Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8404

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 3. 2004

Výrobní číslo: 156208

Původní evidenční číslo: 6564

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 983 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 730 út 6.6. 14:356.6. 16:10 8268+8404*Z1
15 313 út 6.6. 6:206.6. 7:10 8268+8404*Z2
 6  506 pá 2.6. 4:292.6. 19:50 8268+8404
11 509 čt 1.6. 4:542.6. 0:15 8268+8404
22 523 st 31.5. 4:461.6. 0:35 8268+8404
22 523 út 30.5. 4:4631.5. 0:35 8268+8404
25 515 po 29.5. 5:5329.5. 22:55 8268+8404
26 502 ne 28.5. 9:5528.5. 21:17 8268+8404
22 508 so 27.5. 5:4928.5. 0:13 8268+8404
22 523 pá 26.5. 4:4627.5. 0:35 8268+8404
14 501 čt 25.5. 6:4725.5. 22:57 8268+8404
25 515 st 24.5. 5:5324.5. 22:55 8268+8404
22 505 út 23.5. 6:0623.5. 23:55 8268+8404
22 512 po 22.5. 4:2823.5. 0:34 8268+8404
22 520 ne 21.5. 8:1021.5. 22:41 8268+8404
22 518 so 20.5. 4:4920.5. 22:07 8268+8404
14 501 pá 19.5. 6:4719.5. 22:57 8268+8404
11 509 čt 18.5. 4:5419.5. 0:15 8268+8404
22 505 st 17.5. 6:0617.5. 23:55 8268+8404
22 537 út 16.5. 15:4517.5. 0:14 8268+8404
26 507 út 16.5. 6:2416.5. 9:38 8268+8404
26 504 po 15.5. 4:4015.5. 20:13 8268+8404
22 508 ne 14.5. 8:3115.5. 0:13 8268+8404
15 502 so 13.5. 7:4814.5. 0:03 8268+8404
22 512 pá 12.5. 4:2813.5. 0:34 8268+8404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9333
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9353

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.