Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 267 so 5.6. 20:586.6. 5:55 8481+8494
13+91 256 pá 4.6. 20:595.6. 5:12 8481+8494
25+92 252 čt 3.6. 21:084.6. 5:28 8481+8494
12 202 čt 3.6. 6:193.6. 19:42 8481+8494
11+93 263 st 2.6. 20:473.6. 4:42 8494
13+91 256 út 1.6. 20:592.6. 5:12 8494+8537
13+95 257 po 31.5. 20:401.6. 5:09 8494+8537
25+92 252 ne 30.5. 21:0831.5. 5:28 8494
13+95 257 so 29.5. 20:4030.5. 5:09 8494
25+92 252 pá 28.5. 21:0829.5. 5:28 8494
13+91 256 čt 27.5. 20:5928.5. 5:12 8494
17+93 264 st 26.5. 21:4427.5. 5:10 8494
12 202 st 26.5. 6:1926.5. 19:42 8537+8494
7+95 256 út 25.5. 22:0226.5. 4:41 8494
24 202 út 25.5. 6:2725.5. 17:20 8476+8494*MU
13+90 252 po 24.5. 21:1925.5. 5:07 8494
12 202 po 24.5. 6:1924.5. 19:42 8494+8537
11+96 266 ne 23.5. 22:0324.5. 5:12 8494
7+95 256 so 22.5. 22:0223.5. 4:41 8494
17+93 264 pá 21.5. 21:4422.5. 5:10 8494
12 202 pá 21.5. 6:1921.5. 19:42 8537+8494
7+95 256 čt 20.5. 22:0221.5. 4:41 8494
17 208 čt 20.5. 6:2120.5. 20:36 8494+8531
13+95 257 st 19.5. 22:1720.5. 5:09 8494
17 208 st 19.5. 6:2119.5. 20:36 8509+8494
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.