Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 896 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 505 po 25.1. 5:4925.1. 18:52 8171+8374
22 502 so 23.1. 7:3723.1. 22:51 8171+8374
22 520 pá 22.1. 4:5722.1. 22:31 8171+8374
22 520 čt 21.1. 4:5721.1. 22:31 8171+8374
22 507 st 20.1. 8:0020.1. 22:51 8171+8374*Z
24 510 út 19.1. 6:4719.1. 19:42 8171+8374
24 507 po 18.1. 6:1718.1. 19:12 8171+8374
22 527 čt 14.1. 5:5414.1. 21:30 8374+8384
22 530 st 13.1. 6:1813.1. 18:53 8374+8384
26 505 út 12.1. 5:5512.1. 22:39 8374+8384
 6  502 po 11.1. 5:4211.1. 20:44 8374+8384
25 510 ne 10.1. 10:0810.1. 21:02 8374+8384
15 506 čt 7.1. 5:227.1. 21:56 8374+8384
22 520 út 5.1. 5:095.1. 19:43 8374+8384
22 520 po 4.1. 5:094.1. 19:43 8374+8384
Rok 2020
22 519 čt 31.12. 5:2131.12. 22:14 8374+8384
24 505 st 30.12. 5:4930.12. 18:52 8374+8384
24 509 út 29.12. 6:3729.12. 19:32 8374+8384
26 508 po 28.12. 6:2328.12. 20:25 8374+8384
 8  503 st 23.12. 5:0023.12. 20:20 8374+8384
15 509 út 22.12. 5:5922.12. 18:45 8374+8384
22 510 po 21.12. 6:2021.12. 20:11 8374+8384
25 507 so 19.12. 4:3119.12. 20:16 8374+8384
22 507 pá 18.12. 5:5118.12. 19:43 8374+8384
22 509 čt 17.12. 6:0817.12. 23:19 8374+8384
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.