Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 689 409 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 220 pá 18.10. 4:1418.10. 20:02 8494+8518
10 201 čt 17.10. 7:3817.10. 20:40 8494+8518
5+94 266 st 16.10. 22:3617.10. 6:12 8494
24 208 st 16.10. 14:3116.10. 18:50 8494+8495
12 216 st 16.10. 6:4516.10. 10:45 8494+8495
5+95 255 út 15.10. 20:5216.10. 5:11 8494
10 216 út 15.10. 6:2715.10. 19:48 8494+8509
11+93 265 po 14.10. 19:5715.10. 1:50 8494*MU
10 211 po 14.10. 5:4214.10. 18:48 8539+8494
14+94 262 so 12.10. 22:1713.10. 4:26 8494
15+93 269 pá 11.10. 20:2412.10. 5:40 8494
5+94 265 čt 10.10. 19:4711.10. 5:56 8494
5+94 266 st 9.10. 22:3610.10. 6:12 8494
24 208 st 9.10. 14:319.10. 19:50 8494+8458
 3  209 st 9.10. 5:059.10. 9:50 8494+8458
10 201 út 8.10. 7:388.10. 20:22 8494+8458
5+94 266 po 7.10. 22:368.10. 6:12 8494
5+94 266 ne 6.10. 22:367.10. 6:12 8494
5+95 258 so 5.10. 21:366.10. 4:21 8494
5+95 254 pá 4.10. 21:185.10. 4:01 8494
10 211 pá 4.10. 5:424.10. 18:48 8495+8494
10 216 čt 3.10. 6:273.10. 19:28 8519+8494
11+93 266 st 2.10. 22:493.10. 5:10 8494
12 216 st 2.10. 15:082.10. 19:07 8538+8494
12 216 st 2.10. 6:452.10. 10:45 8538+8494
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.