Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 511 út 22.9. 6:5122.9. 19:52 8383+8382
22 541 po 21.9. 6:0521.9. 9:37 8383+8382
 8  503 ne 20.9. 9:3821.9. 0:52 8383+8382
11 501 so 19.9. 16:0019.9. 21:31 8383+8382*Z
26 508 pá 18.9. 6:1918.9. 20:15 8383+8382
 8  509 čt 17.9. 5:4718.9. 1:12 8383+8382
 2  508 st 16.9. 5:3016.9. 19:52 8383+8382
16 509 út 15.9. 7:0815.9. 19:46 8383+8382
 6  501 po 14.9. 5:2514.9. 20:43 8383+8382
 6  506 so 12.9. 5:0813.9. 0:13 8383+8382
26 503 pá 11.9. 5:2412.9. 0:59 8383+8382
25 506 čt 10.9. 4:5110.9. 17:10 8383+8382*MU
22 503 st 9.9. 5:3210.9. 1:18 8383+8382
16 509 út 8.9. 7:088.9. 19:46 8383+8382
22 529 po 7.9. 6:487.9. 21:14 8383+8382
15 501 pá 4.9. 6:284.9. 21:11 8383+8382
24 509 st 2.9. 6:352.9. 19:32 8383+8382
22 524 út 1.9. 6:161.9. 20:19 8383+8382
26 508 po 31.8. 6:1931.8. 20:15 8383+8382
22 103 čt 25.6. 5:3125.6. 21:54 8383+8381
 4  106 st 24.6. 6:4024.6. 10:05 8383+8381
24 106 út 23.6. 5:1423.6. 19:52 8383+8381
22 103 po 22.6. 5:3122.6. 21:54 8383+8381
24 112 pá 19.6. 6:0619.6. 20:50 8383+8381
24 106 čt 18.6. 5:1418.6. 19:52 8383+8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8564+8565
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.