Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 636 405 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  204 út 18.12. 14:3518.12. 19:32 8519+8518
12 205 út 18.12. 5:1318.12. 9:52 8519+8518
 6  205 po 17.12. 6:5818.12. 0:55 8519+8518
10 209 pá 14.12. 5:3114.12. 21:55 8519+8518
14 208 čt 13.12. 6:1413.12. 20:18 8519+8518
10 205 st 12.12. 14:4312.12. 22:35 8519+8518*MU
 3  209 st 12.12. 5:0512.12. 9:50 8519+8518
12 210 út 11.12. 5:0411.12. 22:45 8519+8518
12 205 po 10.12. 15:1311.12. 0:44 8519+8518
17 220 po 10.12. 6:0410.12. 10:00 8519+8518
10 211 so 8.12. 4:568.12. 23:34 8519+8518
10 209 pá 7.12. 5:317.12. 21:55 8519+8518
14 205 čt 6.12. 5:467.12. 0:14 8519+8518
12 207 st 5.12. 4:355.12. 20:13 8519+8518
12 210 út 4.12. 5:044.12. 22:45 8519+8518
12 204 po 3.12. 6:253.12. 19:45 8519+8518
5+95 250 pá 30.11. 21:501.12. 5:11 8518
12 213 pá 30.11. 5:2630.11. 17:52 8519+8518
10 201 čt 29.11. 7:3829.11. 20:40 8519+8518
10 204 st 28.11. 4:5728.11. 21:10 8519+8518
12 214 út 27.11. 15:2927.11. 23:24 8519+8518
10 205 út 27.11. 6:0927.11. 9:28 8519+8518
12 203 pá 23.11. 6:1723.11. 19:36 8519+8518
10 220 čt 22.11. 3:5722.11. 20:02 8519+8518
12 208 st 21.11. 6:5721.11. 20:22 8519+8518
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.