Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 707 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 552 út 19.11. 21:4020.11. 5:30 8383
 4  502 út 19.11. 13:4919.11. 19:12 8383+8378
22 523 út 19.11. 6:3019.11. 9:49 8383+8378
 4  511 po 18.11. 13:2918.11. 18:43 8383+8378
26 509 po 18.11. 4:2018.11. 10:16 8383+8378
16 503 ne 17.11. 4:5517.11. 22:42 8383+8378
22 502 so 16.11. 7:5016.11. 22:08 8383+8378
 4  511 pá 15.11. 13:2915.11. 18:43 8383+8378
26 501 pá 15.11. 4:3915.11. 10:24 8383+8378
25 514 čt 14.11. 5:2614.11. 22:18 8383+8378
 4  505 st 13.11. 14:1913.11. 19:42 8383+8378*MU
 4  505 st 13.11. 6:3613.11. 10:13 8383+8378
22 518 út 12.11. 4:3412.11. 18:30 8383+8378
 4  504 po 11.11. 14:0911.11. 19:32 8383+8378
22 535 po 11.11. 7:0111.11. 9:26 8383+8378
5+94 567 ne 10.11. 21:3311.11. 5:20 8383
15+99 565 so 9.11. 23:0210.11. 5:02 8383
11+93 563 pá 8.11. 21:049.11. 4:10 8383
 4  503 pá 8.11. 13:598.11. 19:22 8383+8404
 4  505 pá 8.11. 6:368.11. 10:13 8383+8404
17+95 551 čt 7.11. 21:388.11. 5:09 8383
 4  511 čt 7.11. 13:297.11. 18:43 8161+8383
 4  503 čt 7.11. 6:187.11. 9:55 8161+8383
17+95 551 st 6.11. 22:297.11. 5:09 8383
22 530 st 6.11. 6:156.11. 20:26 8383+8163
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.