Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 884 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+93 261 ne 18.8. 20:3519.8. 5:40 8494+8505
5+95 255 so 17.8. 20:0218.8. 4:41 8494
11+93 261 pá 16.8. 20:2017.8. 5:10 8494
11+93 261 čt 15.8. 20:3516.8. 5:40 8494
5+95 254 st 14.8. 19:3215.8. 4:41 8494
15+92 254 út 13.8. 21:4214.8. 5:05 8494
5+94 266 po 12.8. 20:3113.8. 5:56 8494
5+94 266 ne 11.8. 19:3212.8. 5:56 8494
5+95 258 so 10.8. 19:4711.8. 4:21 8494
11+93 261 pá 9.8. 20:4010.8. 5:10 8494
15+94 266 čt 8.8. 20:249.8. 5:26 8494
14+94 261 st 7.8. 21:048.8. 6:12 8494
11+93 266 út 6.8. 22:427.8. 5:10 8494
12 202 út 6.8. 5:516.8. 20:02 8494+8530
10 216 po 5.8. 5:145.8. 21:37 8494+8530
17+95 253 ne 4.8. 22:035.8. 4:11 8494
5+95 258 so 3.8. 19:474.8. 4:21 8494
15+93 269 pá 2.8. 21:293.8. 5:40 8494
10 203 pá 2.8. 6:112.8. 12:20 8494+8459*MU
16 213 čt 1.8. 4:431.8. 20:59 8494+8459
10 211 st 31.7. 4:1731.7. 20:25 8494+8459
10 208 út 30.7. 4:1430.7. 19:55 8494+8459
16 210 po 29.7. 4:2330.7. 1:38 8494+8459
15+92 254 so 27.7. 22:2928.7. 5:05 8494
15+92 254 pá 26.7. 22:2927.7. 5:05 8494
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.