Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 116 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 st 1.4. 14:161.4. 22:30 8373+8374*MU
 4  501 pá 20.3. 15:0820.3. 18:41 8373+8374
 4  504 pá 20.3. 6:3620.3. 10:09 8373+8374
 4  501 čt 19.3. 15:0819.3. 18:41 8373+8374
 4  504 čt 19.3. 6:3619.3. 10:09 8373+8374
 4  501 st 18.3. 15:0818.3. 18:41 8373+8374
 4  504 st 18.3. 6:3618.3. 10:09 8373+8374
 4  505 út 17.3. 15:4017.3. 19:13 8373+8374
22 512 út 17.3. 5:4317.3. 10:07 8373+8374
22 512 po 16.3. 14:4616.3. 20:21 8373+8374
 4  501 po 16.3. 6:1216.3. 9:44 8373+8374
 4  502 pá 13.3. 13:4913.3. 19:12 8373+8374
 4  512 pá 13.3. 6:0313.3. 9:39 8373+8374
 4  503 čt 12.3. 13:5912.3. 19:22 8373+8374
22 512 čt 12.3. 5:4312.3. 10:06 8373+8374
 4  503 st 11.3. 13:5911.3. 19:22 8373+8374
 4  510 st 11.3. 5:4711.3. 9:23 8373+8374
 4  505 út 10.3. 14:1910.3. 19:42 8373+8374
 4  502 út 10.3. 5:5710.3. 9:31 8373+8374
 4  510 po 9.3. 13:199.3. 18:35 8373+8374
 4  502 po 9.3. 5:579.3. 9:31 8373+8374
 4  504 pá 6.3. 14:096.3. 19:32 8373+8374
 4  503 pá 6.3. 6:186.3. 9:55 8373+8374
 4  511 čt 5.3. 13:295.3. 18:43 8373+8374
 4  502 čt 5.3. 5:575.3. 9:31 8373+8374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.