Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.6.2024)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2006
V provozu od: 10. 7. 2006
Výrobní číslo: 158886
Původní evidenční číslo: 6747
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 869 710 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 103 | čt 5.12. 4:45 | 6.12. 0:20 | 8494+8472 | ||
7 | 111 | st 4.12. 4:52 | 4.12. 21:18 | 8494+8472 | ||
6+14 | 119 | út 3.12. 4:21 | 3.12. 20:30 | 8494+8472 | ||
6+14 | 119 | po 2.12. 4:21 | 2.12. 20:30 | 8494+8472 | ||
7 | 118 | pá 29.11. 4:25 | 30.11. 0:47 | 8494+8472 | ||
7 | 111 | čt 28.11. 4:52 | 28.11. 21:18 | 8494+8472 | ||
7 | 111 | st 27.11. 4:52 | 27.11. 21:18 | 8494+8472 | ||
12 | 110 | út 26.11. 5:51 | 26.11. 20:50 | 8494+8472 | ||
24 | 111 | po 25.11. 6:51 | 25.11. 20:27 | 8494+8472 | ||
22 | 120 | pá 22.11. 5:19 | 22.11. 19:39 | 8494+8472 | ||
8 | 102 | čt 21.11. 6:08 | 21.11. 21:12 | 8494+8472 | ||
22 | 102 | út 19.11. 5:56 | 19.11. 19:47 | 8494+8472 | ||
16 | 113 | pá 15.11. 5:48 | 15.11. 10:12 | 8494+8472 | ||
22 | 120 | čt 14.11. 5:19 | 14.11. 19:39 | 8494+8472 | ||
22 | 120 | st 13.11. 5:19 | 13.11. 19:39 | 8494+8472 | ||
8 | 106 | út 12.11. 4:57 | 12.11. 19:52 | 8494+8472 | ||
7 | 111 | po 11.11. 4:53 | 11.11. 21:18 | 8494+8472 | ||
16 | 113 | pá 8.11. 14:37 | 8.11. 23:56 | 8494+8472 | ||
16 | 113 | pá 8.11. 5:48 | 8.11. 10:12 | 8494+8472 | ||
22 | 102 | čt 7.11. 5:56 | 7.11. 19:47 | 8494+8472 | ||
12 | 110 | st 6.11. 5:50 | 6.11. 20:50 | 8494+8472 | ||
19 | 108 | út 5.11. 4:51 | 5.11. 20:27 | 8494+8472 | ||
22 | 120 | po 4.11. 5:19 | 4.11. 19:39 | 8494+8472 | ||
22 | 120 | pá 1.11. 5:19 | 1.11. 19:39 | 8494+8472 | ||
12 | 118 | čt 31.10. 4:49 | 31.10. 21:55 | 8494+8472 |