Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8505

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 9. 2006

Výrobní číslo: 162532

Původní evidenční číslo: 6898

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 713 219 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 263 út 18.6. 19:4419.6. 4:56 8505
5+94 265 po 17.6. 20:2018.6. 5:56 8505
11+93 261 ne 16.6. 21:1117.6. 5:40 8505
11+93 260 so 15.6. 22:0416.6. 3:47 8505
5+94 264 pá 14.6. 21:5515.6. 5:26 8505
10 221 pá 14.6. 7:0714.6. 20:12 8496+8505
5+95 254 čt 13.6. 21:3414.6. 4:41 8505
10 216 čt 13.6. 6:2713.6. 19:28 8494+8505
sjKO 201 čt 13.6. 2:5713.6. 4:50 8505
12 210 st 12.6. 4:3512.6. 18:24 8519+8505
10 201 út 11.6. 7:3811.6. 20:40 8519+8505
5+94 265 ne 9.6. 20:2010.6. 4:10 8505*MU
14+94 263 so 8.6. 21:529.6. 4:46 8505+8496
12 206 pá 7.6. 6:177.6. 20:03 8505+8496
11+93 265 čt 6.6. 19:577.6. 4:42 8505
12 210 čt 6.6. 4:356.6. 19:04 8504+8505
10 221 st 5.6. 7:075.6. 20:12 8504+8505
11+93 261 út 4.6. 20:425.6. 5:40 8505
10 211 út 4.6. 5:424.6. 18:48 8459+8505
17+95 253 po 3.6. 22:464.6. 4:12 8505
10 216 po 3.6. 6:273.6. 19:28 8459+8505
14+94 263 ne 2.6. 22:333.6. 4:56 8505
5+94 264 so 1.6. 21:552.6. 5:26 8505
12 203 pá 31.5. 6:1731.5. 19:36 8505+8531
11+93 265 čt 30.5. 19:5731.5. 4:42 8505
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.