Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 697 732 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 207 pá 24.1. 5:2225.1. 0:45 8510+8511
10 210 čt 23.1. 15:2123.1. 22:07 8510+8511
 3  209 čt 23.1. 5:0523.1. 9:50 8510+8511
10 210 st 22.1. 15:2122.1. 22:07 8510+8511
 3  204 st 22.1. 6:4322.1. 9:10 8510+8511
12 207 út 21.1. 4:3521.1. 20:13 8510+8511
17 222 po 20.1. 4:3821.1. 0:33 8510+8511
10 217 čt 9.1. 6:359.1. 19:36 8510+8511
10 223 st 8.1. 4:178.1. 20:08 8510+8511
10 207 út 7.1. 5:228.1. 0:45 8510+8511
12 205 po 6.1. 15:137.1. 0:44 8510+8511
Rok 2019
10+93 254 út 31.12. 19:301.1. 3:24 8510+8511*Z
12 210 út 31.12. 4:5531.12. 7:20 8510+8511*MU
 6  207 po 30.12. 5:2830.12. 23:15 8510+8511
10 206 pá 27.12. 6:3127.12. 22:38 8510+8511
10 211 po 23.12. 4:1723.12. 20:25 8510+8511
10 208 pá 20.12. 5:2221.12. 0:45 8510+8511
12 215 čt 19.12. 5:4920.12. 0:04 8510+8511
10 205 st 18.12. 14:4319.12. 0:25 8510+8511
12 205 st 18.12. 5:1318.12. 9:52 8510+8511
 8  204 út 17.12. 6:0018.12. 0:33 8510+8511
 3  207 po 16.12. 6:1117.12. 0:16 8510+8511
10 223 pá 13.12. 4:1413.12. 20:08 8510+8511
10 208 čt 12.12. 5:2213.12. 0:45 8510+8511
10 221 st 11.12. 7:0711.12. 20:12 8510+8511
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8540+8541
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.