Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 834 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 556 st 20.9. 20:2221.9. 5:33 8518
2+92 556 út 19.9. 20:2220.9. 5:33 8518
2+91 551 po 18.9. 5:2319.9. 5:01 8518
13 507 pá 15.9. 15:0215.9. 19:03 8518
13 507 pá 15.9. 6:3015.9. 9:36 8518
13 507 čt 14.9. 15:0214.9. 19:03 8518
13 507 čt 14.9. 6:3014.9. 9:36 8518
25+97 556 st 6.9. 20:337.9. 5:48 8518
7+99 568 út 5.9. 21:346.9. 4:50 8518
7+99 569 po 4.9. 21:405.9. 5:20 8518
7+99 568 ne 3.9. 21:344.9. 4:50 8518
6+92 551 so 2.9. 22:463.9. 5:13 8518
7+99 568 pá 1.9. 21:342.9. 4:50 8518
23 602 pá 1.9. 9:401.9. 10:30 8518*Z1
1+97 556 čt 31.8. 21:091.9. 5:48 8518
1+97 556 st 30.8. 21:0931.8. 5:48 8518
1+97 556 út 29.8. 21:0930.8. 5:48 8518
1+97 556 po 28.8. 21:0929.8. 5:48 8518
1+97 556 ne 27.8. 21:0928.8. 5:48 8518
26 505 so 26.8. 7:5327.8. 0:47 8518+8396
26 507 pá 25.8. 4:5125.8. 22:50 8518+8396
22 506 čt 24.8. 5:1425.8. 0:17 8518+8396
22 524 st 23.8. 15:0723.8. 20:35 8518+8396
22 532 st 23.8. 7:2723.8. 10:00 8518+8396
 7  501 út 22.8. 6:1422.8. 21:07 8518+8396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6004

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.