Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 795 993 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  111 pá 1.7. 5:121.7. 23:33 8518+8404
22 119 čt 30.6. 4:5130.6. 19:32 8518+8404
 7  113 st 29.6. 5:5929.6. 21:11 8518+8404
 7  114 út 28.6. 4:2828.6. 19:28 8518+8404
22 139 po 27.6. 6:1127.6. 20:35 8518+8404
11 105 ne 26.6. 4:3826.6. 21:37 8518+8404
11 105 so 25.6. 4:3826.6. 0:33 8518+8404
16 102 pá 24.6. 4:3624.6. 23:54 8518+8404
22 110 čt 23.6. 6:1523.6. 23:47 8518+8404
26 105 st 22.6. 4:2722.6. 20:40 8518+8404
16 103 út 21.6. 4:5622.6. 0:14 8518+8404
22 113 po 20.6. 6:2820.6. 23:27 8518+8404
26 116 pá 17.6. 6:0018.6. 1:01 8518+8404
14 115 čt 16.6. 6:0516.6. 20:52 8518+8404
22 110 st 15.6. 6:1515.6. 23:47 8518+8404
26 109 út 14.6. 4:5314.6. 18:41 8518+8404
16 103 po 13.6. 4:5614.6. 0:14 8518+8404
22 110 pá 10.6. 6:1510.6. 23:47 8518+8404
 7  109 čt 9.6. 6:209.6. 20:13 8518+8404
22 127 st 8.6. 14:318.6. 20:41 8518+8404
14 118 út 7.6. 5:007.6. 22:50 8518+8404
14 118 po 6.6. 5:006.6. 22:50 8518+8404
 6  107 pá 3.6. 4:583.6. 18:41 8518+8374
16 104 čt 2.6. 7:173.6. 0:14 8518+8374
22 124 st 1.6. 5:411.6. 20:12 8518+8374


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.