Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 204 pá 19.7. 6:1719.7. 19:55 8510+8444
24 204 čt 18.7. 6:1718.7. 19:55 8510+8444
24 204 st 17.7. 6:1717.7. 19:55 8510+8444
24 204 út 16.7. 6:1716.7. 19:55 8510+8444
24 204 po 15.7. 6:1715.7. 19:55 8510+8444
17 208 pá 12.7. 5:3512.7. 23:54 8510+8444
13+97 250 čt 4.7. 19:195.7. 5:33 8510+8444
24 206 čt 4.7. 6:374.7. 10:43 8510+8444
24 204 st 3.7. 6:173.7. 19:55 8510+8444
29 201 út 2.7. 6:032.7. 23:38 8510+8444
24 202 po 1.7. 5:571.7. 19:35 8510+8444
12 212 pá 28.6. 14:1229.6. 0:14 8510+8444
32 210 pá 28.6. 4:5928.6. 9:40 8510+8444
10 218 čt 27.6. 13:5627.6. 19:55 8510+8444
10 208 čt 27.6. 7:1527.6. 10:30 8510+8444
32 207 st 26.6. 7:3626.6. 19:08 8510+8444
12 210 út 25.6. 14:4525.6. 20:39 8510+8444*Z1
32 217 út 25.6. 6:4025.6. 9:00 8510+8444
32 217 po 24.6. 15:5224.6. 18:12 8510+8444
32 217 pá 21.6. 15:5221.6. 18:12 8510+8444
10 208 pá 21.6. 7:1521.6. 10:30 8510+8444
10 218 čt 20.6. 13:5620.6. 19:55 8510+8444
12 212 čt 20.6. 5:5120.6. 9:44 8510+8444
10 218 st 19.6. 13:5619.6. 19:55 8510+8444
32 210 st 19.6. 4:5919.6. 9:40 8510+8444
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8500+8501

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.