Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 582 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 pá 19.1. 4:3519.1. 20:14 8510+8511
15 208 čt 18.1. 5:5218.1. 21:56 8510+8511
17 210 st 17.1. 15:0417.1. 19:23 8510+8511
17 213 út 16.1. 6:3217.1. 0:44 8510+8511
12 215 po 15.1. 5:4915.1. 21:33 8510+8511
12 207 ne 14.1. 4:3514.1. 20:48 8510+8511
17 202 so 13.1. 4:5914.1. 0:44 8510+8511
17 226 pá 12.1. 6:1913.1. 0:24 8510+8511
12 207 čt 11.1. 4:3511.1. 22:18 8510+8511
1+10 208 st 10.1. 5:2411.1. 1:03 8510+8511
17 212 út 9.1. 6:1110.1. 0:14 8510+8511
1+10 208 po 8.1. 5:248.1. 8:00 8510+8511*MU
1+10 211 ne 7.1. 4:158.1. 1:03 8510+8511
17 202 so 6.1. 4:597.1. 0:44 8510+8511
12 206 čt 4.1. 6:284.1. 22:03 8510+8511
12 212 st 3.1. 5:133.1. 21:03 8510+8511
17 215 út 2.1. 6:242.1. 21:23 8510+8511
Rok 2017
10+93 255 ne 31.12. 3:561.1. 3:25 8510+8511
12 201 so 30.12. 7:2630.12. 21:18 8510+8511
10 217 pá 29.12. 5:2830.12. 0:46 8510+8511
10 215 čt 28.12. 4:5629.12. 0:06 8510+8511
10 218 st 27.12. 15:0027.12. 21:12 8510+8511
10 218 st 27.12. 6:4927.12. 10:17 8510+8511
12 209 út 26.12. 5:1526.12. 21:18 8510+8511
12 209 po 25.12. 6:5725.12. 21:18 8510+8511
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.