Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8518

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 2. 2007

Výrobní číslo: 162488

Původní evidenční číslo: 6854

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 730 713 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 216 po 26.10. 7:1126.10. 9:28 8445+8518
11+93 262 ne 25.10. 19:2726.10. 5:10 8518
14+96 266 so 24.10. 20:5325.10. 5:12 8518
11+93 262 pá 23.10. 21:0224.10. 5:10 8518
10 223 pá 23.10. 6:4523.10. 9:50 8524+8518
5+94 265 čt 22.10. 21:1623.10. 5:25 8518
10 223 čt 22.10. 6:4522.10. 9:50 8518+8524
11+93 262 st 21.10. 21:0222.10. 5:10 8518
16 220 st 21.10. 6:1821.10. 10:50 8480+8518
5+95 254 út 20.10. 20:4121.10. 4:41 8518
16 220 út 20.10. 6:1820.10. 10:50 8505+8518
sjKO 201 út 20.10. 2:5820.10. 4:50 8518
17+95 253 ne 18.10. 22:1419.10. 4:11 8518
11+93 262 so 17.10. 19:2718.10. 5:10 8518
5+94 266 pá 16.10. 22:5317.10. 5:55 8518
16 220 pá 16.10. 6:1816.10. 10:50 8494+8518
sjKO 201 pá 16.10. 2:5816.10. 4:50 8518
5+94 266 st 14.10. 22:5315.10. 5:55 8518
 3  219 st 14.10. 6:5214.10. 9:24 8524+8518
5+94 265 út 13.10. 21:1614.10. 5:25 8518
12 212 út 13.10. 6:0413.10. 9:28 8518+8524
11+93 261 po 12.10. 20:1613.10. 4:42 8518
24 214 po 12.10. 6:2312.10. 10:46 8518+8536
11+93 261 ne 11.10. 20:1212.10. 4:42 8518
11+93 263 so 10.10. 21:4211.10. 5:40 8518


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.