Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Motol (od 31.10.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 057 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 315 pá 31.3. 15:131.4. 0:31 8382+8383
 4  302 pá 31.3. 5:3331.3. 9:31 8382+8383
 4  305 čt 30.3. 15:2230.3. 19:22 8382+8383
12 315 čt 30.3. 6:2830.3. 9:04 8382+8383
15 313 st 29.3. 15:0229.3. 18:29 8382+8383
10 316 st 29.3. 5:1129.3. 9:59 8382+8383
 4  304 út 28.3. 15:1528.3. 19:15 8382+8383
 4  307 út 28.3. 6:2428.3. 8:42 8382+8383
15 313 po 27.3. 15:0227.3. 18:29 8382+8383
 4  306 po 27.3. 6:1027.3. 10:08 8382+8383
10 311 pá 24.3. 15:0425.3. 0:09 8382+8383
 4  305 pá 24.3. 6:0024.3. 9:59 8382+8383
 4  306 čt 23.3. 15:3223.3. 19:32 8382+8383
 4  303 čt 23.3. 5:3823.3. 9:38 8382+8383
 4  307 st 22.3. 15:3922.3. 19:39 8382+8383
 4  303 st 22.3. 5:3822.3. 9:38 8382+8383
 4  306 út 21.3. 15:3221.3. 19:32 8382+8383
 9  322 út 21.3. 6:3921.3. 8:58 8382+8383
 4  305 po 20.3. 15:2220.3. 19:22 8382+8383
32 303 po 20.3. 5:0720.3. 11:00 8382+8383*MU
 9  306 pá 17.3. 6:4017.3. 23:53 8382+8383
10 316 čt 16.3. 15:4516.3. 22:54 8382+8383
 9  322 čt 16.3. 6:2216.3. 8:50 8382+8383
 9  316 st 15.3. 14:4716.3. 0:33 8382+8383
 4  305 st 15.3. 6:0015.3. 9:59 8382+8383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.