Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8443

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 3. 2005

Výrobní číslo: 156169

Původní evidenční číslo: 6525

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 pá 23.8. 5:5423.8. 20:37 8443+8442
 8  802 st 21.8. 14:1421.8. 20:39 8443+8442
 8  802 st 21.8. 5:3521.8. 10:08 8443+8442
 1  802 út 20.8. 4:4220.8. 19:35 8443+8442
25 804 po 19.8. 4:3020.8. 1:24 8443+8442
 8  802 pá 16.8. 14:1416.8. 20:39 8443+8442
 8  802 pá 16.8. 5:3516.8. 10:08 8443+8442
 1  805 čt 15.8. 5:2815.8. 22:08 8443+8442
16 814 st 14.8. 5:0114.8. 21:01 8443+8442
25 810 út 13.8. 13:5213.8. 21:33 8443+8442
16 809 út 13.8. 6:2713.8. 10:03 8443+8442
 8  810 po 12.8. 4:3413.8. 0:23 8443+8442
15+92 858 so 10.8. 21:3811.8. 4:23 8443
2+91 853 pá 9.8. 22:0210.8. 5:00 8443
15 809 pá 9.8. 4:189.8. 20:18 8443+8442
16 815 čt 8.8. 4:478.8. 21:46 8443+8442
24 805 st 7.8. 5:547.8. 20:37 8443+8442
 9  811 út 6.8. 6:156.8. 20:04 8443+8442
24 805 po 5.8. 5:545.8. 20:37 8443+8442
 5  810 pá 2.8. 5:592.8. 21:09 8443+8442
 9  804 čt 1.8. 15:052.8. 0:46 8443+8442
 1  803 čt 1.8. 5:411.8. 9:25 8443+8442
 9  827 st 31.7. 19:151.8. 0:16 8443+8442*Z
 1  807 st 31.7. 5:5231.7. 15:05 8443+8442*MU*1
11 811 út 30.7. 5:3330.7. 20:31 8443+8442
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zatečení vody do kabiny řidiče

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.