Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 5.8.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  816 pá 11.10. 5:4611.10. 13:45 8510+8443*MU
11 804 čt 10.10. 4:5110.10. 23:20 8510+8443
11 813 st 9.10. 15:0810.10. 0:37 8510+8443
 8  807 st 9.10. 6:489.10. 9:33 8510+8443
 9  817 út 8.10. 7:028.10. 20:31 8510+8443
 9  831 po 7.10. 6:007.10. 23:53 8510+8443
11 812 pá 4.10. 6:074.10. 18:56 8510+8443
 9  831 čt 3.10. 6:003.10. 23:53 8510+8443
 7  809 st 2.10. 5:022.10. 20:48 8510+8443
 5  801 út 1.10. 6:021.10. 23:57 8510+8443
 7  806 po 30.9. 4:4230.9. 20:51 8510+8443
 6  806 pá 27.9. 6:1127.9. 21:14 8510+8443
12 805 čt 26.9. 5:1426.9. 19:46 8510+8443
11 806 st 25.9. 4:5126.9. 0:00 8510+8443
12 819 út 24.9. 4:4425.9. 1:03 8510+8443
11 813 po 23.9. 15:0824.9. 0:37 8510+8443
29 806 po 23.9. 5:2523.9. 8:52 8510+8443
 7  804 pá 20.9. 4:2220.9. 20:39 8510+8443
 7  809 čt 19.9. 5:0219.9. 20:48 8510+8443
12 805 st 18.9. 5:1418.9. 19:46 8510+8443
 7  804 út 17.9. 4:2217.9. 20:39 8510+8443
 8  807 po 16.9. 14:5816.9. 23:55 8510+8444
29 806 po 16.9. 5:2516.9. 8:52 8510+8444
 8  812 pá 13.9. 14:0013.9. 22:33 8510+8444*Z1
29 810 pá 13.9. 6:1313.9. 8:30 8510+8444*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8179+8386

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.