Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8404

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 12. 3. 2004

Výrobní číslo: 156208

Původní evidenční číslo: 6564

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 655 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 551 út 23.4. 19:0024.4. 4:48 8404
25+97 562 po 22.4. 22:3123.4. 5:47 8404
27+95 552 ne 21.4. 20:4022.4. 5:41 8404
27+95 553 so 20.4. 20:5521.4. 5:41 8404
2+92 560 pá 19.4. 22:4420.4. 4:17 8404
15+99 565 čt 18.4. 20:4419.4. 5:00 8404
25+97 562 st 17.4. 22:3118.4. 2:20 8404*MU
7+91 557 út 16.4. 20:3017.4. 4:31 8404
25+97 562 po 15.4. 22:3116.4. 5:47 8404
7+91 557 ne 14.4. 22:3815.4. 4:31 8404
2+91 551 so 13.4. 21:0814.4. 4:33 8404
17+95 551 pá 12.4. 21:3813.4. 4:44 8404
2+91 551 čt 11.4. 19:0012.4. 4:48 8404
25+97 562 st 10.4. 22:3011.4. 5:47 8404
25+97 562 út 9.4. 22:3010.4. 5:47 8404
7+91 557 po 8.4. 20:309.4. 4:31 8404
17+95 552 ne 7.4. 22:148.4. 5:41 8404
15+99 565 so 6.4. 23:027.4. 5:00 8404
2+91 550 pá 5.4. 19:226.4. 4:48 8404
2+91 551 čt 4.4. 19:005.4. 4:48 8404
25+97 562 st 3.4. 22:304.4. 5:47 8404
 4  504 st 3.4. 14:093.4. 19:32 8155+8404
 4  511 st 3.4. 6:443.4. 10:23 8155+8404
7+99 564 út 2.4. 21:583.4. 5:00 8404
 4  511 út 2.4. 13:292.4. 20:20 8399+8404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.