Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 so 16.2. 8:3917.2. 0:09 8279+8374
22 519 pá 15.2. 6:5515.2. 21:08 8374+8375
 1  511 čt 14.2. 5:2514.2. 18:52 8374+8375
26 503 st 13.2. 14:3713.2. 20:27 8374+8375
26 509 st 13.2. 6:3313.2. 9:54 8374+8375
26 503 út 12.2. 14:3712.2. 20:27 8374+8375
26 503 út 12.2. 4:3912.2. 10:24 8374+8375
22 504 po 11.2. 4:4412.2. 0:23 8374+8375
 5  502 ne 10.2. 4:4510.2. 22:45 8374+8375
 5  508 so 9.2. 6:219.2. 21:43 8374+8375
22 513 pá 8.2. 6:398.2. 20:42 8374+8375
22 518 čt 7.2. 4:057.2. 18:30 8374+8375
22 537 st 6.2. 6:507.2. 0:43 8374+8375
22 518 út 5.2. 4:055.2. 18:30 8374+8375
26 509 po 4.2. 15:265.2. 0:40 8374+8375
 4  504 po 4.2. 6:284.2. 10:03 8374+8375
 7  508 ne 3.2. 9:573.2. 16:15 8374+8375*MU
14 504 so 2.2. 4:512.2. 23:30 8374+8375
26 503 pá 1.2. 14:371.2. 20:27 8374+8375
26 509 pá 1.2. 6:331.2. 9:54 8374+8375
22 530 čt 31.1. 6:1631.1. 20:26 8374+8375
 5  509 st 30.1. 6:2630.1. 9:11 8374+8375
22 525 út 29.1. 5:5229.1. 20:20 8374+8375
22 503 po 28.1. 6:1129.1. 0:08 8374+8375
 7  504 ne 27.1. 4:5827.1. 21:18 8374+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.