Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 672 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 ne 18.8. 4:4019.8. 0:44 8264+8383
 6  501 pá 16.8. 6:2016.8. 23:01 8264+8383
22 519 čt 15.8. 5:5815.8. 22:10 8264+8383
 8  503 st 7.8. 5:048.8. 1:13 8383+8159
 6  501 út 6.8. 6:206.8. 22:09 8383+8159
 6  501 po 5.8. 6:205.8. 22:09 8383+8159
 6  503 ne 4.8. 4:265.8. 0:35 8255+8383
16 508 so 3.8. 4:424.8. 0:01 8255+8383
22 523 pá 2.8. 19:002.8. 20:23 8255+8383*Z
22 504 ne 28.7. 9:0028.7. 22:00 8255+8383
22 503 so 27.7. 6:2728.7. 0:34 8255+8383
22 523 pá 26.7. 6:3926.7. 20:23 8255+8383
22 523 čt 25.7. 6:3925.7. 20:23 8255+8383
22 529 st 24.7. 5:2225.7. 0:43 8255+8383
22 503 út 23.7. 4:3424.7. 0:09 8255+8383
 9  508 po 22.7. 18:2022.7. 20:23 8255+8383*Z1
11 407 so 20.7. 19:4520.7. 20:53 8255+8383*Z2
 6  501 so 20.7. 5:2120.7. 12:00 8255+8383*MU
22 529 pá 19.7. 5:2220.7. 0:43 8255+8383
 9  508 čt 18.7. 4:3518.7. 20:23 8255+8383
16 503 st 17.7. 6:2018.7. 1:15 8255+8383
 8  504 so 13.7. 5:2813.7. 17:55 8382+8383*MU*1
22 524 pá 12.7. 6:1712.7. 20:23 8382+8383
 8  503 st 10.7. 5:0411.7. 1:13 8382+8383
 9  515 út 9.7. 7:1810.7. 0:49 8382+8383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8166
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8577
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem a vykolejení na vjezdu do sm. Starý Hloubětín

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.