Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8510

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 31. 10. 2006

Výrobní číslo: 162548

Původní evidenční číslo: 6914

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 666 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 st 19.6. 6:1719.6. 20:03 8510+8511
12 206 út 18.6. 6:1718.6. 20:03 8510+8511
10 222 po 17.6. 4:5717.6. 19:59 8510+8511
12 204 pá 14.6. 15:0514.6. 19:40 8510+8511*MU
10 210 pá 14.6. 6:4814.6. 10:08 8510+8511
12 211 čt 13.6. 6:5713.6. 20:41 8510+8511
12 211 st 12.6. 6:5712.6. 20:41 8510+8511
14 208 út 11.6. 6:1411.6. 20:18 8510+8511
10 209 po 10.6. 5:3110.6. 21:55 8510+8511
12 204 ne 9.6. 5:1510.6. 0:44 8510+8511
 6  202 so 8.6. 4:269.6. 0:35 8510+8511
10 213 pá 7.6. 5:518.6. 1:05 8510+8511
14 214 čt 6.6. 4:526.6. 21:05 8510+8511
10 213 st 5.6. 5:516.6. 1:05 8510+8511
12 204 út 4.6. 6:254.6. 19:45 8510+8511
24 208 po 3.6. 5:443.6. 10:02 8510+8511
 6  205 pá 31.5. 6:581.6. 0:55 8510+8511
14 201 čt 30.5. 5:0630.5. 19:19 8510+8511
12 215 st 29.5. 5:4930.5. 0:04 8510+8511
14 208 út 28.5. 6:1528.5. 20:18 8510+8511
10 206 po 27.5. 5:1127.5. 18:08 8510+8511
10 207 pá 24.5. 5:2225.5. 0:45 8510+8511
10 205 čt 23.5. 14:4324.5. 0:28 8510+8511
17 228 čt 23.5. 5:1623.5. 9:22 8510+8511
 1  204 st 22.5. 6:2622.5. 23:17 8510+8511
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.