Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 910 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 čt 13.5. 4:2514.5. 0:18 8374+8549
22 517 st 12.5. 5:3912.5. 22:49 8374+8549
22 504 út 11.5. 5:5211.5. 20:28 8374+8549
22 510 po 10.5. 4:3410.5. 21:06 8374+8549
22 519 ne 9.5. 7:209.5. 22:00 8374+8549
22 521 so 8.5. 5:058.5. 22:29 8374+8549
22 529 pá 7.5. 6:127.5. 22:00 8374+8549
22 519 čt 6.5. 5:046.5. 19:33 8374+8549
22 502 st 5.5. 11:505.5. 23:19 8374+8549*Z
22 519 út 4.5. 5:044.5. 19:33 8374+8549
22 529 po 3.5. 6:123.5. 22:00 8374+8549
22 522 pá 30.4. 5:2330.4. 20:02 8374+8549
22 522 čt 29.4. 5:2329.4. 20:02 8374+8549
26 514 út 27.4. 4:4127.4. 15:45 8374+8549*MU
22 514 po 26.4. 5:0026.4. 22:21 8374+8549
11 505 ne 25.4. 4:1225.4. 22:29 8374+8549
22 521 so 24.4. 5:0524.4. 22:29 8374+8549
22 502 pá 23.4. 5:5223.4. 23:19 8374+8549
22 527 čt 22.4. 5:5522.4. 21:30 8374+8549
22 532 st 21.4. 6:3121.4. 22:08 8374+8549
22 528 po 19.4. 6:0319.4. 21:45 8374+8549
14 504 ne 18.4. 4:1318.4. 21:22 8374+8549
22 520 pá 16.4. 5:0916.4. 19:43 8374+8549
22 527 čt 15.4. 5:5515.4. 21:30 8374+8549
24 511 st 14.4. 6:5714.4. 19:52 8374+8549
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.