Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8404

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 3. 2004

Výrobní číslo: 156208

Původní evidenční číslo: 6564

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 836 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 st 30.9. 6:1930.9. 20:15 8405+8404
 6  504 út 29.9. 5:4129.9. 20:54 8405+8404
25 508 po 28.9. 4:5028.9. 22:16 8405+8404
22 503 ne 27.9. 9:0928.9. 0:20 8405+8404
 6  503 so 26.9. 6:4827.9. 0:53 8405+8404
22 517 pá 25.9. 5:2326.9. 1:07 8405+8404
22 503 čt 24.9. 5:3225.9. 1:18 8405+8404
26 514 st 23.9. 4:4123.9. 21:22 8405+8404
16 512 út 22.9. 5:0422.9. 20:30 8405+8404
22 520 po 21.9. 5:5421.9. 19:43 8405+8404
26 508 čt 17.9. 6:1917.9. 16:55 8405+8404*MU
24 508 st 16.9. 6:2016.9. 20:03 8405+8404
25 506 út 15.9. 4:5115.9. 21:01 8405+8404
26 503 po 14.9. 5:2415.9. 1:00 8405+8404
22 504 so 12.9. 6:2013.9. 0:40 8405+8404
22 520 pá 11.9. 5:5311.9. 19:43 8405+8404
25 506 čt 10.9. 17:1010.9. 21:01 8405+8404*Z
 7  110 čt 10.9. 10:0010.9. 14:10 8405+8404*Z1
 6  516 čt 10.9. 5:0110.9. 9:25 8405+8404
26 518 st 9.9. 6:329.9. 9:49 8405+8404
26 518 út 8.9. 6:328.9. 9:49 8405+8404
22 510 po 7.9. 4:347.9. 23:49 8405+8404
 5  502 ne 6.9. 5:106.9. 20:40 8405+8404
 6  506 so 5.9. 5:076.9. 0:14 8405+8404
22 529 pá 4.9. 6:484.9. 21:14 8405+8404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8383+8382
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.