Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8472

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 20.9.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 17. 12. 2005

Výrobní číslo: 157253

Původní evidenční číslo: 6702

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+95 156 pá 2.12. 5:173.12. 4:59 8472
13+95 161 ne 27.11. 10:4828.11. 5:29 8472
22 103 út 22.11. 6:1822.11. 20:49 8472+8540
 7  109 po 21.11. 4:2621.11. 22:06 8472+8540
22 120 ne 20.11. 8:0020.11. 22:54 8472+8540
22 107 so 19.11. 8:0320.11. 0:07 8472+8540
22+37 118 pá 18.11. 11:3018.11. 22:44 8472+8540*Z1
 6  108 st 16.11. 5:3616.11. 22:06 8472+8540
26 106 út 15.11. 4:4415.11. 23:43 8472+8540
22 105 po 14.11. 6:0415.11. 0:06 8472+8540
26 113 čt 10.11. 5:2410.11. 7:10 8472+8540*MU
 6  108 st 9.11. 5:369.11. 22:06 8472+8540
 7  101 út 8.11. 5:008.11. 21:14 8472+8540
 7  107 po 7.11. 6:067.11. 20:01 8472+8540
 7  109 pá 4.11. 4:264.11. 22:06 8472+8540
22+24 151 čt 3.11. 5:383.11. 21:36 8472+8540
22+24 156 st 2.11. 6:152.11. 20:07 8472+8540
6+14 142 út 1.11. 6:371.11. 18:59 8472+8540
26 109 po 31.10. 4:5931.10. 18:41 8472+8540
15 108 čt 27.10. 5:1627.10. 21:16 8472+8540
16 109 st 26.10. 14:4126.10. 19:04 8472+8540
 7  112 st 26.10. 5:0026.10. 9:10 8472+8540
26 109 út 25.10. 4:5925.10. 18:41 8472+8540
16 108 po 24.10. 6:1124.10. 23:36 8472+8540
16 112 pá 21.10. 4:5522.10. 0:16 8472+8540
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8351+8368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.