Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8445

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 4. 2005

Výrobní číslo: 157179

Původní evidenční číslo: 6675

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 024 638 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  209 dnes 4:493.10. 0:21 8519+8445
10 204 pá 29.9. 5:2229.9. 23:48 8519+8445
12 210 st 27.9. 6:4427.9. 9:08 8519+8445
12 209 út 26.9. 6:2826.9. 21:09 8519+8445
12 209 po 25.9. 6:2825.9. 21:09 8519+8445
17 228 pá 22.9. 6:1922.9. 22:19 8519+8445
 3  209 čt 21.9. 4:4922.9. 0:21 8519+8445
10 204 st 20.9. 5:2220.9. 23:48 8519+8445
12 209 út 19.9. 6:2819.9. 21:09 8519+8445
10 204 po 18.9. 5:2218.9. 23:48 8519+8445
10 203 pá 15.9. 6:3615.9. 23:28 8519+8445
12 209 čt 14.9. 6:2814.9. 21:09 8519+8445
12 209 st 13.9. 6:2813.9. 21:09 8519+8445
12 207 út 12.9. 6:0812.9. 18:36 8519+8445
10 203 po 11.9. 6:3611.9. 23:28 8519+8445
 3  209 pá 8.9. 19:159.9. 0:21 8519+8445*Z1
 3  209 pá 8.9. 4:498.9. 18:25 8519+8445*MU
10 207 čt 7.9. 4:207.9. 16:15 8519+8445*MU
10 214 st 6.9. 5:227.9. 1:08 8519+8445
17 234 út 5.9. 5:065.9. 23:58 8519+8445
17 232 po 4.9. 6:474.9. 23:38 8519+8445
14 205 so 2.9. 4:362.9. 21:40 8519+8445
12 212 pá 1.9. 15:192.9. 0:48 8519+8445
24 202 pá 1.9. 8:171.9. 9:31 8519+8445
17 211 po 28.8. 6:2628.8. 8:42 8519+8445
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.