Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 641 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 út 19.2. 5:0419.2. 19:55 8519+8518
10 204 po 18.2. 4:5718.2. 21:10 8519+8518
14 201 pá 15.2. 5:5215.2. 21:17 8519+8518
14 207 čt 14.2. 5:1714.2. 20:29 8519+8518
10 223 st 13.2. 4:1713.2. 20:08 8519+8518
10 205 út 12.2. 14:4313.2. 0:25 8519+8518
 3  204 út 12.2. 6:4312.2. 9:10 8519+8518
10 216 po 11.2. 6:2711.2. 19:28 8519+8518
14 206 pá 8.2. 4:378.2. 22:02 8519+8518
12 208 čt 7.2. 6:577.2. 20:22 8519+8518
10 209 po 28.1. 5:3128.1. 8:45 8519+8518*MU
12 205 čt 24.1. 15:1325.1. 0:44 8519+8518
12 205 čt 24.1. 5:1324.1. 9:52 8519+8518
10 223 st 23.1. 4:1723.1. 20:08 8519+8518
 3  209 út 22.1. 15:1523.1. 0:36 8519+8518
10 205 út 22.1. 6:0922.1. 9:28 8519+8518
 6  205 po 21.1. 6:5821.1. 18:05 8519+8518*MU
12 215 pá 18.1. 5:4919.1. 0:04 8519+8518
12 210 čt 17.1. 5:0417.1. 22:45 8519+8518
10 213 st 16.1. 5:5117.1. 1:05 8519+8518
10 223 út 15.1. 4:1715.1. 20:08 8519+8518
10 207 po 14.1. 5:2215.1. 0:45 8519+8518
10 205 ne 13.1. 5:5614.1. 0:46 8519+8518
10 212 so 12.1. 5:1613.1. 0:26 8519+8518
10 202 pá 11.1. 4:3612.1. 0:05 8519+8518
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.