Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8472

Evidované reklamní polepy:
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 17. 12. 2005

Výrobní číslo: 157253

Původní evidenční číslo: 6702

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 659 722 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+94 252 út 23.1. 20:4724.1. 4:53 8472
sjKO 201 út 23.1. 2:5923.1. 4:50 8472
2 202 po 22.1. 13:3022.1. 19:04 8472*Z
25+94 253 ne 21.1. 21:1222.1. 5:23 8472
12+93 251 pá 19.1. 20:3020.1. 5:40 8472
12 209 pá 19.1. 4:5519.1. 18:17 8472+8483
12 205 čt 18.1. 15:1318.1. 22:23 8472+8483
Rok 2017
6+36 213 po 14.8. 5:2614.8. 10:47 8472+8473
6+36 209 pá 11.8. 5:5211.8. 20:32 8472+8473
26 208 čt 10.8. 13:3410.8. 22:42 8472+8473
6+36 213 čt 10.8. 5:2610.8. 10:47 8472+8473
15 204 st 9.8. 6:279.8. 22:07 8472+8473
5 206 út 8.8. 5:559.8. 0:49 8472+8473
15 202 po 7.8. 6:087.8. 21:52 8472+8473
7 206 pá 4.8. 6:214.8. 20:25 8472+8473
6+36 213 čt 3.8. 14:503.8. 20:10 8472+8473
26 208 čt 3.8. 4:283.8. 10:56 8472+8473
6+36 204 st 2.8. 6:143.8. 0:29 8472+8473
15 208 út 1.8. 5:121.8. 21:07 8472+8473
6 209 po 31.7. 5:5231.7. 20:31 8472+8473
6 211 pá 28.7. 6:0928.7. 22:13 8472+8473
15 206 čt 27.7. 4:5228.7. 0:43 8472+8473
6 202 st 26.7. 4:5027.7. 0:09 8472+8473
7 209 út 25.7. 5:0026.7. 0:54 8472+8473
15 203 po 24.7. 6:1724.7. 19:59 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8453

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.