Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8501

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 9. 2006

Výrobní číslo: 162445

Původní evidenční číslo: 6811

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 630 562 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 202 út 23.1. 5:5023.1. 21:03 8500+8501
12 201 po 22.1. 12:0022.1. 21:02 8500+8501*Z
17 218 so 20.1. 4:3921.1. 0:13 8500+8501
15 213 pá 19.1. 6:3019.1. 20:40 8500+8501
12 205 st 17.1. 15:1317.1. 22:18 8500+8501
12 205 st 17.1. 5:1317.1. 9:53 8500+8501
8 209 út 16.1. 13:5816.1. 21:14 8500+8501
15 211 po 15.1. 4:1415.1. 20:25 8500+8501
17 218 ne 14.1. 14:2415.1. 0:04 8500+8501
12 201 so 13.1. 7:2613.1. 21:18 8500+8501
1+10 208 pá 12.1. 5:2413.1. 1:03 8500+8501
17 210 čt 11.1. 5:4312.1. 0:04 8500+8501
17 210 st 10.1. 5:4311.1. 0:04 8500+8501
17 210 út 9.1. 5:4310.1. 0:04 8500+8501
17 210 po 8.1. 5:439.1. 0:04 8500+8501
12 209 ne 7.1. 5:157.1. 21:18 8500+8501
3 202 so 6.1. 4:167.1. 1:03 8500+8501
17 226 pá 5.1. 6:196.1. 0:24 8500+8501
12 212 čt 4.1. 5:134.1. 21:03 8500+8501
3 202 st 3.1. 13:524.1. 1:03 8500+8501
3 202 st 3.1. 5:313.1. 10:11 8500+8501
10 211 út 2.1. 4:162.1. 20:24 8500+8501
17 213 po 1.1. 7:442.1. 0:54 8500+8501
Rok 2017
17 212 ne 31.12. 5:3931.12. 21:46 8500+8501
12 209 so 30.12. 4:5530.12. 21:03 8500+8501
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.