Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8390

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 5.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 11. 2003

Výrobní číslo: 158864

Původní evidenční číslo: 6725

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 992 670 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 404 út 6.12. 5:456.12. 19:00 8390+8391
18 412 po 5.12. 7:155.12. 19:53 8390+8391
11 411 pá 2.12. 14:402.12. 21:20 8390+8391*MU
 3  408 pá 2.12. 6:272.12. 10:14 8390+8391
12+14 411 čt 1.12. 14:031.12. 20:40 8390+8391
 3  408 čt 1.12. 6:271.12. 10:14 8390+8391
24 411 st 30.11. 6:2630.11. 18:52 8390+8391
17 411 út 29.11. 4:3929.11. 19:27 8390+8391
11 411 po 28.11. 14:4029.11. 0:08 8390+8391
11 415 po 28.11. 5:1528.11. 10:04 8390+8391
17 411 pá 25.11. 4:3925.11. 19:27 8390+8391
17 428 čt 24.11. 15:4425.11. 1:18 8390+8391
17 414 čt 24.11. 5:4924.11. 8:32 8390+8391
18 410 st 23.11. 4:5723.11. 23:56 8390+8391
11 410 út 22.11. 15:1923.11. 0:39 8390+8391
24 409 út 22.11. 5:5522.11. 9:40 8390+8391
17 424 po 21.11. 15:2821.11. 22:26 8390+8391
17 424 po 21.11. 6:2921.11. 9:12 8390+8391
12+14 416 st 16.11. 14:4417.11. 0:18 8390+8391
17 414 st 16.11. 5:4916.11. 8:32 8390+8391
11 405 út 15.11. 14:4015.11. 19:34 8390+8391
 3  407 út 15.11. 4:1115.11. 9:44 8390+8391
17 427 po 14.11. 5:5215.11. 1:08 8390+8391
 3  408 pá 11.11. 14:5112.11. 0:22 8390+8391
12+14 416 pá 11.11. 5:4711.11. 10:29 8390+8391
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.