Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8538

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 8. 2007

Výrobní číslo: 162528

Původní evidenční číslo: 6894

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 674 538 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 203 st 1.4. 5:461.4. 22:12 8538+8539
17 205 út 31.3. 6:041.4. 0:13 8538+8539
17 218 po 30.3. 6:2531.3. 0:33 8538+8539
17 218 pá 27.3. 6:2528.3. 0:33 8538+8539
10 213 čt 26.3. 4:3726.3. 20:40 8538+8539
10 206 st 25.3. 6:3025.3. 22:38 8538+8539
10 213 út 24.3. 4:3724.3. 20:40 8538+8539
14 204 po 23.3. 5:5723.3. 23:49 8538+8539
14 203 pá 20.3. 8:5021.3. 0:30 8538+8539*Z
10 211 čt 19.3. 5:4219.3. 9:00 8538+8539*MU
10 220 pá 13.3. 4:1413.3. 20:02 8538+8539
10 205 čt 12.3. 14:4313.3. 0:25 8538+8539
12 205 čt 12.3. 5:1312.3. 9:52 8538+8539
12 208 st 11.3. 6:5711.3. 22:45 8538+8539
12 203 út 10.3. 14:2010.3. 19:36 8538+8539*Z1
12 203 út 10.3. 6:1710.3. 12:00 8538+8539*MU
10 201 po 9.3. 7:389.3. 20:40 8538+8539
10 220 pá 6.3. 4:146.3. 20:02 8538+8539
12 205 čt 5.3. 15:136.3. 0:44 8538+8539
10 205 čt 5.3. 6:095.3. 9:28 8538+8539
14 201 st 4.3. 5:584.3. 20:53 8538+8539
10 205 út 3.3. 14:434.3. 0:25 8538+8539
10 210 út 3.3. 6:483.3. 10:08 8538+8539
10 205 po 2.3. 14:433.3. 0:25 8538+8539
12 205 po 2.3. 5:132.3. 9:52 8538+8539
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8544+8545
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.