Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8443

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 31.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 3. 2005

Výrobní číslo: 156169

Původní evidenční číslo: 6525

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 911 113 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 807 pá 29.9. 14:5929.9. 22:26 8469+8443
14 807 pá 29.9. 5:2129.9. 9:52 8469+8443
 9  811 st 27.9. 4:4628.9. 0:32 8469+8443
11 812 út 26.9. 5:5827.9. 0:37 8469+8443
 5  802 po 25.9. 6:2825.9. 23:21 8469+8443
 7  806 pá 22.9. 6:1022.9. 20:24 8469+8443
11 802 čt 21.9. 4:2921.9. 19:27 8469+8443
 7  817 st 20.9. 5:0320.9. 21:31 8469+8443
 9  803 út 19.9. 6:1619.9. 21:51 8469+8443
 1  804 po 18.9. 6:3218.9. 19:51 8469+8443
 9  815 pá 15.9. 6:5915.9. 20:24 8469+8443
 1  812 čt 14.9. 5:4614.9. 19:03 8469+8443
 9  829 st 13.9. 5:5313.9. 23:51 8469+8443
 8  801 út 12.9. 5:2112.9. 18:36 8469+8443
 7  801 po 11.9. 5:2711.9. 19:41 8469+8443
 9  822 pá 8.9. 5:248.9. 18:43 8469+8443
14 807 čt 7.9. 14:597.9. 22:26 8469+8443
 8  815 čt 7.9. 6:257.9. 9:06 8469+8443
 9  826 st 6.9. 5:426.9. 18:58 8469+8443
25 805 út 5.9. 4:545.9. 18:50 8469+8443
 9  803 po 4.9. 6:164.9. 21:51 8469+8443
11 812 pá 1.9. 15:231.9. 21:57 8469+8443
11 812 pá 1.9. 6:441.9. 9:05 8469+8443
11 808 čt 31.8. 4:3031.8. 14:20 8469+8443*MU
14 806 st 30.8. 4:4031.8. 1:02 8469+8443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.