Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 12.1.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 161 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 405 čt 25.2. 4:3725.2. 20:01 8383
13 405 st 24.2. 6:0924.2. 21:06 8383
13 402 út 23.2. 6:5923.2. 20:36 8383
93 406 po 22.2. 22:5123.2. 4:30 8383
13 402 po 22.2. 6:5922.2. 20:36 8383
25+92 451 pá 19.2. 19:2120.2. 5:47 8383
5+95 454 čt 18.2. 18:4919.2. 4:57 8383
11+93 461 st 17.2. 19:3718.2. 5:00 8383
17+95 453 út 16.2. 21:0817.2. 4:57 8383
1+96 461 po 15.2. 19:5816.2. 5:41 8383
96 406 ne 14.2. 22:3815.2. 5:13 8383
11+93 461 so 13.2. 19:1714.2. 5:00 8383
93 406 pá 12.2. 22:5113.2. 4:30 8383
21 405 pá 12.2. 4:3712.2. 20:01 8383
13 405 čt 11.2. 6:0911.2. 21:06 8383
21 405 st 10.2. 4:3710.2. 20:01 8383
94 202 st 10.2. 3:0010.2. 4:00 8383*Z
13 403 út 9.2. 7:099.2. 20:51 8383
93 406 po 8.2. 22:519.2. 4:30 8383
21 407 po 8.2. 14:528.2. 20:29 8383
21 408 po 8.2. 5:328.2. 9:45 8383
13 405 pá 5.2. 6:095.2. 21:06 8383
13 403 čt 4.2. 7:094.2. 20:51 8383
13 407 st 3.2. 6:393.2. 20:24 8383
21 407 út 2.2. 14:522.2. 20:29 8383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.