Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8390

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 25.4.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 11. 2003

Výrobní číslo: 158864

Původní evidenční číslo: 6725

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 080 812 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 867 ne 17.11. 21:3718.11. 5:59 8390
2+92 854 so 16.11. 21:1517.11. 4:59 8390
13+99 865 pá 15.11. 19:1916.11. 5:28 8390
13+99 865 čt 14.11. 19:1915.11. 5:28 8390
13+99 865 st 13.11. 19:1914.11. 5:28 8390
 5  814 st 13.11. 7:4713.11. 9:39 8390+8445
 7  816 út 12.11. 5:4612.11. 19:35 8390+8445
 7  806 po 11.11. 4:4211.11. 20:51 8390+8445
 9  818 pá 8.11. 5:008.11. 20:32 8390+8445
11 802 čt 7.11. 4:327.11. 21:20 8390+8445
12 820 st 6.11. 15:267.11. 1:22 8390+8445
11 813 st 6.11. 5:266.11. 9:09 8390+8445
12 805 út 5.11. 5:145.11. 19:46 8390+8445
11 804 po 4.11. 4:514.11. 23:20 8390+8445
11 804 pá 1.11. 4:511.11. 23:20 8390+8445
 5  803 čt 31.10. 6:121.11. 0:17 8390+8445
 9  812 st 30.10. 4:4530.10. 22:33 8390+8445
 9  811 út 29.10. 6:3730.10. 0:36 8390+8445
 5  810 pá 25.10. 5:1725.10. 23:17 8390+8445
 9  812 čt 24.10. 4:4524.10. 22:33 8390+8445
 5  810 st 23.10. 5:1723.10. 23:17 8390+8445
 7  809 út 22.10. 5:0222.10. 20:48 8390+8445
 9  829 po 21.10. 5:4521.10. 20:59 8390+8445
 5  814 pá 18.10. 15:3918.10. 21:24 8390+8470
 9  823 pá 18.10. 5:2518.10. 9:55 8390+8470*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.