Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 699 963 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 264 út 26.5. 20:1027.5. 5:12 8518
11+93 265 po 25.5. 19:5826.5. 4:42 8518
10 223 po 25.5. 6:4525.5. 9:50 8518+8536
5+94 265 ne 24.5. 20:0525.5. 5:26 8518
7+95 256 so 23.5. 20:2124.5. 5:11 8518
11+93 265 pá 22.5. 19:5823.5. 4:42 8518
10 223 pá 22.5. 6:4522.5. 9:50 8481+8518
5+94 265 čt 21.5. 20:3522.5. 5:26 8518
10 223 čt 21.5. 6:4521.5. 9:50 8518+8481
14+96 264 st 20.5. 20:1021.5. 5:12 8518
14+94 261 út 19.5. 20:2320.5. 6:12 8518
10 223 út 19.5. 6:4519.5. 9:50 8480+8518
7+95 256 po 18.5. 20:2119.5. 5:11 8518
10 223 po 18.5. 6:4518.5. 9:50 8518+8495
11+93 261 ne 17.5. 20:3218.5. 5:40 8518
5+94 265 so 16.5. 20:0317.5. 5:26 8518
sjKO 201 so 16.5. 2:5716.5. 4:50 8518
5+94 265 čt 14.5. 20:3315.5. 5:26 8518
5+94 266 st 13.5. 22:5314.5. 5:56 8518
11+93 261 út 12.5. 20:2713.5. 5:40 8518
5+94 266 po 11.5. 22:5312.5. 5:56 8518
5+95 254 ne 10.5. 19:3211.5. 4:41 8518
14+94 261 so 9.5. 21:1910.5. 6:12 8518
14+96 264 pá 8.5. 22:539.5. 5:12 8518
11+93 261 čt 7.5. 20:278.5. 5:40 8518


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.