Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.6.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 710 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 čt 5.12. 4:456.12. 0:20 8494+8472
 7  111 st 4.12. 4:524.12. 21:18 8494+8472
6+14 119 út 3.12. 4:213.12. 20:30 8494+8472
6+14 119 po 2.12. 4:212.12. 20:30 8494+8472
 7  118 pá 29.11. 4:2530.11. 0:47 8494+8472
 7  111 čt 28.11. 4:5228.11. 21:18 8494+8472
 7  111 st 27.11. 4:5227.11. 21:18 8494+8472
12 110 út 26.11. 5:5126.11. 20:50 8494+8472
24 111 po 25.11. 6:5125.11. 20:27 8494+8472
22 120 pá 22.11. 5:1922.11. 19:39 8494+8472
 8  102 čt 21.11. 6:0821.11. 21:12 8494+8472
22 102 út 19.11. 5:5619.11. 19:47 8494+8472
16 113 pá 15.11. 5:4815.11. 10:12 8494+8472
22 120 čt 14.11. 5:1914.11. 19:39 8494+8472
22 120 st 13.11. 5:1913.11. 19:39 8494+8472
 8  106 út 12.11. 4:5712.11. 19:52 8494+8472
 7  111 po 11.11. 4:5311.11. 21:18 8494+8472
16 113 pá 8.11. 14:378.11. 23:56 8494+8472
16 113 pá 8.11. 5:488.11. 10:12 8494+8472
22 102 čt 7.11. 5:567.11. 19:47 8494+8472
12 110 st 6.11. 5:506.11. 20:50 8494+8472
19 108 út 5.11. 4:515.11. 20:27 8494+8472
22 120 po 4.11. 5:194.11. 19:39 8494+8472
22 120 pá 1.11. 5:191.11. 19:39 8494+8472
12 118 čt 31.10. 4:4931.10. 21:55 8494+8472


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.