Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 663 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 202 po 18.11. 5:2518.11. 19:30 8518+8486
5+94 269 so 16.11. 20:4217.11. 6:14 8518
5+95 258 pá 15.11. 21:2916.11. 4:21 8518
17 202 pá 15.11. 14:2415.11. 18:16 8536+8518
24 214 pá 15.11. 7:1115.11. 9:22 8536+8518
5+94 265 čt 14.11. 20:2015.11. 5:56 8518
24 202 čt 14.11. 6:5514.11. 18:02 8518+8535
5+94 266 st 13.11. 22:5414.11. 6:12 8518
17 202 st 13.11. 14:2413.11. 18:16 8509+8518
24 214 st 13.11. 7:1113.11. 9:22 8509+8518
5+94 265 út 12.11. 20:2013.11. 5:56 8518
24 202 út 12.11. 6:5512.11. 18:02 8518+8519
5+95 255 po 11.11. 20:5112.11. 5:11 8518
17 202 po 11.11. 14:2411.11. 18:16 8518+8505
24 214 po 11.11. 7:1111.11. 9:22 8518+8505
5+94 266 ne 10.11. 22:3311.11. 6:12 8518
17+93 264 so 9.11. 22:1710.11. 3:47 8518
11+93 262 pá 8.11. 19:509.11. 5:10 8518
12 209 pá 8.11. 4:558.11. 18:16 8518+8504
10 201 čt 7.11. 7:387.11. 20:40 8518+8504
5+94 267 st 6.11. 22:547.11. 6:15 8518
10 211 st 6.11. 5:426.11. 18:48 8480+8518
12 204 út 5.11. 6:255.11. 19:45 8496+8518
5+94 264 po 4.11. 20:115.11. 5:26 8518
10 211 po 4.11. 5:424.11. 18:48 8536+8518


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.