Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8374

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156284

Původní evidenční číslo: 6605

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 520 pá 25.9. 5:5625.9. 9:09 8374+8567
 6  502 čt 24.9. 6:3124.9. 20:34 8374+8567
26 520 st 23.9. 5:5623.9. 9:09 8374+8567
26 516 út 22.9. 4:5422.9. 21:38 8374+8567
26 501 po 21.9. 5:0722.9. 0:39 8374+8567
16 502 so 19.9. 8:1019.9. 21:54 8374+8567*Z
16 514 pá 18.9. 5:0418.9. 20:30 8374+8567
24 508 čt 17.9. 6:2017.9. 20:03 8374+8567
24 506 st 16.9. 6:0116.9. 19:43 8374+8567
24 509 út 15.9. 6:2415.9. 20:13 8374+8567
26 508 po 14.9. 6:1914.9. 20:15 8374+8567
26 503 so 12.9. 4:3912.9. 21:22 8374+8567
22 503 pá 11.9. 5:3212.9. 1:18 8374+8567
24 509 čt 10.9. 6:3510.9. 19:32 8374+8567
 8  511 st 9.9. 4:099.9. 21:27 8374+8567
 8  511 út 8.9. 4:098.9. 21:27 8374+8567
22 512 po 7.9. 4:258.9. 0:29 8374+8567
22 515 ne 6.9. 9:256.9. 23:49 8374+8567
 8  509 pá 4.9. 5:475.9. 1:12 8374+8567
22 516 čt 3.9. 5:003.9. 19:00 8374+8567
22 531 st 2.9. 6:562.9. 21:30 8374+8567
15 501 út 1.9. 6:281.9. 21:11 8374+8567
22 516 po 31.8. 5:0031.8. 19:00 8374+8567
22 505 ne 30.8. 9:4730.8. 19:50 8374+8567*MU
21 511 pá 26.6. 5:3126.6. 9:09 8374
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.