Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 991 681 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 169 ne 27.11. 23:0628.11. 5:34 8374
13+95 161 so 26.11. 8:1427.11. 5:29 8374
19+95 165 čt 24.11. 22:1825.11. 4:30 8374
sjHL 101 st 23.11. 21:5424.11. 6:00 8374
sjHL 101 út 22.11. 21:5423.11. 6:00 8374
15+99 169 po 21.11. 20:2922.11. 5:34 8374
15+99 169 ne 20.11. 20:4521.11. 5:34 8374
15+99 169 so 19.11. 20:4520.11. 5:34 8374
19+95 165 so 19.11. 1:1519.11. 4:30 8374*Z1
19+95 165 pá 18.11. 22:1818.11. 23:00 8374*MU*1
13+95 161 čt 17.11. 8:1418.11. 5:29 8374
37 105 st 16.11. 14:0116.11. 19:56 8374
37 102 st 16.11. 5:4916.11. 8:15 8374
sjHL 101 pá 21.10. 21:5422.10. 6:00 8374
15+99 163 čt 20.10. 20:2921.10. 5:34 8374
15+99 163 st 19.10. 20:2920.10. 5:34 8374
sjHL 101 út 18.10. 21:5419.10. 6:00 8374
7+95 151 po 17.10. 21:2618.10. 5:29 8374
sjHL 101 ne 16.10. 21:5417.10. 6:00 8374
19+95 165 so 15.10. 22:1816.10. 4:30 8374
19+95 166 pá 14.10. 22:5815.10. 4:59 8374
19+95 166 čt 13.10. 22:5814.10. 4:59 8374
19+95 165 st 12.10. 22:1813.10. 4:30 8374
7+95 151 út 11.10. 21:2612.10. 5:29 8374
sjHL 101 po 10.10. 21:5411.10. 6:00 8374
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pantografu před zast. Náměstí Bří Synků ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.