Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.6.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 852 700 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 104 dnes 4:5124.7. 19:12 8494+8472
16 106 út 23.7. 6:0023.7. 22:56 8494+8472
16 111 po 22.7. 4:3523.7. 0:16 8494+8472
22 108 pá 19.7. 5:0320.7. 0:47 8494+8472
22 108 čt 18.7. 5:0319.7. 0:47 8494+8472
19 103 st 17.7. 4:3117.7. 20:27 8494+8472
16 102 út 16.7. 5:3217.7. 0:36 8494+8472
19 110 po 15.7. 15:1515.7. 18:32 8494+8472
19 107 čt 11.7. 6:4511.7. 14:30 8494+8472*MU
16 111 st 10.7. 4:3511.7. 0:16 8494+8472
16 108 út 9.7. 6:219.7. 23:36 8494+8472
19 107 po 8.7. 6:458.7. 19:42 8494+8472
16 108 čt 4.7. 6:214.7. 23:36 8494+8472
22 108 st 3.7. 5:034.7. 0:47 8494+8472
19 110 út 2.7. 15:152.7. 18:32 8494+8472
16 105 út 2.7. 5:152.7. 9:58 8494+8472
19 108 po 1.7. 5:111.7. 19:52 8494+8472
22 104 ne 30.6. 9:2330.6. 22:32 8494+8472
22 109 so 29.6. 6:3630.6. 0:09 8494+8472
12 402 pá 28.6. 5:5228.6. 21:14 8494+8472
17 407 čt 27.6. 5:2227.6. 19:33 8494+8472
17 407 st 26.6. 5:2226.6. 19:33 8494+8472
17 407 út 25.6. 5:2225.6. 19:33 8494+8472
12 402 po 24.6. 5:5224.6. 20:59 8494+8472
 3  402 pá 21.6. 5:1421.6. 19:53 8494+8472
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.