:5916.6. 21:04 8538
13 502 so 15.6. 7:3815.6. 21:04 8538
13 501 pá 14.6. 7:4114.6. 19:36 8538
13 502 čt 13.6. 15:3313.6. 18:08 8538
13 502 čt 13.6. 6:4913.6. 9:20 8538
25+97 556 st 12.6. 21:3313.6. 5:48 8538
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.