Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8501

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 9. 2006

Výrobní číslo: 162445

Původní evidenční číslo: 6811

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 965 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 206 pá 28.6. 4:2229.6. 0:38 8500+8501
10 206 čt 27.6. 4:2228.6. 0:07 8500+8501
10 206 st 26.6. 4:2227.6. 0:07 8500+8501
12 210 út 25.6. 6:0225.6. 14:45 8500+8501*MU
12 210 po 24.6. 6:0224.6. 20:39 8500+8501
32 213 pá 21.6. 6:1021.6. 20:06 8500+8501
12 216 čt 20.6. 4:4620.6. 19:11 8500+8501
12 216 st 19.6. 4:4619.6. 18:41 8500+8501
12 212 út 18.6. 14:1219.6. 0:14 8500+8501
12 212 út 18.6. 5:5118.6. 9:44 8500+8501
12 216 po 17.6. 4:4517.6. 18:41 8500+8501
12 212 pá 14.6. 14:1215.6. 0:14 8500+8501
10 218 pá 14.6. 6:4214.6. 10:00 8500+8501
 1  212 čt 13.6. 6:0113.6. 9:30 8500+8501
12 210 st 12.6. 6:0212.6. 20:59 8500+8501
10 206 út 11.6. 4:2212.6. 0:07 8500+8501
10 206 po 10.6. 4:2211.6. 0:07 8500+8501
15 209 pá 7.6. 14:567.6. 18:59 8500+8501
10 208 pá 7.6. 7:157.6. 10:30 8500+8501
10 203 čt 6.6. 6:106.6. 9:30 8500+8501
 1  207 st 5.6. 5:175.6. 21:27 8500+8501
10 218 út 4.6. 13:564.6. 19:55 8500+8501
25 212 út 4.6. 6:064.6. 10:02 8500+8501
15 215 po 3.6. 15:363.6. 19:36 8500+8501
10 203 po 3.6. 6:103.6. 9:30 8500+8501
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.