Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8501

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 9. 2006

Výrobní číslo: 162445

Původní evidenční číslo: 6811

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 722 826 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 204 po 18.11. 5:2619.11. 0:50 8500+8501
12 202 ne 17.11. 4:5518.11. 0:04 8500+8501
31 205 so 16.11. 11:4416.11. 19:42 8500+8501
12 213 pá 15.11. 5:2615.11. 21:02 8500+8501
10 210 čt 14.11. 15:2114.11. 22:07 8500+8501
Pluh 222 čt 14.11. 10:0014.11. 13:00 8500+8501*1
10 205 čt 14.11. 6:0914.11. 9:28 8500+8501
10 205 st 13.11. 14:4314.11. 0:25 8500+8501
12 205 st 13.11. 5:1313.11. 9:52 8500+8501
12 215 út 12.11. 5:4913.11. 0:04 8500+8501
12 208 po 11.11. 6:5711.11. 22:45 8500+8501
10 220 pá 8.11. 4:148.11. 20:02 8500+8501
10 210 čt 7.11. 15:217.11. 22:07 8500+8501
10 205 čt 7.11. 6:097.11. 9:28 8500+8501
10 210 st 6.11. 15:216.11. 22:07 8500+8501
12 205 st 6.11. 5:136.11. 9:52 8500+8501
12 208 út 5.11. 6:575.11. 20:22 8500+8501
12 215 po 4.11. 5:495.11. 0:04 8500+8501
16 201 pá 1.11. 4:241.11. 20:55 8500+8501
10 213 čt 31.10. 5:511.11. 1:05 8500+8501
12 216 st 30.10. 15:2930.10. 22:32 8500+8501
12 216 st 30.10. 7:0530.10. 9:36 8500+8501
10 221 út 29.10. 7:0729.10. 20:12 8500+8501
12 216 pá 25.10. 15:2925.10. 22:32 8500+8501
12 216 pá 25.10. 7:0525.10. 9:36 8500+8501
*1 = převoz nového pluhu PSP 01 (8203) z ÚDDP do KO

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.