Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+93 264 pá 19.2. 20:3920.2. 5:10 8518
11+93 265 čt 18.2. 20:0219.2. 5:40 8518
11+93 265 st 17.2. 20:0218.2. 5:40 8518
94 202 út 16.2. 21:5217.2. 5:55 8518
17+93 264 po 15.2. 20:3916.2. 5:10 8518
13+95 257 ne 14.2. 21:1715.2. 4:11 8518
94 202 so 13.2. 21:5214.2. 5:55 8518
11+93 263 pá 12.2. 19:5813.2. 4:42 8518
11+93 263 čt 11.2. 19:5812.2. 4:42 8518
11+93 263 st 10.2. 19:5811.2. 4:42 8518
94 202 út 9.2. 21:5210.2. 3:00 8518*MU
sjKO 201 út 9.2. 2:589.2. 4:50 8518
11+93 265 po 8.2. 20:028.2. 23:50 8518*MU
94 202 ne 7.2. 21:528.2. 6:15 8518
11+93 263 so 6.2. 19:587.2. 4:42 8518
11+93 265 pá 5.2. 20:026.2. 5:40 8518
94 202 čt 4.2. 21:525.2. 5:55 8518
sjKO 201 čt 4.2. 2:584.2. 4:50 8518
95 202 út 2.2. 22:343.2. 5:11 8518
24 213 út 2.2. 5:572.2. 19:16 8535+8518
11+93 263 po 1.2. 19:582.2. 4:42 8518
13+95 257 ne 31.1. 21:171.2. 4:11 8518
17+93 264 so 30.1. 20:2931.1. 5:10 8518
11+93 265 pá 29.1. 20:0230.1. 5:40 8518
11+93 265 čt 28.1. 20:0229.1. 5:40 8518
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.