Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 679 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 st 22.1. 7:3822.1. 20:40 8518+8524
5+94 266 út 21.1. 22:5422.1. 6:12 8518
24 202 út 21.1. 6:5521.1. 18:02 8492+8518
5+94 264 po 20.1. 20:1121.1. 5:26 8518
5+95 255 pá 17.1. 20:5118.1. 4:41 8518
12 203 pá 17.1. 6:1717.1. 19:36 8536+8518
sjKO 201 pá 17.1. 2:5717.1. 4:50 8518
10 217 čt 16.1. 6:3516.1. 19:36 8518+8505
5+95 255 st 15.1. 20:5116.1. 5:11 8518
10 211 st 15.1. 5:4215.1. 18:48 8518+8536
17+95 253 út 14.1. 22:1315.1. 4:11 8518
17 202 út 14.1. 14:2414.1. 18:16 8458+8518
10 205 út 14.1. 6:0914.1. 9:28 8458+8518
12 208 po 13.1. 6:5713.1. 22:45 8458+8518
12 204 pá 10.1. 6:2510.1. 19:45 8458+8518
sjKO 201 pá 10.1. 2:5710.1. 4:50 8518
12 203 čt 9.1. 6:179.1. 19:36 8518+8504
15+92 254 st 8.1. 21:429.1. 5:05 8518
10 211 st 8.1. 5:428.1. 18:48 8518+8458
17+95 253 út 7.1. 22:138.1. 4:11 8518
10 211 út 7.1. 5:427.1. 18:48 8446+8518
10 217 po 6.1. 6:356.1. 19:36 8459+8518
sjKO 201 po 6.1. 2:576.1. 4:50 8518
5+95 258 so 4.1. 20:515.1. 4:21 8518
5+95 255 pá 3.1. 20:514.1. 4:41 8518


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.