Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2007
V provozu od: 15. 2. 2007
Výrobní číslo: 162488
Původní evidenční číslo: 6854
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 834 564 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
2+92 | 556 | st 20.9. 20:22 | 21.9. 5:33 | 8518 | ||
2+92 | 556 | út 19.9. 20:22 | 20.9. 5:33 | 8518 | ||
2+91 | 551 | po 18.9. 5:23 | 19.9. 5:01 | 8518 | ||
13 | 507 | pá 15.9. 15:02 | 15.9. 19:03 | 8518 | ||
13 | 507 | pá 15.9. 6:30 | 15.9. 9:36 | 8518 | ||
13 | 507 | čt 14.9. 15:02 | 14.9. 19:03 | 8518 | ||
13 | 507 | čt 14.9. 6:30 | 14.9. 9:36 | 8518 | ||
25+97 | 556 | st 6.9. 20:33 | 7.9. 5:48 | 8518 | ||
7+99 | 568 | út 5.9. 21:34 | 6.9. 4:50 | 8518 | ||
7+99 | 569 | po 4.9. 21:40 | 5.9. 5:20 | 8518 | ||
7+99 | 568 | ne 3.9. 21:34 | 4.9. 4:50 | 8518 | ||
6+92 | 551 | so 2.9. 22:46 | 3.9. 5:13 | 8518 | ||
7+99 | 568 | pá 1.9. 21:34 | 2.9. 4:50 | 8518 | ||
23 | 602 | pá 1.9. 9:40 | 1.9. 10:30 | 8518*Z1 | ||
1+97 | 556 | čt 31.8. 21:09 | 1.9. 5:48 | 8518 | ||
1+97 | 556 | st 30.8. 21:09 | 31.8. 5:48 | 8518 | ||
1+97 | 556 | út 29.8. 21:09 | 30.8. 5:48 | 8518 | ||
1+97 | 556 | po 28.8. 21:09 | 29.8. 5:48 | 8518 | ||
1+97 | 556 | ne 27.8. 21:09 | 28.8. 5:48 | 8518 | ||
26 | 505 | so 26.8. 7:53 | 27.8. 0:47 | 8518+8396 | ||
26 | 507 | pá 25.8. 4:51 | 25.8. 22:50 | 8518+8396 | ||
22 | 506 | čt 24.8. 5:14 | 25.8. 0:17 | 8518+8396 | ||
22 | 524 | st 23.8. 15:07 | 23.8. 20:35 | 8518+8396 | ||
22 | 532 | st 23.8. 7:27 | 23.8. 10:00 | 8518+8396 | ||
7 | 501 | út 22.8. 6:14 | 22.8. 21:07 | 8518+8396 |