Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 195 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 112 dnes 5:011.5. 1:10 8494+8472
17 127 út 29.4. 5:5629.4. 21:16 8494+8472
12 114 st 23.4. 8:1023.4. 19:05 8494+8472*Z1
 7  109 út 22.4. 5:1822.4. 21:20 8494+8472
15 104 čt 17.4. 5:5817.4. 21:41 8494+8472
 8  110 st 16.4. 6:1117.4. 0:10 8494+8472
 5  106 út 15.4. 4:2315.4. 18:38 8494+8472
12 114 po 14.4. 5:1914.4. 19:05 8494+8472
 5  110 pá 11.4. 5:0211.4. 23:35 8494+8472
 5  106 čt 10.4. 12:3010.4. 18:38 8494+8472*Z2
12 106 čt 10.4. 6:5010.4. 10:00 8494+8472
 8  107 st 9.4. 15:309.4. 23:30 8494+8472
 8  107 st 9.4. 7:149.4. 9:08 8494+8472
12 101 út 8.4. 6:238.4. 19:42 8494+8472
12 101 po 7.4. 6:237.4. 19:42 8494+8472
12 106 čt 3.4. 14:513.4. 20:58 8494+8472
12 106 čt 3.4. 6:503.4. 10:00 8494+8472
 5  112 st 2.4. 5:312.4. 21:28 8494+8472
12 106 út 1.4. 14:511.4. 20:58 8494+8472
15 102 út 1.4. 5:101.4. 9:56 8494+8472
15 105 po 31.3. 5:5831.3. 21:43 8494+8472
12 109 pá 28.3. 4:4529.3. 0:29 8494+8472
15 101 čt 27.3. 5:2527.3. 21:13 8494+8472
 5  103 st 26.3. 5:5727.3. 0:35 8494+8472
15 102 út 25.3. 14:3525.3. 19:16 8494+8472
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.