Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8390

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 26. 11. 2003

Výrobní číslo: 158864

Původní evidenční číslo: 6725

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 090 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 822 dnes 5:4430.4. 19:54 8390+8471
11 804 út 29.4. 4:5129.4. 23:21 8390+8471
 9  817 po 28.4. 7:0128.4. 20:32 8390+8471
1+96 862 ne 27.4. 20:1228.4. 4:58 8390
25+97 857 so 26.4. 23:3227.4. 5:16 8390
2+91 852 pá 25.4. 21:4126.4. 4:56 8390
2+91 852 čt 24.4. 21:4125.4. 4:56 8390
 9  803 čt 24.4. 6:1224.4. 19:32 8390+8374
 9  805 st 23.4. 6:1524.4. 0:16 8390+8374
22 822 út 22.4. 5:4422.4. 19:51 8390+8374
11 809 čt 17.4. 5:5717.4. 22:21 8390+8374
22 820 st 16.4. 5:3516.4. 19:38 8390+8374
24 806 út 15.4. 6:1715.4. 20:25 8390+8374
 4  804 po 14.4. 6:2514.4. 21:19 8390+8374
24 804 pá 11.4. 5:5811.4. 20:06 8390+8374
 9  828 čt 10.4. 5:4210.4. 19:03 8390+8374
24 806 st 9.4. 6:179.4. 20:25 8390+8374
 9  828 út 8.4. 5:428.4. 19:03 8390+8374
 9  811 po 7.4. 6:368.4. 0:36 8390+8374
 9  803 pá 4.4. 6:124.4. 19:32 8390+8374
24 808 čt 3.4. 6:273.4. 20:36 8390+8374
 9  828 st 2.4. 5:422.4. 19:03 8390+8374
 9  817 út 1.4. 7:011.4. 20:32 8390+8374
 4  802 po 31.3. 6:0631.3. 19:21 8390+8374
 9  823 pá 28.3. 5:2528.3. 18:43 8390+8374


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.