Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8472

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 17. 12. 2005

Výrobní číslo: 157253

Původní evidenční číslo: 6702

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 800 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 201 st 8.7. 5:288.7. 21:33 8472+8473
12 209 út 7.7. 5:347.7. 20:18 8472+8473
12 209 pá 3.7. 5:343.7. 20:18 8472+8473
10 205 čt 2.7. 14:232.7. 20:41 8472+8473
12 210 čt 2.7. 5:242.7. 10:30 8472+8473
12 206 st 1.7. 15:452.7. 0:39 8472+8473*Z
16 218 pá 26.6. 14:0626.6. 21:01 8472+8473
10 220 pá 26.6. 5:3326.6. 11:50 8472+8473
10 215 čt 25.6. 7:1725.6. 19:41 8472+8473
 3  203 st 24.6. 14:2224.6. 19:40 8472+8473
12 211 st 24.6. 4:5624.6. 10:00 8472+8473
12 203 út 23.6. 5:1024.6. 0:59 8472+8473
10 218 po 22.6. 7:4022.6. 23:24 8472+8473
12 211 pá 19.6. 4:5619.6. 10:00 8472+8473
24 213 čt 18.6. 5:5618.6. 19:16 8472+8473
16 218 st 17.6. 14:0617.6. 21:01 8472+8473
12 211 st 17.6. 4:5617.6. 10:00 8472+8473
12 208 út 16.6. 7:2416.6. 23:59 8472+8473
10 218 po 15.6. 7:4015.6. 23:24 8472+8473
12 201 pá 12.6. 6:2012.6. 19:40 8472+8473
10 215 čt 11.6. 7:1711.6. 19:41 8472+8473
10 215 st 10.6. 7:1710.6. 19:41 8472+8473
16 218 út 9.6. 14:069.6. 21:01 8472+8473
12 211 út 9.6. 4:569.6. 10:00 8472+8473
12 203 po 8.6. 5:109.6. 0:59 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8484+8485

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.