Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8444

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 3. 2005

Výrobní číslo: 157132

Původní evidenční číslo: 6628

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 905 923 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+95 252 so 27.11. 22:2328.11. 0:00 8444*MU
19+93 255 pá 26.11. 21:5727.11. 4:42 8444
7+94 266 čt 25.11. 22:1626.11. 5:55 8444
 3  214 čt 25.11. 14:4725.11. 19:38 8535+8444
12 210 čt 25.11. 6:3725.11. 8:59 8535+8444
19+93 256 st 24.11. 22:1525.11. 5:10 8444
7+94 266 út 23.11. 22:1624.11. 5:55 8444
10 209 út 23.11. 7:1123.11. 19:50 8439+8444
7+94 266 po 22.11. 22:1623.11. 5:55 8444
10 209 po 22.11. 7:1122.11. 19:50 8540+8444
14+96 266 ne 21.11. 23:1722.11. 5:18 8444
7+95 252 so 20.11. 22:1721.11. 5:11 8444
7+95 251 pá 19.11. 20:3220.11. 4:41 8444
10 223 pá 19.11. 6:3019.11. 9:40 8444+8535
7+95 251 čt 18.11. 20:3219.11. 4:41 8444
10 221 čt 18.11. 5:4318.11. 18:40 8439+8444
7+95 251 st 17.11. 20:3218.11. 4:41 8444
sjKO 201 st 17.11. 2:5817.11. 4:50 8444
10 209 út 16.11. 7:1116.11. 19:50 8444+8476
7+95 252 po 15.11. 22:1816.11. 5:11 8444
24 213 po 15.11. 15:1515.11. 18:45 8444+8505
12 210 po 15.11. 6:3715.11. 8:59 8444+8505
14+96 266 ne 14.11. 23:1715.11. 5:18 8444
7+95 251 so 13.11. 20:3214.11. 4:41 8444
7+94 266 pá 12.11. 22:1613.11. 5:55 8444
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.