Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 595 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 st 25.4. 6:3226.4. 0:43 8510+8511
12 205 út 24.4. 5:1324.4. 9:52 8510+8511
14 206 po 23.4. 4:5324.4. 0:43 8510+8511
14 208 ne 22.4. 4:3623.4. 0:43 8510+8511
12 201 so 21.4. 4:5522.4. 0:04 8510+8511
12 215 pá 20.4. 5:4921.4. 0:24 8510+8511
3+6 218 čt 19.4. 4:1620.4. 0:42 8510+8511
25 207 st 18.4. 4:2218.4. 21:05 8510+8511
12 210 út 17.4. 5:0417.4. 22:35 8510+8511
25 207 po 16.4. 4:2216.4. 21:05 8510+8511
14 201 ne 15.4. 4:4916.4. 1:03 8510+8511
5+14 213 so 14.4. 4:4814.4. 21:34 8510+8511
14 203 pá 13.4. 4:3613.4. 21:39 8510+8511
3+6 219 čt 12.4. 6:2613.4. 1:11 8510+8511
16 216 st 11.4. 6:2911.4. 21:01 8510+8511
12 207 út 10.4. 4:3510.4. 15:40 8510+8511*MU
15 203 po 9.4. 5:329.4. 23:12 8510+8511
15 210 pá 6.4. 4:596.4. 23:12 8510+8511
14 205 čt 5.4. 14:426.4. 0:23 8510+8511
12 205 čt 5.4. 5:135.4. 9:52 8510+8511
16 202 st 4.4. 4:414.4. 20:33 8510+8511
15 201 út 3.4. 5:453.4. 21:48 8510+8511
15 209 čt 29.3. 6:4329.3. 22:34 8510+8511
17 215 st 28.3. 6:3628.3. 19:51 8510+8511
17 215 út 27.3. 6:3627.3. 19:51 8510+8511
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.