Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8404

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 3. 2004

Výrobní číslo: 156208

Původní evidenční číslo: 6564

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 747 335 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 508 út 19.2. 7:1519.2. 16:30 8278+8404*MU
 5  514 po 18.2. 4:2518.2. 18:30 8278+8404
22 506 ne 17.2. 9:3918.2. 0:49 8278+8404
 5  510 so 16.2. 7:0017.2. 1:00 8278+8404
 7  514 pá 15.2. 15:1915.2. 21:48 8278+8404
 7  514 pá 15.2. 5:5115.2. 10:05 8278+8404
26 515 čt 14.2. 6:1214.2. 19:36 8278+8404
26 515 st 13.2. 6:1213.2. 19:36 8278+8404
 7  508 út 12.2. 4:1813.2. 0:48 8278+8404
22 524 po 11.2. 12:5011.2. 22:53 8278+8404*Z
22 511 ne 10.2. 5:0410.2. 22:08 8278+8404
26 502 so 9.2. 4:2010.2. 1:00 8278+8404
26 501 pá 8.2. 4:208.2. 23:48 8278+8404
22 533 čt 7.2. 6:278.2. 0:30 8278+8404
13 504 st 6.2. 6:526.2. 7:20 8404*MU
 4  511 út 5.2. 13:295.2. 18:43 8404+8351
26 509 út 5.2. 6:335.2. 9:54 8404+8351
17+95 552 po 4.2. 21:445.2. 5:41 8404
2+91 551 ne 3.2. 21:074.2. 4:48 8404
25+97 563 so 2.2. 23:063.2. 5:46 8404
17+95 551 pá 1.2. 21:382.2. 4:44 8404
 4  504 pá 1.2. 14:091.2. 19:32 8175+8404
 4  505 pá 1.2. 6:361.2. 10:13 8175+8404
17+95 552 čt 31.1. 21:441.2. 5:41 8404
13 504 čt 31.1. 6:5231.1. 20:12 8404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.