Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8494

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 7. 2006

Výrobní číslo: 158886

Původní evidenční číslo: 6747

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 765 832 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 dnes 6:194.7. 9:51 8494+8481
 6  213 pá 1.7. 15:051.7. 20:21 8494+8481
 3  204 pá 1.7. 6:501.7. 9:15 8494+8481
 3  214 čt 30.6. 14:4730.6. 19:38 8494+8481
24 213 čt 30.6. 7:0030.6. 8:45 8494+8481
 1  202 st 29.6. 5:2929.6. 18:48 8494+8481
 1  205 út 28.6. 6:0528.6. 21:29 8494+8481
 1  202 po 27.6. 5:2927.6. 18:48 8494+8481
14 208 ne 26.6. 4:3527.6. 1:14 8494+8481
12 205 so 25.6. 4:2425.6. 23:45 8494+8481
 1  205 pá 24.6. 6:0524.6. 21:29 8494+8481
 6  208 čt 23.6. 14:4924.6. 0:22 8494+8481
14 205 čt 23.6. 5:5323.6. 9:43 8494+8481
 8  214 st 22.6. 5:1623.6. 0:38 8494+8481
 1  204 út 21.6. 5:5521.6. 21:14 8494+8481
 1  202 čt 16.6. 5:2916.6. 15:55 8494+8481*MU
14 205 st 15.6. 13:5215.6. 23:58 8494+8481
17 204 st 15.6. 5:5015.6. 10:03 8494+8481
14 210 út 14.6. 14:3215.6. 0:34 8494+8481
 3  214 út 14.6. 4:4914.6. 9:29 8494+8481
14 210 po 13.6. 14:3214.6. 0:34 8494+8481
24 209 po 13.6. 5:5813.6. 9:25 8494+8481
12+17 218 so 11.6. 4:5712.6. 0:25 8494+8481
 8  215 pá 10.6. 15:0011.6. 0:58 8494+8481
 8  210 pá 10.6. 5:0310.6. 10:05 8494+8481
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.