Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8383

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 10. 2003

Výrobní číslo: 155738

Původní evidenční číslo: 6492

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 515 pá 20.3. 5:5820.3. 23:29 8383+8381
14 510 čt 19.3. 5:5519.3. 22:50 8383+8381
 8  516 st 18.3. 15:1618.3. 23:02 8383+8381
22 535 st 18.3. 7:0118.3. 9:27 8383+8381
14 512 út 17.3. 5:2817.3. 18:56 8383+8381
26 506 po 16.3. 5:0716.3. 20:55 8383+8381
22 503 pá 13.3. 6:1114.3. 0:08 8383+8381
25 501 čt 12.3. 5:4412.3. 22:33 8383+8381
25 501 st 11.3. 5:4411.3. 22:33 8383+8381
25 506 út 10.3. 4:1110.3. 23:17 8383+8381
22 521 po 9.3. 5:5910.3. 0:42 8383+8381
26 504 ne 8.3. 4:598.3. 22:41 8383+8381
22 502 so 7.3. 7:507.3. 22:08 8383+8381
22 533 pá 6.3. 6:276.3. 21:31 8383+8381
 4  505 čt 5.3. 14:195.3. 19:42 8383+8381
22 512 čt 5.3. 5:435.3. 10:06 8383+8381
26 503 st 4.3. 20:304.3. 23:48 8383+8381*Z
22 508 st 4.3. 6:434.3. 19:57 8383+8381
25 504 út 3.3. 6:203.3. 20:29 8383+8381
 8  508 po 2.3. 5:562.3. 19:35 8383+8381
22 524 pá 28.2. 5:3828.2. 22:28 8383+8381
22 508 čt 27.2. 6:4327.2. 19:57 8383+8381
14 505 st 26.2. 5:4526.2. 23:20 8383+8381
 4  505 út 25.2. 14:1925.2. 19:42 8383+8381
 4  505 út 25.2. 6:3625.2. 10:13 8383+8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8559+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.