Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8445

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 4. 2005

Výrobní číslo: 157179

Původní evidenční číslo: 6675

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 807 361 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 ne 25.8. 4:5925.8. 22:16 8445+8447
10 211 so 24.8. 4:5624.8. 23:54 8445+8447
16 205 pá 23.8. 5:5024.8. 0:58 8445+8447
12 202 čt 22.8. 5:5122.8. 20:02 8445+8447
12 209 st 21.8. 21:4522.8. 0:40 8445+8447*Z
16 203 st 21.8. 5:2121.8. 13:50 8445+8447*MU
10 218 út 20.8. 5:4120.8. 21:11 8445+8447
10 211 po 19.8. 4:1719.8. 20:25 8445+8447
12 204 ne 18.8. 4:3918.8. 23:20 8445+8447
12 202 so 17.8. 8:5818.8. 0:40 8445+8447
12 203 pá 16.8. 4:3916.8. 21:46 8445+8447
12 208 čt 15.8. 5:3216.8. 0:20 8445+8447
12 208 st 14.8. 5:3215.8. 0:20 8445+8447
12 205 út 13.8. 4:5513.8. 22:16 8445+8447
24 212 po 12.8. 14:5612.8. 19:18 8445+8447
10 201 po 12.8. 6:4912.8. 10:18 8445+8447
10 215 pá 9.8. 15:019.8. 21:50 8445+8447
 6  209 pá 9.8. 5:179.8. 10:02 8445+8447
14 202 čt 8.8. 4:118.8. 22:43 8445+8447
16 203 st 7.8. 5:118.8. 1:40 8445+8447
12 209 út 6.8. 14:507.8. 0:40 8445+8447
12 209 út 6.8. 5:086.8. 10:03 8445+8447
12 209 po 5.8. 14:506.8. 0:40 8445+8447
10 220 po 5.8. 4:155.8. 11:06 8445+8447
16 207 pá 2.8. 4:032.8. 22:40 8445+8447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.