Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8470

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 11. 2005

Výrobní číslo: 160437

Původní evidenční číslo: 6778

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 840 926 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 801 st 27.1. 5:5627.1. 22:18 8471+8470
11 811 út 26.1. 4:0926.1. 20:29 8471+8470
11 801 po 25.1. 4:2925.1. 22:50 8471+8470
16 801 ne 24.1. 4:0824.1. 22:00 8471+8470
14 807 so 23.1. 4:4023.1. 22:38 8471+8470
 1  811 pá 22.1. 4:4722.1. 23:09 8471+8470
 1  811 čt 21.1. 4:4721.1. 23:09 8471+8470
11 801 st 20.1. 4:2920.1. 22:50 8471+8470
11 812 út 19.1. 6:1719.1. 20:39 8471+8470
25 813 po 18.1. 4:3018.1. 19:38 8471+8470
25 805 ne 17.1. 4:3017.1. 22:24 8471+8470
16 814 pá 15.1. 5:1815.1. 20:31 8471+8470
11 807 čt 14.1. 17:3014.1. 21:55 8471+8470*Z
25 808 st 13.1. 5:1613.1. 21:07 8471+8470
 9  829 út 12.1. 4:3112.1. 22:08 8471+8470
11 807 po 11.1. 5:3811.1. 21:55 8471+8470
11 812 pá 8.1. 6:178.1. 20:39 8471+8470
15 804 čt 7.1. 4:587.1. 19:45 8471+8470
 1  811 st 6.1. 4:476.1. 23:09 8471+8470
11 801 út 5.1. 4:295.1. 22:50 8471+8470
 9  816 po 4.1. 6:054.1. 22:56 8471+8470
Rok 2020
 1  807 čt 31.12. 6:0231.12. 20:26 8471+8470
25 813 st 30.12. 4:3030.12. 19:38 8471+8470
11 807 út 29.12. 15:3529.12. 21:55 8471+8470*Z1
22 826 so 26.12. 10:1626.12. 20:33 8471+8470
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8317+8318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.