Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8470

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 11. 2005

Výrobní číslo: 160437

Původní evidenční číslo: 6778

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 757 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 851 čt 22.8. 23:5023.8. 5:48 8470*Z
2+92 855 st 21.8. 4:3622.8. 4:53 8470
X 831 po 19.8. 22:0020.8. 6:00 8470
sjHL 801 po 19.8. 0:3219.8. 5:11 8470
15+98 851 so 17.8. 22:3818.8. 4:19 8470
2+91 852 pá 16.8. 20:1817.8. 5:26 8470
15+98 851 čt 15.8. 20:4016.8. 4:14 8470
sjHL 801 čt 15.8. 0:3215.8. 5:11 8470
24 805 út 13.8. 5:5413.8. 20:37 8470+8471
16 809 po 12.8. 14:1512.8. 20:16 8470+8471
16 809 po 12.8. 6:2712.8. 10:03 8470+8471
 1  803 pá 9.8. 14:089.8. 19:59 8470+8471
 9  814 pá 9.8. 6:369.8. 9:00 8470+8471
25 805 čt 8.8. 4:178.8. 23:07 8470+8471
 9  804 st 7.8. 15:058.8. 0:46 8470+8471
 8  802 st 7.8. 5:357.8. 10:08 8470+8471
24 804 út 6.8. 5:446.8. 20:28 8470+8471
15 809 po 5.8. 4:185.8. 20:18 8470+8471
 9  811 ne 4.8. 8:034.8. 22:58 8470+8471
11 804 so 3.8. 6:233.8. 20:51 8470+8471
25 805 pá 2.8. 4:172.8. 23:07 8470+8471
25 804 čt 1.8. 4:302.8. 1:24 8470+8471
 9  827 st 31.7. 5:2331.7. 14:55 8470+8471*MU*1
25 804 út 30.7. 4:3031.7. 1:24 8470+8471
 8  808 po 29.7. 6:0430.7. 1:23 8470+8471
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = od 14:55 nově 8216+xx, nehoda s os.vozidlem na Ohradě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.