Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 120 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 ne 1.9. 5:061.9. 23:46 8518+8383
 6  505 so 31.8. 5:141.9. 0:32 8518+8383
22 510 pá 30.8. 4:5230.8. 19:12 8518+8383
22 501 čt 29.8. 6:1329.8. 23:14 8518+8383
 6  501 st 28.8. 8:3028.8. 23:56 8518+8383*Z1
22 501 po 26.8. 6:1326.8. 23:14 8518+8383
22 513 st 21.8. 5:3021.8. 22:24 8553+8383
26 514 út 20.8. 15:0421.8. 0:54 8553+8383
26 518 út 20.8. 6:5420.8. 10:23 8553+8383
 6  505 čt 15.8. 4:5415.8. 20:30 8294+8383
 7  516 st 14.8. 4:5315.8. 0:34 8294+8383
 6  508 út 13.8. 5:1413.8. 19:07 8294+8383
 7  508 po 12.8. 4:3612.8. 21:35 8294+8383
22 513 ne 11.8. 4:4411.8. 23:56 8294+8383
22 511 so 10.8. 4:4411.8. 0:16 8294+8383
22 507 pá 9.8. 4:3310.8. 0:13 8294+8383
22 523 čt 8.8. 4:448.8. 21:44 8294+8383
22 529 st 7.8. 5:117.8. 19:55 8294+8383
22 523 út 6.8. 4:447.8. 0:33 8294+8383
26 509 po 5.8. 5:175.8. 23:46 8294+8383
22 501 ne 4.8. 7:275.8. 0:13 8294+8383
XA 502 so 3.8. 4:524.8. 0:39 8294+8383
 7  508 pá 2.8. 4:362.8. 21:35 8294+8383
 7  516 čt 1.8. 4:532.8. 0:34 8294+8383
26 503 út 30.7. 4:2630.7. 19:51 8294+8383
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8517+8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.