Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8439

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown (od 23. 7. 2015 do 31. 5. 2016)
 
 
 
Mr.Brown (od září 2011 do prosince 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 3. 2005

Výrobní číslo: 157144

Původní evidenční číslo: 6640

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 932 528 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 230 dnes 6:0130.6. 23:38 8486+8439
 8  214 st 29.6. 5:1630.6. 0:38 8486+8439
17 230 út 28.6. 6:0128.6. 23:38 8444+8439
 8  214 po 27.6. 5:1628.6. 0:38 8486+8439
12 208 ne 26.6. 5:2427.6. 0:45 8486+8439
12 208 so 25.6. 5:2426.6. 0:45 8486+8439
12 210 pá 24.6. 15:1624.6. 17:30 8486+8439*MU
12 210 pá 24.6. 5:1724.6. 9:48 8486+8439
 8  215 čt 23.6. 15:0024.6. 0:58 8486+8439
 8  215 čt 23.6. 6:2023.6. 9:09 8486+8439
14 205 st 22.6. 13:5222.6. 23:58 8486+8439
17 204 st 22.6. 5:5022.6. 10:03 8486+8439
14 210 út 21.6. 14:3222.6. 0:34 8486+8439
14 205 út 21.6. 5:5321.6. 9:43 8486+8439
24 201 po 20.6. 6:4320.6. 20:41 8486+8439
14 205 pá 17.6. 13:5217.6. 23:58 8486+8439
14 210 pá 17.6. 4:3617.6. 10:23 8486+8439
 8  215 čt 16.6. 15:0017.6. 0:58 8486+8439
12 210 čt 16.6. 5:1716.6. 9:48 8486+8439
25 216 st 15.6. 14:4515.6. 22:57 8486+8439
 1  207 st 15.6. 6:2515.6. 8:48 8486+8439
 3  214 út 14.6. 14:4714.6. 19:38 8486+8439
 8  210 út 14.6. 5:0314.6. 10:05 8486+8439
12 210 po 13.6. 15:1614.6. 0:45 8486+8439
 8  210 po 13.6. 5:0313.6. 10:05 8486+8439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.