Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8390

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 11. 2003

Výrobní číslo: 158864

Původní evidenční číslo: 6725

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 065 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 513 pá 22.1. 5:0322.1. 20:30 8390+8391
22 507 st 20.1. 5:5320.1. 8:00 8390+8391*MU*1
22 504 út 19.1. 5:2419.1. 22:41 8390+8391
22 513 po 18.1. 6:0918.1. 21:49 8390+8391
 6  502 st 13.1. 5:4213.1. 20:44 8390+8391
26 503 so 9.1. 4:209.1. 21:22 8390+8391
26 505 pá 8.1. 5:558.1. 22:39 8390+8391
26 508 čt 7.1. 6:237.1. 20:25 8390+8391
24 507 st 6.1. 6:176.1. 9:10 8390+8391*MU
26 508 po 4.1. 6:234.1. 20:25 8390+8391
25 510 so 2.1. 7:392.1. 21:02 8390+8391
25 507 pá 1.1. 6:501.1. 20:16 8390+8391
Rok 2020
22 509 út 29.12. 6:0829.12. 23:19 8390+8391
22 507 po 28.12. 5:5128.12. 19:43 8390+8391
24 507 st 23.12. 6:1723.12. 19:12 8390+8391
26 505 út 22.12. 5:5522.12. 22:39 8390+8391
24 505 po 21.12. 5:4921.12. 18:52 8390+8391
26 510 ne 20.12. 9:0120.12. 20:22 8390+8391
24 511 pá 18.12. 6:5718.12. 19:52 8390+8391
22 510 čt 17.12. 6:2017.12. 20:11 8390+8391
24 506 st 16.12. 6:0616.12. 19:02 8390+8391
24 507 út 15.12. 6:1715.12. 19:12 8390+8391
24 511 po 14.12. 6:5714.12. 19:52 8390+8391
24 509 pá 11.12. 6:3711.12. 19:32 8390+8391
 6  502 čt 10.12. 5:4210.12. 20:44 8390+8391
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Štěpánské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.