Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 836 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  509 st 21.8. 15:0021.8. 17:00 8374+8375*MU
 5  505 st 21.8. 6:3221.8. 10:42 8374+8375
24 513 út 20.8. 13:5620.8. 20:26 8374+8375
24 513 út 20.8. 5:4720.8. 10:06 8374+8375
 6  504 po 19.8. 6:0219.8. 20:26 8374+8375
22 517 ne 18.8. 10:3018.8. 23:40 8374+8375
5+7 517 pá 9.8. 14:079.8. 20:08 8374+8375
15 512 pá 9.8. 5:509.8. 10:01 8374+8375
24 513 čt 8.8. 13:568.8. 20:26 8374+8375
22 504 čt 8.8. 4:588.8. 10:08 8374+8375
14 503 st 7.8. 6:157.8. 20:46 8374+8375
22 508 út 6.8. 5:426.8. 20:22 8374+8375
5+7 517 po 5.8. 14:075.8. 20:08 8374+8375
5+7 517 po 5.8. 6:165.8. 9:33 8374+8375
26 504 ne 4.8. 4:374.8. 22:28 8374+8375
 6  503 so 3.8. 6:464.8. 0:55 8374+8375
17+95 552 čt 1.8. 22:112.8. 5:41 8374
25+97 562 st 31.7. 22:291.8. 5:00 8374
25+97 562 út 30.7. 22:2931.7. 5:00 8374
2+91 551 po 29.7. 19:5530.7. 4:48 8374
13+95 557 ne 28.7. 21:1329.7. 4:39 8374
17+95 553 so 27.7. 22:3428.7. 5:41 8374
2+91 550 pá 26.7. 20:0927.7. 4:48 8374
24+91 557 čt 25.7. 20:1526.7. 4:33 8374
17+95 552 st 24.7. 21:4425.7. 5:41 8374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.