Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8445

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 13.11.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 4. 2005

Výrobní číslo: 157179

Původní evidenční číslo: 6675

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 104 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  808 ne 2.3. 10:073.3. 0:18 8402+8445
31 807 pá 28.2. 14:5028.2. 21:43 8402+8445
 7  807 pá 28.2. 6:4428.2. 10:27 8402+8445
32+91 852 čt 27.2. 9:2028.2. 4:56 8445*Z1
31+96 862 st 26.2. 18:3927.2. 4:58 8445
12 809 st 26.2. 6:0326.2. 9:42 8470+8445
 9  823 út 25.2. 5:2525.2. 15:00 8470+8445*MU*1
11 804 po 24.2. 4:5124.2. 23:21 8470+8445
 5  808 ne 23.2. 10:0724.2. 0:17 8470+8445
11 808 so 22.2. 8:0223.2. 0:37 8470+8445
 9  807 pá 21.2. 5:1621.2. 20:55 8470+8445
12 811 čt 20.2. 5:4420.2. 23:40 8470+8445
 9  821 st 19.2. 6:1719.2. 22:13 8470+8445
 8  802 út 18.2. 4:5918.2. 20:41 8470+8445
 9  821 po 17.2. 6:1717.2. 22:13 8470+8445
Zvl 888 ne 16.2. 19:3016.2. 22:00 8470+8445*2
 7  813 pá 14.2. 5:5814.2. 18:39 8470+8445
11 802 čt 13.2. 4:5213.2. 21:00 8470+8445
 9  818 st 12.2. 6:0213.2. 0:15 8470+8445
 9  803 út 11.2. 5:0211.2. 20:31 8470+8445
 9  823 po 10.2. 4:2910.2. 19:55 8470+8445
sjKO 882 ne 9.2. 19:009.2. 20:00 8470+8445
 9  814 pá 7.2. 5:457.2. 23:56 8470+8445
 9  818 čt 6.2. 6:027.2. 0:16 8470+8445
 9  803 út 4.2. 5:024.2. 20:31 8470+8445
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození okna vozu 8470
*2 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.