Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8472

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Pankrác (od 26.1.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 17. 12. 2005

Výrobní číslo: 157253

Původní evidenční číslo: 6702

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 990 187 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 410 dnes 4:3818.6. 0:33 8494+8472
18 410 pá 14.6. 4:3815.6. 0:33 8494+8472
24 405 čt 13.6. 15:1913.6. 21:20 8494+8472
24 405 čt 13.6. 6:0513.6. 9:11 8494+8472
24 405 st 12.6. 15:1912.6. 21:20 8494+8472
17 401 st 12.6. 6:4112.6. 9:34 8494+8472
12 402 út 11.6. 5:5211.6. 20:59 8494+8472
3+26 417 po 10.6. 14:4910.6. 20:39 8494+8472
3+26 417 po 10.6. 5:4510.6. 9:32 8494+8472
17 411 pá 7.6. 14:548.6. 1:08 8494+8472
11 405 pá 7.6. 5:197.6. 9:58 8494+8472
24 405 čt 6.6. 15:196.6. 21:20 8494+8472
3+26 417 čt 6.6. 5:456.6. 9:32 8494+8472
12 402 st 5.6. 5:525.6. 20:59 8494+8472
12 402 út 4.6. 5:524.6. 20:59 8494+8472
17 401 po 3.6. 15:503.6. 21:21 8494+8472
17 414 po 3.6. 5:543.6. 8:46 8494+8472
3+26 417 pá 31.5. 14:4931.5. 20:39 8494+8472
17 411 pá 31.5. 7:0231.5. 9:59 8494+8472
17 407 čt 30.5. 5:2230.5. 13:40 8494+8472*MU
18 408 st 29.5. 5:5830.5. 0:13 8494+8472
11 405 út 28.5. 14:3929.5. 0:56 8494+8472
11 405 út 28.5. 5:1928.5. 9:58 8494+8472
17 403 po 27.5. 16:0627.5. 23:55 8494+8472
3+26 417 po 27.5. 5:4527.5. 9:32 8494+8472
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.