Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8445

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 13.11.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 4. 2005

Výrobní číslo: 157179

Původní evidenční číslo: 6675

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 079 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  806 dnes 4:3815.9. 23:33 8474+8445
11 813 pá 13.9. 15:0814.9. 0:37 8474+8445
29 806 pá 13.9. 5:2513.9. 8:52 8474+8445
 6  803 čt 12.9. 4:5912.9. 21:44 8474+8445
11 813 st 11.9. 15:0812.9. 0:37 8474+8445
29 807 st 11.9. 6:0111.9. 9:08 8474+8445
 6  801 út 10.9. 4:3910.9. 19:37 8474+8445
 8  812 po 9.9. 4:199.9. 22:33 8474+8445
11 813 pá 6.9. 15:087.9. 0:37 8474+8445
22 839 čt 5.9. 6:595.9. 22:04 8474+8445
12 805 st 4.9. 5:144.9. 19:46 8474+8445
11 808 út 3.9. 7:084.9. 0:17 8474+8445
 8  810 po 2.9. 5:332.9. 16:30 8519+8445*MU
11 809 st 28.8. 4:5228.8. 17:05 8519+8445*MU
12 812 út 27.8. 5:3428.8. 1:04 8519+8445
12 818 po 26.8. 15:3826.8. 22:37 8519+8445
11 806 pá 23.8. 6:2623.8. 21:00 8519+8445
11 809 út 20.8. 4:5220.8. 19:30 8519+8445
12 809 po 19.8. 5:1419.8. 21:06 8519+8445
11 809 pá 16.8. 4:5216.8. 19:30 8519+8445
29 805 čt 15.8. 5:4715.8. 21:34 8519+8445
11 806 po 12.8. 6:2612.8. 21:00 8519+8445
11 806 pá 9.8. 6:269.8. 21:00 8519+8445
11 806 čt 8.8. 6:268.8. 21:00 8519+8445
12 809 st 7.8. 5:147.8. 21:06 8519+8445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.