Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8538

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 8. 2007

Výrobní číslo: 162528

Původní evidenční číslo: 6894

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 665 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 204 so 16.11. 11:3716.11. 19:34 8538+8539
14 202 pá 15.11. 5:2515.11. 19:30 8538+8539
10 221 čt 14.11. 7:0714.11. 20:12 8538+8539
10 201 st 13.11. 7:3813.11. 20:40 8538+8539
10 221 út 12.11. 7:0712.11. 20:12 8538+8539
12 203 po 11.11. 6:1711.11. 19:36 8538+8539
5+95 254 ne 10.11. 21:3711.11. 4:41 8538
5+94 269 so 9.11. 20:4210.11. 6:14 8538
sjKO 201 so 9.11. 2:579.11. 4:50 8538
10 210 pá 8.11. 15:218.11. 22:07 8538+8539
10 205 pá 8.11. 6:098.11. 9:28 8538+8539
10 221 čt 7.11. 7:077.11. 20:12 8538+8539
12 209 st 6.11. 4:556.11. 18:16 8538+8539
10 205 út 5.11. 14:436.11. 0:25 8538+8539
14 204 út 5.11. 5:075.11. 10:30 8538+8539
10 220 po 4.11. 4:144.11. 20:02 8538+8539
 2  201 ne 3.11. 15:073.11. 21:46 8538
5+94 264 so 2.11. 21:553.11. 5:26 8538
 2  201 so 2.11. 7:472.11. 19:16 8538
sjKO 201 so 2.11. 2:572.11. 4:50 8538
12 213 pá 1.11. 5:582.11. 0:24 8538+8539
12 211 čt 31.10. 10:2031.10. 19:28 8538+8539*Z
12 211 út 29.10. 5:3829.10. 19:28 8538+8539
31 201 ne 27.10. 7:4127.10. 19:03 8538
31 201 so 26.10. 8:0526.10. 19:03 8538
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.