Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 st 22.6. 4:3622.6. 17:35 8154+8374*MU*1
22 121 út 21.6. 4:5922.6. 0:48 8154+8374
22 118 po 20.6. 4:3521.6. 0:27 8154+8374
22 106 pá 17.6. 6:0117.6. 23:08 8154+8374
22 112 čt 16.6. 6:4116.6. 23:44 8154+8374
22 139 st 15.6. 6:1115.6. 20:35 8154+8374
26 107 út 14.6. 7:1415.6. 0:20 8154+8374
26 101 po 13.6. 6:2913.6. 23:03 8154+8374
 6  107 pá 10.6. 4:5810.6. 18:41 8154+8374
 6  107 čt 9.6. 4:589.6. 18:41 8154+8374
26 109 st 8.6. 4:558.6. 18:41 8154+8374
22 133 út 7.6. 15:198.6. 0:08 8154+8374
 6  107 pá 3.6. 4:583.6. 18:41 8518+8374
16 104 čt 2.6. 7:173.6. 0:14 8518+8374
22 124 st 1.6. 5:411.6. 20:12 8518+8374
22 136 út 31.5. 15:431.6. 0:28 8518+8374
22 127 út 31.5. 5:3531.5. 8:47 8518+8374
22 136 po 30.5. 15:4331.5. 0:28 8518+8374
 4  109 po 30.5. 7:0030.5. 9:14 8518+8374
26 105 pá 27.5. 4:2927.5. 20:40 8518+8374
22 114 čt 26.5. 6:5027.5. 0:27 8518+8374
26 105 st 25.5. 4:2925.5. 20:40 8518+8374
 6  105 út 24.5. 4:4024.5. 23:13 8518+8374
16 113 po 23.5. 6:3423.5. 23:34 8518+8374
22 119 pá 20.5. 4:5120.5. 19:32 8518+8374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8154+8374 do 8253+8532 ve smyčce Nové Strašnice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.