Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 2.2.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 817 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 123 dnes 6:0424.3. 0:28 8494+8170
26 114 st 22.3. 4:4422.3. 23:43 8494+8170
26 119 út 21.3. 5:2622.3. 0:40 8494+8170
22 123 po 20.3. 6:0421.3. 0:28 8494+8170
22 102 pá 17.3. 5:5417.3. 23:47 8494+8170
22 109 čt 16.3. 5:2916.3. 19:29 8494+8170
22 102 st 15.3. 5:5415.3. 23:47 8494+8170
22 131 út 14.3. 5:3014.3. 20:27 8494+8170
 7  115 po 13.3. 15:0313.3. 21:29 8494+8170
 7  115 po 13.3. 5:0013.3. 9:23 8494+8170
22 102 pá 10.3. 5:5410.3. 23:47 8494+8170
26 119 čt 9.3. 5:2610.3. 0:40 8494+8170
22 102 st 8.3. 5:548.3. 23:47 8494+8170
26 114 út 7.3. 4:447.3. 23:43 8494+8170
 6  106 po 6.3. 4:396.3. 23:32 8494+8170
26 117 pá 3.3. 4:594.3. 0:20 8494+8170
 6  106 čt 2.3. 4:392.3. 23:32 8494+8170
26 104 st 1.3. 6:001.3. 22:30 8494+8170
25 115 út 28.2. 5:4128.2. 23:07 8494+8170
26 105 po 27.2. 6:0727.2. 22:45 8494+8170
26 105 pá 24.2. 6:0724.2. 22:45 8494+8170
16 110 čt 23.2. 4:3523.2. 18:55 8494+8170
25 115 st 22.2. 5:4122.2. 23:07 8494+8170
16 110 út 21.2. 4:3521.2. 18:55 8494+8170
26 114 po 20.2. 4:4420.2. 23:43 8494+8170


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.